no ja si nemyslim, ze bude jezdit z 316i za 6,5l/100...Záchvat píše: 316 je zivejsi ........ a o neco malo zravejsi
e30 316i nebo 324D
lepe nez dieslova fiesta to jede urcite, ale letadlo od toho necekejOndráš píše:a jede to aspon nějak slušnějc ne jak nějaká dieselová fiesta (jedinej naftak co sem kdy měl)... jo a ty 324D se asi kupé nedělali nebo sem na něj ještě nenarazil?

Dieslove Coupe existuje, je to tzv. Individual Zahy Edition. Ale uz ho nema.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
prestavba je v pohode kdyz ten motor je normalne v sedanu. Jedine co je trochu problem je legalizace, ale to by take melo jit.
TDcko jede o hodne lepe, ale zase tam uz nejezdis za 6,5l/100 a celkove je ten motor narocnejsi na udrzbu
TDcko jede o hodne lepe, ale zase tam uz nejezdis za 6,5l/100 a celkove je ten motor narocnejsi na udrzbu
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Tim neco malo jsem myslel cca 1 litr .... 7.5 neni problem, sam jsem to mel ( i 324d se kterou jsem jezdil prumer 8 ). Kuaja ma podobne zkusenosti s 316i ...cca 7.5Vasa píše:no ja si nemyslim, ze bude jezdit z 316i za 6,5l/100...Záchvat píše: 316 je zivejsi ........ a o neco malo zravejsi
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
nandas motor (do coupe jeste musis navarit drzak naftoveho filtru), zapojis elektriku, vymenis pristrojovku (mozna se bude muset dotahat kabelaz ke kontrolkam zhaveni), das silnejsi aku a po par ozivovacich pokuse odjedes
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Ondráši, myslim, ze tu resis kraviny, zda se, ze jsi jeste zadne BMW nemel a uz tu premyslis o zastavbe 2.4d do kupe, prekopani benzinaka na td apodobne.
Jak uz tu bylo nekolikrat receno, najdi nejake fandy ( treba celny klubu ) v okoli tveho bydliste a proste si s tim sjed ... neni snad problem zajit i do bazaru a sjet si. A uvidis sam, to co si tu prectes ti nikdy neda objektivni nazor na konkretni motorizaci. Kazdy preferuje neco jineho a dle toho ti taky radi .....
Jak uz tu bylo nekolikrat receno, najdi nejake fandy ( treba celny klubu ) v okoli tveho bydliste a proste si s tim sjed ... neni snad problem zajit i do bazaru a sjet si. A uvidis sam, to co si tu prectes ti nikdy neda objektivni nazor na konkretni motorizaci. Kazdy preferuje neco jineho a dle toho ti taky radi .....
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Prevodovka muze zustat z dvoulitra ..Ondráš píše:A převodovky budou asi taky jiný mam kupé a je tam převodovka od motoru m20b20 může tam zůstat pro ten naftak nebo schánět motor i s naftovou převodovkou (jestli se teda nějak lišej)
Jak psal Vasa, dotahas kontrolky zhaveni, vymenis chladic ( diesel ma vetsi ) ..... kdyz jsem ja daval diesla do cupe, ktere melo benzinovy motor, musel jsem natahnout privodni hadici k naftovemu cerpadlu novou, sirsi, protoze diesel ma sirsi vedeni nafty a cerpadlo naftu pres ten malej prumer hadice ( trubky ) pri vyssim pozadavku na vykon tolik nafty nenasaje a dusilo se mi to. To jen co jsem si tak vzpomel, mozna takovych blbin bude vic ...
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Milan to pise dobre. Nejdrive si to vyzkousej a pak se rozhodni pro to co Ti bude sedet nejlepe.Záchvat píše:Ondráši, myslim, ze tu resis kraviny, zda se, ze jsi jeste zadne BMW nemel a uz tu premyslis o zastavbe 2.4d do kupe, prekopani benzinaka na td apodobne.
Jak uz tu bylo nekolikrat receno, najdi nejake fandy ( treba celny klubu ) v okoli tveho bydliste a proste si s tim sjed ... neni snad problem zajit i do bazaru a sjet si. A uvidis sam, to co si tu prectes ti nikdy neda objektivni nazor na konkretni motorizaci. Kazdy preferuje neco jineho a dle toho ti taky radi .....
K te tve otazce: diesel tam dej i s prevodovkou, stejne k motoru co pripadne koupis nejspis bude.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
chapu, ze se muzes nudit, ale ja bych spis resil "to" co pises vyse a pak resil nejakou zastavbu. Nemyslim to ve zlem.Ondráš píše:For Záchvat:Momentálně se nudim doma takže vymejšlim kraviny přišel sem o řidičák a v mim případě i o práci tak že si tady krátim dlouhý chvilky doma.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm