Srovnávám celkově třícic. Pro mě je nejlepší volba 320iS pořád to má motor S14, ale nenápadnou kastly. Je to prostě sleeper. u M3 mi vadí, že má napadnou kastli a je známá, i u pozérů, to se o 320iS říci nedá. A problém s přihlášením by být neměl, jen jí naít bude problém. Ale jednou časem... kdo ví.pip píše:Tak to je jako rict, ze nejlepsi E30 je M3. Samozrejme je. Ale nemuzes srovnavat M3 s 1.8iS. To jsou proste dve rozdilna auta. Cenove i vykonove.marlin píše:
iSo jako iSo.... podle mě nejlepší motorizace do tříci. 320iS.
pomoc s výběrem 318is
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
O přihlášení vůbec nejde - s tím v současný době problém není. Ještě před cca 10 lety to ale byl problém obrovskej. Auta se stavěla na papíry existujících aut, takže já třeba stavěl 325i na papíry 323i,... Nedivil bych se, kdyby někdo postavil 320iS na papíry 318iS. To by byla nejschůdnější cesta - použití náhradního dílu motoru....marlin píše: ... A problém s přihlášením by být neměl, jen jí naít bude problém. Ale jednou časem... kdo ví.
Jak píšeš "jednou, časem" ---- jednou časem hovno - to je můj názor - tyhle auta končí, jejich cena půjde nahoru exponenciální řadou. Nakonec - jednou, časem bude na světě jen pár provozuschopných 320iS - "malých M3" a jejich cena tomu bude odpovídat.
Sežeň 325i chromáka kupé - hovno, co, moc jich nebude, a když bude v super stavu, tak v Německu za něj budou chtít to co za M3 e36. A bude hůř. Rozhodně to nebude - "jednou, časem". V ČR možná někdo bude prodávat něco za 20k - to ale proto, protože nebude znát jeho globální tržní cenu.
BMW The Ultimate Driving Machine
jak to tak ctu, tak jsem si vybral idealni auto (: jeste k tomu mit svora a byl bych nejvic spokojenej, potom na to dat nejakej "sportovnejsi", tvrdsi podvozek a bude to good (:Hanzz píše:is s motorem v dobrym stavu je dobra volba, moc nezere a je to trochu svizny, pokud se najede hodne km, tak je to dobrej pomer vykon/spotreba.
mel jsem is 4 roky, takze je to z vl. zkusenosti, mel jsem HR podvozek a byla to fajn motokara, najel jsem s nim kolem 50tis.km, celkova spotreba kolem 8 litrů.Dzitro píše:jak to tak ctu, tak jsem si vybral idealni auto (: jeste k tomu mit svora a byl bych nejvic spokojenej, potom na to dat nejakej "sportovnejsi", tvrdsi podvozek a bude to good (:Hanzz píše:is s motorem v dobrym stavu je dobra volba, moc nezere a je to trochu svizny, pokud se najede hodne km, tak je to dobrej pomer vykon/spotreba.
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
DAN píše:
Jak píšeš "jednou, časem" ---- jednou časem hovno - to je můj názor - tyhle auta končí, jejich cena půjde nahoru exponenciální řadou. Nakonec - jednou, časem bude na světě jen pár provozuschopných 320iS - "malých M3" a jejich cena tomu bude odpovídat.
Sežeň 325i chromáka kupé - hovno, co, moc jich nebude, a když bude v super stavu, tak v Německu za něj budou chtít to co za M3 e36. A bude hůř. Rozhodně to nebude - "jednou, časem". V ČR možná někdo bude prodávat něco za 20k - to ale proto, protože nebude znát jeho globální tržní cenu.
Proto mám svoje malé iso a dávám ho do původního stavu. To taky poroste na ceně )Aspoň doufám) u těch 320iS už ted jsou drahá a žádaná a čekám že ta cena půjde nahoru. Ale je otázka, kde je akceptovatelná mez pro jeho nákup. Já bych to auto nekupoval za formou otočení a vydělání na něm, ale jen proto abych měl doma sleepra. A hlavně pro mou konkrétní osobu je to nejrozumnější volba. Jenom škoda, že sem ot auto neznal, když sem si kupoval iSo, protože prachy na elké iSo by byly, ale člověk ho neznal. Mno, co se dá dělat.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Kdyby sis kupoval kábro 318 za mořem (v USA), tak bys pod kapotou zase nenašel M40, tam jsou jenom M42.Kubajz von Odry píše:Iso jako motor je podlě mě ideální motorizace v poměru cena výkon, spotřeba užitná hodnota na denní ježdění pokud vybírám z originál motorů co se do e30 dávaly. - i proto jsem se rozhodl ho strčit do cabria do kterého se pro mě z neznámých důvodů nedávalo.


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry