Spotřeba

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 09. 10. 2009 09:35

No, já měl dvou litra v e36 a teď mám 2.8 v e39. S dvoulitrem jsem jezdil bežně 8-9 litrů, s 2.8 se málokdy dostanu pod 9.5 spíš přes 10.5.
Myslím, že dvoulitr lítal dobře.

Spíš, jestli za tím chceš tahat podval s autem - tohle byl jeden z hlavních důvodů, proč třeba já mám 2.8 a na kouli něco přes 2 tuny.
Ono tenkrát dvoulitr mi auto plaťáku utáhnul úplně krásně a i s tím parádně tahám hengr s koněma (je blbost, že by s tím to auto mělo nějaký problém), ale holt to nemáš za autem legálně a pořád máš stres.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 09. 10. 2009 10:06

jasny v pohode moc diky jsem rad ze pises, tez jsi myslim ze to bude dobre, snad ta spotreba bude opravdu v pohofde.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 10. 2009 21:58

KuaJa píše:No, já měl dvou litra v e36 a teď mám 2.8 v e39. S dvoulitrem jsem jezdil bežně 8-9 litrů, s 2.8 se málokdy dostanu pod 9.5 spíš přes 10.5.
Myslím, že dvoulitr lítal dobře.

Spíš, jestli za tím chceš tahat podval s autem - tohle byl jeden z hlavních důvodů, proč třeba já mám 2.8 a na kouli něco přes 2 tuny.
Ono tenkrát dvoulitr mi auto plaťáku utáhnul úplně krásně a i s tím parádně tahám hengr s koněma (je blbost, že by s tím to auto mělo nějaký problém), ale holt to nemáš za autem legálně a pořád máš stres.
Srovnávat spotřebu 2.0 E36 a 2.8 E39 mi nepřijde zrovna objektivní, rozdíl ve váze těch aut je několik stovek kg a to se na spotřebě prostě projevit musí.
A nechápu v čem by měl být 2.0 univerzální. Třeba 2.3 naprosto stejný povinný, větší výkon, lepší průběh, spotřeba klidně i menší. Je vidět, že si rozhodnutej pro 2.0, tak nechápu proč se tu lidí na to ptáš. Máš tu několik odpovědí od různých lidí a všichni ti můžou potvrdit, že 2.3 a 2.8 je lepší jak 2.0 a ty potom stejně napíšeš, že se ti zdá 2.0 univerzálnější, v čem? :shock: :)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
georgij.d
Příspěvky: 410
Registrován: 18. 07. 2008 10:16
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od georgij.d » 09. 10. 2009 22:54

jednoduchá rovnice vaha/výkon tzn. že silnější motor se bude stou váhou prát lehčeji než slabší, objem nenahradíš.
osobně bych volil 2.3
E30 325i wait for renovation
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use

Uživatelský avatar
dvermanapred
Příspěvky: 582
Registrován: 12. 10. 2007 14:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od dvermanapred » 10. 10. 2009 21:08

georgij.d píše:jednoduchá rovnice vaha/výkon tzn. že silnější motor se bude stou váhou prát lehčeji než slabší, objem nenahradíš.
osobně bych volil 2.3
když už kombíka na cesty s plat'ákem nebo na hory, tak s automatem a nejlépe i tempomatem a na motor s*re pes.. Ale pokud řeší náklady na provoz, tak TDS by bylo stejně nejlevnější..

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 12. 10. 2009 00:21

dvermanapred píše:
georgij.d píše:jednoduchá rovnice vaha/výkon tzn. že silnější motor se bude stou váhou prát lehčeji než slabší, objem nenahradíš.
osobně bych volil 2.3
když už kombíka na cesty s plat'ákem nebo na hory, tak s automatem a nejlépe i tempomatem a na motor s*re pes.. Ale pokud řeší náklady na provoz, tak TDS by bylo stejně nejlevnější..
Jseš si jistej? :P :lol:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 12. 10. 2009 06:16

jejda tak me neukamenujte, nejsem rozhodnutej pro 2,0- kdyby jo tak jsem ho koupil...

jen sem se ptal jakou to ma spotrebu, nic vic nic mín.....
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 20. 10. 2009 13:42

Na tahání automat? Nikdy!!! Ho odděláš!!! A já osobně bych dvoulitra do baráku nechtěl, mám E34 525I M50 jezdím s tim od 10L do 20L a myslím si, že je to ideální motorizace do E34, pokud teda nemáš pořádně velký přísun peněz, a na tahání podvalu si myslim, že ideální motor a v kombinaci s verzí Tour je to paráda. Ale nenech si do toho kecat, jsem zaujatej :lol:
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 20. 10. 2009 14:19

Nakonec jsem koupil naftu v automatu.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
dvermanapred
Příspěvky: 582
Registrován: 12. 10. 2007 14:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od dvermanapred » 20. 10. 2009 16:32

a dobře si udělal, nafta se s platákem vypořádá líp, kdežto u benz. spotřeba stoupne.. My taháme pomocí e39 525tdsA a pohoda..

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 20. 10. 2009 19:03

ale tomu automatu to zrovna nesvedci...ale je to pohodlny zas :)
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 20. 10. 2009 19:04

dvermanapred píše:a dobře si udělal, nafta se s platákem vypořádá líp, kdežto u benz. spotřeba stoupne.. My taháme pomocí e39 525tdsA a pohoda..
To same jsem porídil.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Odpovědět