
Turbo úpravy M20 motorů
co je to nizkotlake turbo? na motor co byl v originalu pouze atmosfericky je uz 0,8 baru moc bez zasadnejsich uprav...cili da se rici, ze jakakoliv debata na turbeni na nasi urovni je debata o NIZKOTLAKEM turbu...Robert píše:TO Gerox:
A co kdyby jsi použil třeba nízkotlaké turbo?
Přidá ti to sice míň koní ale zlepší průběh a točák a toho zvýšení spotřeby nebo že by se ti rozlít motor bych se nebál.
Aspoň by to jelo víc od spodu.

cili bez zasadnejsich uprav (jina klika, jine ojnice, jine pisty, komplet prekopana hlava, jiny sani, jiny vyfuk, jine vstryky, jiny palivovej system, jina jednotka) bych vice nez 0,8 nedaval...to vse s vedomim toho, ze se ten motor na me muze kdykoliv podivat....


pri vetsim tlaku bych rekl ze se ten motor urcite na ridice podiva, jde jen o to kdy, ale typoval bych tak 500 mozna 1000 ostrejch kilaku...

p.s: na "vic odspodu" je jednoznacne lepsi kompressor...


PET77 píše:to ondra:
pokud vim, tak jsi ten v12 chtel stavet predevsim do zigula...
jestli do toho pujdes, ja ti toho zigula klidne koupim:-)
Fido píše:V12 je v pořádku, taky na to někdy dojde
Super

Takže PET věnuje žigula, Fido Věnuje V12 s převodovkou, já seženu turba. Ještě budeme potřebovat kompletní podvozek(nápravy) z E30tky a hezky společně to zbastlíme dohromady a budeme mít hustohustej šoukár

Ještě bych navrhnul škodu 1000MB

Jestli věnujete všechny tyto díly, tak není co řešit a na jaře Žiguli V12 Bi-Turbo vyjede z garáže

Ondra ex.M-Fahrer
no tak na tohle si nejaky ten vykend klidne vysetrim !!!
jeste musis zajistit svarecku a mame to...e30 napravy nebude zadny problem
jo a to auto si rozmysli, uznavam za MB1000 by byl vazne soukar, ale nejsem si jist, kam bys tam ten motor chtel dat???
jeste musis zajistit svarecku a mame to...e30 napravy nebude zadny problem
jo a to auto si rozmysli, uznavam za MB1000 by byl vazne soukar, ale nejsem si jist, kam bys tam ten motor chtel dat???
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
No absolutne nevim kolik co stoji takze jsem navrhnul tuhle castku a myslel jsem ze je to jeste hooodne malo na nejaky upravyondra_m píše:50 000,- ? No za takovou vatu...



Muzes mi do SZ napsat kolik treba vyslo to tve prekopani abych si mohl udelat predstavu

Aha tak takovou částku neznámMaranelo píše:No absolutne nevim kolik co stoji takze jsem navrhnul tuhle castku a myslel jsem ze je to jeste hooodne malo na nejaky upravyondra_m píše:50 000,- ? No za takovou vatu...a aby jak pise Gerox ten motor nemusel kazdych 10 000km na GO
![]()
![]()

Stejně ti do té doby odejde, diferák, převodovka....

Ostré 2.7i při brutálním zacházení bez turba, stejně nevydrží déle....
Ondra ex.M-Fahrer
Tak starou oktávku?PET77 píše:Fido, BMW urcite nee:-) to radsi ondrovi koupim MBcko...mutor bude v kabine a ridic bude sedet v zadu misto ex-motoru - jako v kabrioletu...

Kastli bych neviděl jako ten hlavní problém, stejně by z ní zbyl jenom ten tvar

Spíš ty agregáty... co fido?
Ondra ex.M-Fahrer
no oktavka by sice byla uplne nej, ale ta uz taky nebude za hubicku, ne?
ad "stejně by z ní zbyl jenom ten tvar", v tom mas pravdu...je vsak otazka, jak to pojmout, zda treba vzit nejakou e30 kupe a obestavet jit oktavkovymi plechy nebo si do libovolne kastle vyvarit ram podle potreby
ad "stejně by z ní zbyl jenom ten tvar", v tom mas pravdu...je vsak otazka, jak to pojmout, zda treba vzit nejakou e30 kupe a obestavet jit oktavkovymi plechy nebo si do libovolne kastle vyvarit ram podle potreby
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
Hm tak to neni nic pro meondra_m píše:Aha tak takovou částku neznámMaranelo píše:No absolutne nevim kolik co stoji takze jsem navrhnul tuhle castku a myslel jsem ze je to jeste hooodne malo na nejaky upravyondra_m píše:50 000,- ? No za takovou vatu...a aby jak pise Gerox ten motor nemusel kazdych 10 000km na GO
![]()
![]()
Já samozřejmě počítám s tím, že ten motor vydrží 5 000 - 15 000 km..... Pak se vymění a jede se dál...
Stejně ti do té doby odejde, diferák, převodovka....
Ostré 2.7i při brutálním zacházení bez turba, stejně nevydrží déle....


