
DRAG SPECIAL 335 - karbec "NEW ENGINE"
No chlapci mate to fakt krasny
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
surp ses rozepsal, to se mi líbí. Jo a žeru ty nájezdové rampy na zvednutí E34, je vidět že děláte do gum



Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
No já bych asi pod to auto na těch gumach nevlez. Bojim bojim 

http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour
BMW E39 540i Tour
Kdyz sem povoloval kardan vejfuk a drzaky prevodofky, tak tam ty balony byly jen jako pro jistotu, vzadu to bylo zaklinovany a drzela to jesterka, az kdyz se vyndaval motor tak se to na ne posadilo, ale stejne nic moc pocit, jak by to tam cloveka pekne zmaclklo.
No tak ted to bude trosku bez obrazku,protoze zaprvy zadny nemam a zadruhy v tuhle dobu byla zimni sezona (pro negumare, v praci od osmi do osmi a porad dokola prezouvat jedno auto za druhym, pres trista sad na sklade a dalsi trista cizi lidi behem cca jednoho mesice), takze na aute se neudelalo absolutne nic.
Tak nadesel cas s tim hejbnout. Skoncili sme u toho ze by sme radi rozchodili motor aspon tak jak byl. Motor mel elektrickou klapku, vstriky a hrooomadu kabelu a ridici jednotky.Ja osobne mam k elektrice hoodne zaporny vztah a sem zastance ze v jednoduchosti je sila. Dal sem mistnimu elektrikari za ukol aby motor rozchodil s pouzitim jen tech kabelu co sou origo u motoru. Po tejdnu mi rekl ze by potrboval origo elektriku z auta. Ta tam samozrejme nebyla a tak se muselo resit jinak.A prislo na slova nekolika lidi co se na to koukali predtim dejte tam karbecy a rozdelovac. A tak se stalo, pres tohle forum mi jirina povedel jak tam nacpat standartni rozdelovac (nic slozityho, spis bych rekl ze to ma bmw pekne plung and play).Takze jiskra by byla.
Prvni otestovani motoru, jen tak pro prdel, sme tam nechali origo sani tocili starterem a rozprasovacem sme do diry misto klapky strikali benal a by ste neverili jak to slo a jaky to hazelo lisaky,sem mel pekne opaleny chlupy na ruce
, ale byla to sranda.
No nic, takze z cely elektriky co tam byla origos se diky rozdelovaci vytvoril jeden, opakuji jeden drat, konecne se mi to zacinalo libit.
Ted prisla rada na to jak dopravit benal jinak nez rozprasovacem. A shodli sem se na trech dvojitych karburatorech. Sice to bude jeste honka to seridit, ale radsi si budu pul roku hrat s karburatorama, nez se vstrikama a ridici jednotkou.Bylo nam doporuceno radsi 45 ale to je artikl takze si musime vystacit s 40kama Po shaneni weberu sem rezignoval a sehnal sem dellorta. Je to jednodusi a hlavne financne ne tolik nasilny. Stary webery stojej jeden kolem 8micky a noovej kolem 13ti, opakuji ze sme potrebovali tri takze slusna darda. No nic poshanel sem dellorta 40dhla. Tri najednou nerealny, tak sem sehnal dva s difuzorem 32 v budejovicich a jeden kousek za prahou od kluku kteri si rikaj Magori (maj tu e30 cabrio s v12), no od nich sem mel vlastne dva, jeden paradni ale s difuzorem 28 a druhej takovej polorozpadlej ale s difuzorama 32 ktery sem prehodil do toho zdravyho. Takze nakonec sem poshanel tri karbecy se stejnejma difuzorama, ale ruzne otryskovany, to bude jeste sranda. Musim klukum jeste jednou podekovat, protoze mi zadara venoval prirubu na spojeni trech dellort, ktera mi dost ulehcila praci pri vyrobe sani.
Karbecy by teda byly, ale jak je tam pridelat. Prirubu u karbecu mam, musel sem si nechat vypalit priruby na hlavu a spojit je pomoci trubicek s tou velkou prirubou.Podarilo se, svary sme zevnitr vybrousili a nechali zamosazit a znova vybrousili malejma kotouckam. Hotovo jeste striknout at to k necemu vypada a muze se implantovat. Na hlavu sme udelali tesneni z klingeritu, na karbecy potom po doporuceni pres gumu a pres srouby s pruzinkama. A tradaaa karbecy jsou tam. Jeste musim dostat, ze ke kerbecum sem mel zvonecky jenom k tem prvnim dvoum, treti sem si musel nechat udelat, ale myslim si ze rozdil nejni poznat.
No a jeste jak dopravit benal. Byly dve moznosti bud specialni cerpadleo FACET na karbecy a nebo normal na vstriky s regulatorem tlaku. Naknec sem sehna jedno FACET, tak uvidim, na to startovani a roztaceni na miste v poho, ale myslim ze pri jizde nebude stihat, tak budem muset dokoupit jeste dve..........
A tady je vysledek:
(zatim jen provizorni zapojeni a bez kornoutku, ale bezi, kluci beziiii
)




