urezane celo, ja to videl z blyskaKlakson píše:zajímalo by mě podle čeho jsi poznal ostré hrany??? vždyť ten lem blatníku může být zaklepaný dovnitř a to už ostrá hrana neníMirda píše:nevim nevim teda, je to jako Golf(golf je hnusny), sam mam na aute 17x8.5 ale ze bych vymyslel takove hruznosti to ne....a cece taky by me zajimalo jak vymenis to urezany celo a lizo (nechci te nak strasit ale slysel si o ostrych hranach)bych zacal tim .....jen nazor
jo a jen tak bokem to je presne ten duvod proc Policie CR je zasedla na vozy BMW e30, pac kazdej vymejsli tyhle hruzny nesmysly.....spis aby ti nesebrali technicak
Já to z tý fotky nepoznám
![]()
Podle mě taky záleží na spoustě okolností, jestli tě budou stavět a jestli ne, myslím tím pokud se pohybuješ v domácím prostředí, jinde nebo při ruznejch četnickejch akcích je to daleko pravděpodobnější
325i Cabrio Brutal rozšíření,před lakem
Mirda píše:urezane celo, ja to videl z blyskaKlakson píše:zajímalo by mě podle čeho jsi poznal ostré hrany??? vždyť ten lem blatníku může být zaklepaný dovnitř a to už ostrá hrana neníMirda píše:nevim nevim teda, je to jako Golf(golf je hnusny), sam mam na aute 17x8.5 ale ze bych vymyslel takove hruznosti to ne....a cece taky by me zajimalo jak vymenis to urezany celo a lizo (nechci te nak strasit ale slysel si o ostrych hranach)bych zacal tim .....jen nazor
jo a jen tak bokem to je presne ten duvod proc Policie CR je zasedla na vozy BMW e30, pac kazdej vymejsli tyhle hruzny nesmysly.....spis aby ti nesebrali technicak
Já to z tý fotky nepoznám
![]()
Podle mě taky záleží na spoustě okolností, jestli tě budou stavět a jestli ne, myslím tím pokud se pohybuješ v domácím prostředí, jinde nebo při ruznejch četnickejch akcích je to daleko pravděpodobnější



E30 325i
no to je prave onoKlakson píše:Mirda píše:urezane celo, ja to videl z blyskaKlakson píše: zajímalo by mě podle čeho jsi poznal ostré hrany??? vždyť ten lem blatníku může být zaklepaný dovnitř a to už ostrá hrana neníJá to z tý fotky nepoznám
![]()
Podle mě taky záleží na spoustě okolností, jestli tě budou stavět a jestli ne, myslím tím pokud se pohybuješ v domácím prostředí, jinde nebo při ruznejch četnickejch akcích je to daleko pravděpodobnější
jo aha, já jsem myslel na ty lemy
to jo no, ale zase to není tak na očích, když nebude provokovat, tak si toho třeba nevšimnou nebo to opomenou, zaleží na okolnostech, ale zajímalo by mě jak to eventuelně vymění
když tam teď jsou ty lemy

ony ty lemy prave ty benga pritahnou a dostanou se pak az na to celo

teda mam vetsi kola ale tohle jsem nedelal


si memuzu odpustit


dal bych tam puvodni lem zpet !
njn jen nazor
bude to pokračovat k podložkám bez homologace, no je to odvážný tah,Mirda píše:no to je prave onoKlakson píše:Mirda píše: urezane celo, ja to videl z blyska
jo aha, já jsem myslel na ty lemy
to jo no, ale zase to není tak na očích, když nebude provokovat, tak si toho třeba nevšimnou nebo to opomenou, zaleží na okolnostech, ale zajímalo by mě jak to eventuelně vymění
když tam teď jsou ty lemy
ony ty lemy prave ty benga pritahnou a dostanou se pak az na to celo
teda mam vetsi kola ale tohle jsem nedelalpochopim to udelat vytahovackou lemu(blatniku) a staci to az az, ale toto je spis pretazene
přeju hodně štěstí Honzine, než vyjedeš dej všechno do pořádku jinak se třeba po tobě budou chtít vozit, pokud tam nemáš známý
E30 325i
- DJ HONZA
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29. 08. 2006 17:04
- Bydliště: Orlicko-Týnišťsko
- Kontaktovat uživatele:
Díky za kritiku,ale i za chválu.Potřeboval jsem jen vědět co si o tom myslíte.Původně to auto mělo zustat v sérii a opravdu jsem ho neměl v úmyslu takhle jak tu někdo píše ho,,zku..it,,ale koupil jsem ty kola a všechno jsem dělal pro to abych s nima mohl jezdit legálně a že vylézali o 5 cm ven to pravda je,bohužel nemůžu za to že původní majitel mi tvrdil že nápravy by tam měli být sériový a nejsou,a jsou tam nejspíš z kombajna touringa.
S odcházením ložisek v kolech a čepů řízení počítám,teď mě čeká dovča v Itálii v Červenci tak na lak budou penízky až v Srpnu,nejspíš žlutá reflexní Rail 5650 anebo Purple Rain měňavka -chameleon ,fialová světlá přecházející do modrý jenže za žlutou dám i s nástřikem 15 - 20 000,-kdežto chameleon tak těch 40 000,uvidím,podle financí.Samozřejmě ped tím kompletní zahlazení všech neduhů,koupě a dopasování nárazníků a prahů.
Nevím jestli se to vyplatí cpát do tak starýho auta tolik prachů za chvíli už budu na kilu,a to je cena za kterou se normálně prodávají v sérii,a to nepočítám ještě investici minimálně pade do hudby,světel,přečalounění,windshot,sportovní KW podvozek-nebo Bilstein,atd atd.
Prostě je to prodělečnej sport ,do Fiata Bravo co jsem měl před tímhle-
http://www.bravo-maniak.wz.cz/
jsem vrazil taky hodně přes 200 000do úprav

ale to je do úplně jiné diskuze,a teď má cenu 90 000,- a to je kompletně udělaný,skoro všechno cošlo na něm je,bohužel jsme mladý kluci blázni a aspoň se máme čím bavit,na co promrhat život bejt furt zalezlej u kompa nebo v hospodě,když člověk může dělat na autech což je tak krásná věc.Díky za kritiku,vím že naprosté většině se to nelíbí,mě osobně celkem jo ale říkám ještě přijde předek dolů,nárazníky lak a teprv pak to už snad nebude polotovar plážová buggy jak tu někdo píše,ale moje sladká 30kábroušek kterýho každý den když si vzpomenu pohladím po kapotě za to že si ho vážím že ho mám,je to starý,chci ho jen na srazy,nepotřebuju si nic dokazovat,žiju touhle značkou a nikdy už nic víc nechci a chci jen pořádat srazy lidí od týhle značky a dělat jimdobře,skvělou zábavu,hudbu,žrádlo na srazech,protože BMW je o lidech,ané o namyšlenejch frajírcích,o těch taky ale ti k nám nepatří,hezký den musím do práce.
S odcházením ložisek v kolech a čepů řízení počítám,teď mě čeká dovča v Itálii v Červenci tak na lak budou penízky až v Srpnu,nejspíš žlutá reflexní Rail 5650 anebo Purple Rain měňavka -chameleon ,fialová světlá přecházející do modrý jenže za žlutou dám i s nástřikem 15 - 20 000,-kdežto chameleon tak těch 40 000,uvidím,podle financí.Samozřejmě ped tím kompletní zahlazení všech neduhů,koupě a dopasování nárazníků a prahů.
Nevím jestli se to vyplatí cpát do tak starýho auta tolik prachů za chvíli už budu na kilu,a to je cena za kterou se normálně prodávají v sérii,a to nepočítám ještě investici minimálně pade do hudby,světel,přečalounění,windshot,sportovní KW podvozek-nebo Bilstein,atd atd.
Prostě je to prodělečnej sport ,do Fiata Bravo co jsem měl před tímhle-
http://www.bravo-maniak.wz.cz/
jsem vrazil taky hodně přes 200 000do úprav


ale to je do úplně jiné diskuze,a teď má cenu 90 000,- a to je kompletně udělaný,skoro všechno cošlo na něm je,bohužel jsme mladý kluci blázni a aspoň se máme čím bavit,na co promrhat život bejt furt zalezlej u kompa nebo v hospodě,když člověk může dělat na autech což je tak krásná věc.Díky za kritiku,vím že naprosté většině se to nelíbí,mě osobně celkem jo ale říkám ještě přijde předek dolů,nárazníky lak a teprv pak to už snad nebude polotovar plážová buggy jak tu někdo píše,ale moje sladká 30kábroušek kterýho každý den když si vzpomenu pohladím po kapotě za to že si ho vážím že ho mám,je to starý,chci ho jen na srazy,nepotřebuju si nic dokazovat,žiju touhle značkou a nikdy už nic víc nechci a chci jen pořádat srazy lidí od týhle značky a dělat jimdobře,skvělou zábavu,hudbu,žrádlo na srazech,protože BMW je o lidech,ané o namyšlenejch frajírcích,o těch taky ale ti k nám nepatří,hezký den musím do práce.
Nápravy z touringa jsou úplně stejný jako z kterékoliv jiné E30, takže nevidím důvod, proč by měli ta kola tak lézt ven. 9x16 ET15 s 5mm podložkama, který jsou nutný skoro u většiny kol tohoto rozměru, tzn. ET10 lezou ven, ale pokud máš obuto 215/40/16, tak to vypadá jako na fotkách, které poslal Maranelo.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
DJ HONZA píše:........ale koupil jsem ty kola a všechno jsem dělal pro to abych s nima mohl jezdit legálně a že vylézali o 5 cm ven to pravda je,bohužel nemůžu za to že původní majitel mi tvrdil že nápravy by tam měli být sériový a nejsou,a jsou tam nejspíš z kombajna touringa.....
jen tak ze zvedavosti, muzes mi napsat rozmery kol a obuti?? a s tema napravama se mi to taky nezda....co ja vim, tak jsou snad vsechny krom iXa stejny.... a i kdyby tam byly z iXa, tak si myslim, ze to neudela tech 5cm.....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
tak jsi me predbehlBOOST píše:Nápravy z touringa jsou úplně stejný jako z kterékoliv jiné E30, takže nevidím důvod, proč by měli ta kola tak lézt ven. 9x16 ET15 s 5mm podložkama, který jsou nutný skoro u většiny kol tohoto rozměru, tzn. ET10 lezou ven, ale pokud máš obuto 215/40/16, tak to vypadá jako na fotkách, které poslal Maranelo.

jinak ja mam 9J et10 17" 215/40 a to uz je opravdu tip...
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
myslim ze nebyla rec o mm, ale o cmBOOST píše:Nápravy z touringa jsou úplně stejný jako z kterékoliv jiné E30, takže nevidím důvod, proč by měli ta kola tak lézt ven. 9x16 ET15 s 5mm podložkama, který jsou nutný skoro u většiny kol tohoto rozměru, tzn. ET10 lezou ven, ale pokud máš obuto 215/40/16, tak to vypadá jako na fotkách, které poslal Maranelo.

BMW 323i E36
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 04. 04. 2006 11:22
- Bydliště: valmez
- DJ HONZA
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29. 08. 2006 17:04
- Bydliště: Orlicko-Týnišťsko
- Kontaktovat uživatele:
Nechci se tu nějak dohadovat či něco dokazovat,jen jsem dával informativní fotky jak vypadalo mé EXbravo před a tady téměř po vyblbnutí-

i když to taky ještě není finální protože už to je 4 roky zpátky a fotky jsou někde v bordelu cdček a DVD.
Ano mám tam 215/40/16",v papírech mám alternativní 225/45 ale musel jsem udělat kompromis.
Né nápravy tam musejí být jiný protože to není možný,najdu tu fotku kde to mám vyfocený jak jsem to tam měl nasazený a vylejzalo to o 4-5cm a opíralo se to o tlumič !!!
Ty fotky opět ukazujou že v tom ty prachy nejsou,ale něco vám povím.Je to 1.6 16V,ročník 1997,klimatizace,posilovač řízení,6repro v sérii,bla bla bla,v tý době se u nás prodávaly hodně přes kilo,já ho sehnal za 60 000,-dotažený s Francie s ohnutým sloupkem a bouraným čumákem a pravým bokem,ženská najela pod návěs náklaďáku,+k tomu tam byla ješt potkaná hlava,takže se tahala náprava,sloupek,kupoval novej motor,nárazník+kapota+blatník+světla+dveře+sklo samozřejmost a tweprv pak jsem začal postupně z každý výplaty kupovat ty-dnesuž tomu říkám p..viny,co bych do báwka nikdy už asi nedal,neony na celej spodek,do vnitřku kam to šlo,poziční světla,strobáče,famfáry se 3ma melodiema,klakson z Tatry 815,sport.filtr,značkovej laďák,různý přídavný budíky,modýlek auta do kokpitu,spešl koberce,potahy,měl jsem spíš napsat že ty prachy jsem dal do úprav a mimojiné taky oprav !!!

i když to taky ještě není finální protože už to je 4 roky zpátky a fotky jsou někde v bordelu cdček a DVD.
Ano mám tam 215/40/16",v papírech mám alternativní 225/45 ale musel jsem udělat kompromis.
Né nápravy tam musejí být jiný protože to není možný,najdu tu fotku kde to mám vyfocený jak jsem to tam měl nasazený a vylejzalo to o 4-5cm a opíralo se to o tlumič !!!
Ty fotky opět ukazujou že v tom ty prachy nejsou,ale něco vám povím.Je to 1.6 16V,ročník 1997,klimatizace,posilovač řízení,6repro v sérii,bla bla bla,v tý době se u nás prodávaly hodně přes kilo,já ho sehnal za 60 000,-dotažený s Francie s ohnutým sloupkem a bouraným čumákem a pravým bokem,ženská najela pod návěs náklaďáku,+k tomu tam byla ješt potkaná hlava,takže se tahala náprava,sloupek,kupoval novej motor,nárazník+kapota+blatník+světla+dveře+sklo samozřejmost a tweprv pak jsem začal postupně z každý výplaty kupovat ty-dnesuž tomu říkám p..viny,co bych do báwka nikdy už asi nedal,neony na celej spodek,do vnitřku kam to šlo,poziční světla,strobáče,famfáry se 3ma melodiema,klakson z Tatry 815,sport.filtr,značkovej laďák,různý přídavný budíky,modýlek auta do kokpitu,spešl koberce,potahy,měl jsem spíš napsat že ty prachy jsem dal do úprav a mimojiné taky oprav !!!
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
ty si strelec
jinak ty fota nahod, jsem na to celkem zvedavej, pac mi to proste nejde do palice.... 


205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
myslel jsem foto tech kol a pokud mozno i naprav.....M40TURBO píše:Radek_750iA píše:ty si strelecjinak ty fota nahod, jsem na to celkem zvedavej, pac mi to proste nejde do palice....
nejsi sam rad bych take zhodnotil tolik peňěz v autě

205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d