Jak Vám topí auto?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 08. 01. 2009 19:52

ted jsem dolil cca deci a projel půl města, v kolonach hodně vlažny vzduch stači se rozjet 1-2 trochu do otaček a je vzduch hned teply... nevim asi to mam taky rozbity :)
Obrázek

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 08. 01. 2009 19:58

Zavarenec píše:
Vasa píše:
loki666 píše:no topilo to nic moc ae kousek kartonu pred chladicem to napravil :lol:
jo to znam, ale jaksi se mi tento system u BMW prici... :)
Jo přesně. To tam radši zmrznu v tom autě. Než jedzit s BeeMWee s kartonem :-D
tak kdyz si ho taky das na masku :lol:
ja jsem ho u m40 strkal hned pred chladic a videt nebylo nic a vysledek zarucen

jinak 325 mi topi na okno, na nohy, ale ze stredu mi jde studeny vzduch :roll:

Uživatelský avatar
Asmodeus
Příspěvky: 3545
Registrován: 28. 01. 2004 08:19
Bydliště: Kopřivnice

Příspěvek od Asmodeus » 08. 01. 2009 20:26

Touring 316 M40 - oproti bývalé Astře F to topí hovno. V autě je teplo, ale ruku na výdechu topení udržím v pohodě, v Astře to pálilo jak prase. Navíc mám pocit, že u spolujezdce na nohy to fouká tepleji než u šoféra, je to možné? Když to ale srovnám s bývalým Touringem 318 M40, tak to topí cca stejně. Jen mi je vždycky v E30 zima na kolena. Na nohy i vrchem to je paráda, ale u kolen cítím vždycky zimu. A o nějakém otevírání šíbru si můžu nechat jen zdát!

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 08. 01. 2009 20:49

felda 1.9d fakt topí podstivě :) sice je to kašel ale jezdí zadarmo.
co jsem měl 1.6 e30(dnes jsem ji potkal, sice zubožená ale jezdí) tak topila dobře ale sralo mě že se nedala nastavit nějaká rozumná teplota prostě bud byla zima nebo hroko, nic mezi...
Co ted máme doma Samuraje tak tam se tomu topení fakt moc nechce :)
oni jak s tím blázni broděj tak to občas takhle vypadá :)
Obrázek
ted u 528 si nemůžu stěžovat když se ohřeje (myslím ohřeje, ne budíkově) tak se tam nedá vydržet :)
Teplu zdar, jo a těm kdo topí plynem přeji pevné nervy a mnoho KW ČEZu :-D ;)
Naposledy upravil(a) Bajzík dne 09. 01. 2009 08:19, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 08. 01. 2009 21:23

kouBaMW píše:
jinak 325 mi topi na okno, na nohy, ale ze stredu mi jde studeny vzduch :roll:
No to mě taky, a to mi dělal snad u všech...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 08. 01. 2009 23:31

mi to topí po cca 2km a nepocítil jsem rozdíl mezi 0 a -10 co je ted...
e36 2.0

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 08. 01. 2009 23:35

tvoj problem zo slabym topenim bi som videl v tom ventili pri radiatori....je to elektromagnet ktory sa otvara podla voltaze ......a problem je vo vnutri...mal som rozobrate 3 ks a boli v nutri na ventili kusky hrdze alebo uplne spuchnute gumicky cize aj ked sa nadvihol tak sa malo otvoril lebo gumky boly napuchnute......tak vyskusaj ten ventil na zimu vykuchat a bude to kurit jak svina ....no a v lete zozen druhy....
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 09. 01. 2009 02:05

Asmodeus píše: A o nějakém otevírání šíbru si můžu nechat jen zdát!
Bodejť když žádný nemáš... :twisted:
:D
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 01. 2009 06:22

ISo topí skoro ihned po nastartování, 2.5 o chvíli později. U obou po několika km a vyhřátí auta musím stáhnout teplotu na půlku, jinak bych tam chcípnul vedrem.

