na první pohled???
Tak co se týče komfortu nevim. Výbava možná, ale pokud to nejsou anatomy, tak ty sedačky jsou tvrdý lavice kor v kůži.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem přímo tu polokůži, vezl jsem ho z Brém nějakejch 800km a když jsem vylezl, tak jsem mohl jít klidně na pívo. Supr posezení, to se musí nechat. Pro mne hraje velkou roli jen ten motorZavarenec píše:Tak co se týče komfortu nevim. Výbava možná, ale pokud to nejsou anatomy, tak ty sedačky jsou tvrdý lavice kor v kůži.
Zavarenec: to mi teda prijde ako dost blbost, jedine v com sa E30 a E34 vyrazne shoduju je design prednej masky (aj ked chapem ze to kazdeho najviac uputa), inac je omnoho viac podobna E36, co je aj logicke, kedze ju od nej delia 2 roky vyvoja, od E30 6... Kazdopadne jazdne mi prijde omnoho viac podobna E36tka E30tke, to je aj logicke, su to trojky.
Tu je vsak tiez treba spomenut ze sa nejedna rozhodne o racionalnu volbu, ale auto pre fandov, lebo clovek kupuje za ~150k auto s mizernou bezpecnostou a malou urovnou pohodlia a hodne zastaralym interierom (samozrejme ze je to subjektivny dojem a mne sa stare BMW intose moc lubia, ale vseobecne to tak urcite neni) - taka E39 po E38 (alebo napriklad focus ked chceme mensie a novsie auto) za tie iste peniaze ponuka uplne neporovnatelnu ochranu posadky a pohodlie zvezenia, pricom 528i nezere od 328i nijak vyrazne viac.e36 z roku 98/99 v plný náloži s m-paketem v třeba Avus blau nebo cosmoschwarz
Naposledy upravil(a) Helldiver dne 29. 01. 2009 14:03, celkem upraveno 2 x.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
v tom jsem se nějak ztratil, jakou roli tady hraje ten focus?Helldiver píše:Tu je vsak tiez treba spomenut ze sa nejedna rozhodne o racionalnu volbu, ale auto pre fandov, lebo clovek kupuje za ~150k auto s mizernou bezpecnostou a malou urovnou pohodlia a hodne zastaralym interierom (samozrejme ze je to subjektivny dojem a mne sa stare BMW intose moc lubia, ale vseobecne to tak urcite neni) - taka E39 po E38 (alebo napriklad focus ked chceme mensie a novsie auto) za tie iste peniaze ponuka uplne neporovnatelnu ochranu posadky a pohodlie zvezenia, pricom 528i nezere od 328i nijak vyrazne viac.e36 z roku 98/99 v plný náloži s m-paketem v třeba Avus blau nebo cosmoschwarz


drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
jo tak...Helldiver píše:Chcel som len podotknut ze rovnako ako je trica neracionalna volba pre fandu, E36, hlavne tie drahe kupe z neskorsich rocnikov su nou uplne takisto.


drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
Helldriver: Tobě přijde e34 více do e36? Design přední masky? A co třeba palubní deska? To ti přijde jako e36? Nevidiš v ní třeba tak trochu e30, tvarem? Fukarama? Sedačky e36? Blázne. exterier celkovýho auta e34 je více do e36?
Tos mě rozesmál. Nehledě na to, že když e34 spustila výrobu (motory shodné s e30, dif taky atd..) byla e36 sotva na papíře 
6 let od vývoje e30 a 2roky e36. To je sice možný, ale já teda e36 v e34 nevidim a to si nemůžu pomoct.



