přestavba 635csi na..... 2.VIDEO

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 14. 02. 2007 14:35

ok diky za odpoved :-) premyslim ze bych si svuj polomrtvy dal do garaze do rohu na stojan ... samozrejme bez kravin okolo
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 14. 02. 2007 15:13

Celou dobu nám pálí oběš strany, z počátku kdy jsme motor nastartovaly na místě, tak se nám to stávalo, takže poznáme, kdy motor jede jen na jednu řadu, problém se nám podařilo trvale odstranit. Ale pozděj jsme měli spíš problém, že motor náramně vytáčíš přes 5000 jak nic a v zápětí sotva 2000(na plný plyn), vypneš, znovu nastartuješ a valí zas dobře. A to dělá, jak se mu zachce, nevíme si moc rady s čím začit, spíš laborujeme a vylučujemě jednotlivé věci :(

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 14. 02. 2007 15:17

ano blok M70 váží pouhých 39kg.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Kubis
Příspěvky: 234
Registrován: 23. 01. 2007 19:49
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Kubis » 14. 02. 2007 22:00

Chlapy : RESPEKT

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 15. 02. 2007 06:56

Jak jsem psal spíš se mě zdá že vám ta jedna řada občas odpadne, dělalo mě to taky a jsou to podobné příznaky, problém byl u mě v botce co jde na svýčku 6 válce kde na kabelu je čidlo. A prostě někdy to prošlehlo bokem do hlavy a ne do svíčky, kabely jsem měl venku nikdy jsem na nic nepřišel vidět nic nebylo, až jednou se mě roztrhla el. vodní pumpa co je u 7er pro topení a voda vychcala právě na kabely a svíčky, když jsem vyndal kabely abych je vysušil tak jsem čuměl že najednou mám v botce zboku centimetrovou vypálenou díru, vyměnil jsem kabely za nový a OK.

A jako druhá možnost je nízké napětí v síti (palubní samozřejmě) a potom ECU EML nenechá motor vytočit, takže zkontrolovat kostry a napájení té ECU, EML klapky se po zapnutí klíčku otvírají jen na cca 1/4 (motor stojí) za jízdy nevím to tam nevidím.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

M638csi
Příspěvky: 100
Registrován: 01. 07. 2005 11:21

getrag 265

Příspěvek od M638csi » 15. 02. 2007 11:00

Getrag 265 se daval sveho casu i do Jaguaru XJS-velke a tezke kupe s motorem V12-5.3 a 6.0l.Spis je problem,ze vsechny ty stare skrine za sebou maji vetsinou stovky tisic km...V nove M5 s manualem napr.nejde uplne deaktivovat omezeni vykonu a kroutaku na 1.kvalt-kdyz vytocis motor a pustis spojku,tak ti ani nove bmw nezaruci,ze tech507ps 520nm tu prevodovku po tricatem pokusu neposle pod kytky...Takze,kurva,kluci,neprasit-ten olej v prevodovce se taky musi trochen ohrat :)

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 17. 02. 2007 20:33

Tak dnes se to obrátilo k lepšímu, kolega si hrál dva dny s elektrikou a podařilo se mu najít a opravit chyby, né úplně všechny, ale skoro všechny. Já jsem zatím pokračoval na mechanických úpravách podvozku
Jelikož už nevěděl po čem jít, nezbylo mu než vytáhnout celí elektrický svazek z kabiny, ale to jde jen s vytáhnutým motorem :? , ale jemu se povedl husarský kousek a vysukoval to ven, aniž by musel cokoliv rozebrat, zabralo mu to víc než hodinu, ale dokázal to
Obrázek
No a pak se pustil do prohlížení každého drátku zvlášť, jestli není někde přerušen nebo protrhlá izolace(mravenčí práce)
Obrázek
No a co myslíte, po 3,5 hodinách piplavé práce to našel. Našel dvě přetržené kostry pro palivové čerpadla, které jsme měli jen provizorně zapojené a našel ten problém s malýma maximálníma otáčkama, bylo to něco ve svazku pro ovládání elektrických škrtících klapek a konečně se našel drát pro teplotu vody(jinak bychom ho musely táhnout nový)
Obrázek
Zatím přetrvává problém s nepravidelným chodem motoru, nejede na všechny válce, velice pravděpodobně jsou jen mokré svíčky od častého startování kdy nejelo zapalování, jenže svíčky nejde jen tak vydělat a vysušit, nedostaneme se na ně.
Já jsem zatím řešil prasklou hadici od řízení(praskla při zkušební jízdě, na plný rejd to neudrželo 130Barů), zajel jsem do známé firmy, kde mi za 177kč vyrobily novou na míru :wink:
Obrázek
Taky jsme přidělal stabilizátor, bohužel nešel jen tak nasadit do původního místa, byl tam stejný problém jako s tou rozpěrou, tady navíc zavazel ještě výfuk, tak nejsnažší řešení bylo nadstavení původních držáků a podložení gum.
Obrázek
Obrázek
Taky jsem zhotovil kryt pro olejový filtr, aby nedošel k újmě, když je tak u kola(odletující štěrk je svinstvo)Není to sice bůhvíco za vzhled(stejně není moc vidět :wink: ), ale svůj účel to splní. 8)
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Logo
Příspěvky: 435
Registrován: 27. 04. 2006 09:42
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od Logo » 17. 02. 2007 22:11

JSTE MACHŘI JÁ ELEKTRIKU NESNÁŠÍM STAČÍ MI KDYŽ JSEM ZAPOJOVAL DÁLKOVEJ CENTRÁL... :roll:
Obrázek

Uživatelský avatar
Koloděj
Příspěvky: 517
Registrován: 17. 01. 2007 18:34
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Koloděj » 19. 02. 2007 17:29

Tohle aaaaaaž dáte dohromady,tak to bude bestie.Doufám že se stím brzy ukážete na nějakém srazu. :)

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 19. 02. 2007 22:50

Se vsaď, chtěly bychom stihnout Masarykáč 7.4. ,ale zatím to tak nevypadá :(

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 20. 02. 2007 10:04

Jaký máte průměry trubek na vefuku? Vnější/vnitřní
Myslím ty čtyři, co jdou do koncovýho tlumiče.
Jinak ty hydra hadice necháváš vyrábě kde?
Díky

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 20. 02. 2007 11:04

ty kabeli jsou fuj, to by mě asi jeblo, :lol:
E30 325i

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 20. 02. 2007 11:08

bmwm3 píše:Jaký máte průměry trubek na vefuku? Vnější/vnitřní
Myslím ty čtyři, co jdou do koncovýho tlumiče.
Jinak ty hydra hadice necháváš vyrábě kde?
Díky
firem je více, hledal jsem je když jsem chtěl dávat M20 olej. chladič na M30. Bohužel to nebylo aktuální tak jsem smazal kontakty. Zkus prostě ve vyhledávači zadat "výroba hydraulických hadic" a něco ti vyleze :wink:
E30 325i

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 20. 02. 2007 11:13

průměry trubek jsou vnitřní 49/ vnější 51,5mm. A ty hadice nám vyrábí firma Hydraulika P.Buzrla z Moravského Žižkova s pobočkou i v Uherském Ostrohu.

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 23. 02. 2007 22:23

Tak pánové dneska jsme udělaly panu majitely velkou radost a ukázali mu naživo, jak to jede, sám si to dokonce zařídíl a dobře mu spadla brada :twisted: . Jestli bude chtít, tak se sem sám vyjádří :wink:
Auto zatím není úplně dodělané, motor jede na jednu pumpu, takže navrchu trochu slábne, ale to nevadí, protože od 4000 ot./min začíná škaredě prokluzovat spojka, zjistily jsme, že ten přítlačák co nám dovezl už toho má móóóóc zasebou. ale i s prokluzující spojkou to zrychluje opravdu příšerně. Motor jde za plynem jak diví, jak dynamit explodují otáčky na přidání plynu.Je taky menší problém s obutím, které nemá potenciál k přenosu síly na asfalt, ale až se toto všechno doladí a motor ze sebe vidá to maximum co má, bude to svezení života. Majitel měl přetím 3,4 Turbo (1,2 Bar=cca 400k) a říkal, že od spodu ten motor jede srovnatelně, ale navrchu jsme to ještě nevyzkoušely, kvůli té spojce, ale vše nasvědčuje, že tu bude pekelné hromobití s brutálním zátahem, co vám zatlačí srdce v hrudi :twisted:

PS, mám i video, ale nevím jak ho sem vložit, tak kdyby se toho někdo ujal, byl bych mu vděčný

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 24. 02. 2007 11:39

pekny :-)
very individual coupe E36 332i
LOPOLO AV PRODUCTION
http://www.3d.cz ( lopolo.cz, lopolo.eu)

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 26. 02. 2007 18:22

Tak pánové tady je taková ochutnávka toho jak nám funguje ta V12
http://www.youtube.com/watch?v=T6uFsYTw6sc

Ale mám také horší zprávu, majitel se rozhodl, že už chce s autem jezdit, tak nepotrvá dlouho a dojede si pro něj bez ohledu na to v jakém bude auto stádiu :? takže asi nebudeme mít možnost to dotáhnout do konce :evil:

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 26. 02. 2007 18:53

Paráda a ten zvuk. :twisted: Fakt smekám, akorát nechápu majitele, je sám proti sobě. :roll:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 26. 02. 2007 19:29

silene :shock: :D

takze bude jezdit bez kapoty? jo tak to bude machr :lol:
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 27. 02. 2007 15:02

Exclusive píše:.... Majitel měl přetím 3,4 Turbo (1,2 Bar=cca 400k) a říkal...
No tak to indikuje pouze na dva lidi, co já vím :-)
Jinak ten zvuk je fakt libo.
Hlavně už se těším, až vyměníte spojku, pojede to na dvě čerpadla a uděláte pořádný video.
A pana majitele bych zkusil přesvědčit, aby vás to nechal dodělat..

Odpovědět