
Jak Vám topí auto?
tak kdyz si ho taky das na maskuZavarenec píše:Jo přesně. To tam radši zmrznu v tom autě. Než jedzit s BeeMWee s kartonemVasa píše:jo to znam, ale jaksi se mi tento system u BMW prici...loki666 píše:no topilo to nic moc ae kousek kartonu pred chladicem to napravil

ja jsem ho u m40 strkal hned pred chladic a videt nebylo nic a vysledek zarucen
jinak 325 mi topi na okno, na nohy, ale ze stredu mi jde studeny vzduch

Touring 316 M40 - oproti bývalé Astře F to topí hovno. V autě je teplo, ale ruku na výdechu topení udržím v pohodě, v Astře to pálilo jak prase. Navíc mám pocit, že u spolujezdce na nohy to fouká tepleji než u šoféra, je to možné? Když to ale srovnám s bývalým Touringem 318 M40, tak to topí cca stejně. Jen mi je vždycky v E30 zima na kolena. Na nohy i vrchem to je paráda, ale u kolen cítím vždycky zimu. A o nějakém otevírání šíbru si můžu nechat jen zdát!
- Bajzík
- Příspěvky: 3381
- Registrován: 17. 08. 2004 08:08
- Bydliště: Okr. J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
felda 1.9d fakt topí podstivě
sice je to kašel ale jezdí zadarmo.
co jsem měl 1.6 e30(dnes jsem ji potkal, sice zubožená ale jezdí) tak topila dobře ale sralo mě že se nedala nastavit nějaká rozumná teplota prostě bud byla zima nebo hroko, nic mezi...
Co ted máme doma Samuraje tak tam se tomu topení fakt moc nechce
oni jak s tím blázni broděj tak to občas takhle vypadá

ted u 528 si nemůžu stěžovat když se ohřeje (myslím ohřeje, ne budíkově) tak se tam nedá vydržet
Teplu zdar, jo a těm kdo topí plynem přeji pevné nervy a mnoho KW ČEZu


co jsem měl 1.6 e30(dnes jsem ji potkal, sice zubožená ale jezdí) tak topila dobře ale sralo mě že se nedala nastavit nějaká rozumná teplota prostě bud byla zima nebo hroko, nic mezi...
Co ted máme doma Samuraje tak tam se tomu topení fakt moc nechce

oni jak s tím blázni broděj tak to občas takhle vypadá


ted u 528 si nemůžu stěžovat když se ohřeje (myslím ohřeje, ne budíkově) tak se tam nedá vydržet

Teplu zdar, jo a těm kdo topí plynem přeji pevné nervy a mnoho KW ČEZu


Naposledy upravil(a) Bajzík dne 09. 01. 2009 08:19, celkem upraveno 1 x.
No to mě taky, a to mi dělal snad u všech...kouBaMW píše:
jinak 325 mi topi na okno, na nohy, ale ze stredu mi jde studeny vzduch
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
tvoj problem zo slabym topenim bi som videl v tom ventili pri radiatori....je to elektromagnet ktory sa otvara podla voltaze ......a problem je vo vnutri...mal som rozobrate 3 ks a boli v nutri na ventili kusky hrdze alebo uplne spuchnute gumicky cize aj ked sa nadvihol tak sa malo otvoril lebo gumky boly napuchnute......tak vyskusaj ten ventil na zimu vykuchat a bude to kurit jak svina ....no a v lete zozen druhy....
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
ISo topí skoro ihned po nastartování, 2.5 o chvíli později. U obou po několika km a vyhřátí auta musím stáhnout teplotu na půlku, jinak bych tam chcípnul vedrem.
I když dneska ráno bylo -21°C a to už poznat bylo, že to začlo topit později. Ale chytlo to na první otočení, akorát kapalina v servu byla nějaká tužší a pumpa si pěkně zazpívala, jak u mě, tak u tatíka.
I když dneska ráno bylo -21°C a to už poznat bylo, že to začlo topit později. Ale chytlo to na první otočení, akorát kapalina v servu byla nějaká tužší a pumpa si pěkně zazpívala, jak u mě, tak u tatíka.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Kábro topí tak průměrně, nastartuju a jedu v klídku tak 2tis otáček tak do 3-4km to hřeje. Nejvíc co jsem kdy viděl topí Benz 123 nafta, do dvou minut jde teplej vzduch, skoro jsem tomu nemohl uvěřit, nedala se na tom udržet ruka, opravdu extrémní topení, celkově MB mají rychlý nástup kámoš má něco z 90týho 3,0 nafta a topí po 500m o tom se TDI může tak akorát zdát. 

Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
V jednom anglickem testu bylo receno, ze Fiat panda dokaze topit uz asi 16 sekund po nastartovani. Tj. z 0 na 60 stupnu mu to trva kratsi dobu nez 0 na 60 (min za hodinu) 
Jinak mne auto topi dobre, ale pouze az v absolutne krajni poloze - tj. napr. na "hodinovych 15 minut" uz moc netopi. Kdyz tu ctu o tech vasich saunach a otevrenych sibrech pri regulatoru na pulku .........

Jinak mne auto topi dobre, ale pouze az v absolutne krajni poloze - tj. napr. na "hodinovych 15 minut" uz moc netopi. Kdyz tu ctu o tech vasich saunach a otevrenych sibrech pri regulatoru na pulku .........

Mne osobne moje afto prestalo topiť včera
naštartoval som a vo ventilátore som započul slabé puknutie a už iba dym
Asi hlavný vetrák odišiel no neviem,ale vytiahol som poistku od vetrákov a ťaháme ďalej síce teplota čo je vonku je aj vo vnútri jak nie horšie:)


Naposledy upravil(a) Bumper dne 09. 01. 2009 21:14, celkem upraveno 1 x.
BMW e32 730iA '87
It's my war ship
It's my war ship
domluveno požaduji foto s datem:DBALI píše:jsem fakt machrMKI® píše:to ještě nebyla taková kosa jako teď... teĎ bys to asi nedával v -15ctia nebo bys byl fakt machr!
![]()
zejtra ho schválně kvuli tobě vytáhnu

MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)