6 let od vývoje e30 a 2roky e36. To je sice možný, ale já teda e36 v e34 nevidim a to si nemůžu pomoct.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
se nam ta debata pekne rozjela...
ono vic nez o technice, designu, cenach apd. je to o tom kdo v cem chce jezdit a co je mu prijemne na rizeni.
Mam ruzne motorizace na ruznych podvozcich a musim priznat (ac nejsem priznivcem nafty), ze ze vsech "tricitek" co mam je mi ne bezne jezdeni neprijemnejsi 324td s M-tech podvozkem (melo ho to z vyroby).
motor: 85kW bohate staci i na porusovani predpisu
spotreba: prum 7,5l (na 2,5l motor a 20 let stari vice nez prijatelne)
pohodli a jizdni vlastnosti: M-tech podvozek je asi vyborny kompromis - sedi to super a nedrnca. Navic pri snizeni -20mm jeste nic neutrhnete
ergonomie: na vse dosahnu a hlavne to funguje, topeni topi kam pohnu tahlem (coz se u "kroutitkovych" systemu rici neda, pristroje super
servis: bezne spotrebni veci za ceny o trochu vetsi nez na Felicii (pravda, nenakupuji v kramu u pultu)
negativa: karoserie - je krasna, ale tlacite "krabici" proti vetru, s tim je spojen vetsi aerodynamicky hluk, horsi odhlucneni celeho interieru ale zase vyhoda v nizsi hmotnosti celeho vozu.
zaver: s par prvky dodatecne vybavy (servo, el.okna, BCI, central, M-tech II volant) je to auto ve kterem pojedu rano z Plzne do Ostravy a vecer zpet a jeste v klidu pujdu pak na pivo. To cele za porizovaci cenu do 20tis a neco na zakladni "ponakupni" servis. Proste nechci nic jineho.
Zkuste neco podobneho ve Feline - ktera bude navic v nakupu drazsi...
PS:myslim, ze i pres logicke argumenty je ale jasne, ze "tricam" trochu nadrzuji...
ono vic nez o technice, designu, cenach apd. je to o tom kdo v cem chce jezdit a co je mu prijemne na rizeni.
Mam ruzne motorizace na ruznych podvozcich a musim priznat (ac nejsem priznivcem nafty), ze ze vsech "tricitek" co mam je mi ne bezne jezdeni neprijemnejsi 324td s M-tech podvozkem (melo ho to z vyroby).
motor: 85kW bohate staci i na porusovani predpisu
spotreba: prum 7,5l (na 2,5l motor a 20 let stari vice nez prijatelne)
pohodli a jizdni vlastnosti: M-tech podvozek je asi vyborny kompromis - sedi to super a nedrnca. Navic pri snizeni -20mm jeste nic neutrhnete
ergonomie: na vse dosahnu a hlavne to funguje, topeni topi kam pohnu tahlem (coz se u "kroutitkovych" systemu rici neda, pristroje super
servis: bezne spotrebni veci za ceny o trochu vetsi nez na Felicii (pravda, nenakupuji v kramu u pultu)
negativa: karoserie - je krasna, ale tlacite "krabici" proti vetru, s tim je spojen vetsi aerodynamicky hluk, horsi odhlucneni celeho interieru ale zase vyhoda v nizsi hmotnosti celeho vozu.
zaver: s par prvky dodatecne vybavy (servo, el.okna, BCI, central, M-tech II volant) je to auto ve kterem pojedu rano z Plzne do Ostravy a vecer zpet a jeste v klidu pujdu pak na pivo. To cele za porizovaci cenu do 20tis a neco na zakladni "ponakupni" servis. Proste nechci nic jineho.
Zkuste neco podobneho ve Feline - ktera bude navic v nakupu drazsi...
PS:myslim, ze i pres logicke argumenty je ale jasne, ze "tricam" trochu nadrzuji...

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Prva E36 (mimochodom stvorvalce tiez zhodne s E30 este) sa vyrobila v 89 roku, prva E34 v 87 roku... Vyvoj modelu trva urcite dlhsie ako 2 roky
, takze na papire uz urcite E36 v tom 87' bola a to celkom detailne, skor by som povedal ze sa uz testovali prototypy...


Schvalne ten zadny stlpik si vsimaj... Cela kasna E34 je podobna E36tke omnoho viac, len proste predna maska je prilis vyrazny prvok, to je cele. Ale to je nakoniec jedno, aj to berem z technickeho hladiska, odhlucnenie, zadny kufor otvarajuci sa az k dolnej hrane, cela elektrika vozu, vybava (asc. atd.), stlacitka a stahovacky vnutri, 90% tychto veci E36 a E34 (logicky zdielaju) lebo su to sucasnicke vozy... E30 je v tomto omnoho viac podobna E28. Zaujimave ze pri E46 a E39 uz nikto nepolemizuje o podobnych veciach, pritom ich deli uplne rovnaky vekovy rozdiel ako E36 a E34... Holt dizajn na nas posobi viac nez sme ochotny priznat a pod tym podvedome hodnotime aj celok...


