Vnitrni prostor Tourů - E36, E46, E39

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 20. 09. 2010 16:02

Semry píše:
Shrnutí a poučení.
+ e34: je to BMW, jede, jde do zatáček, driftuje:)
- e34: nemá nivo, nižší užitná hodnota, menší interiér, velké množství vylítaných aut. žíznivé benzínové jednotky, TDS před smrtí

+ W124: Velkorysej prostor a kufr, komfortní a dostatečně stabilní podvozek (na 15tkách kolech), kultivovaný a polonesmrtelný motor 300D, (obvykle může nastat jen jedna ze 4 možných závad: vstřiky, přívod nafty, žhavící svíčky, hodně hodně špatná nafta) zůstatková hodnota, užitná hodnota, nivo
- w124: je drahá (T modell), horší výbava (většinou), maticové řízení se nehodí pro sportovní jízdu (avšak vydrží staticíce km), chybí zpětná vazba. Nedriftuje:) může upadnout kolo (při podcenění výměny čepů v předu) Nejede - i 300D motor je lenoch a musí se přemlouvat zvlášt v automatu, nicméně 160Km/h snese i naloženej po d1 uplně v pohodě. Vyšší spotřeba u automatu.

A závěrem poučení číslo 2:
BMW for fun, Mercedes for life
:wink:
Tak tohle je srovnání jak recenze z novinek apod :lol: :lol:

E34 nivo má, když jí seženeš....mrdcedes má komfortní podvozek a e34 driftuje :lol: :lol: To je + panečku
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 20. 09. 2010 20:10

Prave no. Ty W124 boli posledne robustne M-B, W210 uz to islo do kytek, spolu s W202 a korunu tomu nasadil W163, to bolo jak od Korejcov - osobna skusenost.
A bol som teda ale tiez prekvapeny z tych cien W124 v Nemecku. Ked som sa pozeral po tych inzeratoch cakal som teda ovela nizsie ciastky.
Viezol som sa s 200, 250 a 300D a ozaj mi ta 250 v tom sedela najviac. Lepsia dynamika, nez 200D a stale vyborna spotreba. Ako auto urcene na kludne cestovanie si auto s tym motorom uplne vystaci (ovsem clovek musi mat tricku v garazi, lebo mat to ako jedine auto, z toho by ma trafil slak) a komfort a celkova kultivovanost a 'prijemnost' je v tom aute vazne prekvapujuca. Od sedaciek, cez ticho vo vnutri az po prijemny interier. Ale miesto vzadu teda nic moc. Cakal by som od danej triedy viac.
Inak nevadila by mi ani ta 200D, nemal som v tom aute nejake chute zavodit ale je fakt, ze tam by som asi narazil aj na prakticke problemy. Kedze je to vynimocne slabe (a to teda naozaj je!) asi sa uz da aj hovorit o moznych problemoch pri predbiehani alebo celkovej mobilite s nalozenym autom. Ale to uz odskusane nemam.
Stalost spotreby u diesela je pravidlo no. Ale myslim, ze ak by som mal vyberat, tak by som sa na to TD asi aj tak vykaslal. 250 akurat a mozno 300 ak-tak u kombika, neviem kolko nabral/nenabral oproti sedanu.

Kazdopadne ale zajtra sa idem pozriet na toto...

http://bmw-rad-5-touring.autobazar.eu/5 ... 73810.html
:)


Je to trochu OT no, tak ked-tak to prehodte do pokecu a zmenim nazov, ak by to vadilo. Myslim, ze obecna debata na toury moze byt uzitocna.

Jo a este by ma zaujmali tiez skusenosti s E34 touring. Kto ma...?


ED - A "driftuje" by som dal ako kolonku k zaskrtnutiu ku kazdemu inzeratu na akekolvek auto :lol: ...i ked ja hovorim, ze driftuje vsetko :)

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 20. 09. 2010 20:12

pip píše: Jo a este by ma zaujmali tiez skusenosti s E34 touring. Kto ma...?


ED - A "driftuje" by som dal ako kolonku k zaskrtnutiu ku kazdemu inzeratu na akekolvek auto :lol: ...i ked ja hovorim, ze driftuje vsetko :)
Co by tě přesně zajímalo?
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 20. 09. 2010 20:20

Je vzadu rovna podlaha po sklopeni sedaciek?

Je tam rovny priestor po stranach od zadu az po predne sedacky ako v E39 alebo do neho zo stran zasahuju podbehy? A ak-tak ako moc? Vsimol som si, ze v E36 to tam nasirku celkom ruinuju...

Videl som jednu fotku v nejakom inzerate kde bola sklopena lava zadna sedacka a na vrchu bol este nejaky vycnelok po celej dlzke. Vyzeralo to z toho pohladu z boku ako cela ta konstrukcia rolety. Ta roleta je teda uchytena na vrchu sedaciek? Ak ano, predpokladam, ze sa da odstranit... Po nej tam ostane nieco alebo iba rovny "chrbat" sedacky?

Su nejake vycnelky na zadnej strane zadnych sedaciek alebo je to komplet rovna plocha?

