motor

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
fix
Příspěvky: 129
Registrován: 27. 06. 2006 06:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od fix » 05. 05. 2009 11:30

M40TURBO píše:nejlepší GO m40 je výměna za m42
nemáte někdo nápad jak m42 zlegalizovat v m40 kabru :?: vzhledem k tomu že se to nikdy nevyrábělo to bude asi problematický... možnosti:
- neřešit
- odstranit typ motoru = nečitelný
- provést přestavbu z coupé 318is na cabrio - to asi Stehlík neschválí
- sehnat papíry z USA verze kabria - ale přihlásit to tady do provozu by byl asi taky problém...

(Z kotoučovou nápravu a M-tech stabilizátory kabrio má)
Obrázek

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 05. 05. 2009 11:32

Vybrousit, překlepnout a bacha, ať se ti při tom neklepou ruce :twisted:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

fix
Příspěvky: 129
Registrován: 27. 06. 2006 06:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od fix » 05. 05. 2009 11:39

překlepnout se mi to příčí... ty motory si nejsou zase tak podobný (jako né že by tomu někdo u nás rozumněl, ale např. při náhodné kontrole v D by si všimnout mohli...)
Obrázek

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 05. 05. 2009 11:46

Tak si to zkus vyběhat legální cestou, za pokus nic nedáš, maximálně ti řeknou, že to nejde :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 252
Registrován: 19. 07. 2007 18:25
Bydliště: Sedlice(Strakonice) jihočechy

Příspěvek od skodik » 05. 05. 2009 12:08

chápu,že 1,6i je na začátku motorový řady,má jen 73(75)kw ale pořád jsem nepochopil proč některým tolik leží v žaludku na to abych sní předjel bohatě stačí,a jestli udělám GO 2,5 v e30 je sice hezká věc,ale v dnešní době oprava či větší investice do starších modelů při cenách novějších je spíš srdcovou záležitostí. Pokud člověk není fanda nebo nehledá tento typ vozu si představte ,že chcete za svoji opečovávanou e30 třeba 100tis a vedle stojí pašík v tdi nebo jiné už i e36 aj.jsou dole prostě krize. Další věc různý přehazování motorů je taky občas masakr,narvat silnej motor do kastle která na to není připravená,stk dělaná po tajnu,strach z každý kontroly,no nevím jistý kouzlo z adrenalínu to má. Samozřejmě každý vyznává to svoje, takže repase 1,6 nemusí být zákonitě špatnou věcí.Pak mi ten motor bude sloužit další roky,nežto výměna za jiný ,,nějaký " motor koupený od kamaráda jen oddaluje nevyhnutelnou investici do motoru. Tím nepočítám auta co jsou na blbnutí,závody apod. měl jsem auta denně v provozu. A repasi 1,6 budu dělat protože rozumný peníze za ni už stejně nedostanu jezdí slušně,už ted e30 moc není a bude míń...takže můžeme být rádi za každý udržovaný bmw e30 :D :D
bohužel jsem e30 prodal..blbec

Uživatelský avatar
Tomis9
Příspěvky: 121
Registrován: 07. 11. 2008 23:55
Bydliště: Klášter Hradiště n./Jizerou

Příspěvek od Tomis9 » 05. 05. 2009 14:09

skodik píše:chápu,že 1,6i je na začátku motorový řady,má jen 73(75)kw ale pořád jsem nepochopil proč některým tolik leží v žaludku na to abych sní předjel bohatě stačí,a jestli udělám GO 2,5 v e30 je sice hezká věc,ale v dnešní době oprava či větší investice do starších modelů při cenách novějších je spíš srdcovou záležitostí. Pokud člověk není fanda nebo nehledá tento typ vozu si představte ,že chcete za svoji opečovávanou e30 třeba 100tis a vedle stojí pašík v tdi nebo jiné už i e36 aj.jsou dole prostě krize. Další věc různý přehazování motorů je taky občas masakr,narvat silnej motor do kastle která na to není připravená,stk dělaná po tajnu,strach z každý kontroly,no nevím jistý kouzlo z adrenalínu to má. Samozřejmě každý vyznává to svoje, takže repase 1,6 nemusí být zákonitě špatnou věcí.Pak mi ten motor bude sloužit další roky,nežto výměna za jiný ,,nějaký " motor koupený od kamaráda jen oddaluje nevyhnutelnou investici do motoru. Tím nepočítám auta co jsou na blbnutí,závody apod. měl jsem auta denně v provozu. A repasi 1,6 budu dělat protože rozumný peníze za ni už stejně nedostanu jezdí slušně,už ted e30 moc není a bude míń...takže můžeme být rádi za každý udržovaný bmw e30 :D :D
Pěkně si to řekl :D moje řeč.
BMW E30 316i r.v.89 - spokojenost

