E39 540i

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 15. 12. 2010 09:04

Semry píše:Věřit si můžeš čemu chceš, včera jsem jel do Jihlavy 10,2l. 8)
10,2l na sto nebo 10,2l z Pelhřimova do Jihlavy? :twisted: :lol:

Chlapi tak se nehádejte, každej Baworák žere přece 20l/100km a trávu okolo silnice, to ví každý malý děcko... :twisted:
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 15. 12. 2010 09:10

10,2L/100km studenej start na vysčině bylo -10. Spotřebu jsem vynuloval před barákem, a jel jsem. Rychle pochopitelně to v tomhle marastu nejde. A výsledný průměr 10,2. Když jsme to přivezli tak jsem tomu jeden večer nakládal, jezdil jsem po okreskách a taky po letišti a průměr jsem měl pod 15l, protože prostě brzdit musíš, zkrátka po normální silnici se tak rychle jet nedá abys tu spotřebu vyhnal to neni motor který ti každou chvíli leze do červenýho pole. Tak se třeba ani vůbec nedostaneš protože musíš brzdit. Já to snad budu muset vzít na big abych vás povozil.... Shrnu to: Za 20 jsem s tím ještě nejel, nebylo kde. Nepočítám ty nesmyslný 2km se studeným motorem a vynulovanou spotřebou. :roll:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 15. 12. 2010 09:41

Iwan píše:sorry, ale todle je fakt picovina.. :lol:
Semry si to podle tebe cucá z prstu? Jestli máš s 550i jiný zkušenosti, tak se klidně poděl.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 16. 12. 2010 17:22

Iwan píše:
Semry píše:Zeptej se daugena za kolik jezdí s kombajnem, já vycházim s naší rodinné 550i e60 kde je sice modernejší a silnější motor, ale i tak se spokojí s 11,5 litry což odpovídá kombinované spotřebě a svižní jízdě (můj styl) otec jezdí krátké vzdálenosti za za 10,6 až 10,8, obecně se na 15 skoro vůbec nedostaneš, ani v Praze se mi to nepovedlo, pouze brutální jízda si žádá 15l, extrémní až okruhové podmínky 20l, víc nic.

sorry, ale todle je fakt picovina.. :lol:
Co jako je na tom píčovina ?
BMW The Ultimate Driving Machine

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

...

Příspěvek od Petulka » 16. 12. 2010 18:00

uz se poprali??? :D jako sorry borci, ale iwan ma pravdu... uz sem na ty pohadky o 400 konich a peti litrech na sto moc starej. a nejvic me vzdycky dostanou ty kecy: fakt sem jel pilu a nad 15 to nejde... verim tomu, ze kdyz clovek pojede pilu tak i fileta si 15 vezme... a jestli mi nekdo chce tvrdit, ze skoro dvojnasobnej objem a dva valce navic, zerou min jak sice technologicky z praveku m20b25, tak si akorat musim zaklepat na celo.
a ps: ne, nemam s 550i a dokonce ani s 540i zadnou zkusenost, ale tohle je matematika... tem 10 litrum verim, ustalenou rychlosti kolem 100 po rovince a na tempomat. ale kdyz nekomu dela radost tomu verit... a jo a ja mam jednoho znamyho, eda se jmenuje a ten mi tvrdil, ze mustang 4.0 v6 zere ve meste 7l... beznate ho? jezisi... :D a treba zrovna tebe wilde a dane jsem hodne respektoval, co se tyce vasich nazorum, ael tyhle saskarny fakt zrat nebudu. howgh a sorry. jpokud se to nekoho ddotklo, at si klidne polibi :wink:
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 16. 12. 2010 18:46

Nikdo se nepere. :)
Já bych řekl, že jádro tohoto mikrosporu je v tom, že Semry píše o své zkušenosti s moderním pětilitrem N62N, kdežto většina nevěřících vychází ze svých zkušeností, které nabyli ponejvíce s motory M20, M30. U těchto, s prominutím, pravěkých motorů platila explicitně přímá úměra - větší zdvih. objem / větší spotřeba. Dneska taky samozřejmě platí přímá úměra - je to logický, ale posunuly se výrazným způsobem dolů hranice hodnot.
Proto se asi Iwanovi zdá Semryho výpověď směšná, když lítal se svou M30B35 po Sosnový s průměrnou spotřebou 54l/100km a 3 litry oleje za 4 motohodiny. :twisted: To se nedivím, že se tomu tak smál a přišlo mu to celý jako píčovina. Ale chtěl jsem číst jeho vyjádření - proto jsem se ho na to zeptal. Nejde o žádný napadání.

