Dovoluji si nesouhlasit. Moje eta 90kW s dif 3,25 jede stejně jako 2,0 95 kW s 3,64. Spotřeba je 8,6 l/100 km (oproti 9,6), tahá už od volnoběhu, výrazný výkonový nárůst je od 2000 ot/min (oproti 4000), jede stejně s vozíkem i bez něj, promíjí některé řidičské chyby... ale na závody tedy není.DAN píše:No, ale zpráská jí i dvoulitr a ten je hodně slabej.Chuck47 píše:... eta nežere, a když se jí naloží, tak i jede
To co u Ety "uštetří" člověk a beznínu zaplatí na pov. ručení.
Já bych s Etou neztrácel čas. Na 2,5i nemá ničím - možná papírovou max. hodnotou krouťáku.
Proč vlastně vyvinuli Etu ? Mám jeden starej časopis - v titulku píšou Drehmomentmotor - musím se mrknout co o tom píšou dál. Já myslím, že to udělali pro důchodce.
Motor byl vyvinut pro zájemce o efektivitu a ekologii při řízení. Výborně se prodával v USA, kalifornské emisní předpisy splnil bez úprav. V Evropě si ho pravda kupovali hlavně důchodci, navíc mimo Německo byly prodeje velice slabé (nemám oficiální údaje).
[url]http://adam_lipsky.sweb.cz/etamotor.jpg[/url]