
Tampa a 100 koní navrch
no prave proudeni prez prekazku sem se dost venoval a vim kolik je potreba koni k zvyseni rychlosti ... takze se podivej na http://www.need4speed.e39.de/ (je tam foto M3 e46 jedouci prez 300 tacho) dale pak na www.superchips.co.uk kde je graf pred/po pro M3 e46 o neco malo se upravou ziskat da protoze motor po chipu ma o 15 koni vic, kdyz k tomu pridam komplet sani a takovy ptakoviny tak dejme tomu dohromady +20 koni tesne pred omezovacem.to mi prida opravdu jen par km/h skutecne rychlosti. nicmene tady byla rec o nejakechch super kolech. ani bych se nedivil ze nebyl dodrzenej rozmer (kola a profilu pneu). Chyba rychlomeru muze bejt potom rozhodne vic nez 10%. Kdyby potom byla maximalni rychlost cca 260-270 (coz neni nerealny), tak by mohl rychlomer klidne ukazat do pole za hranici 300km/h. Dale nevim proc bych nemel v tomto ohledu srovnavat BMW a skodofku? Rychlomery obou znacek jsou zatizeny chybou 

no jo ale tady se bavíme o starším modelu E36 ne E46......právě že taky sem viděl nějaký videa a tak vím o čem mluvímArnie píše:no prave proudeni prez prekazku sem se dost venoval a vim kolik je potreba koni k zvyseni rychlosti ... takze se podivej na http://www.need4speed.e39.de/ (je tam foto M3 e46 jedouci prez 300 tacho) dale pak na www.superchips.co.uk kde je graf pred/po pro M3 e46 o neco malo se upravou ziskat da protoze motor po chipu ma o 15 koni vic, kdyz k tomu pridam komplet sani a takovy ptakoviny tak dejme tomu dohromady +20 koni tesne pred omezovacem.to mi prida opravdu jen par km/h skutecne rychlosti. nicmene tady byla rec o nejakechch super kolech. ani bych se nedivil ze nebyl dodrzenej rozmer (kola a profilu pneu). Chyba rychlomeru muze bejt potom rozhodne vic nez 10%. Kdyby potom byla maximalni rychlost cca 260-270 (coz neni nerealny), tak by mohl rychlomer klidne ukazat do pole za hranici 300km/h. Dale nevim proc bych nemel v tomto ohledu srovnavat BMW a skodofku? Rychlomery obou znacek jsou zatizeny chybou

Naposledy upravil(a) ales. dne 10. 12. 2005 18:16, celkem upraveno 1 x.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ja jen bych byl hrozne rad u toho, jak 15-lety Tampa rekne do oci BOOSTovi (2 metry, postava jako skrine a pohled masoveho vraha) ze je kokotko
Hochu hochu, ty jses vetsi machr nez M divize u BMW. Ja asi zajedu do Bitpower, at mi z me seriove 2.5i vydolujou cipem za rekneme 50 litru alespon tech 240 koniku, to mi bude stacit a bude to levnejsi nez prekopavat zelezo motoru. To budou sileni machri, asi hodne radi koukaj na FaF. Jo jo, technologie je svine, dnesni deti jsou vetsi odbornici nez 20 let zkusenosti odborniku. Mohl bys byt tak hodnej a udelal neco z lega i pro mne?

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
tampa píše:![]()
![]()
![]()
Vy ste takoví kokotiska že to svět neviděl.Já si prostě stojim za svim tak mi to nevy vracejte a neřešte to.Mam to v hlavě a zustalo by to tam kdyby ste se nedivily ty V-max
Prostě a jednoduše s váma nejni rozumna řeč.
Hele, ty Tampo, ty motory z Wartburga a Š-100, co jsi údajně rozebral, jsi dal zase dohromady tak, aby fungovaly, nebo jsi je hodil po demontáži do šrotu?
Už jsem se na to ptal a ještě jsi nenapsal odpověď....
Nejni problém pokud Tampa ukáže, že je chlap, tak se klidně můžeme někde sejít a může mi to říct do očí.Max-Max píše:ja jen bych byl hrozne rad u toho, jak 15-lety Tampa rekne do oci BOOSTovi (2 metry, postava jako skrine a pohled masoveho vraha) ze je kokotkoHochu hochu, ty jses vetsi machr nez M divize u BMW. Ja asi zajedu do Bitpower, at mi z me seriove 2.5i vydolujou cipem za rekneme 50 litru alespon tech 240 koniku, to mi bude stacit a bude to levnejsi nez prekopavat zelezo motoru. To budou sileni machri, asi hodne radi koukaj na FaF. Jo jo, technologie je svine, dnesni deti jsou vetsi odbornici nez 20 let zkusenosti odborniku. Mohl bys byt tak hodnej a udelal neco z lega i pro mne?

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

BOOST píše:Nejni problém pokud Tampa ukáže, že je chlap, tak se klidně můžeme někde sejít a může mi to říct do očí.Max-Max píše:ja jen bych byl hrozne rad u toho, jak 15-lety Tampa rekne do oci BOOSTovi (2 metry, postava jako skrine a pohled masoveho vraha) ze je kokotkoHochu hochu, ty jses vetsi machr nez M divize u BMW. Ja asi zajedu do Bitpower, at mi z me seriove 2.5i vydolujou cipem za rekneme 50 litru alespon tech 240 koniku, to mi bude stacit a bude to levnejsi nez prekopavat zelezo motoru. To budou sileni machri, asi hodne radi koukaj na FaF. Jo jo, technologie je svine, dnesni deti jsou vetsi odbornici nez 20 let zkusenosti odborniku. Mohl bys byt tak hodnej a udelal neco z lega i pro mne?


Plně funkční měl sem brigadu v autoservisu.Tak mě nechaly tohle pod dohledem udělat.A kupodivu to fungovaloVenca. píše:?tampa píše:2500 125/170 252/4000 136/185/287
Hele, ty Tampo, ty motory z Wartburga a Š-100, co jsi údajně rozebral, jsi dal zase dohromady tak, aby fungovaly, nebo jsi je hodil po demontáži do šrotu?
Už jsem se na to ptal a ještě jsi nenapsal odpověď....

-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
téééda to je hustý ted jsem to dočetl a tampo ty seš teda solidní kus čůráka 

E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19