Jo, znám jednu 740iL a ta mrcha žere minimálně 18l/100km, svině.

Je to všechno strašně relativní. Ale věřím, že nová N62N v pětce se v pohodě spokojí s průměrnými 12l/100km. Nemám důvod tomu nevěřit.

Stejně tak je přece možný, když někdo řekne o nějakým naftovým motoru - třeba o mě seroucím TDi, že ať dělá co dělá, tak se prostě nedostane nad nějakou maximální hranici spotřeby. Prostě to fakt nejde hovado. :twisted: Což mě sere, protože já se v pohodě nad 15 dostanu. Ale u mě je to tím, že já umím žít. :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

...

Příspěvek od Petulka » 16. 12. 2010 18:57

jsou proste veci na kterych se asi neda shodnout :wink: nicmene tem dvanacti litrum na sto bych veril ,pokud bysme vynechali mesto, ale to by potom nebyla kombinovana spotreba, ze ano. a umeni zit, to je jina kapitola :) nicmene mi proste rozum nebere a brat nebude, tudiz kurva tvrdim, ze to tak neni :D aby 2x takovy objem bral stejne! i kdyz rozdil v technologii je samozrejme propastny... sorry, ale udaje z bc me taky moc nezajimaji. reseni je natancit plnou, najet 500 km (pokud to na tu nadrz vubec ujede :twisted: ), zmerit vydelit peti a pak hodit kule na stul. teorii si totiz vycuca z prstu kazdej
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Re: ...

Příspěvek od aula » 16. 12. 2010 19:00

Petulka píše: :D a treba zrovna tebe wilde a dane jsem hodne respektoval, co se tyce vasich nazorum, ael tyhle saskarny fakt zrat nebudu. howgh a sorry
:lol: Wilde, vše popři a řekni, že to pod 15 nikdy nejde, abys neztratil respekt :lol:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Re: ...

Příspěvek od DAN » 16. 12. 2010 19:14

Petulka píše:.... nicmene mi proste rozum nebere a brat nebude, tudiz kurva tvrdim, ze to tak neni :D aby 2x takovy objem bral stejne!
No jo, ale vono to není závislý na tom, co tvrdíš a jestli to bere tvůj rozum - prostě to tak je.

Tobě žere 2,5l v E30 12l ? To je docela hodně. Protože tolik v průměru žere N62N- pětilitr = dvojnásobnej zvihovej objem.

:twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 16. 12. 2010 20:08

Ty voe to snad neni pravda, kurva říkám že je to tak. Ten motor nechlastá a je to fakt asi nejlepší co si můžeš do E60 pořídit. Ridil si vubec někdy 270kw s 1600kg spotrovně laděnym sedanu s M-technik podvozkem? Víš co to dělá při plnym na trojku? 490Nm kroutáku, navíc většina dostupná už skoro od volnoběhu.... v praxi to znamená to že na okresce nevyužiješ ani polovinu toho výkonu, prostě nedáš plnej plyn, protože by ses zabil, trhá to asfalt rafička okamžitě atakuje 160km/h stabilizace svítí i třeba při zrychlení ze 130ti. A běžná praxe? 6q automat ti tam sype kvalty tak že při běžné jízdě motor nejde nad 1800 otáček, obyvkle se pohybuje v pásmu 1100 až 1500 :!: pak už by ti mohlo bejt jasný proč ta spotřeba. Pohodovou jízdou v létě klidně 9,5l, rekord mám 8,5 ale to už vyžaduje hodně soustředění. Průměr je prostě 11,5l. Je to i moje číslo, i číslo z testu a skutečně to odpovídá.