Takze jedina sance pro me je udelat prekopavku na tvuj spusob ale bez turba tzn motor z neceho jinyho

Jeste budu otravovat




PS tu 2.7 jsem z tohoto duvodu zavrhnul. Nerad nicim moturky

si muzes klidne vybrat do ceho to dame...ta oktavia neni zly napad:-)
tak rekni co a jedem...
škodu oktavii r. 1963 s tp a nahr. dily. karlovarsky kraj. volejte odpoledne a vecer Tel.: 608 442 626
Škoda 1000MB, r. v. 68, STK a emise do 04/06. Stav dobrý. Cena 7.000 Kč. Tel.: 604 985 922 Email: v.fabianova@seznam.cz.
Škodu Spartak, pojízdná s TP+SPZ, 1. majitel, mnoho nových náhr. dílů. Cena: 9.500 Kč. Tel.: 603 301 230
oskar (velorex) 250/16 rok. 56. cena 11 tis. dohoda. Tel.: 604 490 243
Škoda 1000MB, r. v. 68, první majitel, najeto 53.000km, originál pěkný lak, koroze pouze předních blatníků, pěkné chromy, auto bez TP, cena 5.000 Kč. Tel.: 732 489 055
Trabant - veterán 600ccm, combi r. v. 1964, mnoho náhr. dílů: veškerá skla, kapota, dveře - přední + zadní, nové podběhy, mnoho dalších součástek. Značky v jsou depozitu. Cena dohodou. Tel.: 724 002 738
Škoda Octavia combi, model roku 1967, motor po GO, pojízdná + náhradní díly, rychle, levně. Tel.: 736 236 563
Škoda 1000 mb, velmi zachovala, tazne zar, rmg, pridam zimni obuti, stk do 06, rv 65. cena 8 000 kc. Tel.: 737 932 340
Škoda 1000MB, r. v. 66, červená, vše funkční, prasklá přední náprava. Zachovalá, STK do 2/05, cena 2.900 Kč, dohoda možná. Tel.: 494 535 004
Škoda ockavia veteran, bez koroze, plne pojizdna, nove chrom, zapocata renovace, 10tis. mb
Tento inzerát najdete v tištěné ANNONCI dne 12.11.2004 OPAK HOAHKE
INZ ANCP HOAHKE
skoda octavia r. v. 1962 Tel.: 604 154 520
Škoda Octavia Super r. v. 1961. Bez SPZ. V pojízdném stavu + nové náhradní díly: ventily, části diferenciálu a pumpy, pneu, disky. Prodej jen komplet vše za 6.000 Kč. Tel.: 604 953 839
Email: mosnicka@kds.cz
Škoda Octavia combi, r.v. 1963, SPZ, prošlá STK, velké množství starších i nových náhr. dílů, montážní přípravky. Nejlépe komplet - velmi levně.
Email: o.skoda@seznam.cz.
Škoda Octavia 445, r.v. 1958, pojízdná, spolehlivá. Cena dohodou. Tel.: 318 591 565
tak rekni co a jedem...
škodu oktavii r. 1963 s tp a nahr. dily. karlovarsky kraj. volejte odpoledne a vecer Tel.: 608 442 626
Škoda 1000MB, r. v. 68, STK a emise do 04/06. Stav dobrý. Cena 7.000 Kč. Tel.: 604 985 922 Email: v.fabianova@seznam.cz.
Škodu Spartak, pojízdná s TP+SPZ, 1. majitel, mnoho nových náhr. dílů. Cena: 9.500 Kč. Tel.: 603 301 230
oskar (velorex) 250/16 rok. 56. cena 11 tis. dohoda. Tel.: 604 490 243
Škoda 1000MB, r. v. 68, první majitel, najeto 53.000km, originál pěkný lak, koroze pouze předních blatníků, pěkné chromy, auto bez TP, cena 5.000 Kč. Tel.: 732 489 055
Trabant - veterán 600ccm, combi r. v. 1964, mnoho náhr. dílů: veškerá skla, kapota, dveře - přední + zadní, nové podběhy, mnoho dalších součástek. Značky v jsou depozitu. Cena dohodou. Tel.: 724 002 738
Škoda Octavia combi, model roku 1967, motor po GO, pojízdná + náhradní díly, rychle, levně. Tel.: 736 236 563
Škoda 1000 mb, velmi zachovala, tazne zar, rmg, pridam zimni obuti, stk do 06, rv 65. cena 8 000 kc. Tel.: 737 932 340
Škoda 1000MB, r. v. 66, červená, vše funkční, prasklá přední náprava. Zachovalá, STK do 2/05, cena 2.900 Kč, dohoda možná. Tel.: 494 535 004
Škoda ockavia veteran, bez koroze, plne pojizdna, nove chrom, zapocata renovace, 10tis. mb
Tento inzerát najdete v tištěné ANNONCI dne 12.11.2004 OPAK HOAHKE
INZ ANCP HOAHKE
skoda octavia r. v. 1962 Tel.: 604 154 520
Škoda Octavia Super r. v. 1961. Bez SPZ. V pojízdném stavu + nové náhradní díly: ventily, části diferenciálu a pumpy, pneu, disky. Prodej jen komplet vše za 6.000 Kč. Tel.: 604 953 839
Email: mosnicka@kds.cz
Škoda Octavia combi, r.v. 1963, SPZ, prošlá STK, velké množství starších i nových náhr. dílů, montážní přípravky. Nejlépe komplet - velmi levně.
Email: o.skoda@seznam.cz.
Škoda Octavia 445, r.v. 1958, pojízdná, spolehlivá. Cena dohodou. Tel.: 318 591 565
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

Tím nízkotlakým turbem jsem myslel to co používá třeba Saab. Neni to kvůli brutálnímu výkonu aby se ti pak rozkočila převodovka nebo difer, ale jen proto, aby to šlo líp třeba od 1800ot/min. Zrovna 325 v tomhle pásmu otáček nemá moc brutální výkon. Pokud to dáš do motoru, kterej neni zrovna před smrtí, tak to pomůže a vydržet to taky musí. Navíc se tyhle turba dají sehnat levněji.
Maranelo píše:Hm tak to neni nic pro meondra_m píše:Aha tak takovou částku neznámMaranelo píše: No absolutne nevim kolik co stoji takze jsem navrhnul tuhle castku a myslel jsem ze je to jeste hooodne malo na nejaky upravya aby jak pise Gerox ten motor nemusel kazdych 10 000km na GO
![]()
![]()
Já samozřejmě počítám s tím, že ten motor vydrží 5 000 - 15 000 km..... Pak se vymění a jede se dál...
Stejně ti do té doby odejde, diferák, převodovka....
Ostré 2.7i při brutálním zacházení bez turba, stejně nevydrží déle....bych za ten motor trpel sam pokud by odesel
![]()
Takze jedina sance pro me je udelat prekopavku na tvuj spusob ale bez turba tzn motor z neceho jinyho![]()
Jeste budu otravovatnevis co stoji treba M5 motor co ma Kalda to je z E34 ze
kamos zna clobrdu kterej ho muze sehnat ale jeste nevim co za to tak muze chtit ne ze bych ho kupoval ale jen me zajima cena abych mohl porovnat
a Kaldu neznam
PS tu 2.7 jsem z tohoto duvodu zavrhnul. Nerad nicim moturky

A mne přijde jedno jestli diff nebo motor, železo jako železo

Je to jako kdyby jsi nechtěl dělat smyky, jeno proto, že se časem zničí pneumatiky ve srovnání s běžným provozem...
A výměna motoru - když je vše už hotový a jde jenom o to to vyměnit, tak se to dá zvládnout za jeden až dva dny.
2.7i ti určitě vydrží i s turbem, když tomu nebudeš dávat kouř

Cenu posílám po SZ.
Ondra ex.M-Fahrer
nizkotlake turbo u saabu je proto nizkotlake protoze je to tak nastaveny...nic vic nic min....
je to prazdna argumentace...
...kdyz ale tam das turbo na tlak 0,3 tak to ten motor dejme tomu ze vydrzi, ale za ty prachy to nestoji....
....proste a jasne....
!!!!TURBO A SETRENI MOTORU A RESENI SPOTREBY NEJDE DOHROMADY!!!!

je to prazdna argumentace...
...kdyz ale tam das turbo na tlak 0,3 tak to ten motor dejme tomu ze vydrzi, ale za ty prachy to nestoji....
....proste a jasne....
!!!!TURBO A SETRENI MOTORU A RESENI SPOTREBY NEJDE DOHROMADY!!!!

To je jen teorie. Bráchovi jde taky se Saabem kterej má 230PS jezdit za 8l což mě se s 325i prostě nepovede. To že to má turbo neznamená že tam teče benzín hadicí furt. Když chceš 300 a víc koní tak je jasný že nebudeš jezdit na spotřebu. Mě by spíš zajímalo, jak třeba zlepšit výkon 325ky ve spodku, kde to potřebuješ nejvíc a ne mít 250PS v 7tis a ve 4tis mrtvo.GeRoX píše:nizkotlake turbo u saabu je proto nizkotlake protoze je to tak nastaveny...nic vic nic min....![]()
je to prazdna argumentace...
...kdyz ale tam das turbo na tlak 0,3 tak to ten motor dejme tomu ze vydrzi, ale za ty prachy to nestoji....
....proste a jasne....
!!!!TURBO A SETRENI MOTORU A RESENI SPOTREBY NEJDE DOHROMADY!!!!