BMW+hory

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Sid6.7
Příspěvky: 679
Registrován: 01. 07. 2006 11:58
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Sid6.7 » 28. 12. 2010 16:42

DAN píše:
Hanis píše:
DAN píše: On ale děkuje panu ASC správně, protože má ASC+T. Což doufám mění situaci. :D
To nemění vůbec nic.
Znám tvou teorii usilovného hrabání. Ale snad uznáš ( je mi jasný, že už z principu to není možný ), že rozdíl mezi ASC a ASC+T tu přeci jenom nějaký je.
Moje e39 je výrobou 2/1997. Řekl bych že to bude "jen" s ASC
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 31. 12. 2010 13:30

DAN píše:
Hanis píše:
DAN píše:
Znám tvou teorii usilovného hrabání. Ale snad uznáš ( je mi jasný, že už z principu to není možný ), že rozdíl mezi ASC a ASC+T tu přeci jenom nějaký je.
Usilovný hrabání toho taky moc nevyřeší, ale stahování výkonu nebo pulsně přibrždovat kolo taky ne. Nepopírám, že když o nic nejde je to fajn pomocník, ale pokaždý když jsem se potřeboval někam dostat bylo lepší to vypnout.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Frogger
Příspěvky: 179
Registrován: 17. 01. 2010 22:36
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frogger » 31. 12. 2010 14:10

Jak jsem už tady psal, podle mě je to fajn mít zapnutý když už člověk jede, že se to v zatáčce jentak nepřetočí. Na rozjezdy v hlubším sněhu je fakt lepší to vypínat. Oni michovští vědí proč tam dávají možnost vypnutí :)
BMW X5 4.4i, BMW 735iA, BMW E30...

www.vasemisto.cz

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 12. 2010 14:20

mně osobně se u toho systému líbí to, že když jede člověk do kopce, tak se nemusí tolik soustředit a hlídat si množství plynu, aby kola nezačly prokluzovat, prostě jenom tupě drží plný a auto jede na hranici adheze...
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Frogger
Příspěvky: 179
Registrován: 17. 01. 2010 22:36
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frogger » 31. 12. 2010 14:26

Taky pravda, to mi ani nenapadlo praktikovat :lol:
BMW X5 4.4i, BMW 735iA, BMW E30...

www.vasemisto.cz

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 01. 01. 2011 20:58

Tak jsem dneska vyzkoušel tu ručku při tom, když hrabe jen jedno kolo. Ten úžasnej případ, když má člověk samosvor a jedno kolo je na ledu = nemá žádnej odpor, kterej by inicioval "sevření" špéry.

Tak jsem přitáhl ručku a hned hrabala obě kola - to mi udělalo radost, nicméně to stejně moc nepomohl, musel jsem vzít lopatu a trošku tomu pomoct lopatou = vzteky jsem vyrazil čelní sklo,... :twisted: .

Takže to fachčí, ale jen u samosvoru, u normálního diferenciálu mi to nefungovalo.

A ještě jedna výborná věc na led,... piliny z dřeva - spíš ty jemný, ten "prach" - stačí si s sebou vozit pytel pilin a hned je čím radikálně zvyšovat adhezi. Je to lepší než s sebou vozit ostatky pozůstalých.. = popel.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 02. 01. 2011 13:11

To je hroznej vůl tohlecto :lol:
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Odpovědět