I když dneska ráno bylo -21°C a to už poznat bylo, že to začlo topit později. Ale chytlo to na první otočení, akorát kapalina v servu byla nějaká tužší a pumpa si pěkně zazpívala, jak u mě, tak u tatíka. :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
marty87
Příspěvky: 1295
Registrován: 23. 04. 2006 17:48

Příspěvek od marty87 » 09. 01. 2009 09:17

Mě už nic netopí :cry: :lol:
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 09. 01. 2009 16:53

Kábro topí tak průměrně, nastartuju a jedu v klídku tak 2tis otáček tak do 3-4km to hřeje. Nejvíc co jsem kdy viděl topí Benz 123 nafta, do dvou minut jde teplej vzduch, skoro jsem tomu nemohl uvěřit, nedala se na tom udržet ruka, opravdu extrémní topení, celkově MB mají rychlý nástup kámoš má něco z 90týho 3,0 nafta a topí po 500m o tom se TDI může tak akorát zdát. :wink:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Caleb
Příspěvky: 191
Registrován: 01. 06. 2008 17:02

Příspěvek od Caleb » 09. 01. 2009 19:06

V jednom anglickem testu bylo receno, ze Fiat panda dokaze topit uz asi 16 sekund po nastartovani. Tj. z 0 na 60 stupnu mu to trva kratsi dobu nez 0 na 60 (min za hodinu) :lol:

Jinak mne auto topi dobre, ale pouze az v absolutne krajni poloze - tj. napr. na "hodinovych 15 minut" uz moc netopi. Kdyz tu ctu o tech vasich saunach a otevrenych sibrech pri regulatoru na pulku ......... :)

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 09. 01. 2009 20:33

kabro mi topí už na konci ulice když někam jedu :D a dá se jezdit i bez střechy :D

Uživatelský avatar
MKI®
Příspěvky: 540
Registrován: 09. 05. 2008 08:32
Bydliště: Ujezd u Brna

Příspěvek od MKI® » 09. 01. 2009 21:09

BALI píše:kabro mi topí už na konci ulice když někam jedu :D a dá se jezdit i bez střechy :D
i teď? :D
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)

Uživatelský avatar
Bumper
Příspěvky: 63
Registrován: 14. 12. 2007 00:09
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Bumper » 09. 01. 2009 21:12

Mne osobne moje afto prestalo topiť včera :( naštartoval som a vo ventilátore som započul slabé puknutie a už iba dym :?Asi hlavný vetrák odišiel no neviem,ale vytiahol som poistku od vetrákov a ťaháme ďalej síce teplota čo je vonku je aj vo vnútri jak nie horšie:)
Naposledy upravil(a) Bumper dne 09. 01. 2009 21:14, celkem upraveno 1 x.
BMW e32 730iA '87
It's my war ship

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 09. 01. 2009 21:13

MKI® píše:
BALI píše:kabro mi topí už na konci ulice když někam jedu :D a dá se jezdit i bez střechy :D
i teď? :D
koncem prosince než mi rupnul vejfuk,tak jsem jezdil nahoře bez :wink:

Uživatelský avatar
MKI®
Příspěvky: 540
Registrován: 09. 05. 2008 08:32
Bydliště: Ujezd u Brna

Příspěvek od MKI® » 09. 01. 2009 21:17

to ještě nebyla taková kosa jako teď... teĎ bys to asi nedával v -15cti :D a nebo bys byl fakt machr! :wink: :twisted:
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 09. 01. 2009 21:20

taky bych to u té e34 typoval na ten el. mag ventil, nebo jeste cidlo teploty interieru
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 09. 01. 2009 21:43

MKI® píše:to ještě nebyla taková kosa jako teď... teĎ bys to asi nedával v -15cti :D a nebo bys byl fakt machr! :wink: :twisted:
jsem fakt machr 8) zejtra ho schválně kvuli tobě vytáhnu :lol:

Uživatelský avatar
MKI®
Příspěvky: 540
Registrován: 09. 05. 2008 08:32
Bydliště: Ujezd u Brna

Příspěvek od MKI® » 09. 01. 2009 22:19

BALI píše:
MKI® píše:to ještě nebyla taková kosa jako teď... teĎ bys to asi nedával v -15cti :D a nebo bys byl fakt machr! :wink: :twisted:
jsem fakt machr 8) zejtra ho schválně kvuli tobě vytáhnu :lol:
domluveno požaduji foto s datem:D :D
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)

Odpovědět