No tak ted to bude trosku bez obrazku,protoze zaprvy zadny nemam a zadruhy v tuhle dobu byla zimni sezona (pro negumare, v praci od osmi do osmi a porad dokola prezouvat jedno auto za druhym, pres trista sad na sklade a dalsi trista cizi lidi behem cca jednoho mesice), takze na aute se neudelalo absolutne nic.
Tak nadesel cas s tim hejbnout. Skoncili sme u toho ze by sme radi rozchodili motor aspon tak jak byl. Motor mel elektrickou klapku, vstriky a hrooomadu kabelu a ridici jednotky.Ja osobne mam k elektrice hoodne zaporny vztah a sem zastance ze v jednoduchosti je sila. Dal sem mistnimu elektrikari za ukol aby motor rozchodil s pouzitim jen tech kabelu co sou origo u motoru. Po tejdnu mi rekl ze by potrboval origo elektriku z auta. Ta tam samozrejme nebyla a tak se muselo resit jinak.A prislo na slova nekolika lidi co se na to koukali predtim dejte tam karbecy a rozdelovac. A tak se stalo, pres tohle forum mi jirina povedel jak tam nacpat standartni rozdelovac (nic slozityho, spis bych rekl ze to ma bmw pekne plung and play).Takze jiskra by byla.
Prvni otestovani motoru, jen tak pro prdel, sme tam nechali origo sani tocili starterem a rozprasovacem sme do diry misto klapky strikali benal a by ste neverili jak to slo a jaky to hazelo lisaky,sem mel pekne opaleny chlupy na ruce

No nic, takze z cely elektriky co tam byla origos se diky rozdelovaci vytvoril jeden, opakuji jeden drat, konecne se mi to zacinalo libit.
Ted prisla rada na to jak dopravit benal jinak nez rozprasovacem. A shodli sem se na trech dvojitych karburatorech. Sice to bude jeste honka to seridit, ale radsi si budu pul roku hrat s karburatorama, nez se vstrikama a ridici jednotkou.Bylo nam doporuceno radsi 45 ale to je artikl takze si musime vystacit s 40kama Po shaneni weberu sem rezignoval a sehnal sem dellorta. Je to jednodusi a hlavne financne ne tolik nasilny. Stary webery stojej jeden kolem 8micky a noovej kolem 13ti, opakuji ze sme potrebovali tri takze slusna darda. No nic poshanel sem dellorta 40dhla. Tri najednou nerealny, tak sem sehnal dva s difuzorem 32 v budejovicich a jeden kousek za prahou od kluku kteri si rikaj Magori (maj tu e30 cabrio s v12), no od nich sem mel vlastne dva, jeden paradni ale s difuzorem 28 a druhej takovej polorozpadlej ale s difuzorama 32 ktery sem prehodil do toho zdravyho. Takze nakonec sem poshanel tri karbecy se stejnejma difuzorama, ale ruzne otryskovany, to bude jeste sranda. Musim klukum jeste jednou podekovat, protoze mi zadara venoval prirubu na spojeni trech dellort, ktera mi dost ulehcila praci pri vyrobe sani.
Karbecy by teda byly, ale jak je tam pridelat. Prirubu u karbecu mam, musel sem si nechat vypalit priruby na hlavu a spojit je pomoci trubicek s tou velkou prirubou.Podarilo se, svary sme zevnitr vybrousili a nechali zamosazit a znova vybrousili malejma kotouckam. Hotovo jeste striknout at to k necemu vypada a muze se implantovat. Na hlavu sme udelali tesneni z klingeritu, na karbecy potom po doporuceni pres gumu a pres srouby s pruzinkama. A tradaaa karbecy jsou tam. Jeste musim dostat, ze ke kerbecum sem mel zvonecky jenom k tem prvnim dvoum, treti sem si musel nechat udelat, ale myslim si ze rozdil nejni poznat.
No a jeste jak dopravit benal. Byly dve moznosti bud specialni cerpadleo FACET na karbecy a nebo normal na vstriky s regulatorem tlaku. Naknec sem sehna jedno FACET, tak uvidim, na to startovani a roztaceni na miste v poho, ale myslim ze pri jizde nebude stihat, tak budem muset dokoupit jeste dve..........
A tady je vysledek:
(zatim jen provizorni zapojeni a bez kornoutku, ale bezi, kluci beziiii





Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Stará škola
, jako v americe jen místo V8 tak R6, ale jestli se to podaří seřít jak má, tak si myslím, že to pojede jak šlak.
Jak jste řešily setrvačník a spojku???

Jak jste řešily setrvačník a spojku???
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Nadrz jeste nejni ale bude tam maximalne 15ka mozna min, kdyz dojde tak se doleje. Kazdpodane si to neco vezmu,ale je to special, o spotrebu nejdeT613 píše:pekne pekneakorat ze s tema karbecama to bude zrat aj benzin protivnika na sprintu, nebude ta nadrz mala?

Nepredbihej, odlehcovani motoru bude na dalsi clanekExclusive píše:Stará škola, jako v americe jen místo V8 tak R6, ale jestli se to podaří seřít jak má, tak si myslím, že to pojede jak šlak.
Jak jste řešily setrvačník a spojku???

Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
no když jsem dával karbec z Tatry 613 na Corsu s obsahem 1,2 tak to bylo taky dost znát a nic jsem nepočítal, jenom mě to zajímaloBohhy píše:Cim delsi sani, tim vetsi to bude mit spodek. zadny pocitani, pokus omylKlakson píše:jak jste spočítali vzdálenost karburátorů od hlavy ?? nebude mít špatná vzdálenost vliv na výkon?? něco jako špatný svody


E30 325i
No tak na to sem uplně zvědavej, těšim se až to někde uvidim naživoBohhy píše:A ja se tesim az sem budu moct davat konecne nejaky videaTUŇÁK píše:To je fakt paráda, těšim se na každej další Bohhy-ho příspěvekale to jeste chvilku potrva



- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Bohhy píše:Cim delsi sani, tim vetsi to bude mit spodek. zadny pocitani, pokus omylKlakson píše:jak jste spočítali vzdálenost karburátorů od hlavy ?? nebude mít špatná vzdálenost vliv na výkon?? něco jako špatný svody





Ale když by bylo to sání dlouhé 175mm tak by kmity vycházely na 6000RPM a myslím že by to dost pohlo s výkonem... no a taky při 3000 by to bylo dost znát...
každopádně supr práce chlapi, jen tak dál


A to sou nejaky pocitany hodnodty, nebo vlatsni testovani? protoze cirou nahodou to sani ma nejakou takovou dylku + -Dušan M10B18 píše:Bohhy píše:Cim delsi sani, tim vetsi to bude mit spodek. zadny pocitani, pokus omylKlakson píše:jak jste spočítali vzdálenost karburátorů od hlavy ?? nebude mít špatná vzdálenost vliv na výkon?? něco jako špatný svody![]()
![]()
![]()
Když tak uděláte nové sání
Ale když by bylo to sání dlouhé 175mm tak by kmity vycházely na 6000RPM a myslím že by to dost pohlo s výkonem... no a taky při 3000 by to bylo dost znát...
každopádně supr práce chlapi, jen tak dál
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín