Drift

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Pidiluke
Příspěvky: 55
Registrován: 23. 12. 2009 13:10
Bydliště: Mikulovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pidiluke » 17. 04. 2010 14:53

Takže když jsem to pročetl tak jsem usoudil, že bych si měl dát špéru a můžu to zkusit :-) A nebo si koupit kupé a předělat ho na 335i hodit tam špéru, podvozek, hyd. ručku............

Taky by mě zajímalo jestli už někdo z Vás zkoušel ten diferák zavařit nebo ho něak uzamčít na pevno. Jezdil jsem motokáry a tam to je na pevno, protože tam je jen osa a nic víc. Jezdil jsem motokáry závodně 2roky a když byl trénink a chcalo tak jsme tam daly staré mokré gumy a driftovalo se v Sosnové o 106 pomalu bych řekl, že se dívali v tom tréninku lidi jen na mě :-)

A chtěl bych se zeptat kde přesně je to letiště kámen s kudma jste tu umísťovali Vaše videa a jak to tam funguje kdybych si tam chtěl jít zajezdit.

Jinak Vám zatím Děkuji za příspěvky a těším se na další :-)

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 18. 04. 2010 18:46

Já ho mám zavařený a mohu říct že je to opravdu zážitek, ale na ten je už potřeba trochu zkušenosti, mě vytrestal pěkně :(

Uživatelský avatar
Pidiluke
Příspěvky: 55
Registrován: 23. 12. 2009 13:10
Bydliště: Mikulovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pidiluke » 18. 04. 2010 20:02

Cubrd píše:Já ho mám zavařený a mohu říct že je to opravdu zážitek, ale na ten je už potřeba trochu zkušenosti, mě vytrestal pěkně :(
a jak to fakčí ? když jedeš normálně zatáčí to ?? a asik to jde líp do driftu, že není taková potřeba výkonu ne ?

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 18. 04. 2010 20:39

ono to zatáčí, do když nemámš určitou rychlost tak budto ji projedeš bokem nebo to bude dost škubat ale dá se stim, otázkou je jak si to nechaj líbit ostatní věci, u mě po 14 dnech deního provozu a rádění po měste zatim žádně problémy ale už ho mám venku jelikož to je 4.10 a je to hrozně krátky na dálnice

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 19. 04. 2010 08:25

Pidiluke píše: a jak to fakčí ?
Spis jak dlouho...

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 28. 04. 2010 14:50

Celkem dobre se necha něco pochytit na snehu. Stačí malinko plynu a jde to i v malý rychlosti, takže máš čas na to vnímat jak se auto chová a přemejšlet co uděláš. Chce to ale dobry gumy hlavně na předku, jinak je to asi neovladatelny. ABS je výhodou. Ja teda speru mam takze prdel mě poslouchá na slovo ale myslim ze na snehu to pujde i s otevrenym difem vzhledem k mizivý adhezi. Kór tříca. Ta má prdel lehkou až to bolí! :D
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 29. 04. 2010 11:34

picimuri píše:..Kór tříca. Ta má prdel lehkou až to bolí! :D
50:50 :?:
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 29. 04. 2010 12:05

KuaJa píše:
picimuri píše:..Kór tříca. Ta má prdel lehkou až to bolí! :D
50:50 :?:
:lol:

Uživatelský avatar
Pidiluke
Příspěvky: 55
Registrován: 23. 12. 2009 13:10
Bydliště: Mikulovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pidiluke » 29. 04. 2010 14:17

Na sněhu jsem to už zkoušel a jde to při opravdu malých otáčkách, ale sem tam to kurevsky hrabe na to lehčí kolo. A na sněhu jsem lítal 7h po, kterých už nemám problém ovládat drift a jedu tam kam chcu. :D

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 29. 04. 2010 15:00

Pů píše:Mě se líbí Maranelo...snad se nebude zlobit :oops:

http://www.youtube.com/watch?v=GERX0eRkntc
Jj to byly časy, párkrát se tam na videu objevilo i moje ISko, tenkrát ještě bez špéry a po nějakým tom tréninku a dost ohřátých a tím pádem i klouzavých zadních pneu to šlo i tak projet bokem i s ISem. :)

Jinak k tématu, moje zkušenost je taky, že se špérou je to mnohem lépe ovladatelné. Ideální na učení podle mě je ISo a zasněžené silnice, po nějakém cviku stačí i mokré a vodit se to dá naprosto krásně, koní na to je tak akorát a lehkej čumák taky není k zahození. :)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 29. 04. 2010 15:15

jj .. taky jsem lital s třícou nejmíň tři hodiny v kuse po parkovišti u Hypru a ty voe borci mám to teď v paži jako sviňa .. normálně drift jak kráva, na ledu normálně čáry od gum - taky to mám najetý s Collina McRea - mám super analogovej volant
ještěže sem se to naučil, páč tuhle jedu tak 25-30kmh mezi retardérama na sídláku voe, najednou banánová slupka mě chytla přední kolo pyča a úplně mě začlo bolet, jak má tříce lehkou prdel, tak jsem to voe rozhodil a celou zatáčku kolem popeláku jsem protáhnul driftem a pak jen lehce ubral a už kotlil zase 2000 rpm na dvojáka .. minimálně 100 možná 400 metrů drift jak hovado - kouř normálně i od předních gum .. sem se pak ještě klepal :twisted:
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 29. 04. 2010 15:16

KuaJa píše:
picimuri píše:..Kór tříca. Ta má prdel lehkou až to bolí! :D
50:50 :?:
To neznamená že tu prdel nemá lehkou :lol:. Třeba oproti E36 Saloon :wink: OK celý auto je lehký. Je to lepší? :roll:
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 29. 04. 2010 15:23

KuaJa píše:...jak má tříce lehkou prdel...
50:50 :wink:
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 29. 04. 2010 15:37

BOOST píše:Ideální podle mě je ISo
Záchvate ? :D
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 29. 04. 2010 18:12

Dan td píše:
BOOST píše:Ideální podle mě je ISo
Záchvate ? :D
Dane, vytrhnul si to z kontextu, já psal, že je ideální na klouzání hlavně na sněhu a že po nějakým cviku to jde docela i na vodě. :lol: Samozřejmě, že na suchu a čím víc člověk umí, tak čím víc koní tím líp. :wink: :)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 29. 04. 2010 19:13

Jj, vytrhnul, já chtěl Záchvata nalákat :oops:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 29. 04. 2010 19:26

Dan td píše:Jj, vytrhnul, já chtěl Záchvata nalákat :oops:
Věřím, že se chytí a tu svojí oblíbenou větičku nám opět zopakuje. :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 29. 04. 2010 20:03

:D
Naposledy upravil(a) Záchvat dne 29. 04. 2010 20:11, celkem upraveno 18 x.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 29. 04. 2010 20:04

BOOST píše: Ideální na učení podle mě je ISo a zasněžené silnice, protože na jiném povrchu to bokem jet nedokáže, poněvadž je to hrozná MRDTKA
:lol:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 29. 04. 2010 20:55

Záchvat píše:
BOOST píše: Ideální na učení podle mě je ISo a zasněžené silnice, protože na jiném povrchu to bokem jet nedokáže, poněvadž je to hrozná MRDTKA
:lol:
To už se bojíš napsat ten svůj názor sám? :shock: :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Odpovědět