zkusenosti s 520

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 12. 11. 2004 23:34

Iwan píše:
BMWAK píše:nechci teda celkově na motory M50házet sračky ale já ho mam a už odešla řídicí jednotka,prasklej chladič 2 indukční cívky a navíc ten motor nějak nejde a nemyslim si že by na tom byl 2,5 litr o něco líp když jsme dávaly sprint tak mi moc neujel....a protože je TEN MUJ motor takováhle mrdka tak jde z auta pryč a místo něj tam poputuje M30 3,5....ale jak řikam mužu to bejt jenom v mim motoru (už má najeto 300 000km)....
no, ja si myslim, ze konkretne tvuj moturek je skoro po smrti..podle toho, jak se to hadalo a kuckalo a podle me teda spis nejelo v plesnici..at uz je tam m30 :twisted:
Mam uz treti E30 325iX, vsechny jezdily/jezdi v prumeru lehce pres 11 ltr/100km. Mival jsem jeden rok E34 525iX s VANOSem, najel s ni skoro 40k km, prumerna spotreba byla 10,6 ltr/100km a to byla v zime i v lete obuta do 225/55x16 pneu a pohotovostni hmotnost 1550 kg (o 190kg vice oproti E30 325iX Touring s 1360kg). Cely rok jezdila bez nejmensiho problemu, jen byly meneny svicky, olej a filtry.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 13. 11. 2004 10:26

tak se shodnete 1400 nebo 1900?
nesmite se divat na celkovou hmotnost ale na pohotovostni
vzdyt ani E32 nema 2 tuny
----------------------:)

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 13. 11. 2004 11:15

E34 520i (M20) 1400 kg pohotovostnich, 1910 kg celkovych. V beznem provozu se na pohotovostni hmotnost NIKDY nedostanes, nebot je to nove CISTE auto s plnou nadrzi. V realu tam sedi minimalne sofer, sice mas treba jen pul nadrze (-20 az -30 kg?) ale jiste nejaky "zavazi" v kufru, mapy a jine potreby v prirucni schrance, zespod auto olepene blatem, ... takze tipuju ze v beznem provozu tam minimalne 1,5 tuny bude.

Pokud chces porovnavat, vypocti si vykonovou hmotnost, tedy kolik kg mas na 1 PS (vypocet z pohotovostni hmotnosti):
10,85 kg/PS E34 520i M20
9,93 kg/PS E34 520i M50
8,86 kg/PS E30 320i saloon plast
8,37 kg/PS E30 320i saloon chrom
7,06 kg/PS E30 325i saloon plast
6,74 kg/PS E30 325i saloon chrom
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Bodie2

Příspěvek od Bodie2 » 13. 11. 2004 13:20

Já měl tu 520I M 20: Na rozjezd líné auto,ale když se to rozpalilo jelo jak kule ! Faktem je že my hodně lidí řeklo že my motor jede dobře,ale na startu my ujižděly.Nejvíc sem z toho vytáhl 210 Km.

Teď mám 325 I,24 W: Auto jede jak kule,motor jde krásně odspoda a když jsem při první jízdě na dalnici měl na tachometru 200 a auto stale zrychlovalo raději sem ubral.O proti 520 je to letadlo!

Odpovědět