materiál na vyvařování

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Kony
Příspěvky: 298
Registrován: 06. 02. 2008 16:09

Příspěvek od Kony » 13. 04. 2009 17:44

Lukas325e píše:ještě přihodím jednu radu já když vyvařim tak sváry samo natřu základem bohužel dnešní barvy stojej za hovno pač já mám starou základovku a tam je 80% olova nějakej autex nebo stará dobrá suříkovka ale natřu základem a po sléze přetřu tmelem soudal je to klempířský tmel a zůstává pružnej a funguje to dobře
ten soudal dáváš jen na podvozku, nebo ho nějak používáš i na panelech

Uživatelský avatar
Emczin
Příspěvky: 332
Registrován: 24. 11. 2009 15:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Emczin » 03. 09. 2013 11:54

Jak tlustej plech používáte na vyvařování? Na karoserii 0,8 a třeba na kostky 1,5? Nebo všechno 1mm a je to? :D

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 03. 09. 2013 16:30

já na karoserii 0.8 a na nosnější části dle toho co to zrovna je + 0.1-0.3mm

Odpovědět