blbost. Obě dvě auta mají deformačná zóny, takže rychlost střetu je menší. Myslím že to je nějak +/- 80kmh do zdi. Ale abych nekecal, teď to nevím jistě.Miky píše:
Stačí aby jela 7-ma taky 50 a hned je z toho střetová rychlost 100km/h.
325i vs 750i aneb zas o dvě pěkný bawa méně...
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 07. 03. 2009 12:06
- Bydliště: český těšín
ty vole vy tady resite jak jsoi ty auta rolamane co cekate vzdyt to jsou auta 20 a vice roku straa si vemte jak dopadla E36 pri crastestu rozpadla se na padrz mela tusim 2 hvezdicky.. a pokud jse o sedmu tak neznamena ze to je sedma ze to je nevim jaka pevnost bavime se porad o 20 roku starem uate....
Nepočítal jsem deformační zóny. Samo že střetová rychlost řidiče bude jiná. Ale def. zóny jsou u cca 15 a víc starejch aut úplně jinde než u novejch, takže těch 80km si myslim bude . . .marlin píše:blbost. Obě dvě auta mají deformačná zóny, takže rychlost střetu je menší. Myslím že to je nějak +/- 80kmh do zdi. Ale abych nekecal, teď to nevím jistě.Miky píše:
Stačí aby jela 7-ma taky 50 a hned je z toho střetová rychlost 100km/h.
[/quote]
To kabrio docela podcenuješ, okolo prahů jsou výztuhy jako bejk + silnější rám okna, u čelnáku bych tomu docela věřil, horší už by bylo jít přes střechu......[/quote]
Jinak kabro určitě nepodceňuji, jen by mě to zajímalo. . . Tak to myšlený nebylo.
Jinak ty výztuhy mě nepřipadnou nějaký extra. A ten rám okna. . . viděl jsem u jednoho místního člena, co udělal chodec s tím rámem, taky hustý. . . Sice to nepřežil, ale ten rám taky ne. Takže sednout na to více jak tunu vážící auto, nevim, nevim . . .
Kábro by dopadlo asi podobně, akorát by se asi víc zlomilo.
To kabrio docela podcenuješ, okolo prahů jsou výztuhy jako bejk + silnější rám okna, u čelnáku bych tomu docela věřil, horší už by bylo jít přes střechu......[/quote]
Jinak kabro určitě nepodceňuji, jen by mě to zajímalo. . . Tak to myšlený nebylo.
Jinak ty výztuhy mě nepřipadnou nějaký extra. A ten rám okna. . . viděl jsem u jednoho místního člena, co udělal chodec s tím rámem, taky hustý. . . Sice to nepřežil, ale ten rám taky ne. Takže sednout na to více jak tunu vážící auto, nevim, nevim . . .
Kábro by dopadlo asi podobně, akorát by se asi víc zlomilo.
Podle meho je koncepce BMW (MB, ...) z hlediska deformacnich zon mnohem lepsi, nez treba nova auta s motorem napric. Tady pri celnim stretu zajede prevodovka tlacena motorem pod auto a energie je sezrana. Takze nohy lidi jsou relativne v bezpeci. Na rozdil od koncepce motoru napric, ktery funguje spis jak radlice buldozeru.
20let stari v tomto pripade hraje pouze, jak zustane pevna budka.
Nekde jsem videl Fabii celne ve stromu a tady se daj najit fotky E30 ve stromu, nebo v sloupu. Rozdil nebeticny, ve prospech BMW. - Samozrejme...
20let stari v tomto pripade hraje pouze, jak zustane pevna budka.
Nekde jsem videl Fabii celne ve stromu a tady se daj najit fotky E30 ve stromu, nebo v sloupu. Rozdil nebeticny, ve prospech BMW. - Samozrejme...

- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
chtelo by to mozna trochu objektivity....pac e30 nesaha treba ty fabii ani po kolena..... a muzu ti najit milion fotek kde bude kazdy auto rozsekany uplne jinak, pac z fotek prd poznas rychlost, stav auta, uhel narazu atd. atd.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
zrovna fabie je na predek (je mohutny)na tom dobre takze je to blabol ... to neberu v potaz stari aut, naroky bezpecnosti a technolgoie deformacnich zon v 80 letech vs. 90 leta
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
hlavne bmw ma celo jak krava, coz vetsina aut s prednim nahonem nema vubec
treba peugeot 


B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

J, čelo je celkem solidní... Já jsem koukal např na o pár let než tříca novější Hyundai S coupé a musel jsem se smát, trubičky, že by se o ně bál člověk opřít... Takže myslím, že v porovnání s podobně starými auty je na tom BMW hodně dobře, ale nedělal bych si iluze, co se srovnání s novými auty týče, ať už prcci či jiné, prostě bezpečnost je úplně někde jinde...Iwan píše:hlavne bmw ma celo jak krava, coz vetsina aut s prednim nahonem nema vubectreba peugeot
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Pevná střecha je cca 50% tuhosti auta. Myslím, že tady hodně pomohla. Mnoho nových kabrioletů má s tuhostí karosérie problémy. Nemyslím, že by kabra z 80. let byla na tom lépe. Spíše naopak.Semry píše:To kabrio docela podcenuješ, okolo prahů jsou výztuhy jako bejk + silnější rám okna, u čelnáku bych tomu docela věřil, horší už by bylo jít přes střechu......Miky píše:Stačí aby jela 7-ma taky 50 a hned je z toho střetová rychlost 100km/h. V týhle rychlosti bych 30cou bourat nechtěl. Jenom pro zajímavost by mě zajímalo jak by dopadlo kábroTUŇÁK píše:Kdybys mi řekl že si jel 150km/h tak tomu snad i uvěřímAle že to bylo v 50km/h to jsem nečekal...
7ma jela cca kolik?
Jinak přeji rychlé uzdravení.
Naposledy upravil(a) bmwman dne 29. 08. 2009 14:31, celkem upraveno 1 x.
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
Pridavam se
Zdravim Honzu a pridavam se: Jsem rad ze jsou ucastnici v ramci moznosti v poradku ! Tech aut je mi strasne lito. Vim jak s tim Honza rad jezdil... Ale verim ze si najde zas nejake auto pro kazdodenni radost 
