jinej motor do e30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 20. 01. 2012 20:40

Zasejc s Isomrdkou nezajize skoro zadnou srandu
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 21. 01. 2012 00:51

Dobře tak dejme tomu rozpůlíš 200 palackých na 100 a 100 .
100 nasypeš do motoru a sto do benzínu :)

Uživatelský avatar
LampionakE30
Příspěvky: 83
Registrován: 21. 02. 2011 20:05
Bydliště: Ostrožská Nová Ves

Příspěvek od LampionakE30 » 21. 01. 2012 21:34

Teda tady to nějak zhoustlo ta atmosféra :mrgreen:
Ale tak třeba na to má a překvapí nás všechny a tu vatu do toho narve.
Nebo pak LPG sequential injection :shock: ale do BMW??? :shock:
" Ale je tady krásně "jojo tady jo... :mrgreen:
RADOST Z JÍZDY
surová síla M20B25 - sedánek E30
sametový chod M54B22 - touring E39

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 21. 01. 2012 21:36

LampionakE30 píše: Nebo pak LPG sequential injection :shock: ale do BMW??? :shock:
Nevidím jedinej důvod, proč ne...pořád lepší než chrochtání.

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
LampionakE30
Příspěvky: 83
Registrován: 21. 02. 2011 20:05
Bydliště: Ostrožská Nová Ves

Příspěvek od LampionakE30 » 21. 01. 2012 22:03

Po pravdě taky jsem už o tom přemýšlel :mrgreen:
Zatím jsem to lupnul do své Audi 80, 2,0E, 115 koní, pač s tím jezdím denně do práce. Spotřeba 9-10l/100km. Což je uspokojivé.
S Báwem jezdím málo, když je třeba většinou sucho :mrgreen:
Takže se to neoplatí ta přestavba, navíc jsem zrušil prostor pro rezervu, překážel vedení výfuku :mrgreen:
Ale slyšel jsem od známého co to má v 325 E30 a spokojenost s provozem, 6vál vydrží :mrgreen: hodně, ale ne všechno...
Jo a s tím chrochtáním, saze apod. než to začne topit, než se to zahřeje, plně souhlasím.
RADOST Z JÍZDY
surová síla M20B25 - sedánek E30
sametový chod M54B22 - touring E39

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 21. 01. 2012 22:35

Nafta přestává bejt výhodnější, takže jedině do budoucna benzín + LPG. Nakonec zdražej i plyn a bude. Prostě auto je a hlavně bude drahá záležitost. Takže pokud chce někdo hodně jezdit, doporučuju mu začít hodně vydělávat. :wink:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 22. 01. 2012 10:19

Záchvat píše:Zasejc s Isomrdkou nezajize skoro zadnou srandu
No jestli myslíš, že 6tivál je na tom líp, tak nutno dodat, že je to síla přesilná a lehce to může člověka vytrestat :twisted:

Semry, hned se du řídit tvým doporučením, snad to pude tak lehce, jak říkáš :)
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 22. 01. 2012 11:48

aula píše:
Záchvat píše:Zasejc s Isomrdkou nezajize skoro zadnou srandu
No jestli myslíš, že 6tivál je na tom líp, tak nutno dodat, že je to síla přesilná a lehce to může člověka vytrestat :twisted:

Semry, hned se du řídit tvým doporučením, snad to pude tak lehce, jak říkáš :)
:lol:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Odpovědět