na první pohled???

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 29. 01. 2009 13:35

Tak co se týče komfortu nevim. Výbava možná, ale pokud to nejsou anatomy, tak ty sedačky jsou tvrdý lavice kor v kůži.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 01. 2009 13:39

Zavarenec píše:Tak co se týče komfortu nevim. Výbava možná, ale pokud to nejsou anatomy, tak ty sedačky jsou tvrdý lavice kor v kůži.
Měl jsem přímo tu polokůži, vezl jsem ho z Brém nějakejch 800km a když jsem vylezl, tak jsem mohl jít klidně na pívo. Supr posezení, to se musí nechat. Pro mne hraje velkou roli jen ten motor

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 29. 01. 2009 14:00

Zavarenec: to mi teda prijde ako dost blbost, jedine v com sa E30 a E34 vyrazne shoduju je design prednej masky (aj ked chapem ze to kazdeho najviac uputa), inac je omnoho viac podobna E36, co je aj logicke, kedze ju od nej delia 2 roky vyvoja, od E30 6... Kazdopadne jazdne mi prijde omnoho viac podobna E36tka E30tke, to je aj logicke, su to trojky.
e36 z roku 98/99 v plný náloži s m-paketem v třeba Avus blau nebo cosmoschwarz
Tu je vsak tiez treba spomenut ze sa nejedna rozhodne o racionalnu volbu, ale auto pre fandov, lebo clovek kupuje za ~150k auto s mizernou bezpecnostou a malou urovnou pohodlia a hodne zastaralym interierom (samozrejme ze je to subjektivny dojem a mne sa stare BMW intose moc lubia, ale vseobecne to tak urcite neni) - taka E39 po E38 (alebo napriklad focus ked chceme mensie a novsie auto) za tie iste peniaze ponuka uplne neporovnatelnu ochranu posadky a pohodlie zvezenia, pricom 528i nezere od 328i nijak vyrazne viac.
Naposledy upravil(a) Helldiver dne 29. 01. 2009 14:03, celkem upraveno 2 x.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 29. 01. 2009 14:02

Zavarenec píše:Tak co se týče komfortu nevim. Výbava možná, ale pokud to nejsou anatomy, tak ty sedačky jsou tvrdý lavice kor v kůži.
tak ten komfort byl v uvozovkách :wink: mám obyč sicny s vyhříváním a nemůžu si to teď v zimě vynachválit
Obrázek
ex 323i empakeťák

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 29. 01. 2009 14:41

Helldiver píše:
e36 z roku 98/99 v plný náloži s m-paketem v třeba Avus blau nebo cosmoschwarz
Tu je vsak tiez treba spomenut ze sa nejedna rozhodne o racionalnu volbu, ale auto pre fandov, lebo clovek kupuje za ~150k auto s mizernou bezpecnostou a malou urovnou pohodlia a hodne zastaralym interierom (samozrejme ze je to subjektivny dojem a mne sa stare BMW intose moc lubia, ale vseobecne to tak urcite neni) - taka E39 po E38 (alebo napriklad focus ked chceme mensie a novsie auto) za tie iste peniaze ponuka uplne neporovnatelnu ochranu posadky a pohodlie zvezenia, pricom 528i nezere od 328i nijak vyrazne viac.
v tom jsem se nějak ztratil, jakou roli tady hraje ten focus? :shock:
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 29. 01. 2009 14:47

Chcel som len podotknut ze rovnako ako je trica neracionalna volba pre fandu, E36, hlavne tie drahe kupe z neskorsich rocnikov su nou uplne takisto.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 29. 01. 2009 14:52

Helldiver píše:Chcel som len podotknut ze rovnako ako je trica neracionalna volba pre fandu, E36, hlavne tie drahe kupe z neskorsich rocnikov su nou uplne takisto.
jo tak... :idea:
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 29. 01. 2009 15:14

Helldriver: Tobě přijde e34 více do e36? Design přední masky? A co třeba palubní deska? To ti přijde jako e36? Nevidiš v ní třeba tak trochu e30, tvarem? Fukarama? Sedačky e36? Blázne. exterier celkovýho auta e34 je více do e36? :lol: :lol: Tos mě rozesmál. Nehledě na to, že když e34 spustila výrobu (motory shodné s e30, dif taky atd..) byla e36 sotva na papíře :wink:

6 let od vývoje e30 a 2roky e36. To je sice možný, ale já teda e36 v e34 nevidim a to si nemůžu pomoct.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 29. 01. 2009 15:19

Jen pro porovnání
e30
Obrázek
e34
Obrázek
e36
Obrázek

Exterier asi každej zná, to sem dávat asi nemusim.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 29. 01. 2009 15:38

se nam ta debata pekne rozjela...

ono vic nez o technice, designu, cenach apd. je to o tom kdo v cem chce jezdit a co je mu prijemne na rizeni.

Mam ruzne motorizace na ruznych podvozcich a musim priznat (ac nejsem priznivcem nafty), ze ze vsech "tricitek" co mam je mi ne bezne jezdeni neprijemnejsi 324td s M-tech podvozkem (melo ho to z vyroby).

motor: 85kW bohate staci i na porusovani predpisu

spotreba: prum 7,5l (na 2,5l motor a 20 let stari vice nez prijatelne)
pohodli a jizdni vlastnosti: M-tech podvozek je asi vyborny kompromis - sedi to super a nedrnca. Navic pri snizeni -20mm jeste nic neutrhnete

ergonomie: na vse dosahnu a hlavne to funguje, topeni topi kam pohnu tahlem (coz se u "kroutitkovych" systemu rici neda, pristroje super

servis: bezne spotrebni veci za ceny o trochu vetsi nez na Felicii (pravda, nenakupuji v kramu u pultu)

negativa: karoserie - je krasna, ale tlacite "krabici" proti vetru, s tim je spojen vetsi aerodynamicky hluk, horsi odhlucneni celeho interieru ale zase vyhoda v nizsi hmotnosti celeho vozu.

zaver: s par prvky dodatecne vybavy (servo, el.okna, BCI, central, M-tech II volant) je to auto ve kterem pojedu rano z Plzne do Ostravy a vecer zpet a jeste v klidu pujdu pak na pivo. To cele za porizovaci cenu do 20tis a neco na zakladni "ponakupni" servis. Proste nechci nic jineho.
Zkuste neco podobneho ve Feline - ktera bude navic v nakupu drazsi...

PS:myslim, ze i pres logicke argumenty je ale jasne, ze "tricam" trochu nadrzuji... :lol:
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 29. 01. 2009 15:49

Prva E36 (mimochodom stvorvalce tiez zhodne s E30 este) sa vyrobila v 89 roku, prva E34 v 87 roku... Vyvoj modelu trva urcite dlhsie ako 2 roky:wink:, takze na papire uz urcite E36 v tom 87' bola a to celkom detailne, skor by som povedal ze sa uz testovali prototypy...

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Schvalne ten zadny stlpik si vsimaj... Cela kasna E34 je podobna E36tke omnoho viac, len proste predna maska je prilis vyrazny prvok, to je cele. Ale to je nakoniec jedno, aj to berem z technickeho hladiska, odhlucnenie, zadny kufor otvarajuci sa az k dolnej hrane, cela elektrika vozu, vybava (asc. atd.), stlacitka a stahovacky vnutri, 90% tychto veci E36 a E34 (logicky zdielaju) lebo su to sucasnicke vozy... E30 je v tomto omnoho viac podobna E28. Zaujimave ze pri E46 a E39 uz nikto nepolemizuje o podobnych veciach, pritom ich deli uplne rovnaky vekovy rozdiel ako E36 a E34... Holt dizajn na nas posobi viac nez sme ochotny priznat a pod tym podvedome hodnotime aj celok...
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 29. 01. 2009 16:00

Mě to teda moc podobný e36 nepřijde....taková megakrabice s coupé :wink: Jinak jen vidim ty kliky a C sloupky možná. Jinak je pro mě prostě e34 velká e30
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 29. 01. 2009 16:06

