potvrzuji a nevím, jestli to můžu napsat, ale možná ty diesly, pokud není člověk mechanik, který si drobné kravinky (neříkám nic zásadního), poladí sám, tak může být třeba na zimní startování ap. trochu víc hajslich, ne?Záchvat píše:Tim neco malo jsem myslel cca 1 litr .... 7.5 neni problem, sam jsem to mel ( i 324d se kterou jsem jezdil prumer 8 ). Kuaja ma podobne zkusenosti s 316i ...cca 7.5
e30 316i nebo 324D
324d (ne td)je nejjednodussi e30...tzn. ze uz tam neni fakt skoro nicKuaJa píše:potvrzuji a nevím, jestli to můžu napsat, ale možná ty diesly, pokud není člověk mechanik, který si drobné kravinky (neříkám nic zásadního), poladí sám, tak může být třeba na zimní startování ap. trochu víc hajslich, ne?Záchvat píše:Tim neco malo jsem myslel cca 1 litr .... 7.5 neni problem, sam jsem to mel ( i 324d se kterou jsem jezdil prumer 8 ). Kuaja ma podobne zkusenosti s 316i ...cca 7.5

jezdi to za malo (6-7,5max. pri dalnicni podlaze v plnych otackach) a v lete navic treba i leccehos....ceny PHM nemusi byt pro tento vuz uplne smerodatne

ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
pokud je motor v poradku (serizene cerpadlo, ma to tlaky, funkcni vstriky a hlavne fungujici zhavicky), tak 324d chytne na otoceni i pri -20C. Vim to z vlastni zkusenosti. Druha vec je, ze kdyz mate v haji zhavice tak to nechytne ani teply v lete 

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm