Turbo úpravy M20 motorů

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 12. 11. 2004 12:54

V12 je v pořádku, taky na to někdy dojde :twisted:
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 12. 11. 2004 12:58

Robert píše:TO Gerox:
A co kdyby jsi použil třeba nízkotlaké turbo?
Přidá ti to sice míň koní ale zlepší průběh a točák a toho zvýšení spotřeby nebo že by se ti rozlít motor bych se nebál.

Aspoň by to jelo víc od spodu.
co je to nizkotlake turbo? na motor co byl v originalu pouze atmosfericky je uz 0,8 baru moc bez zasadnejsich uprav...cili da se rici, ze jakakoliv debata na turbeni na nasi urovni je debata o NIZKOTLAKEM turbu... 8)

cili bez zasadnejsich uprav (jina klika, jine ojnice, jine pisty, komplet prekopana hlava, jiny sani, jiny vyfuk, jine vstryky, jiny palivovej system, jina jednotka) bych vice nez 0,8 nedaval...to vse s vedomim toho, ze se ten motor na me muze kdykoliv podivat.... :twisted: 8)

pri vetsim tlaku bych rekl ze se ten motor urcite na ridice podiva, jde jen o to kdy, ale typoval bych tak 500 mozna 1000 ostrejch kilaku... 8)

p.s: na "vic odspodu" je jednoznacne lepsi kompressor... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 11. 2004 13:03

PET77 píše:to ondra:
pokud vim, tak jsi ten v12 chtel stavet predevsim do zigula...
jestli do toho pujdes, ja ti toho zigula klidne koupim:-)
Fido píše:V12 je v pořádku, taky na to někdy dojde :twisted:

Super :-)
Takže PET věnuje žigula, Fido Věnuje V12 s převodovkou, já seženu turba. Ještě budeme potřebovat kompletní podvozek(nápravy) z E30tky a hezky společně to zbastlíme dohromady a budeme mít hustohustej šoukár :-)

Ještě bych navrhnul škodu 1000MB :-)

Jestli věnujete všechny tyto díly, tak není co řešit a na jaře Žiguli V12 Bi-Turbo vyjede z garáže :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 12. 11. 2004 13:04

No já bych radši kastli BMW, vždyť víš, že jsem pohodlnej :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 12. 11. 2004 13:07

no tak na tohle si nejaky ten vykend klidne vysetrim !!!
jeste musis zajistit svarecku a mame to...e30 napravy nebude zadny problem

jo a to auto si rozmysli, uznavam za MB1000 by byl vazne soukar, ale nejsem si jist, kam bys tam ten motor chtel dat???
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 12. 11. 2004 13:12

Fido, BMW urcite nee:-) to radsi ondrovi koupim MBcko...mutor bude v kabine a ridic bude sedet v zadu misto ex-motoru - jako v kabrioletu...:-)
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 12. 11. 2004 13:13

ondra_m píše:50 000,- ? No za takovou vatu...
No absolutne nevim kolik co stoji takze jsem navrhnul tuhle castku a myslel jsem ze je to jeste hooodne malo na nejaky upravy :oops: a aby jak pise Gerox ten motor nemusel kazdych 10 000km na GO :idea: :roll:
Muzes mi do SZ napsat kolik treba vyslo to tve prekopani abych si mohl udelat predstavu :?: Dekuji
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 11. 2004 13:26

Maranelo píše:
ondra_m píše:50 000,- ? No za takovou vatu...
No absolutne nevim kolik co stoji takze jsem navrhnul tuhle castku a myslel jsem ze je to jeste hooodne malo na nejaky upravy :oops: a aby jak pise Gerox ten motor nemusel kazdych 10 000km na GO :idea: :roll:
Aha tak takovou částku neznám :-) Já samozřejmě počítám s tím, že ten motor vydrží 5 000 - 15 000 km..... Pak se vymění a jede se dál...
Stejně ti do té doby odejde, diferák, převodovka.... :-)

Ostré 2.7i při brutálním zacházení bez turba, stejně nevydrží déle....
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 11. 2004 13:27

PET77 píše:Fido, BMW urcite nee:-) to radsi ondrovi koupim MBcko...mutor bude v kabine a ridic bude sedet v zadu misto ex-motoru - jako v kabrioletu...:-)
Tak starou oktávku? :-)

Kastli bych neviděl jako ten hlavní problém, stejně by z ní zbyl jenom ten tvar :-))))
Spíš ty agregáty... co fido?
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 12. 11. 2004 13:31

no oktavka by sice byla uplne nej, ale ta uz taky nebude za hubicku, ne?

ad "stejně by z ní zbyl jenom ten tvar", v tom mas pravdu...je vsak otazka, jak to pojmout, zda treba vzit nejakou e30 kupe a obestavet jit oktavkovymi plechy nebo si do libovolne kastle vyvarit ram podle potreby
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 12. 11. 2004 13:33

ondra_m píše:
Maranelo píše:
ondra_m píše:50 000,- ? No za takovou vatu...
No absolutne nevim kolik co stoji takze jsem navrhnul tuhle castku a myslel jsem ze je to jeste hooodne malo na nejaky upravy :oops: a aby jak pise Gerox ten motor nemusel kazdych 10 000km na GO :idea: :roll:
Aha tak takovou částku neznám :-) Já samozřejmě počítám s tím, že ten motor vydrží 5 000 - 15 000 km..... Pak se vymění a jede se dál...
Stejně ti do té doby odejde, diferák, převodovka.... :-)

Ostré 2.7i při brutálním zacházení bez turba, stejně nevydrží déle....
Hm tak to neni nic pro me :cry: bych za ten motor trpel sam pokud by odesel :oops:
Takze jedina sance pro me je udelat prekopavku na tvuj spusob ale bez turba tzn motor z neceho jinyho :idea:
Jeste budu otravovat :oops: nevis co stoji treba M5 motor co ma Kalda to je z E34 ze :?: kamos zna clobrdu kterej ho muze sehnat ale jeste nevim co za to tak muze chtit ne ze bych ho kupoval ale jen me zajima cena abych mohl porovnat :wink: a Kaldu neznam :?

PS tu 2.7 jsem z tohoto duvodu zavrhnul. Nerad nicim moturky :wink:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 12. 11. 2004 14:01

si muzes klidne vybrat do ceho to dame...ta oktavia neni zly napad:-)
tak rekni co a jedem...

škodu oktavii r. 1963 s tp a nahr. dily. karlovarsky kraj. volejte odpoledne a vecer Tel.: 608 442 626

Škoda 1000MB, r. v. 68, STK a emise do 04/06. Stav dobrý. Cena 7.000 Kč. Tel.: 604 985 922 Email: v.fabianova@seznam.cz.

Škodu Spartak, pojízdná s TP+SPZ, 1. majitel, mnoho nových náhr. dílů. Cena: 9.500 Kč. Tel.: 603 301 230

oskar (velorex) 250/16 rok. 56. cena 11 tis. dohoda. Tel.: 604 490 243

Škoda 1000MB, r. v. 68, první majitel, najeto 53.000km, originál pěkný lak, koroze pouze předních blatníků, pěkné chromy, auto bez TP, cena 5.000 Kč. Tel.: 732 489 055

Trabant - veterán 600ccm, combi r. v. 1964, mnoho náhr. dílů: veškerá skla, kapota, dveře - přední + zadní, nové podběhy, mnoho dalších součástek. Značky v jsou depozitu. Cena dohodou. Tel.: 724 002 738

Škoda Octavia combi, model roku 1967, motor po GO, pojízdná + náhradní díly, rychle, levně. Tel.: 736 236 563

Škoda 1000 mb, velmi zachovala, tazne zar, rmg, pridam zimni obuti, stk do 06, rv 65. cena 8 000 kc. Tel.: 737 932 340

Škoda 1000MB, r. v. 66, červená, vše funkční, prasklá přední náprava. Zachovalá, STK do 2/05, cena 2.900 Kč, dohoda možná. Tel.: 494 535 004

Škoda ockavia veteran, bez koroze, plne pojizdna, nove chrom, zapocata renovace, 10tis. mb
Tento inzerát najdete v tištěné ANNONCI dne 12.11.2004 OPAK HOAHKE
INZ ANCP HOAHKE

skoda octavia r. v. 1962 Tel.: 604 154 520

Škoda Octavia Super r. v. 1961. Bez SPZ. V pojízdném stavu + nové náhradní díly: ventily, části diferenciálu a pumpy, pneu, disky. Prodej jen komplet vše za 6.000 Kč. Tel.: 604 953 839
Email: mosnicka@kds.cz

Škoda Octavia combi, r.v. 1963, SPZ, prošlá STK, velké množství starších i nových náhr. dílů, montážní přípravky. Nejlépe komplet - velmi levně.
Email: o.skoda@seznam.cz.

