Pomozte mi s výběrem E30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
PKQ
Příspěvky: 549
Registrován: 24. 08. 2011 21:46
Bydliště: Rudná u Prahy

Příspěvek od PKQ » 29. 04. 2012 11:31

Sau píše:
Petr.87 píše:Jako klidně bych měl 2.5 kdyby to stejně žralo ale ta pojistka je hrozná.To bych musel mít jistotu že to někde levnějc pojistim.Protože kolik by stálo tohle na rok? :D Radši ani nepočítám.
Nevím za kolik jezdí čtyřválce, ale ten můj 2.5 jede na dálky při pohodové klidné jízdě pod 8 na sto. Samozřejmě, taky klidně za 12, aj víc :) Záleží na stylu jízdy.

A k pojistce, já sem si auto kvůli nutnosti platit ekovýpalné napsal na otca (je invalida) a ten sa dostal na cenu 1850 Kč za rok (mně samému nabízali ceny nějak 2500 Kč, to je ale taky přijatelná cena), což je na dva a půl litr super cena. Kdyby sis to vyřešil obdobně... :)
s 2,5 pod 8l/100km? S 1,6 když jedu někam fakt zevl, tak mám průměr na nádrž 8-8,5l/100km...
F10 530d '10
Alpina B10 3.5/1 Nr.555 '92
E30 324d '86
E36 328i compact
E81 118d '08

EX: BMW 316i Delphin Metallic

Uživatelský avatar
hulda
Příspěvky: 1402
Registrován: 11. 10. 2008 12:37
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od hulda » 29. 04. 2012 11:42

taky davám +1 za ISo... a po praze? ISo + LPG? to musi jezdit zadarmo... :D
Obrázek

Uživatelský avatar
myšák
Příspěvky: 386
Registrován: 07. 06. 2009 19:08
Bydliště: Rychnov nad kněžnou

Příspěvek od myšák » 29. 04. 2012 11:46

ahoj máme doma dvě isa mladá v E30 M42B18 a já v E36 M44B19 a můžu říct že ze čtyřválců podle mě nejlepší volba je iso jednak výkon za dobrou spotřebu,co se poruchovosti týče zatím nebyl žádný problém a údržba jako u kteréhokoliv jiného motoru.Jináč k tý výbavě u E30 je tam kostka s přípravou na výbavu stačí jen sehnat co chceš + svazek který napojíš na tu kostku pokud je potřeba osadíš do pojistkovky relé a pojistku a už to chodí. Mladý jsem takhle už dodělal skoro veškerou výbavu:El. anténu ,El. okna,El. šíbr,vyhřívaný sedačky,servo taky nebyl problém dodělat otázka cca 3 hodin práce E30 je opravdu lego pro velký.
ex Citroen Saxo 1,5D
ex BMW E30 318IS sedan
BMW E36 318IS cupe
ex BMW E30 318I Touring
BMW E30 318i sedan

Uživatelský avatar
Sau
Příspěvky: 65
Registrován: 29. 03. 2012 23:49
Bydliště: Východní Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sau » 29. 04. 2012 12:02

PKQ píše:
Sau píše:
Petr.87 píše:Jako klidně bych měl 2.5 kdyby to stejně žralo ale ta pojistka je hrozná.To bych musel mít jistotu že to někde levnějc pojistim.Protože kolik by stálo tohle na rok? :D Radši ani nepočítám.
Nevím za kolik jezdí čtyřválce, ale ten můj 2.5 jede na dálky při pohodové klidné jízdě pod 8 na sto. Samozřejmě, taky klidně za 12, aj víc :) Záleží na stylu jízdy.

A k pojistce, já sem si auto kvůli nutnosti platit ekovýpalné napsal na otca (je invalida) a ten sa dostal na cenu 1850 Kč za rok (mně samému nabízali ceny nějak 2500 Kč, to je ale taky přijatelná cena), což je na dva a půl litr super cena. Kdyby sis to vyřešil obdobně... :)
s 2,5 pod 8l/100km? S 1,6 když jedu někam fakt zevl, tak mám průměr na nádrž 8-8,5l/100km...
Jo, pod 8. Tím myslím ale 7,8-7,9 a ne 7,1. Taky sem tomu první nechtěl věřit, ale pokud sa dá věřit stojanom u benzinky, je to tak.
Říct lidem, že jezdíte v Audi je jako sdělit jim, že máte virus eboly, a chystáte se kýchnout.