BTW: Ty co si koupili 530d ze strachu že V8 žere 20 na 100 upřímně lituju, protože ted můžu s klidem říct že jim to hovno jede. :)
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

...

Příspěvek od Petulka » 16. 12. 2010 20:20

hosi hosi, kdy dospejete :twisted: a aula, to bylo hnusny a podly. proste se mi jevil jako inteligentni a nejsem vlez doprdelka. pokud nejakyho chces videt, podivej se na prvni 3 klubovy auta a komentare: jeeeee to je ale pekny auto pane clene xy...

a semry: klidne bych mu plnej supl, to ze na to nemas kule a ve 130 jels na ledu neni muj problem :wink:
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 16. 12. 2010 20:27

Já vim svý a to auto mám k dispozici. A taky se mám rád a nehodlám se někde zabít tupou frajeřinou.

BTW: Pro tvojí informaci to je ze 130ti na suchu, co se týče současného počasí hrabeš i na šestku (ale to je pochopitelné :lol: )

Ostatním se omlouvám že jsem se tady tak rozjel, už k tomu nemám co říci, to auto znám a pokrok který BMW udělalo za 20let je zřejmý, klidně stále pochybujte.

BTW2: A nejsem tak ješitnej abych nepřiznal chybu. Jo a muj Merg žere 9,2 na 100 nafty a nestydim se za to.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

...

Příspěvek od Petulka » 16. 12. 2010 20:31

tak sme si to rekli a dobry.. vtloukat do palice nekomu neco a o cem je presvedcenej by se dalo prirovnat k hazeni hrachu na stenu. a jeste abych se k tomu vratil :twisted: tak v 550i e60 jsem nikdy nejel a predesilal sem to i v predpredchozim prispevku prave kvuli tehle zajiste ocekavane reakci :wink: a me taky iso ve trice hrabalo na sestku kdyz sem mu ve 130 pustil plnej
caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 16. 12. 2010 20:37

Sranda musí bejt, čekám až to někdo z rodiny rozstřelí a zbyde mi z toho motor do tříci, pak tady budu osplnovat nenjižší spotřebou. Každej má právo vyjádřit svuj názor, ale pokud mi nekdo napíše že je to píčovina a pohádka tak se prostě bránit musim. :twisted:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

...

Příspěvek od Petulka » 16. 12. 2010 20:42

a to zas chapu, ja taky branim svuj nazor :wink: i kdyz ho nemam sice nicim podlozenej, jen mymi "vypocty". a treba mi ho v tech 130 jednou vyvratis :twisted: a jinak se rad zapojim do debaty a aspon to tady trochu zije, jinak v tom pokecu celkem nuda :D
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 16. 12. 2010 20:49

Hele ale furt to má uroven, hádáme se o litry, ne o deci jako TDIčkaři :twisted:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

...

Příspěvek od Petulka » 16. 12. 2010 20:51

:D ty darebaku, zacinas se mi libit :twisted:
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 16. 12. 2010 20:54

Tak to proti N62N je M60 asi strašně stará mrdka, protože v kábru, kde je poměr 210kW na cca. 1400kg váhy, není problém při fakt extrémní jízdě (řazení před omezovačem, podlaha, kde to jde, na brzdy do zatáčky a zase podlahu, sem tam nějakej driftík...) jít přes 20 litrů jak prd. A výkon toho motoru se na okresce využít dá, sice každou chvíli člověk atakuje 170 občas i 200km/h, ale rozhodně je to plný využití výkonu motoru. Na okruhu při driftování už jsem od pár lidí četl údaje o cca 60ti litrech na 100.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

...

Příspěvek od Petulka » 16. 12. 2010 20:58

a je to tu zas :D nicmene BOOSTE mas muj palec nahoru a souhlas :wink:
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 16. 12. 2010 21:04

Já s tim na okruhu nebyl, okresku jsem měl na mysli u nás hodně zatáčkovou, neříkám že se nedá dát plnej, ale rozhodně na tom nestojim jak na tříce. Všechno moje měření vychází z běžného provozu, a za 20 jsem s tim ještě nejel, při využívání dynamiky jak jsem psal těch 15l. Driftem to nejde, nebo jako jde ale nedá se to moc řídit.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Odpovědět