Kolik to žere když se topí?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 22. 10. 2010 18:54

fabia 1.2 htp ukazuje 0,6l/hod, pri zaplych svetlech a klime 0,9l/hod, takze u te 324td to nepujde pres litr

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 22. 10. 2010 18:55

Tříca ukazuje nekonečno :lol:

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 22. 10. 2010 19:55

Kup si dobrej spacák a nemusíš topit...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 22. 10. 2010 20:06

mě BC ukazuje 0,3-0,5L za hoďinu, u tebe to bude 0,8-1L
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
Asmodeus
Příspěvky: 3545
Registrován: 28. 01. 2004 08:19
Bydliště: Kopřivnice

Příspěvek od Asmodeus » 22. 10. 2010 20:32

Macek píše:Kup si dobrej spacák a nemusíš topit...
Ve spacáku se nedá moc ...... ..... ulevit si.. Teda aspoň ve dvou ne... :D

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 24. 10. 2010 18:47

Tohle jsem kdysi řešil, když jsem chtěl vědět, jak draho mě přijde nastartované auto než oškrábu okna v zimě. Pokud se dá věřit ukazateli okamžité spotřeby, tak si ve 100km/h vyřaď na neutrál a máš hodinovou spotřebu volnoběhu (nebo v 50km/h a vyděl dvěma) :)
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 24. 10. 2010 18:55

tak to snad ukaze i kdyz stoji na miste, ne ? :lol:

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 24. 10. 2010 18:59

kouBaMW píše:tak to snad ukaze i kdyz stoji na miste, ne ? :lol:
Tak mi schválně řekni, za jak dlouho ujedeš 100km při rychlosti 0km/h :twisted:
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 24. 10. 2010 19:47

tak pokud mam bc a ukazuje okamzitou spotrebu, tak mi ji ukaze i pri stojicim aute a to v litrech na hodinu...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 10. 2010 19:53

kouBaMW píše:tak pokud mam bc a ukazuje okamzitou spotrebu, tak mi ji ukaze i pri stojicim aute a to v litrech na hodinu...
trica ne
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 27. 10. 2010 23:39

Tak to zkus, ne? dolij plnou pred sichtou a rano to hned na prvni benzince dotankuj..
podle me to je cca 1litr/hod a motoru je uplne jedno jestli jedes nebo stojis..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 28. 10. 2010 08:16

podle mě motoru rozhodně nění jedno jestli jedeš nebo stojíš. - u dieslu dvojnasob. - neměl jsem sioce nikdy e30 s dieslem, ale soudim obecně dle zkušeností s dieslovými motory. když je jen nastartuješ a nechaš na volnoběh bublat tak se jen hoooodně pomalu zahřívají (klidbně pul hodiny) a docela bych se odvažil i tvrdit, že na "provozní" teplotu se nevyšplhají ani za tu dobu. (když je venku třeba -5) takže se to da charakterizovat jako hooooodně dlouhý studeny start a ten moc zdravy pro motory neni.
Obrázek

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 29. 10. 2010 16:46

u vrany bych to neresil :)

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 29. 10. 2010 20:08

Taky si myslim že to jedno, u éčka se to ohřívá relativně rychle a velice solidně topí, když to nastartuju studený a nechám běžet, dostane se na 60 stupnů pak už topí, ale na uplné prohřátí na provozních 80+ to pak trvá, to je fakt. Ale považuju to za normální když to beží na volnoběh, co se týče rychlosti prohřátí tak je na provozní teplotě dřív jak tříca.... A atmosféře je to uplně fuk jestli běží naprázdno nebo ne....
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 29. 10. 2010 21:30

Kubajz von Odry píše:podle mě motoru rozhodně nění jedno jestli jedeš nebo stojíš. - u dieslu dvojnasob. - neměl jsem sioce nikdy e30 s dieslem, ale soudim obecně dle zkušeností s dieslovými motory. když je jen nastartuješ a nechaš na volnoběh bublat tak se jen hoooodně pomalu zahřívají (klidbně pul hodiny) a docela bych se odvažil i tvrdit, že na "provozní" teplotu se nevyšplhají ani za tu dobu. (když je venku třeba -5) takže se to da charakterizovat jako hooooodně dlouhý studeny start a ten moc zdravy pro motory neni.
no a??
co by mu melo jako tak strasne vadit na volnobeh oproti benalu? a studenej start je tak strasnej v cem?
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 29. 10. 2010 22:31

Obrázek
Sleeper status advocate

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 30. 10. 2010 08:52

mm, to pise nejakej mental, co si to nekde precet...
navic s mistnim dotazem to nema nic spolecnyho, na námitku kubajze uz vubec ne..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 30. 10. 2010 09:23

Iwan píše: no a??
co by mu melo jako tak strasne vadit na volnobeh oproti benalu? a studenej start je tak strasnej v cem?
diesel se oproti benzínu zahřívá o dost pomaleji, zvláště pokud oba motory natočíš a necháš bublat jen na volnoběh a máš venku třeba -10°C tak se benzínový motor dokáže na nějakou přijatelnou teplotu dostat i 3x rychleji než nafta - píšu to podle toho co mám vypozorováno, ale má to co dočinění s rozdílnou účinností benzínového a dieslového motoru (účinnější diesluv motor produkuje menší množství odpadního tepla)
a na otazku v čem je tak strašný studený start nevím jak ti ve skratce odpovědět. zvláště pokud tě aspoň částečně neuspokojil odkaz co tu byl.
jistě že když natočíš motor a necháš ho jen na volnoběh klepat tak motor nezničíš, ale kdybys měl tohle dělat třeba denně celou zimu, nebo i po dobu pár let tak rozhodně nebude k dobru...
Obrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 30. 10. 2010 18:07

No co vím, tak u nových motorů se doporučuje už motor zahřívat plynulou jízdou a ne stáním. Nevim bohužel proč - že by kvůli ridším syntetickým olejům? Vážně netušim... Ale myslím si (a bylo to dycky víceméně pravidlem), že diesel je lepší nechat studený klepat chvilku na volnoběh. Co se mazání týče, tak si myslím, že tam problém neni. Dyť čerpadlo začne hned tlačit hustý olej a tím pádem je v motoru tlak hned
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
zahy
Příspěvky: 1295
Registrován: 21. 10. 2003 20:06
Bydliště: Plzeň-Praha

Příspěvek od zahy » 31. 10. 2010 14:12

kdyz jsem mel jeste 324d,tak kdyz jsem prijel v zime na firmu,tam jsem ji natocil a pak se sel umyt a prevleci,behem cca20min auto krasne roztalo,motor dle budiky na provozni teplote,praktikoval jsem to tak dlouho,bylo vzdy prijemne vylezt ze sprchy a jit do tepleho auta jen v tricku,kdyz kolem mrzlo

co se tyce spotreby na hodinu tak osobak diesl ti bude papat tak kolem litru
pro srovnani MB Actros 440(V6 12l) basti 3l na hodinu,kdyz mam zaply nahon na nastavbu(ot. na motoru cca850) tak to pise 6-8l
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven

Odpovědět