325i vs 750i aneb zas o dvě pěkný bawa méně...

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 08. 2009 17:50

Miky píše:
Stačí aby jela 7-ma taky 50 a hned je z toho střetová rychlost 100km/h.
blbost. Obě dvě auta mají deformačná zóny, takže rychlost střetu je menší. Myslím že to je nějak +/- 80kmh do zdi. Ale abych nekecal, teď to nevím jistě.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

tonnydenny
Příspěvky: 70
Registrován: 07. 03. 2009 12:06
Bydliště: český těšín

Příspěvek od tonnydenny » 24. 08. 2009 13:01

ty vole vy tady resite jak jsoi ty auta rolamane co cekate vzdyt to jsou auta 20 a vice roku straa si vemte jak dopadla E36 pri crastestu rozpadla se na padrz mela tusim 2 hvezdicky.. a pokud jse o sedmu tak neznamena ze to je sedma ze to je nevim jaka pevnost bavime se porad o 20 roku starem uate....

Uživatelský avatar
Miky
Příspěvky: 320
Registrován: 12. 10. 2006 21:50
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Miky » 24. 08. 2009 14:13

marlin píše:
Miky píše:
Stačí aby jela 7-ma taky 50 a hned je z toho střetová rychlost 100km/h.
blbost. Obě dvě auta mají deformačná zóny, takže rychlost střetu je menší. Myslím že to je nějak +/- 80kmh do zdi. Ale abych nekecal, teď to nevím jistě.
Nepočítal jsem deformační zóny. Samo že střetová rychlost řidiče bude jiná. Ale def. zóny jsou u cca 15 a víc starejch aut úplně jinde než u novejch, takže těch 80km si myslim bude . . .

Uživatelský avatar
Miky
Příspěvky: 320
Registrován: 12. 10. 2006 21:50
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Miky » 24. 08. 2009 14:25

[/quote]
To kabrio docela podcenuješ, okolo prahů jsou výztuhy jako bejk + silnější rám okna, u čelnáku bych tomu docela věřil, horší už by bylo jít přes střechu......[/quote]

Jinak kabro určitě nepodceňuji, jen by mě to zajímalo. . . Tak to myšlený nebylo.
Jinak ty výztuhy mě nepřipadnou nějaký extra. A ten rám okna. . . viděl jsem u jednoho místního člena, co udělal chodec s tím rámem, taky hustý. . . Sice to nepřežil, ale ten rám taky ne. Takže sednout na to více jak tunu vážící auto, nevim, nevim . . .
Kábro by dopadlo asi podobně, akorát by se asi víc zlomilo.

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 24. 08. 2009 14:37

Podle meho je koncepce BMW (MB, ...) z hlediska deformacnich zon mnohem lepsi, nez treba nova auta s motorem napric. Tady pri celnim stretu zajede prevodovka tlacena motorem pod auto a energie je sezrana. Takze nohy lidi jsou relativne v bezpeci. Na rozdil od koncepce motoru napric, ktery funguje spis jak radlice buldozeru.
20let stari v tomto pripade hraje pouze, jak zustane pevna budka.

Nekde jsem videl Fabii celne ve stromu a tady se daj najit fotky E30 ve stromu, nebo v sloupu. Rozdil nebeticny, ve prospech BMW. - Samozrejme... :)

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 25. 08. 2009 14:42

chtelo by to mozna trochu objektivity....pac e30 nesaha treba ty fabii ani po kolena..... a muzu ti najit milion fotek kde bude kazdy auto rozsekany uplne jinak, pac z fotek prd poznas rychlost, stav auta, uhel narazu atd. atd.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 25. 08. 2009 16:25

zrovna fabie je na predek (je mohutny)na tom dobre takze je to blabol ... to neberu v potaz stari aut, naroky bezpecnosti a technolgoie deformacnich zon v 80 letech vs. 90 leta
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 08. 2009 23:07

ovsem nezapominejme na jeden fakt - deformacni zony jsou dnes uplne jinde nez pred lety, ALE! jaka je kvalita a tloustka plechu dnes a kdysi? vemte si starou octavii, dyt ta ma plechy lisovane jeste z tigru co tady zustali po valce :)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Chiquita
Příspěvky: 16
Registrován: 05. 08. 2009 09:34

Příspěvek od Chiquita » 26. 08. 2009 18:09

mno tak lidi to přeju vše nej k druhým narozeninám. . .. to musela být rána jako kráva hlavně že jsou všichni celý a nikomu se nic nestalo. . . . uf fotky jsou teda šílené :(

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 27. 08. 2009 21:12

hlavne bmw ma celo jak krava, coz vetsina aut s prednim nahonem nema vubec :!: treba peugeot :roll:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 27. 08. 2009 21:16

Iwan píše:hlavne bmw ma celo jak krava, coz vetsina aut s prednim nahonem nema vubec :!: treba peugeot :roll:
J, čelo je celkem solidní... Já jsem koukal např na o pár let než tříca novější Hyundai S coupé a musel jsem se smát, trubičky, že by se o ně bál člověk opřít... Takže myslím, že v porovnání s podobně starými auty je na tom BMW hodně dobře, ale nedělal bych si iluze, co se srovnání s novými auty týče, ať už prcci či jiné, prostě bezpečnost je úplně někde jinde...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
bmwman
Příspěvky: 134
Registrován: 21. 04. 2007 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od bmwman » 29. 08. 2009 14:20

Úplně mi běhá mráz po zádech. Prostě z prdele klika.
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.

Uživatelský avatar
bmwman
Příspěvky: 134
Registrován: 21. 04. 2007 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od bmwman » 29. 08. 2009 14:27

Semry píše:
Miky píše:
TUŇÁK píše:Kdybys mi řekl že si jel 150km/h tak tomu snad i uvěřím :shock: Ale že to bylo v 50km/h to jsem nečekal...

7ma jela cca kolik?
Stačí aby jela 7-ma taky 50 a hned je z toho střetová rychlost 100km/h. V týhle rychlosti bych 30cou bourat nechtěl. Jenom pro zajímavost by mě zajímalo jak by dopadlo kábro :?
Jinak přeji rychlé uzdravení.
To kabrio docela podcenuješ, okolo prahů jsou výztuhy jako bejk + silnější rám okna, u čelnáku bych tomu docela věřil, horší už by bylo jít přes střechu......
Pevná střecha je cca 50% tuhosti auta. Myslím, že tady hodně pomohla. Mnoho nových kabrioletů má s tuhostí karosérie problémy. Nemyslím, že by kabra z 80. let byla na tom lépe. Spíše naopak.
Naposledy upravil(a) bmwman dne 29. 08. 2009 14:31, celkem upraveno 1 x.
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.

Uživatelský avatar
bmwman
Příspěvky: 134
Registrován: 21. 04. 2007 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od bmwman » 29. 08. 2009 14:29

Radek_750iA píše:mno nevim, ale podle me to ta sedma ustala o dost lip nez trojka.... sedma ma jeste prostor pro posadku relativne ok a trojka je na sracky, podle me ridic trojky mel kliku jak blazen
Přesně tak.
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.

Uživatelský avatar
mivrda
Příspěvky: 176
Registrován: 18. 08. 2007 21:29
Bydliště: Praha

Pridavam se

Příspěvek od mivrda » 29. 08. 2009 22:16

Zdravim Honzu a pridavam se: Jsem rad ze jsou ucastnici v ramci moznosti v poradku ! Tech aut je mi strasne lito. Vim jak s tim Honza rad jezdil... Ale verim ze si najde zas nejake auto pro kazdodenni radost :-)

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 31. 08. 2009 12:29

Jako mazec. Pokud to zavinil s tou sedmou tak co dělal? ten musel lízat ty svodidla než se srazil s tou třícou, oba mají vzítou stranu od spolujezdce.
Obrázek
ex 323i empakeťák

Odpovědět