e30-e39

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 28. 08. 2009 09:20

já nevím, kdo všechno se tady e39 zbavil - zase tolik jich není :-)
já mám v pětce 2.8i a slabší motor jako je 2.0d bych do ní určitě nechtěl - to na to auto musí být fakt málo - 530d jede jak trafená svině a za dobrou spotřebu - pokud se ten motor nepodělá jako tady na foru tuším Pajovi, tak je to OK. Já jsem ale radši koupil benzín, než riskovat problemy s naftou.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Kenny
BMW pozitivni
Příspěvky: 851
Registrován: 18. 03. 2006 21:17
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od Kenny » 28. 08. 2009 09:28

KuaJa píše:já nevím, kdo všechno se tady e39 zbavil - zase tolik jich není :-)
530d jede jak trafená svině a za dobrou spotřebu
Já jsem ale radši koupil benzín, než riskovat problemy s naftou.
Ja bych se ji rad zbavil,ale nikdo to nechce :lol:
Co se tyka ty 530d musim souhlasit s KuaJou,ze to fakt jede jako krava,nevim teda kdo na co je zvyklej,ale ja jel v automatu 530d a byl jsem z toho teda kurevsky prekvapenej,to nemluve o manualu v tom bych se rad svezl.
Jo,ale ja koupil taky radsi benzin abych neriskoval problemy a mel jsem jich stejne tri prdele :twisted: :lol: ,proste zalezi na kusu a jak se k tomu kdo choval :wink:
Ač jsem si to nikdy nemyslel, jsou i takové situace, kdy tříca přestane mít smysl...

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 28. 08. 2009 15:30

A kdo nejel v X5 3.0d v 6ti kvaltu, ten nezná co ta bestie dieselová dokáže. :twisted: X5 váží 2.2 tuny a co to vyvádí, to bych vám přál zažít a ani při největší náloži jsem se nedokázal dostat průměrem nad 10l na 100km. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
bmwman
Příspěvky: 134
Registrován: 21. 04. 2007 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od bmwman » 29. 08. 2009 15:30

Max-Max píše:ja tricu prodal, koupil sestku, a pak puvodni tricu vykoupil zpet :D kdyz musis, tak musis, o tom to je.
Tak to jsi dobrej "pacient". :lol:
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 31. 08. 2009 18:46

tak já sem teď taky přesedlal z E30 (s promlkou v citronu) do E39 a nemůžu si to teda vychvalovat... je fakt že sem nikdy neměl auto na blbnutí ale na pořádný povezení
jinak k 3.0D.. ten motor zatim chválim a sem s nim spokojenej
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 31. 08. 2009 22:55

No ono taky zalezi na co to auto clovek chce. Je jasny, ze e39 uz neni moc auto na blbnuti jako je e30. Jinak ja jezdim v e39 uz celkem dlouho a musim rict, ze co se tyce trvanlivosti podvozku tak je to celkem v poho. Rozhodne kdyz vidim jak treba trpi podvozek na e46, tak e39 vydrzi 2 x dyl.

Jinak jak se tu nekdo ptal na naftu, tak mam zkusenosti s lehce nacipovanym tds a nedam na to dopustit. Jezdi to celkem prijemne za rozumnou spotrebu (cca 7,5) a pri slusnym zachazeni s malejma nakladama.
530d jede samozrejme lip, s manuálem super spotreba, ale zase je to nachylny na mazivost nafty, takze je dobry tam pridavat nejaky aditiva. Kdyz pak musi clovek resit vstriky a vetsinou i cerpadlo, tak je to celkem draha sranda...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Odpovědět