viscospojka

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 07. 06. 2008 19:40

Tak ja neviem, ale visca ma pravdupovediac tiez trochu stve... Spina v pohode, teplota sa drzi presne na polke alebo mas kuuusocek malinky za polkou, ale otravuje ma to hucanie visky a to ze dost uziera z vykonu, pokial este viska neni zopnuta tak auto krasne taha aj odspodu (mam E34 535i), ale nejakej dobe ked sa zopne (a vmeste je potom zopnuta vlastne skoro stale), tak auto mi pripada o dost tazkopadnejsie a este fakt huci :? . Kupim novu vicsu + dam preplachnut chladic alebo kupim novy, pokial ma nedostatocnu priepustnost tak chuda visca musi bezat asi viac jak by mala, pokial to nepomoze, tak dam do chladica iny spinac pre klimavrtulu (s teplotou spinania 88C namiesto 91C), nech troch ulahci pracu viscospojke a ta nemusi bezat tak casto...
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 08. 06. 2008 07:31

Helldiver píše:Tak ja neviem, ale visca ma pravdupovediac tiez trochu stve... Spina v pohode, teplota sa drzi presne na polke alebo mas kuuusocek malinky za polkou, ale otravuje ma to hucanie visky a to ze dost uziera z vykonu, pokial este viska neni zopnuta tak auto krasne taha aj odspodu (mam E34 535i), ale nejakej dobe ked sa zopne (a vmeste je potom zopnuta vlastne skoro stale), tak auto mi pripada o dost tazkopadnejsie a este fakt huci :? . Kupim novu vicsu + dam preplachnut chladic alebo kupim novy, pokial ma nedostatocnu priepustnost tak chuda visca musi bezat asi viac jak by mala, pokial to nepomoze, tak dam do chladica iny spinac pre klimavrtulu (s teplotou spinania 88C namiesto 91C), nech troch ulahci pracu viscospojke a ta nemusi bezat tak casto...
Mám stejný auto a stejný problém .... :wink: No mě visca vlatně zlobila u všech BMW. Já si myslím, nešpekulovat, koupit novou (3.400,-Kč u nás), né žádnou prašivku z vrakáče a musí to fachčit ... Už asi týden mám zapojenou přední vrtuli na čudlík od mlhovek, zapínám si to sám, manuálně, jen když je potřeba. Ted v těch vedrech, to není prdel .. Jen jsme tam museli dát odpor, drátky se žhavili, jak píše Vasa, dlouho by nevydrželi... Zatím to fachá v poho .... :wink: Ale souhlasím s tím, že nové, dobré visco spojce se nic nevyrovná 8)

for Vasa

Ještě ted se klepu, jak si mě svezl, zvíře ... :lol: 8)
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Ppajda
Příspěvky: 120
Registrován: 30. 04. 2008 19:58

Příspěvek od Ppajda » 08. 06. 2008 17:40

Mě se to hučení docela zamlová.Působí to krvelačně :twisted:

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 08. 06. 2008 19:29

Ppajda píše:Mě se to hučení docela zamlová.Působí to krvelačně :twisted:
Spíš jak u kamionu :)
No smoke, no fun...
Obrázek

fioro
Příspěvky: 165
Registrován: 11. 07. 2006 11:10
Bydliště: kosice

Příspěvek od fioro » 09. 06. 2008 05:19

v kombinacii so sametovym zvukom tds-a to nema chybu :lol: aspon 100 koni navrch :-)
e34-tds-t67740,start,15.html
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td

Ppajda
Příspěvky: 120
Registrován: 30. 04. 2008 19:58

Příspěvek od Ppajda » 09. 06. 2008 19:57

mě se to líbí
:evil:

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 09. 06. 2008 20:02

já nevim proč řešíte zda dát origo nebo ne.. copak tu laborujete stejně zda použít převodovku třeba z opla? prostě tam vrzněte co tam patří a nevymejšlejte nesmysly
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Martin_BMW
Příspěvky: 230
Registrován: 25. 10. 2004 11:13
Bydliště: New Bor City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_BMW » 13. 06. 2008 09:06

Ppajda píše:mě se to líbí
:evil:
Me taky, jem mne stve ten vykon :lol:

Odpovědět