No kola vydrzi sezonu bez ochraneho laku uplne no problemo... a to kola sou vystaveny vetsimu zaberu nez ventildekl... Ja ty kola lestim kazdou zimu, kdyz se jezdi na zimakach, protoze se nudim, jinak by to vydrzelo bez lesteni i delsi dobu...MADmaniac píše:covece me by spis zajimalo jak dlouho to takhle lesky treba na tom altiku vydrzi? naky prelakovani treba na viku ventilu bude kuli teplote asi nespolehlivy, a prelestovat to kazdej mesic by se mi nechtelo, jaky s tim mas zskusenosti?
Leštění různých věcí
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd 

2 Bajzík: Podívej se na fotky mojich kol, ty jsou po roce užívání na autě a nejsou ničím lakovaný, sundaval jsem je až když začlo mrznout. Taky je přes zimu přeleštím jenom pro jistotu
, jinak by stačily pořádně umejt. Stříknout lakem to můžeš. Ventildeckl mám vyleštěněj už přes 3/4 roku a ještě jsem na něj nešáh, akorát otřu hadrem vždycky prach a bordel a je pořád naleštěný. Altík nevím, jak dlouho vydrží, páč ještě nebyl v provozu. Ale předpokláám to samý co ventildeckl.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

S tim lakováním bych byl opatrnej. Už ste někdy viděli loupající se lak? Ty oděrky, za kterýma se drží špína, ev. sou eště žlutý? Tohle je dost (a myslim tim dost) hladkej povrch a co se týče toho motoru je tam i teplota... Nevim co by to vydrželo. Lepší je to jenom nakonzervovat nějakým olejíčkem, nebo vlastně i některý leštící pasty to konzervujou docela spolehlivě - mam motor vyleštěnej celou sezonu-bez jakejchkoli dalších úprav a pohoda...
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
Barvu musíš obrousit šmirglem, je to skoro to nejhorší, protože se furt zasírá šmirgl.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Nebo si to můžeš dát opískovat, ale potom to bude dost hrubý. Takže j možná lepší to odrhnout tím šmirglem. Je to sice dost práce, ale výsledek stojí za to. 

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

2 Darkeye: Pasta je od firmy UNIPOL(myslím, ale dělají ji i jiní výrobci), je to pasta pro I. a II. stupeň leštění barevných kovů. Šmirgl podle toho jak moc je to odrbaný, poškrábaný, jak velká je vrstva barvy atd. Beru to většinou od hrubosti 180 přes 240, 400, 600, 800, 1000, 1200, po 2000. A potom pastou a filcákem. Od hrubosti 400 používám šmirgly na broušení s vodou, jde to líp a šmirgl dýl vydrží, protože se nezalepuje.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Jenom to čtu a bolí mě ruceBOOST píše:2 Darkeye: Pasta je od firmy UNIPOL(myslím, ale dělají ji i jiní výrobci), je to pasta pro I. a II. stupeň leštění barevných kovů. Šmirgl podle toho jak moc je to odrbaný, poškrábaný, jak velká je vrstva barvy atd. Beru to většinou od hrubosti 180 přes 240, 400, 600, 800, 1000, 1200, po 2000. A potom pastou a filcákem. Od hrubosti 400 používám šmirgly na broušení s vodou, jde to líp a šmirgl dýl vydrží, protože se nezalepuje.

Většinou začínám tou 180, protože když to není natřený, tak je ten povrch většinou hrubej. Někdy to vezmu třeba jenom 240, 600, 1200, ale to v případě, kdy ten povrch je celkem dobrej. No a jinej případ je váha vzduchu, na tu stačí vzít jenom filcák a pastu, je to nějakej měkčí hliník, nebo co. Pasta stojí do kila a kotouč taky.
2 Stany: No někdy z toho opravdu bolí ruce, ale časem si zvyknou
. Spíš ten bordel z toho hliníku nejde vůbec smejt.
2 Stany: No někdy z toho opravdu bolí ruce, ale časem si zvyknou

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

2 DC: To se neboj, že bych měl ruce o půl metru delší. Teď se budu pouštět do svojí 2.5. Ten ventil dekl je záležitost na jedno odpoledne no a to sání, tak na týden. Až to budu mít tak nahodím fotky. 

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
