
přestavba 635csi na..... 2.VIDEO
Celou dobu nám pálí oběš strany, z počátku kdy jsme motor nastartovaly na místě, tak se nám to stávalo, takže poznáme, kdy motor jede jen na jednu řadu, problém se nám podařilo trvale odstranit. Ale pozděj jsme měli spíš problém, že motor náramně vytáčíš přes 5000 jak nic a v zápětí sotva 2000(na plný plyn), vypneš, znovu nastartuješ a valí zas dobře. A to dělá, jak se mu zachce, nevíme si moc rady s čím začit, spíš laborujeme a vylučujemě jednotlivé věci 

Jak jsem psal spíš se mě zdá že vám ta jedna řada občas odpadne, dělalo mě to taky a jsou to podobné příznaky, problém byl u mě v botce co jde na svýčku 6 válce kde na kabelu je čidlo. A prostě někdy to prošlehlo bokem do hlavy a ne do svíčky, kabely jsem měl venku nikdy jsem na nic nepřišel vidět nic nebylo, až jednou se mě roztrhla el. vodní pumpa co je u 7er pro topení a voda vychcala právě na kabely a svíčky, když jsem vyndal kabely abych je vysušil tak jsem čuměl že najednou mám v botce zboku centimetrovou vypálenou díru, vyměnil jsem kabely za nový a OK.
A jako druhá možnost je nízké napětí v síti (palubní samozřejmě) a potom ECU EML nenechá motor vytočit, takže zkontrolovat kostry a napájení té ECU, EML klapky se po zapnutí klíčku otvírají jen na cca 1/4 (motor stojí) za jízdy nevím to tam nevidím.
A jako druhá možnost je nízké napětí v síti (palubní samozřejmě) a potom ECU EML nenechá motor vytočit, takže zkontrolovat kostry a napájení té ECU, EML klapky se po zapnutí klíčku otvírají jen na cca 1/4 (motor stojí) za jízdy nevím to tam nevidím.
getrag 265
Getrag 265 se daval sveho casu i do Jaguaru XJS-velke a tezke kupe s motorem V12-5.3 a 6.0l.Spis je problem,ze vsechny ty stare skrine za sebou maji vetsinou stovky tisic km...V nove M5 s manualem napr.nejde uplne deaktivovat omezeni vykonu a kroutaku na 1.kvalt-kdyz vytocis motor a pustis spojku,tak ti ani nove bmw nezaruci,ze tech507ps 520nm tu prevodovku po tricatem pokusu neposle pod kytky...Takze,kurva,kluci,neprasit-ten olej v prevodovce se taky musi trochen ohrat 

Tak dnes se to obrátilo k lepšímu, kolega si hrál dva dny s elektrikou a podařilo se mu najít a opravit chyby, né úplně všechny, ale skoro všechny. Já jsem zatím pokračoval na mechanických úpravách podvozku
Jelikož už nevěděl po čem jít, nezbylo mu než vytáhnout celí elektrický svazek z kabiny, ale to jde jen s vytáhnutým motorem
, ale jemu se povedl husarský kousek a vysukoval to ven, aniž by musel cokoliv rozebrat, zabralo mu to víc než hodinu, ale dokázal to

No a pak se pustil do prohlížení každého drátku zvlášť, jestli není někde přerušen nebo protrhlá izolace(mravenčí práce)

No a co myslíte, po 3,5 hodinách piplavé práce to našel. Našel dvě přetržené kostry pro palivové čerpadla, které jsme měli jen provizorně zapojené a našel ten problém s malýma maximálníma otáčkama, bylo to něco ve svazku pro ovládání elektrických škrtících klapek a konečně se našel drát pro teplotu vody(jinak bychom ho musely táhnout nový)

Zatím přetrvává problém s nepravidelným chodem motoru, nejede na všechny válce, velice pravděpodobně jsou jen mokré svíčky od častého startování kdy nejelo zapalování, jenže svíčky nejde jen tak vydělat a vysušit, nedostaneme se na ně.
Já jsem zatím řešil prasklou hadici od řízení(praskla při zkušební jízdě, na plný rejd to neudrželo 130Barů), zajel jsem do známé firmy, kde mi za 177kč vyrobily novou na míru

Taky jsme přidělal stabilizátor, bohužel nešel jen tak nasadit do původního místa, byl tam stejný problém jako s tou rozpěrou, tady navíc zavazel ještě výfuk, tak nejsnažší řešení bylo nadstavení původních držáků a podložení gum.


Taky jsem zhotovil kryt pro olejový filtr, aby nedošel k újmě, když je tak u kola(odletující štěrk je svinstvo)Není to sice bůhvíco za vzhled(stejně není moc vidět
), ale svůj účel to splní.


