DRAG SPECIAL 335 - karbec "NEW ENGINE"

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 13. 08. 2007 21:19

zavist... bíla zavist :P
Obrázek

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 14. 08. 2007 13:28

No chlapci mate to fakt krasny
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 14. 08. 2007 13:57

surp ses rozepsal, to se mi líbí. Jo a žeru ty nájezdové rampy na zvednutí E34, je vidět že děláte do gum :lol: :lol:
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 14. 08. 2007 15:35

Exclusive píše:surp ses rozepsal, to se mi líbí. Jo a žeru ty nájezdové rampy na zvednutí E34, je vidět že děláte do gum :lol: :lol:
copak ty rampy, ale ten hevér kterým to zvedali :lol:
E30 325i

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 14. 08. 2007 16:10

No já bych asi pod to auto na těch gumach nevlez. Bojim bojim :lol:
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 14. 08. 2007 20:02

Kdyz sem povoloval kardan vejfuk a drzaky prevodofky, tak tam ty balony byly jen jako pro jistotu, vzadu to bylo zaklinovany a drzela to jesterka, az kdyz se vyndaval motor tak se to na ne posadilo, ale stejne nic moc pocit, jak by to tam cloveka pekne zmaclklo.

No tak ted to bude trosku bez obrazku,protoze zaprvy zadny nemam a zadruhy v tuhle dobu byla zimni sezona (pro negumare, v praci od osmi do osmi a porad dokola prezouvat jedno auto za druhym, pres trista sad na sklade a dalsi trista cizi lidi behem cca jednoho mesice), takze na aute se neudelalo absolutne nic.
Tak nadesel cas s tim hejbnout. Skoncili sme u toho ze by sme radi rozchodili motor aspon tak jak byl. Motor mel elektrickou klapku, vstriky a hrooomadu kabelu a ridici jednotky.Ja osobne mam k elektrice hoodne zaporny vztah a sem zastance ze v jednoduchosti je sila. Dal sem mistnimu elektrikari za ukol aby motor rozchodil s pouzitim jen tech kabelu co sou origo u motoru. Po tejdnu mi rekl ze by potrboval origo elektriku z auta. Ta tam samozrejme nebyla a tak se muselo resit jinak.A prislo na slova nekolika lidi co se na to koukali predtim dejte tam karbecy a rozdelovac. A tak se stalo, pres tohle forum mi jirina povedel jak tam nacpat standartni rozdelovac (nic slozityho, spis bych rekl ze to ma bmw pekne plung and play).Takze jiskra by byla.
Prvni otestovani motoru, jen tak pro prdel, sme tam nechali origo sani tocili starterem a rozprasovacem sme do diry misto klapky strikali benal a by ste neverili jak to slo a jaky to hazelo lisaky,sem mel pekne opaleny chlupy na ruce :-D, ale byla to sranda.
No nic, takze z cely elektriky co tam byla origos se diky rozdelovaci vytvoril jeden, opakuji jeden drat, konecne se mi to zacinalo libit.
Ted prisla rada na to jak dopravit benal jinak nez rozprasovacem. A shodli sem se na trech dvojitych karburatorech. Sice to bude jeste honka to seridit, ale radsi si budu pul roku hrat s karburatorama, nez se vstrikama a ridici jednotkou.Bylo nam doporuceno radsi 45 ale to je artikl takze si musime vystacit s 40kama Po shaneni weberu sem rezignoval a sehnal sem dellorta. Je to jednodusi a hlavne financne ne tolik nasilny. Stary webery stojej jeden kolem 8micky a noovej kolem 13ti, opakuji ze sme potrebovali tri takze slusna darda. No nic poshanel sem dellorta 40dhla. Tri najednou nerealny, tak sem sehnal dva s difuzorem 32 v budejovicich a jeden kousek za prahou od kluku kteri si rikaj Magori (maj tu e30 cabrio s v12), no od nich sem mel vlastne dva, jeden paradni ale s difuzorem 28 a druhej takovej polorozpadlej ale s difuzorama 32 ktery sem prehodil do toho zdravyho. Takze nakonec sem poshanel tri karbecy se stejnejma difuzorama, ale ruzne otryskovany, to bude jeste sranda. Musim klukum jeste jednou podekovat, protoze mi zadara venoval prirubu na spojeni trech dellort, ktera mi dost ulehcila praci pri vyrobe sani.
Karbecy by teda byly, ale jak je tam pridelat. Prirubu u karbecu mam, musel sem si nechat vypalit priruby na hlavu a spojit je pomoci trubicek s tou velkou prirubou.Podarilo se, svary sme zevnitr vybrousili a nechali zamosazit a znova vybrousili malejma kotouckam. Hotovo jeste striknout at to k necemu vypada a muze se implantovat. Na hlavu sme udelali tesneni z klingeritu, na karbecy potom po doporuceni pres gumu a pres srouby s pruzinkama. A tradaaa karbecy jsou tam. Jeste musim dostat, ze ke kerbecum sem mel zvonecky jenom k tem prvnim dvoum, treti sem si musel nechat udelat, ale myslim si ze rozdil nejni poznat.
No a jeste jak dopravit benal. Byly dve moznosti bud specialni cerpadleo FACET na karbecy a nebo normal na vstriky s regulatorem tlaku. Naknec sem sehna jedno FACET, tak uvidim, na to startovani a roztaceni na miste v poho, ale myslim ze pri jizde nebude stihat, tak budem muset dokoupit jeste dve..........