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 06. 05. 2009 13:56

skodik píše:chápu,že 1,6i je na začátku motorový řady,má jen 73(75)kw ale pořád jsem nepochopil proč některým tolik leží v žaludku na to abych sní předjel bohatě stačí,a jestli udělám GO 2,5 v e30 je sice hezká věc,ale v dnešní době oprava či větší investice do starších modelů při cenách novějších je spíš srdcovou záležitostí. Pokud člověk není fanda nebo nehledá tento typ vozu si představte ,že chcete za svoji opečovávanou e30 třeba 100tis a vedle stojí pašík v tdi nebo jiné už i e36 aj.jsou dole prostě krize. Další věc různý přehazování motorů je taky občas masakr,narvat silnej motor do kastle která na to není připravená,stk dělaná po tajnu,strach z každý kontroly,no nevím jistý kouzlo z adrenalínu to má. Samozřejmě každý vyznává to svoje, takže repase 1,6 nemusí být zákonitě špatnou věcí.Pak mi ten motor bude sloužit další roky,nežto výměna za jiný ,,nějaký " motor koupený od kamaráda jen oddaluje nevyhnutelnou investici do motoru. Tím nepočítám auta co jsou na blbnutí,závody apod. měl jsem auta denně v provozu. A repasi 1,6 budu dělat protože rozumný peníze za ni už stejně nedostanu jezdí slušně,už ted e30 moc není a bude míń...takže můžeme být rádi za každý udržovaný bmw e30 :D :D
pravda, pravda.
ale když už se hrabat v 1,6 tak bych tam dal kliku atp. z 1,8 - jestli se nepletu, tak se ty dva motory lišej jenom v klice a souvisejícím, blok s hlavou se může nechat

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 252
Registrován: 19. 07. 2007 18:25
Bydliště: Sedlice(Strakonice) jihočechy

Příspěvek od skodik » 06. 05. 2009 17:07

to už ale z toho bude ta 1,8 :-) ne?
bohužel jsem e30 prodal..blbec

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 06. 05. 2009 17:22

ano,byla by z toho 1,8,ale tohle už bez měření objemu,nebo zdvihu nepozná
Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 252
Registrován: 19. 07. 2007 18:25
Bydliště: Sedlice(Strakonice) jihočechy

Příspěvek od skodik » 06. 05. 2009 17:35

to je fakt,budu nad touhle menší úpravičkou přemýšlet,snad to bude stát za to ....
bohužel jsem e30 prodal..blbec

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 06. 05. 2009 21:05

:-) oni vas ty investice do M40 prejdou.... vim o cem mluvim, mam ji uz 8let delal jsme tam hydra a vahadla + vacku .... ted me zase vysplochla s tim ze mi tekla voda mezi deklem blokem a sasi rozvodu , tak ze mala demontaz :-)
muj nazor na ten motor .... podle me je to cerna ovce od BMW :-) zlata M10 .... mit prostory, tak uz tam davam M42 - furt lepsi nez tahle zdechlina s kterou jedete bokem jen diky tomu ze je mokra silnice a na zadku mate acka jak prase :-) ja od dob co jsem udelal silentbloky zadni napravy , tak mi to teda ani za mokra tolik bokem neleti :-(
jo a na co bych zapomel - spotreba ta je taky libova u M40 .... jezdim 99% Prahu a jsem mladej kluk, tak zenejezdim zadnej klobouk , ale taky zadny omezovac a podobne... proste tak normalka .... a pod 10 se malo kdy dostanu. A to mam nove svice , kabely, vzduchovej filtr atd.... tak ze pokud nekdo chce vazne setrit a zavodit tak M40 je spravna volba :twisted:
Jinak jak rikam mam ten motor 8let - nejsme proti nemu zaujatej ani na nej nejsme nasranje :-) je to jen muj nazor - je to asi to nejvic fuj co od BMW muze byt

Uživatelský avatar
Mattles
člen E30.cz
Příspěvky: 1281
Registrován: 26. 07. 2007 21:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mattles » 06. 05. 2009 21:26

pkot píše::-) oni vas ty investice do M40 prejdou.... vim o cem mluvim, mam ji uz 8let delal jsme tam hydra a vahadla + vacku .... ted me zase vysplochla s tim ze mi tekla voda mezi deklem blokem a sasi rozvodu , tak ze mala demontaz :-)
muj nazor na ten motor .... podle me je to cerna ovce od BMW :-) zlata M10 .... mit prostory, tak uz tam davam M42 - furt lepsi nez tahle zdechlina s kterou jedete bokem jen diky tomu ze je mokra silnice a na zadku mate acka jak prase :-) ja od dob co jsem udelal silentbloky zadni napravy , tak mi to teda ani za mokra tolik bokem neleti :-(
jo a na co bych zapomel - spotreba ta je taky libova u M40 .... jezdim 99% Prahu a jsem mladej kluk, tak zenejezdim zadnej klobouk , ale taky zadny omezovac a podobne... proste tak normalka .... a pod 10 se malo kdy dostanu. A to mam nove svice , kabely, vzduchovej filtr atd.... tak ze pokud nekdo chce vazne setrit a zavodit tak M40 je spravna volba :twisted: Jinak jak rikam mam ten motor 8let - nejsme proti nemu zaujatej ani na nej nejsme nasranje :-) je to jen muj nazor - je to asi to nejvic fuj co od BMW muze byt
Tyjo deset litrů mi příde dost :? Já s timhle motorem nemám zkušenost, ale uvažoval jsem o koupi tříci s M40 a myslel jsem, že když je to novější motor, něž M10, tak že by logicky měl bejt i lepší, ale ty radíš teda spíš ten M10?
E30 320i 87' Zinnoberrot

Uživatelský avatar
Tomis9
Příspěvky: 121
Registrován: 07. 11. 2008 23:55
Bydliště: Klášter Hradiště n./Jizerou

Příspěvek od Tomis9 » 06. 05. 2009 21:37

tak to já nesouhlasím já se pohybuji kolem 8l/100km akorát zima je horší to jsem na 10l, ale to nevadí. A na nejmenší spotřebu jsem se dostal 7l, ale to jsem jezdil opravdu normálně žádné kraviny nic. :D Jinak pořád kolem 8l já si nestěžuji 8)
BMW E30 316i r.v.89 - spokojenost

Uživatelský avatar
Mattles
člen E30.cz
Příspěvky: 1281
Registrován: 26. 07. 2007 21:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mattles » 06. 05. 2009 21:41

Tomis9 píše:tak to já nesouhlasím já se pohybuji kolem 8l/100km akorát zima je horší to jsem na 10l, ale to nevadí. A na nejmenší spotřebu jsem se dostal 7l, ale to jsem jezdil opravdu normálně žádné kraviny nic. :D Jinak pořád kolem 8l já si nestěžuji 8)
Ono asi záleží na různejch faktorech, např. stav motoru, jak ekonomicky řadíš atp., ale 7 je pěkná spotřeba :) Jak řikám, vůbec nemám s těma motorama (jak M10, tak M40) zkušenost, takže právě vůbec nevim, jak spolehlivej je kterej a kterej je lepší...
E30 320i 87' Zinnoberrot

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 252
Registrován: 19. 07. 2007 18:25
Bydliště: Sedlice(Strakonice) jihočechy

Příspěvek od skodik » 07. 05. 2009 04:28

no nevím pkot jednou píše jak bokuje atd. a podruhý,že nejzdí žádný omezovač :-) :-) a jinak jezdí slušně ....co dodat

ale k věci, jezdím svižněji s 1,6 denně do práce a vozím rodinu,nemluvě až budu chtít ,,závodit nebo jezdit bokem" tak si pořídím vhodnější model od BMW a minimálně coupe,naperu tam ten nejsílnější motor co potkám a bude :-) :-)a nebudu dávat dohromady motor ,který ani upravený nedosáhne výkonu např.2,5 v serii to myslím ,že vědí tady všichni a v každým druhým vláknu je ,,vyhod M40 dej jiný motor" nebo ,,co není 6ti vál není motor,natož dospělej" takže na opravdu normální svižnější jízdu v provozu atd. bohatě stačí,na předjetí a spotřeba? Je myslím psána v základu něco kolem 8l. Já jezdil s 2,5 svižněji,jezdím pořád stejně,težce přes 10l. A stejně záleží jen na tom kdo to staví,nebo člen pkot přijede ke mě na kafe a řekne: ,,hele jirko,že si mě poslech a dáváš tam tu 2,5 tady máš nový svíce ,kabely a nějaký chujoviny. Ne,platím to já nebo dotyčný,takže: ,,Když ji miluješ ,není co řešit ....:-) :-) :-) M40 zrovna nemiluji ,ale už ji mám :-) :-) Jinak děkuji těm co mi nabídli za velmi výhodných podmínek spodky na M40 ,takže z toho bude 1,8 :-) :-) (jajíc,Wild)DĚKUJI
bohužel jsem e30 prodal..blbec

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 07. 05. 2009 07:47

skodik píše:no nevím pkot jednou píše jak bokuje atd. a podruhý,že nejzdí žádný omezovač :-) :-) a jinak jezdí slušně ....co dodat
Co dodat ? Asi jen to ze jsi to blbe pochopil. Myslis ze jezdim jak blazen a pri kazde prilezitosti se pokousim tu dejchavicnou M40 poslat dverma.... ale to neni pravda, jezdim proste uplne normalne, jsem odkojenej Prahou, tak ze vetsinou sviznejsi jizda, ale v mezich normy.... a to ze se mi obcas libi nejaka zatacka, nebo jako kazdy ma par mist vybranych pro jizdu bokem, tak ja takhle jednou za cas, kdyz jedu kolem nakladoveho nadrazi zizkov smer Olšanská a je mokro (kdyz mam tu M40 - tak na to musi byt jedine mokro :-) ) , tak to z te ulice Jana Zelivskeho poslu bokem do Olašansky. A co je na tom ? Myslite ze to hned znamena, ze jezdim furt v omezovaci ?

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 252
Registrován: 19. 07. 2007 18:25
Bydliště: Sedlice(Strakonice) jihočechy

Příspěvek od skodik » 07. 05. 2009 08:08

...nemyslel jsem to zle,když se to vezme vůbec tě neznám,jen sem poukázal jak si to v tom tvým příspěvku jako by protiřečí,taky sní jedu bokem,ale musí být sníh :-) :-) máme tam takovou krásnou dvojproudovku :-) :-)
taky jsem nepsal ani nemyslím,že jsi cokoliv :-)
..ale vraťme se k motoru M40 :-) když všechno klapne tak do zimy skoupím vše nutné a přes zimu se složí na jaře výměna a zajetí :-) bude to tedy nakonec 1,8i M40 :-) :-)
bohužel jsem e30 prodal..blbec

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 07. 05. 2009 08:16

M40 jsem měl asi 4 roky.
Jezdila úplně skvěle - za 3.000,- Kč jsem dal se Záchvatem jinou hlavu, když zpuchřely hadice (chcípala na volnoběh) a cvakala vačka - byli jsme líní hledat problém - problém to vyřešilo a najel jsem na ní tisíce km. Jediný, co mi na tom motru odešlo byla vodní pumpa.
Pocvakávala si i s druhou hlavou, ale žádnej totál šicí stroj - nevadilo mi to.

Při extrém klobouk jízdě jsem se dostal pod 7 litrů (asi 6,7 opakovaně), nikdy jsem nejezdil ani po Praze za víc než 9-9,5 litru (kromě letišť :-)) - měřeno od plný nádrže do plný.

Podívejte do sekce technika a ona ani ta M10 není bezchybná a nesmrtelná.

Vzhledem k tomu, že M10 je zase už ještě starší vrána, může člověk klidně pohořet.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Mattles
člen E30.cz
Příspěvky: 1281
Registrován: 26. 07. 2007 21:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mattles » 07. 05. 2009 09:38

pkot píše:
skodik píše:no nevím pkot jednou píše jak bokuje atd. a podruhý,že nejzdí žádný omezovač :-) :-) a jinak jezdí slušně ....co dodat
jednou za cas, kdyz jedu kolem nakladoveho nadrazi zizkov smer Olšanská a je mokro (kdyz mam tu M40 - tak na to musi byt jedine mokro :-) ) , tak to z te ulice Jana Zelivskeho poslu bokem do Olašansky.
Tyjo to musí bejt docela vo hubu :twisted: Je to tam poměrně fregventovaný... :D
E30 320i 87' Zinnoberrot

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 07. 05. 2009 10:06

kdyz najizdis do te Olsanske sam , tak jsou tve oba dva pruhy :-) tam to mam fakt rad ....
kdyz se jede opacne tak to je o hubu , tam jsou kostky .... loni kdyz jsem jen na big a hrozne chcalo, tak jsem se tam nechtene pretocil .... proste jsem tam vletel a uz mi bylo jasny jak to dopadne, ale nikde nic nejelo , tak ze jsem dokoncil hodiny a pokracoval v mem smeru .

Odpovědět