Škoda Octavia 445, r.v. 1958, pojízdná, spolehlivá. Cena dohodou. Tel.: 318 591 565
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 12. 11. 2004 14:01

No nevím, na zimu jsou plánovány poněkud skromnější úpravy. Ale pokud V12, tak taky do 6ky!
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 12. 11. 2004 14:03

Tím nízkotlakým turbem jsem myslel to co používá třeba Saab. Neni to kvůli brutálnímu výkonu aby se ti pak rozkočila převodovka nebo difer, ale jen proto, aby to šlo líp třeba od 1800ot/min. Zrovna 325 v tomhle pásmu otáček nemá moc brutální výkon. Pokud to dáš do motoru, kterej neni zrovna před smrtí, tak to pomůže a vydržet to taky musí. Navíc se tyhle turba dají sehnat levněji.
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 12. 11. 2004 14:05

Jinak bych se taky přikláněl k tý starý oktávce. Zadní nápravu z bawa by asi nemusel bejt takovej problém nacpat, ale co předek?

Bylo by to něco jako ta volha co má Max-Max u nicku.
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 11. 2004 14:05

Maranelo píše:
ondra_m píše:
Maranelo píše: No absolutne nevim kolik co stoji takze jsem navrhnul tuhle castku a myslel jsem ze je to jeste hooodne malo na nejaky upravy :oops: a aby jak pise Gerox ten motor nemusel kazdych 10 000km na GO :idea: :roll:
Aha tak takovou částku neznám :-) Já samozřejmě počítám s tím, že ten motor vydrží 5 000 - 15 000 km..... Pak se vymění a jede se dál...
Stejně ti do té doby odejde, diferák, převodovka.... :-)

Ostré 2.7i při brutálním zacházení bez turba, stejně nevydrží déle....
Hm tak to neni nic pro me :cry: bych za ten motor trpel sam pokud by odesel :oops:
Takze jedina sance pro me je udelat prekopavku na tvuj spusob ale bez turba tzn motor z neceho jinyho :idea:
Jeste budu otravovat :oops: nevis co stoji treba M5 motor co ma Kalda to je z E34 ze :?: kamos zna clobrdu kterej ho muze sehnat ale jeste nevim co za to tak muze chtit ne ze bych ho kupoval ale jen me zajima cena abych mohl porovnat :wink: a Kaldu neznam :?

PS tu 2.7 jsem z tohoto duvodu zavrhnul. Nerad nicim moturky :wink:
:-) No nevím obávám se, že si moc nepomůžeš, budeš tím ničit diferenciály, poloosy...
A mne přijde jedno jestli diff nebo motor, železo jako železo :-)
Je to jako kdyby jsi nechtěl dělat smyky, jeno proto, že se časem zničí pneumatiky ve srovnání s běžným provozem...
A výměna motoru - když je vše už hotový a jde jenom o to to vyměnit, tak se to dá zvládnout za jeden až dva dny.

2.7i ti určitě vydrží i s turbem, když tomu nebudeš dávat kouř :-)

Cenu posílám po SZ.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 11. 2004 14:14

Fido píše:No nevím, na zimu jsou plánovány poněkud skromnější úpravy. Ale pokud V12, tak taky do 6ky!
Aha, tak kde ho vzít? :-)

Kdo daruje V12 i s převodovkou - funkční ???? 8) 8) 8)
No asi jsme skončili :D
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 12. 11. 2004 14:19

[quote="ondra_m
Kdo daruje V12 i s převodovkou - funkční ???? 8) 8) 8)
No asi jsme skončili :D[/quote]

No tuhle otázku by jsi měl radši klást našim bohatším sousedům v německu. :D

Málokdo odtud má peníze na rozhazování.
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 12. 11. 2004 14:24

nizkotlake turbo u saabu je proto nizkotlake protoze je to tak nastaveny...nic vic nic min.... 8)

je to prazdna argumentace...

...kdyz ale tam das turbo na tlak 0,3 tak to ten motor dejme tomu ze vydrzi, ale za ty prachy to nestoji....

....proste a jasne....


!!!!TURBO A SETRENI MOTORU A RESENI SPOTREBY NEJDE DOHROMADY!!!!
Obrázek

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 12. 11. 2004 14:35

GeRoX píše:nizkotlake turbo u saabu je proto nizkotlake protoze je to tak nastaveny...nic vic nic min.... 8)

je to prazdna argumentace...

...kdyz ale tam das turbo na tlak 0,3 tak to ten motor dejme tomu ze vydrzi, ale za ty prachy to nestoji....

....proste a jasne....


!!!!TURBO A SETRENI MOTORU A RESENI SPOTREBY NEJDE DOHROMADY!!!!
To je jen teorie. Bráchovi jde taky se Saabem kterej má 230PS jezdit za 8l což mě se s 325i prostě nepovede. To že to má turbo neznamená že tam teče benzín hadicí furt. Když chceš 300 a víc koní tak je jasný že nebudeš jezdit na spotřebu. Mě by spíš zajímalo, jak třeba zlepšit výkon 325ky ve spodku, kde to potřebuješ nejvíc a ne mít 250PS v 7tis a ve 4tis mrtvo.
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Odpovědět