A tady je vysledek:
(zatim jen provizorni zapojeni a bez kornoutku, ale bezi, kluci beziiii :-D )
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 14. 08. 2007 20:06

pekne pekne :-D akorat ze s tema karbecama to bude zrat aj benzin protivnika na sprintu, nebude ta nadrz mala? :-D
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 14. 08. 2007 20:14

Stará škola 8) , jako v americe jen místo V8 tak R6, ale jestli se to podaří seřít jak má, tak si myslím, že to pojede jak šlak.

Jak jste řešily setrvačník a spojku???
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 14. 08. 2007 20:22

T613 píše:pekne pekne :-D akorat ze s tema karbecama to bude zrat aj benzin protivnika na sprintu, nebude ta nadrz mala? :-D
Nadrz jeste nejni ale bude tam maximalne 15ka mozna min, kdyz dojde tak se doleje. Kazdpodane si to neco vezmu,ale je to special, o spotrebu nejde :twisted: cim vetsi tim lepsi
Exclusive píše:Stará škola 8) , jako v americe jen místo V8 tak R6, ale jestli se to podaří seřít jak má, tak si myslím, že to pojede jak šlak.

Jak jste řešily setrvačník a spojku???
Nepredbihej, odlehcovani motoru bude na dalsi clanek :wink:
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 14. 08. 2007 20:48

vzal si to z gruntu a tak to má být! držím palce a těším se na pokračování :wink:

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 14. 08. 2007 21:21

jak jste spočítali vzdálenost karburátorů od hlavy ?? nebude mít špatná vzdálenost vliv na výkon?? něco jako špatný svody
E30 325i

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 14. 08. 2007 21:29

Klakson píše:jak jste spočítali vzdálenost karburátorů od hlavy ?? nebude mít špatná vzdálenost vliv na výkon?? něco jako špatný svody
Cim delsi sani, tim vetsi to bude mit spodek. zadny pocitani, pokus omyl :-D
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
TUŇÁK
Příspěvky: 3429
Registrován: 16. 10. 2006 09:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od TUŇÁK » 14. 08. 2007 21:30

To je fakt paráda, těšim se na každej další Bohhy-ho příspěvek 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 14. 08. 2007 21:38

TUŇÁK píše:To je fakt paráda, těšim se na každej další Bohhy-ho příspěvek 8)
A ja se tesim az sem budu moct davat konecne nejaky videa :twisted: ale to jeste chvilku potrva :)
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 14. 08. 2007 21:41

Bohhy píše:
Klakson píše:jak jste spočítali vzdálenost karburátorů od hlavy ?? nebude mít špatná vzdálenost vliv na výkon?? něco jako špatný svody
Cim delsi sani, tim vetsi to bude mit spodek. zadny pocitani, pokus omyl :-D
no když jsem dával karbec z Tatry 613 na Corsu s obsahem 1,2 tak to bylo taky dost znát a nic jsem nepočítal, jenom mě to zajímalo :wink: :lol: máte to moc pěkný
E30 325i

Uživatelský avatar
TUŇÁK
Příspěvky: 3429
Registrován: 16. 10. 2006 09:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od TUŇÁK » 14. 08. 2007 21:42

Bohhy píše:
TUŇÁK píše:To je fakt paráda, těšim se na každej další Bohhy-ho příspěvek 8)
A ja se tesim az sem budu moct davat konecne nejaky videa :twisted: ale to jeste chvilku potrva :)
No tak na to sem uplně zvědavej, těšim se až to někde uvidim naživo :D každopádně bych měl mraky otázek na tu divočinu, ale budu to trpělivě sledovat :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 14. 08. 2007 21:58

Bohhy píše:
Klakson píše:jak jste spočítali vzdálenost karburátorů od hlavy ?? nebude mít špatná vzdálenost vliv na výkon?? něco jako špatný svody
Cim delsi sani, tim vetsi to bude mit spodek. zadny pocitani, pokus omyl :-D
:lol: :lol: :lol: :lol: Když tak uděláte nové sání :lol:
Ale když by bylo to sání dlouhé 175mm tak by kmity vycházely na 6000RPM a myslím že by to dost pohlo s výkonem... no a taky při 3000 by to bylo dost znát...
každopádně supr práce chlapi, jen tak dál :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 14. 08. 2007 22:00

to bude takovy benzinovy diesel, jezdit na benzin a kroutak uplne vocpodu :lol: :lol: :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 14. 08. 2007 22:41

Dušan M10B18 píše:
Bohhy píše:
Klakson píše:jak jste spočítali vzdálenost karburátorů od hlavy ?? nebude mít špatná vzdálenost vliv na výkon?? něco jako špatný svody
Cim delsi sani, tim vetsi to bude mit spodek. zadny pocitani, pokus omyl :-D
:lol: :lol: :lol: :lol: Když tak uděláte nové sání :lol:
Ale když by bylo to sání dlouhé 175mm tak by kmity vycházely na 6000RPM a myslím že by to dost pohlo s výkonem... no a taky při 3000 by to bylo dost znát...
každopádně supr práce chlapi, jen tak dál :wink:
A to sou nejaky pocitany hodnodty, nebo vlatsni testovani? protoze cirou nahodou to sani ma nejakou takovou dylku + -
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 14. 08. 2007 22:45

Vypočitane... jestli má podobnou delku tak někde okolo těch 6000 by to mělo mit pěknou špičku vykonovou... ale musí být i stejně naladěné svody aby to bylo k něčemu :D ale uvidíš časem... na první testování je to víc než dostačující :lol:
Obrázek

Odpovědět