sorry hochu, ale to sou strasny kecy. je prece jasny, ze htp bude zrat min jak m5 protoze ma tretinovej objem. a naucit se zit s tim, ze motor kterej ma tocit 6500 toci napr. jen 5000, protoze je proste na p..u mi prijde taky vtipny.Greeny píše:vsechno to zalezi jen na kriteriich ktere hodnotis.Kubajz von Odry píše:![]()
![]()
papirek si koupil uslintanou 1,6 a teď se snaží vsugerovat a všemožně si dokázat že "to není až tak blbej motor"
![]()
![]()
- mezi náma k tomu co píše budha... - když má m20 nalítáno 500 000km a m40 ten stejný počet kiláků, m20 jede pořád tak jak má a m40 má zvuk šicího stroje a nejde vytočit přes 4500ot/min tak prostě je ten motor horší. na tom není co řešit
Stejne jako ty rikas ze m20 pri stejnych najetych km pujde vytocit vic (a mas pravdu), tak nekdo muze rict ze m40 zere min nez m20 a tim je to lepsi motor (a ma taky pravdu).. Zalezi to proste na tom co od auta chces a holt je pravdou ze od e30 chce vetsina lidi dobre svezeni a k tomu se prilis motor co nejde tolik vytacet nehodi, to ho ale nemusi nutne delat vyrazne horsim nez ostatni motory. Vicemene s tebou souhlasim, jen bych nerekl ze je to tak jednoznacne, vsechny motory co se davaly do e30 sou skvele, ale m40 je asi nejmin skvela
osobne mam taky m40, sije ale jede slusne za rozumne penize, vytocit jde az k 6000, ale ne vzdy, nekdy se stane ze vynecha driv.
a dal nesouhlasim s nazorem, ze kdo kupuje e30 resi hlavne spotrebu. tricitka uz proste neni auto na denni jezdeni a tudiz si ji kupuje nekdo, kdo asi mozna rad ridi a vytahne ji na vikend atd. potom je snad jedni, jestli sezere 10 nebo 12. ... jo vlastne m40 zere ve meste 7. tak to uz chapu

tady to neni diskuze, ale prosazovani svyho zbozi a kdyby pan papirek mel m20 tak je urcite taky nejlepsi.
a trhejte