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 29. 04. 2012 12:38

Určitě ISo, good výkon s good spotřebou... ale kup si klapky na uši, protože ten 4vál zvuk je strašnej :roll: :lol:

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 29. 04. 2012 12:49

nikde jsem tu ještě nečetl že: " Iso je mrdka " :lol: :lol:
Obrázek

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 29. 04. 2012 12:59

Sau píše:
PKQ píše:
Sau píše: Nevím za kolik jezdí čtyřválce, ale ten můj 2.5 jede na dálky při pohodové klidné jízdě pod 8 na sto. Samozřejmě, taky klidně za 12, aj víc :) Záleží na stylu jízdy.

A k pojistce, já sem si auto kvůli nutnosti platit ekovýpalné napsal na otca (je invalida) a ten sa dostal na cenu 1850 Kč za rok (mně samému nabízali ceny nějak 2500 Kč, to je ale taky přijatelná cena), což je na dva a půl litr super cena. Kdyby sis to vyřešil obdobně... :)
s 2,5 pod 8l/100km? S 1,6 když jedu někam fakt zevl, tak mám průměr na nádrž 8-8,5l/100km...
Jo, pod 8. Tím myslím ale 7,8-7,9 a ne 7,1. Taky sem tomu první nechtěl věřit, ale pokud sa dá věřit stojanom u benzinky, je to tak.
tohle me fakt vzdycky bavi.. takze bud delam 2 roky neco spatne nebo nekteri kolegove asi lzou. tady to kdysi kdosi napsal dobre: kdyz se resi spotreba, vsem to zere 7 a kdyz vmax. tak to vse jede 250. me ani jedno. mam vadny motor? :twisted:
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 29. 04. 2012 13:32

Kubajz von Odry píše:nikde jsem tu ještě nečetl že: " Iso je mrdka " :lol: :lol:
Protoze Iso neni mrdka, nybrz mrdtka. Ale ono to na sebe nenecha dlouho cekat :lol:

Petr.87
Příspěvky: 8
Registrován: 27. 04. 2012 19:18

Příspěvek od Petr.87 » 29. 04. 2012 14:31

Takže to jde paráda a ještě jedna věc,kdybych se náhodou rozhodl pro tu M10B18 do ní se dá taky přidat servo?Někde jsem četl a myslim že to bylo tady,že pasuje pouze držák a pumpa z M3 a M10.Nevim přesně jak to bylo ale když už bych sehnal pěknou M10 tak abych si tam ty věci potom mohl dodělat.Upřímně jsem dřív chtěl jenom M10B18,to je prostě perfektní motor.Akorát nevim kolik žere ale to nebude zas tak horký ne?Kdyby někdo měl info o tomhle motoru a jak vlastně přesně funguje to mechanický vstřikování tak kdyžtak mi dejte odkaz...Chci to jen v případě že narazim na pěknou M10...

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 29. 04. 2012 15:45

Petulka píše:
Sau píše:
PKQ píše: s 2,5 pod 8l/100km? S 1,6 když jedu někam fakt zevl, tak mám průměr na nádrž 8-8,5l/100km...
Jo, pod 8. Tím myslím ale 7,8-7,9 a ne 7,1. Taky sem tomu první nechtěl věřit, ale pokud sa dá věřit stojanom u benzinky, je to tak.
tohle me fakt vzdycky bavi.. takze bud delam 2 roky neco spatne nebo nekteri kolegove asi lzou. tady to kdysi kdosi napsal dobre: kdyz se resi spotreba, vsem to zere 7 a kdyz vmax. tak to vse jede 250. me ani jedno. mam vadny motor? :twisted:
no mě osobně by hodně štvalo, kdyby moje auto jezdilo za víc jak 9 :D
s každým bmw co jsem měl jsem jezdil dlouhodobě 8-8.5...
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
Sau
Příspěvky: 65
Registrován: 29. 03. 2012 23:49
Bydliště: Východní Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sau » 29. 04. 2012 17:17

Petulka píše:tohle me fakt vzdycky bavi.. takze bud delam 2 roky neco spatne nebo nekteri kolegove asi lzou. tady to kdysi kdosi napsal dobre: kdyz se resi spotreba, vsem to zere 7 a kdyz vmax. tak to vse jede 250. me ani jedno. mam vadny motor? :twisted:
Co na to napsat, snad akorát - nevěř.
Říct lidem, že jezdíte v Audi je jako sdělit jim, že máte virus eboly, a chystáte se kýchnout.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 29. 04. 2012 21:34

Petr.87 píše:Takže to jde paráda a ještě jedna věc,kdybych se náhodou rozhodl pro tu M10B18 do ní se dá taky přidat servo?Někde jsem četl a myslim že to bylo tady,že pasuje pouze držák a pumpa z M3 a M10.Nevim přesně jak to bylo ale když už bych sehnal pěknou M10 tak abych si tam ty věci potom mohl dodělat.Upřímně jsem dřív chtěl jenom M10B18,to je prostě perfektní motor.Akorát nevim kolik žere ale to nebude zas tak horký ne?Kdyby někdo měl info o tomhle motoru a jak vlastně přesně funguje to mechanický vstřikování tak kdyžtak mi dejte odkaz...Chci to jen v případě že narazim na pěknou M10...
Všechny E30 mají unifikovanou řídící tyč se servohřebenem takže tam problem nebude,ale narazíš na problem se zbytkem-pumpa,řemenice,držáky.Jinak M10 jsem měl několik a každá se chovala jinak.Jedna žrala,druhá míň,třetí nejela jak měla,čtvrtá zase líp,takže kus od kusu.Vcelku bezúdržbový motor,stačí hlídat olej,vodu a jednou za čas přeběhnout ventily + standartní údržba,s ani jednou nebyl zásadní problem.A toho neserva bych se nebál
Obrázek

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 30. 04. 2012 04:01

Sau píše:
Petulka píše:tohle me fakt vzdycky bavi.. takze bud delam 2 roky neco spatne nebo nekteri kolegove asi lzou. tady to kdysi kdosi napsal dobre: kdyz se resi spotreba, vsem to zere 7 a kdyz vmax. tak to vse jede 250. me ani jedno. mam vadny motor? :twisted:
Co na to napsat, snad akorát - nevěř.
nepotrebuju byt za kazdou cenu v opozici, ale fakt sorry, neverim. :wink:
pochopitelne je tu varianta jet 70 na petku v idealnich podminkach, potom se na na tebou udavanou hodnotu asi dostanes, ale pokud "jedu" a nesaskuju, tak se pod nejakych 9,5 na dalku dostat neda. btw, mel jsem tempomat na m20b25 a ve 140 tacho na dalnici (diff 3,91) mi ekonometr ukazoval 12. pokud s autem jezdim, jsou to kecy, kdyz se plouzim a svoji existenci obtezuji ostatni ucastniky silnicniho provozu, tak MOZNA budiz
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4292
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 30. 04. 2012 08:57

JA teda nevim, ale i ja umim dalku kolem osmi litru s m20b25. Je tam jedno velke ALE - musi to bejt pekna silnice, kde nejni moc obci, kopcu a zatacek, kde clovek da petku jede stale tech tachometrovejch 100 km/h. Takovoudle spotrebu jsem mel na trase Svitavy - Mohelnice, ve smeru od Svitav. Zpatky uy to bylo o poznani vic ...
Jinak je i dle me dlouhodoba spotreba 8 litru s m20b25 utopie nebo zbozne prani.

Ale abychom nebyly uplne OT - já kdybych vybiral E30, tak jako prvni a asi jedine me bude zajimat technickej stav. Vse ostatni bud zere stejne, da se vymenit a nebo to clovek nepotrebuje.
Naposledy upravil(a) Gabo dne 30. 04. 2012 09:57, celkem upraveno 2 x.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 30. 04. 2012 09:14

moje historicky minimum s m20b25 bylo nejakych 8.2 a to kdyz se jsem jel nalozenej na dovolenku a i felicie me predjizdeli :D aktuálně mám průměr 16.7 a sem docela spokojenej :lol: :lol: lokálně když pojedu nějakou trasu , ktera je v jednom směru výrazně z kopce či po rovině pořád tak se na to dostanu asi taky :lol: ale jako dlouhodobej udaj to se nedá udržet ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 30. 04. 2012 09:36