Ja ti to neberem, len je to samozrejme hlupost:))))). E30 ma s E34 spolocne omnoho menej ako to na prvy pohlad vyzera, ina predna naprava, ina zadna naprava (ano je ina, aj ked na prvy pohlad vyzera podobne, ale tie ramena tam pracuju dost inak...), ine riadenie, inak postavena kasna, v interieri len zlahka podobna ta palubka a pristrojovy stit... Mal som tie auta obe a na kazdom som sa nasroboval az, az, E36 poznam rovnako velmi dobre.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 29. 01. 2009 18:19

bude to stat hodne penez aby s toho bylo auto tak za 15 000
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 01. 2009 19:34

No ono tohle téma je o trochu něčem jiném,nicméně i tak musim s názorem Zavarence plně souhlasit. E34 má s E36 pramálo společného.Je logické,že E28,E30 či E34 musí mít dost věcí shodné konstrukce,je to stejná automobilka přece,navíc typy z podobného roku ! Každopádně E34 vychází z designu E30

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 29. 01. 2009 20:46

E34 vychadza z designu E32 a to bol pre automobilku absolutne prelomovy model... A cely cas sa snazim povedat ze technicky, vybavou, atd ma E34 logicky omnoho blizssie k E36 ako k E30. Mimochodom, E34 ma CW hodnotu odporu vzduchu karoserie 0,32, E36 zhruba rovnaku (tusim trosku mensiu, 0,31) a E30 ma 0,36... Design je subjektivna vec, ked sa vam zda ze E34 je stretchnuta E30, tak budiz, mne to tak absolutne neprijde.
Je logické,že E28,E30 či E34 musí mít dost věcí shodné konstrukce,je to stejná automobilka přece,navíc typy z podobného roku !
E28 - 1980
E30 - 1982
E34 - 1988

Je to rovnake ako keby si povedal, ze E34, E36 alebo E39 musia mat dost veci zhodnych. Ciastocne je to pravda vo vztahu E34 a E36, rovnako ako E36 a E39 (kratku dobu mali rovnake motory), ale E34 a E39 nemaju uz uplne zhodne skoro nic okrem TDS motora (525tds). Rovnako ako E28 a E34, nenajdes tam nic skoro uplne rovnake, zas okrem dizloveho motora (524td).
Naposledy upravil(a) Helldiver dne 29. 01. 2009 20:50, celkem upraveno 1 x.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 01. 2009 20:49

Helldiver píše:ked sa vam zda ze E34 je stretchnuta E30, tak budiz, mne to tak absolutne neprijde.
To v žádném případě netvrdim, vždyť E30 je oproti E34 moc hezký auto :twisted:

Výbava je lepší, protože šlo o vyšší modelovou řadu, nikoliv proto, že by byla podobná E36ce :D

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 29. 01. 2009 20:53

Aha, takze ASC+T, vanosove motory, digitalnu klimu, dual airbagy, elektricke pamatove sedacky, atd. mala E34 preto ze to bol vyssi model? sak sa zobud, toto su casti zdielane s E36tkou a to preto ze su to sucasnicke modely... Niekedy nezaskodi trocha sudnosti a pozret sa na FAKTY (rok predstavenia, zdielane technologie...) a nie tlacit to svoje na zaklade nejakeho vysokoodborneho subjektivneho dojmu o 4 okej maske :roll: .
Naposledy upravil(a) Helldiver dne 29. 01. 2009 20:56, celkem upraveno 1 x.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 01. 2009 20:55

Helldiver píše:Aha, takze ASC+T, vanosove motory, digitalnu klimu, dual airbagy, elektricke pamatove sedacky, atd. mala E34 preto ze to bol vyssi model? sak sa zobud, toto su casti zdielane s E36tkou a to preto ze su to sucasnicke modely... Niekedy nezaskodi trocha sudnosti a pozret sa na FAKTY a nie tlacit to svoje na zaklade nejakeho vysokoodborneho subjektivneho dojmu o 4 okej maske :roll: .
V klidu, vezmi si pilulku :twisted:

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 29. 01. 2009 20:57

Dakujem za odbornu debatu technickeho charakteru na urovni :wink: .
E30 325i
E34 535i

Odpovědět