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 20. 09. 2010 20:31

Zavarenec píše:
Semry píše:
Shrnutí a poučení.
+ e34: je to BMW, jede, jde do zatáček, driftuje:)
- e34: nemá nivo, nižší užitná hodnota, menší interiér, velké množství vylítaných aut. žíznivé benzínové jednotky, TDS před smrtí

+ W124: Velkorysej prostor a kufr, komfortní a dostatečně stabilní podvozek (na 15tkách kolech), kultivovaný a polonesmrtelný motor 300D, (obvykle může nastat jen jedna ze 4 možných závad: vstřiky, přívod nafty, žhavící svíčky, hodně hodně špatná nafta) zůstatková hodnota, užitná hodnota, nivo
- w124: je drahá (T modell), horší výbava (většinou), maticové řízení se nehodí pro sportovní jízdu (avšak vydrží staticíce km), chybí zpětná vazba. Nedriftuje:) může upadnout kolo (při podcenění výměny čepů v předu) Nejede - i 300D motor je lenoch a musí se přemlouvat zvlášt v automatu, nicméně 160Km/h snese i naloženej po d1 uplně v pohodě. Vyšší spotřeba u automatu.

A závěrem poučení číslo 2:
BMW for fun, Mercedes for life
:wink:
Tak tohle je srovnání jak recenze z novinek apod :lol: :lol:

E34 nivo má, když jí seženeš....mrdcedes má komfortní podvozek a e34 driftuje :lol: :lol: To je + panečku
Na tebe jsme všichni čekali, takže ti to napíšeme i trochu sofistikovaně, bez dávky ironie a nadsázky předchozích řádků. BMW umí i jízdní zábavu. Stačí? Je to srozumitelné? Dieselovou w124 budeš těžko přemlouvat. Nivo e34 má, ale těžko jí s ním sežezeš alespon když já sháněl tak kde nic tu a nic a jedno auto na zemi už mám, nepotřebuju další.... Jo a ještě w124 ten komfortní podvozek má :wink:

Myslím že jsem snad vše objasnil, pokud chceš můžeš nám sdělit tvoje zkušenosti s e34. Pipovi jsem beztak pomohl, takže to mělo smysl. Přít se o to co je lepší nemá smysl, každej má jinej názor. BMW nezatracuju, ale ve srovnání u mě vyhrál MB. Pokud má někdo nějakej dotaz na MB rád se pokusím odpovědět.

2pip: Když přesedneš do e30 z w124 tak máš pocit že sedíš v silnym bouráku, ten pocit si užívám když se du svézt. Něco na to je. :wink:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Marosh
Příspěvky: 842
Registrován: 21. 02. 2004 09:50

Příspěvek od Marosh » 21. 09. 2010 07:48

pip píše:Je vzadu rovna podlaha po sklopeni sedaciek?

Je tam rovny priestor po stranach od zadu az po predne sedacky ako v E39 alebo do neho zo stran zasahuju podbehy? A ak-tak ako moc? Vsimol som si, ze v E36 to tam nasirku celkom ruinuju...

Ano, kufr v E36 je uzoučký... ohledně E34 jsem to nedávno řešil tady: kufr-e34-tour-utvori-po-sklopeni-rovnou ... 74611.html

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 21. 09. 2010 16:18

Semry píše: 2pip: Když přesedneš do e30 z w124 tak máš pocit že sedíš v silnym bouráku, ten pocit si užívám když se du svézt. Něco na to je. :wink:
To je jasne. Odlucenie od tricky umocnuje nasledovny zazitok. Ked do tej M30 nasadnem teraz po skoro troch mesiacoch asi sa z toho rovno poserem. :lol:

Bol som sa dne pozriet na to zelene...no ach...
Auto poodierane viac ci menej kol dookola a pod zadnym bocnym oknom zacinajuce chrumky...len taky bodik ale struktura toho nenapovedala nic lichotive. Autom. otvaranie kufra uz to malo trochu nahnute, interier celkovo...nepoviem, ze vydraty, to by bolo ok, aj stavom. Ale proste...zasvineny...cierne flaky na tej bledej vsade mozne. To tiez nic moc nenapoveda. Motor aj prevodovka vyzerali byt bez problemov, rovnako tak podvozok a brzdy. Ale celkovo paint job zvonku nic moc. Lave spatne zrkadlo vymene za strieborne a zrkadlo samotne uz matne od rokov. Zadny naraznik by chcel prelakovat cely, predny opravit. Svetla vzkriesit tou srandou na plasty, jak predok tak zadok. A hlavne zadne prave dvere preliacene. Klasicky parkoviskovy tukanec, ale na vymenu, takze dalsie peniaze.
Nepoviem, ze by to bol nejaky vrak ale co, ale ako k tomu niekto moze napisat "TOP stav", tomu nerozumiem. Ak tymto slovnym spojenim takto mrhaju vsetci, tak sa mam pri tom vybere na co tesit :roll: Najhorsie je, ze z tych posranych fotiek clovek fakt nic nepozna. :?
No skratka ponukol som mu 7000E, nezobral to, takze o dva tyzdne idem do DE, tu to nema cenu.

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 21. 09. 2010 16:21

Marosh píše: Ano, kufr v E36 je uzoučký... ohledně E34 jsem to nedávno řešil tady: kufr-e34-tour-utvori-po-sklopeni-rovnou ... 74611.html
Presne take foto som hladal, parada :)

Odpovědět