Leštění různých věcí

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 06. 12. 2004 21:24

MADmaniac píše:covece me by spis zajimalo jak dlouho to takhle lesky treba na tom altiku vydrzi? naky prelakovani treba na viku ventilu bude kuli teplote asi nespolehlivy, a prelestovat to kazdej mesic by se mi nechtelo, jaky s tim mas zskusenosti?
No kola vydrzi sezonu bez ochraneho laku uplne no problemo... a to kola sou vystaveny vetsimu zaberu nez ventildekl... Ja ty kola lestim kazdou zimu, kdyz se jezdi na zimakach, protoze se nudim, jinak by to vydrzelo bez lesteni i delsi dobu...
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 06. 12. 2004 21:30

Ptám se podruhé jak to vydrží dlouho vyleštěné než to chytne takovou tu hliníkovou rakovinu? lešito to každej druhej měsíc a vyndavat kvůli tomu ty věcičky by mě zrovna mooc nebavilo!

představuju si že to po vyleštění stříknu nějakým lakem...

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 06. 12. 2004 21:56

2 Bajzík: Podívej se na fotky mojich kol, ty jsou po roce užívání na autě a nejsou ničím lakovaný, sundaval jsem je až když začlo mrznout. Taky je přes zimu přeleštím jenom pro jistotu :lol: , jinak by stačily pořádně umejt. Stříknout lakem to můžeš. Ventildeckl mám vyleštěněj už přes 3/4 roku a ještě jsem na něj nešáh, akorát otřu hadrem vždycky prach a bordel a je pořád naleštěný. Altík nevím, jak dlouho vydrží, páč ještě nebyl v provozu. Ale předpokláám to samý co ventildeckl.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 06. 12. 2004 22:19

Přemýšlim, že bych si nechal přeleštit 4xAlu Borbet A 15ky, na kolik by to vyšlo? :wink:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

Příspěvek od Tony » 06. 12. 2004 23:08

S tim lakováním bych byl opatrnej. Už ste někdy viděli loupající se lak? Ty oděrky, za kterýma se drží špína, ev. sou eště žlutý? Tohle je dost (a myslim tim dost) hladkej povrch a co se týče toho motoru je tam i teplota... Nevim co by to vydrželo. Lepší je to jenom nakonzervovat nějakým olejíčkem, nebo vlastně i některý leštící pasty to konzervujou docela spolehlivě - mam motor vyleštěnej celou sezonu-bez jakejchkoli dalších úprav a pohoda...
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 08. 12. 2004 21:08

jak je to u tech kol? kdyz jsou klasicky "z kramu" maj jakousi "metalizu" ktera se ti po skrtnuti o obrubnik sloupne jak slupka - ta by se mela sundat nebo ne? bylo by to dost drsny loupat cely kolo :D
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 08. 12. 2004 21:11

Barvu musíš obrousit šmirglem, je to skoro to nejhorší, protože se furt zasírá šmirgl.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 08. 12. 2004 21:24

no tak to je narez, jen si to predstavim a uz me prechazi chut neco delat :) :?
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 08. 12. 2004 21:28

Nebo si to můžeš dát opískovat, ale potom to bude dost hrubý. Takže j možná lepší to odrhnout tím šmirglem. Je to sice dost práce, ale výsledek stojí za to. :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 08. 12. 2004 22:10

zalezi asi takjy na kolech, mozna ne na vsech by to vypadalo dobre, ikdyz....
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
Dix
Příspěvky: 2807
Registrován: 25. 10. 2004 15:03
Bydliště: Opava/Zlaté Hory

Příspěvek od Dix » 08. 12. 2004 22:12

Asi to bude připadat blbé ale co třeba louh? šel by aji na kov?Na sundání barvy a všelijakých nátěru ze dřeva je to úplně super? Tak nevím!?!
HOTENTOT :twisted:
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
Obrázek

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 09. 12. 2004 15:20

mas nejaky presnejsi popis na to naradi? druh ty pasty atd, jakym smirkem to beres aby to nebylo zase moc podrapany? maj nejaky cisla hrubosti ze jo...
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 12. 2004 20:50

2 Darkeye: Pasta je od firmy UNIPOL(myslím, ale dělají ji i jiní výrobci), je to pasta pro I. a II. stupeň leštění barevných kovů. Šmirgl podle toho jak moc je to odrbaný, poškrábaný, jak velká je vrstva barvy atd. Beru to většinou od hrubosti 180 přes 240, 400, 600, 800, 1000, 1200, po 2000. A potom pastou a filcákem. Od hrubosti 400 používám šmirgly na broušení s vodou, jde to líp a šmirgl dýl vydrží, protože se nezalepuje.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 09. 12. 2004 21:05

BOOST píše:2 Darkeye: Pasta je od firmy UNIPOL(myslím, ale dělají ji i jiní výrobci), je to pasta pro I. a II. stupeň leštění barevných kovů. Šmirgl podle toho jak moc je to odrbaný, poškrábaný, jak velká je vrstva barvy atd. Beru to většinou od hrubosti 180 přes 240, 400, 600, 800, 1000, 1200, po 2000. A potom pastou a filcákem. Od hrubosti 400 používám šmirgly na broušení s vodou, jde to líp a šmirgl dýl vydrží, protože se nezalepuje.
Jenom to čtu a bolí mě ruce :D

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 09. 12. 2004 21:12

no asi tak nejak, ale cim dal vic me laka to vyzkouset
ty vsechny cisla tech smirku pouzivas pokazdy nebo podle "opotrebeni" povrchu? cena ty pasty a kotouce? cca...
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 12. 2004 22:39

Většinou začínám tou 180, protože když to není natřený, tak je ten povrch většinou hrubej. Někdy to vezmu třeba jenom 240, 600, 1200, ale to v případě, kdy ten povrch je celkem dobrej. No a jinej případ je váha vzduchu, na tu stačí vzít jenom filcák a pastu, je to nějakej měkčí hliník, nebo co. Pasta stojí do kila a kotouč taky.
2 Stany: No někdy z toho opravdu bolí ruce, ale časem si zvyknou :lol: . Spíš ten bordel z toho hliníku nejde vůbec smejt.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 09. 12. 2004 22:50

až budu mít takhle vyleštěno, tak budu happy
Obrázek
:wink:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 12. 2004 22:56

2 DC: Tak to přivez a na jaře už budeš happy. :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 09. 12. 2004 23:38

BOOST píše:2 DC: Tak to přivez a na jaře už budeš happy. :lol:
jo a ty ruce o půl metru delší :lol:
uvidíme, buď se odhodlam to po zkouškovym vyleštit sám, nebo budeš mít práci :)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 10. 12. 2004 06:23

2 DC: To se neboj, že bych měl ruce o půl metru delší. Teď se budu pouštět do svojí 2.5. Ten ventil dekl je záležitost na jedno odpoledne no a to sání, tak na týden. Až to budu mít tak nahodím fotky. :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Odpovědět