pip píše:
Kubajz von Odry píše:nikde jsem tu ještě nečetl že: " Iso je mrdka " :lol: :lol:
Protoze Iso neni mrdka, nybrz mrdtka. Ale ono to na sebe nenecha dlouho cekat :lol:
Přesně tak... Jen musí dostat ten správný záchvat, aby to napsal :twisted:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Sau
Příspěvky: 65
Registrován: 29. 03. 2012 23:49
Bydliště: Východní Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sau » 30. 04. 2012 10:20

Petulka píše:nepotrebuju byt za kazdou cenu v opozici, ale fakt sorry, neverim. :wink:
pochopitelne je tu varianta jet 70 na petku v idealnich podminkach, potom se na na tebou udavanou hodnotu asi dostanes, ale pokud "jedu" a nesaskuju, tak se pod nejakych 9,5 na dalku dostat neda. btw, mel jsem tempomat na m20b25 a ve 140 tacho na dalnici (diff 3,91) mi ekonometr ukazoval 12. pokud s autem jezdim, jsou to kecy, kdyz se plouzim a svoji existenci obtezuji ostatni ucastniky silnicniho provozu, tak MOZNA budiz

Nemám problém to prokázat, přijeď, změříme ;)

Jak sem psal, takto mně to vzalo spotřebu při pohodové klidné jízdě. Což je u ma 80-90 po okreskách, 50-60 obce. Konkrétně teď naposled to byla trasa Uh.Brod-Pálava. Na dálnici sem s ním eště nejel, ale při 140 to samozřejmě žrat 8 nebude ani náhodů, tak těch 12 bych tipoval a věřil. Stejně tak je podle ma nemožné mět při dlůhodobém ježdění průměr 8 litrů. To sem ani nikde nepsal, enom to, že je možné za tolik jet. A popravdě su tím, za kolik málo to dokáže jet, překvapený. Při kůpi sem počítal se spotřebů ca 10-12 litrů (tak sem to našel aspoň na spritmonitoru), toto je pro ma tak trochu "šok".
Říct lidem, že jezdíte v Audi je jako sdělit jim, že máte virus eboly, a chystáte se kýchnout.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 30. 04. 2012 10:57

Normovaná spotřeba při 90 km/h je u E30 od 5,0 (324d) do 7,1 (325iX) litrů /100 km.
Takže pokud auto není vylítaná rozesraná vytuzená vrána a řidič není dutohlav, není problém dosáhnout i ty nižší čísla, který tu padaj.

Na 25 let starý 318i mám dlouhodobý průměr za několik let v rozmezí 7,5 - 8,2.

.

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 30. 04. 2012 11:16

zaleži na stavu motoru/auta a stylu jizdy, "lehkou nohu" každy muže chapat jinak taky zaleži v jakou rychlosti a jakou trasu člověk jede takže hadat se jestli 3ca muže jet dalku za 7 nebo ne je bezpředmětny :) na rovne silnici mimo semafory s rychlosti kolem 80-90kmh bych věřil extremně nizke spotřebě... tož i iso co jsem měl mi žralo 8,5-8,9l/100 a to 95% po praze neměl jsem tehdy vůbec prachy takže noha byla nejlehči co mohla byt :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 30. 04. 2012 14:56

Spotřeba je přeci věc velice relativní a kus od kusu jiná.Nezabředávejte znovu do diskuze,která nemá smysl.Už se to tu přeci probíralo tisíckrát kluci.

A pro tazatele.Můj názor je ten,že výběr E30 se bude odrážet od ceny,kterou jsi schopen zaplatit. Pokud chceš pěknou E30,nehleď tolik na konkrétní motorizaci a výbavu,ale především na technickej stav. Diktovat si podmínky samozřejmě můžeš,ale budeš muset za dobrej kus stejně dobře zaplatit a navíc se hodně nahledáš a načekáš.Nehledej v tom vysokou matematickou....
Já ti přeju úspěch
A všem zdar a pěknou sezonu.

Odpovědět