Jelikož už nevěděl po čem jít, nezbylo mu než vytáhnout celí elektrický svazek z kabiny, ale to jde jen s vytáhnutým motorem


No a pak se pustil do prohlížení každého drátku zvlášť, jestli není někde přerušen nebo protrhlá izolace(mravenčí práce)

No a co myslíte, po 3,5 hodinách piplavé práce to našel. Našel dvě přetržené kostry pro palivové čerpadla, které jsme měli jen provizorně zapojené a našel ten problém s malýma maximálníma otáčkama, bylo to něco ve svazku pro ovládání elektrických škrtících klapek a konečně se našel drát pro teplotu vody(jinak bychom ho musely táhnout nový)

Zatím přetrvává problém s nepravidelným chodem motoru, nejede na všechny válce, velice pravděpodobně jsou jen mokré svíčky od častého startování kdy nejelo zapalování, jenže svíčky nejde jen tak vydělat a vysušit, nedostaneme se na ně.
Já jsem zatím řešil prasklou hadici od řízení(praskla při zkušební jízdě, na plný rejd to neudrželo 130Barů), zajel jsem do známé firmy, kde mi za 177kč vyrobily novou na míru


Taky jsme přidělal stabilizátor, bohužel nešel jen tak nasadit do původního místa, byl tam stejný problém jako s tou rozpěrou, tady navíc zavazel ještě výfuk, tak nejsnažší řešení bylo nadstavení původních držáků a podložení gum.


Taky jsem zhotovil kryt pro olejový filtr, aby nedošel k újmě, když je tak u kola(odletující štěrk je svinstvo)Není to sice bůhvíco za vzhled(stejně není moc vidět




firem je více, hledal jsem je když jsem chtěl dávat M20 olej. chladič na M30. Bohužel to nebylo aktuální tak jsem smazal kontakty. Zkus prostě ve vyhledávači zadat "výroba hydraulických hadic" a něco ti vylezebmwm3 píše:Jaký máte průměry trubek na vefuku? Vnější/vnitřní
Myslím ty čtyři, co jdou do koncovýho tlumiče.
Jinak ty hydra hadice necháváš vyrábě kde?
Díky

E30 325i
Tak pánové dneska jsme udělaly panu majitely velkou radost a ukázali mu naživo, jak to jede, sám si to dokonce zařídíl a dobře mu spadla brada
. Jestli bude chtít, tak se sem sám vyjádří
Auto zatím není úplně dodělané, motor jede na jednu pumpu, takže navrchu trochu slábne, ale to nevadí, protože od 4000 ot./min začíná škaredě prokluzovat spojka, zjistily jsme, že ten přítlačák co nám dovezl už toho má móóóóc zasebou. ale i s prokluzující spojkou to zrychluje opravdu příšerně. Motor jde za plynem jak diví, jak dynamit explodují otáčky na přidání plynu.Je taky menší problém s obutím, které nemá potenciál k přenosu síly na asfalt, ale až se toto všechno doladí a motor ze sebe vidá to maximum co má, bude to svezení života. Majitel měl přetím 3,4 Turbo (1,2 Bar=cca 400k) a říkal, že od spodu ten motor jede srovnatelně, ale navrchu jsme to ještě nevyzkoušely, kvůli té spojce, ale vše nasvědčuje, že tu bude pekelné hromobití s brutálním zátahem, co vám zatlačí srdce v hrudi
PS, mám i video, ale nevím jak ho sem vložit, tak kdyby se toho někdo ujal, byl bych mu vděčný


Auto zatím není úplně dodělané, motor jede na jednu pumpu, takže navrchu trochu slábne, ale to nevadí, protože od 4000 ot./min začíná škaredě prokluzovat spojka, zjistily jsme, že ten přítlačák co nám dovezl už toho má móóóóc zasebou. ale i s prokluzující spojkou to zrychluje opravdu příšerně. Motor jde za plynem jak diví, jak dynamit explodují otáčky na přidání plynu.Je taky menší problém s obutím, které nemá potenciál k přenosu síly na asfalt, ale až se toto všechno doladí a motor ze sebe vidá to maximum co má, bude to svezení života. Majitel měl přetím 3,4 Turbo (1,2 Bar=cca 400k) a říkal, že od spodu ten motor jede srovnatelně, ale navrchu jsme to ještě nevyzkoušely, kvůli té spojce, ale vše nasvědčuje, že tu bude pekelné hromobití s brutálním zátahem, co vám zatlačí srdce v hrudi

PS, mám i video, ale nevím jak ho sem vložit, tak kdyby se toho někdo ujal, byl bych mu vděčný
Tak pánové tady je taková ochutnávka toho jak nám funguje ta V12
http://www.youtube.com/watch?v=T6uFsYTw6sc
Ale mám také horší zprávu, majitel se rozhodl, že už chce s autem jezdit, tak nepotrvá dlouho a dojede si pro něj bez ohledu na to v jakém bude auto stádiu
takže asi nebudeme mít možnost to dotáhnout do konce 
http://www.youtube.com/watch?v=T6uFsYTw6sc
Ale mám také horší zprávu, majitel se rozhodl, že už chce s autem jezdit, tak nepotrvá dlouho a dojede si pro něj bez ohledu na to v jakém bude auto stádiu


- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No tak to indikuje pouze na dva lidi, co já vímExclusive píše:.... Majitel měl přetím 3,4 Turbo (1,2 Bar=cca 400k) a říkal...

Jinak ten zvuk je fakt libo.
Hlavně už se těším, až vyměníte spojku, pojede to na dvě čerpadla a uděláte pořádný video.
A pana majitele bych zkusil přesvědčit, aby vás to nechal dodělat..