Schvalne ten zadny stlpik si vsimaj... Cela kasna E34 je podobna E36tke omnoho viac, len proste predna maska je prilis vyrazny prvok, to je cele. Ale to je nakoniec jedno, aj to berem z technickeho hladiska, odhlucnenie, zadny kufor otvarajuci sa az k dolnej hrane, cela elektrika vozu, vybava (asc. atd.), stlacitka a stahovacky vnutri, 90% tychto veci E36 a E34 (logicky zdielaju) lebo su to sucasnicke vozy... E30 je v tomto omnoho viac podobna E28. Zaujimave ze pri E46 a E39 uz nikto nepolemizuje o podobnych veciach, pritom ich deli uplne rovnaky vekovy rozdiel ako E36 a E34... Holt dizajn na nas posobi viac nez sme ochotny priznat a pod tym podvedome hodnotime aj celok...
E30 325i
E34 535i
E34 535i
Mě to teda moc podobný e36 nepřijde....taková megakrabice s coupé
Jinak jen vidim ty kliky a C sloupky možná. Jinak je pro mě prostě e34 velká e30

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Ja ti to neberem, len je to samozrejme hlupost:))))). E30 ma s E34 spolocne omnoho menej ako to na prvy pohlad vyzera, ina predna naprava, ina zadna naprava (ano je ina, aj ked na prvy pohlad vyzera podobne, ale tie ramena tam pracuju dost inak...), ine riadenie, inak postavena kasna, v interieri len zlahka podobna ta palubka a pristrojovy stit... Mal som tie auta obe a na kazdom som sa nasroboval az, az, E36 poznam rovnako velmi dobre.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
bude to stat hodne penez aby s toho bylo auto tak za 15 000
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
E34 vychadza z designu E32 a to bol pre automobilku absolutne prelomovy model... A cely cas sa snazim povedat ze technicky, vybavou, atd ma E34 logicky omnoho blizssie k E36 ako k E30. Mimochodom, E34 ma CW hodnotu odporu vzduchu karoserie 0,32, E36 zhruba rovnaku (tusim trosku mensiu, 0,31) a E30 ma 0,36... Design je subjektivna vec, ked sa vam zda ze E34 je stretchnuta E30, tak budiz, mne to tak absolutne neprijde.
E30 - 1982
E34 - 1988
Je to rovnake ako keby si povedal, ze E34, E36 alebo E39 musia mat dost veci zhodnych. Ciastocne je to pravda vo vztahu E34 a E36, rovnako ako E36 a E39 (kratku dobu mali rovnake motory), ale E34 a E39 nemaju uz uplne zhodne skoro nic okrem TDS motora (525tds). Rovnako ako E28 a E34, nenajdes tam nic skoro uplne rovnake, zas okrem dizloveho motora (524td).
E28 - 1980Je logické,že E28,E30 či E34 musí mít dost věcí shodné konstrukce,je to stejná automobilka přece,navíc typy z podobného roku !
E30 - 1982
E34 - 1988
Je to rovnake ako keby si povedal, ze E34, E36 alebo E39 musia mat dost veci zhodnych. Ciastocne je to pravda vo vztahu E34 a E36, rovnako ako E36 a E39 (kratku dobu mali rovnake motory), ale E34 a E39 nemaju uz uplne zhodne skoro nic okrem TDS motora (525tds). Rovnako ako E28 a E34, nenajdes tam nic skoro uplne rovnake, zas okrem dizloveho motora (524td).
Naposledy upravil(a) Helldiver dne 29. 01. 2009 20:50, celkem upraveno 1 x.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
Aha, takze ASC+T, vanosove motory, digitalnu klimu, dual airbagy, elektricke pamatove sedacky, atd. mala E34 preto ze to bol vyssi model? sak sa zobud, toto su casti zdielane s E36tkou a to preto ze su to sucasnicke modely... Niekedy nezaskodi trocha sudnosti a pozret sa na FAKTY (rok predstavenia, zdielane technologie...) a nie tlacit to svoje na zaklade nejakeho vysokoodborneho subjektivneho dojmu o 4 okej maske
.

Naposledy upravil(a) Helldiver dne 29. 01. 2009 20:56, celkem upraveno 1 x.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
V klidu, vezmi si pilulkuHelldiver píše:Aha, takze ASC+T, vanosove motory, digitalnu klimu, dual airbagy, elektricke pamatove sedacky, atd. mala E34 preto ze to bol vyssi model? sak sa zobud, toto su casti zdielane s E36tkou a to preto ze su to sucasnicke modely... Niekedy nezaskodi trocha sudnosti a pozret sa na FAKTY a nie tlacit to svoje na zaklade nejakeho vysokoodborneho subjektivneho dojmu o 4 okej maske.
