rovnani hlavy na R6?
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
na zadnym aute to neni pekny a tuplme ne uz na BMW. Obzvlaste neony a trapny kridlam ktery jsou stejne na hovno. To sam e jako nejake blbe olastovani/olaminovani. Ona je pravda ze designery v auromobilkach jsou naprosty tupci a nerozumi aerodynamice, takze zakaznik to po nich musi predelavat.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
tak tak...designeri jsou uplny volove a nevedi co to aerodynamika vubec je.marlin píše:na zadnym aute to neni pekny a tuplme ne uz na BMW. Obzvlaste neony a trapny kridlam ktery jsou stejne na hovno. To sam e jako nejake blbe olastovani/olaminovani. Ona je pravda ze designery v auromobilkach jsou naprosty tupci a nerozumi aerodynamice, takze zakaznik to po nich musi predelavat.
BMW 323i E36
Mno jo, sice se vláďa často utne a ani tenhle dotaz nebyl podanej úplně... kulantně... Jenže když se na otázku o rovnání hlavy dozví že neony jsou k ničemu... Ouvej. Vláďo, dej na DANa, Jirku a mě taky - taky mi na 406 dělali hlavu a taky rovnali blok, protože museli. Pokud máš záložní motor, kterýmu myslíš že můžeš věřit, tak tam prdni asi ten - bude tě to stát ten čas a rozvody, který bys při opravě hlavy měl ideálně udělat taky.
E39 535i sedan
jinej blok nemam
a ze bych ho mel koupit,tak na to uz vubec ne.proste se srovna hlava,novy tesneni pod palici a modlit se abych nemel stejnej problem za par dni 
a navic auto mi stoji pred barakem a ted nemam moznost kde jinde to udelat takze to budu delat na parkovisti venku a to jeste chci vymenit prevodovku a rovnou vyndam vejfuk a kardan.ten jsem ja pitomec omylem posunul kdyz jsem ho daval dohromady v noci o jeden zub a ted jak je nevyvazenej tak vibruje od tech 120-130km/h vejs.ale nic to uz je zase tema o necem jinym.proste hlavu odstrojit a nechat srovnat.jo a asi budu kupovat novy srouby.asi urcite
a navic auto mi stoji pred barakem a ted nemam moznost kde jinde to udelat takze to budu delat na parkovisti venku a to jeste chci vymenit prevodovku a rovnou vyndam vejfuk a kardan.ten jsem ja pitomec omylem posunul kdyz jsem ho daval dohromady v noci o jeden zub a ted jak je nevyvazenej tak vibruje od tech 120-130km/h vejs.ale nic to uz je zase tema o necem jinym.proste hlavu odstrojit a nechat srovnat.jo a asi budu kupovat novy srouby.asi urcite
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
jen tak pro prdel-vam se snad nelibi fotka co mam v avataru?jsou tam jak hokejky tak neony
a myslim ze tak desny to neni a na snizenym aute s peknejma kolama(zatim je nemam dodelany)to vypada vecer dobre.je to jen otazka vkusu nikomu to neberu 
tady to mate vetsi
(na bokach jsem je jeste v ty dobe nemel)


tady to mate vetsi

Naposledy upravil(a) vlada320 dne 08. 04. 2007 22:17, celkem upraveno 1 x.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
jen dotaz, mozna to je tady nekde napsany, ale je tady takovych picovin ze se v tom nevyznam...jaky je duvod sundani hlavy?? jinak ja osobne jsem hlavy mel sundany nekolikrat a nikdy jsem je nenechal srovnavat - i z duvodu jak tady psali jirka325,fx atd. a nikdy jsem nemel zadny problem.....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
duvod?no budu ti to muset popsat.kdyz se nam ten motor potkal coz uz je peknejch par let tak jsme zjistili ze jeden sroub ma naprd zavit.tak nam deda sehnal jinej(byl prej z forda) a to jsem jeste netusili ze to neni pevnostni sroub ale nejakej klasickej.no proste dal se tam a vic se neresilo.pak se hlava vysrala a to nebudu popisovat proc.proste sla do kopru zacali ulitavat vahadla a vacka byla snad o milimetr na nekterejch mistech projeta.tat to auto potrebvval rychle dat dohromady (jezdil v ty dobe s nim taxika) takze sroub jsme neresili.pak se delala hlava znova a davala se tam teda nova ale blbost nejvetsi byla ze jsem ji nenechal srovnat a hlavne ze jsem nedal novy srouby.no a ted mi zacal motor zrat strasne olej a i zacal vytejkat zpod teseni po bloku.zaal jsem zkoumat cim to a nakonec jsem vyndal ten sroub z forda zlomenej.proste vsechny origo bmw drzej a tenhle prasknul a zorvna v bloku takze musim jeste dostat z bloku ten zbytek zavitu toho sroubu(je asi sentimetr pod urovni bloku ale verim ze vytahovakama na zalomeny srouby to pujde ven.no a tentokrat jsem rek ze fakt nebudu riskovat a hlava se srovna a pujdou tam novy srouby.jen mi bylo lito toho ze mam pod vejfukem a sanim novy tesneni tak sem chtel vedet jestli by to neslo prebrousit bez toho abych to sundaval ale bohuzel no
takze tak.sakra proc ja to nedokazu vzdycky napsat nejak strucnejc 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
Klasická otázka... Kolik ty světla přidaj PSů? Jinak bych chtěl říct, že lidi co se vyznaj v BMW nesnáší tuzingový úpravy, ale težko říct proč je to u BMW víc než u jinejch značek...vlada320 píše:jen tak pro prdel-vam se snad nelibi fotka co mam v avataru?jsou tam jak hokejky tak neonya myslim ze tak desny to neni a na snizenym aute s peknejma kolama(zatim je nemam dodelany)to vypada vecer dobre.je to jen otazka vkusu nikomu to neberu
tady to mate vetsi(na bokach jsem je jeste v ty dobe nemel)
![]()
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
podle toho co pises, bych se na ten motor vysral a sehnal nejakej jinej....mozna te to vyjde i levneji a bude to nejspis i rychlejsi....vlada320 píše:duvod?no budu ti to muset popsat.kdyz se nam ten motor potkal coz uz je peknejch par let tak jsme zjistili ze jeden sroub ma naprd zavit.tak nam deda sehnal jinej(byl prej z forda) a to jsem jeste netusili ze to neni pevnostni sroub ale nejakej klasickej.no proste dal se tam a vic se neresilo.pak se hlava vysrala a to nebudu popisovat proc.proste sla do kopru zacali ulitavat vahadla a vacka byla snad o milimetr na nekterejch mistech projeta.tat to auto potrebvval rychle dat dohromady (jezdil v ty dobe s nim taxika) takze sroub jsme neresili.pak se delala hlava znova a davala se tam teda nova ale blbost nejvetsi byla ze jsem ji nenechal srovnat a hlavne ze jsem nedal novy srouby.no a ted mi zacal motor zrat strasne olej a i zacal vytejkat zpod teseni po bloku.zaal jsem zkoumat cim to a nakonec jsem vyndal ten sroub z forda zlomenej.proste vsechny origo bmw drzej a tenhle prasknul a zorvna v bloku takze musim jeste dostat z bloku ten zbytek zavitu toho sroubu(je asi sentimetr pod urovni bloku ale verim ze vytahovakama na zalomeny srouby to pujde ven.no a tentokrat jsem rek ze fakt nebudu riskovat a hlava se srovna a pujdou tam novy srouby.jen mi bylo lito toho ze mam pod vejfukem a sanim novy tesneni tak sem chtel vedet jestli by to neslo prebrousit bez toho abych to sundaval ale bohuzel notakze tak.sakra proc ja to nedokazu vzdycky napsat nejak strucnejc
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
uznavam ze mas pravdu byla to blbost taky uz jsem si ten momentak objednal k narozkamMaranelo píše:jak se rika ...tak dlouho se chodi se dzbanem pro vodu az se ucho utrhne...vlada320 píše:vzdycky jsem to delali bez momentaku a nebyl zadnej problem.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no ono porovnavat mtech z fabriky s neonama od cinana je uz na mne nejak moc....paveld píše:mikka: asi te to prekvapi, ale na autech se delaji i upravy ktere, ti kone nepridaji. schvalne...kolik myslis, ze ti prida koni treba novy lak? nebo origo m-tech spoilery?
k problemu motoru: sezen si blok s hlavou, nic vic nepotrebujes, vse prehodis, ja uz tady videl nejeden 2.0 za par kacek....
...na to ze ten motor ma najeto 204 tis se nejak moc vysral, ja bych mu neveril...
k majiteli: pokud se ti zda 700 za tesneni moc, sem zvedav co tady napises az se ti posere lozisko v prednim kole... z cenovky se asi poseres, kdyz 700 je moc.... ac nerad, chci byt k tobe milej a tak ti to napisu tak jako jinejm "majitelum" starych plecek: kdyz na to nemas, nekupuj si auto, neservisuj, jezdi sockou... rostenky na tak starou haraburdu serou a ptaka z toho taky delsiho mit nebudes.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
ale vis jak ja v tom nevisim problem.blok je naprosto v poradku a hlava taktez ten motor jezdi bezvadne
jen proste jak prasknul ten sroub kterej tam vubec nemel bejt mel jsem sehnta hezky aspon original ikdyz jetej tak original a ten by tam byl doted.
jen proste jak prasknul ten sroub kterej tam vubec nemel bejt mel jsem sehnta hezky aspon original ikdyz jetej tak original a ten by tam byl doted.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
Já jsem teda hlavu přebrušovat nechal. Dělal jsem prakticky komplet GO hlavy, včetně nových stírátek a vyšlo mně to na cca 1700 Kč. je sice pravda, že jsem hlavu dával z jiného motoru, takže tady je jedno, jak byla hlava nebo blok vytahané (aspoň myslím) a i kdyby byla původní, tak si myslím, že od toho je tam taky to těsnění, aby tyto mezery vyplnilo, ne? 
No smoke, no fun...


Novej lak a m-technik přece není tuzingpaveld píše:mikka: asi te to prekvapi, ale na autech se delaji i upravy ktere, ti kone nepridaji. schvalne...kolik myslis, ze ti prida koni treba novy lak? nebo origo m-tech spoilery?
Naposledy upravil(a) Mikka.M5 dne 08. 04. 2007 23:43, celkem upraveno 1 x.
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy


