jak řídit BMW (zadokolku) :)
Nevim, nevim, mě při nedotáčivosti tuhne v žilách krev, je to ten nejhnusnejší pocit u předohrabů se pak bojím jezdit rychle protože vím že se utrhne nejdřív předek a s tím se toho už pak moc neudělá. Přetáčivost se dá kontrolovat (alespon u BMW) docela dobře a i začátečník to zvládne pokud nebude mít opravdu těžkou nohu.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Tak tak, i úplně první slide jsem protáhl naprosto neskutečně... Pokud nepočítám vyloženě prasení (Big atd. - mimochodem doporučuju akce tohodle typu, člověk auto líp pozná), kdy jsem zkoušel, kde je hranice, kde to člověk do původního směru už nevrátíSemry píše:Nevim, nevim, mě při nedotáčivosti tuhne v žilách krev, je to ten nejhnusnejší pocit u předohrabů se pak bojím jezdit rychle protože vím že se utrhne nejdřív předek a s tím se toho už pak moc neudělá. Přetáčivost se dá kontrolovat (alespon u BMW) docela dobře a i začátečník to zvládne pokud nebude mít opravdu těžkou nohu.

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 20. 03. 2008 19:33
Jak řídit zadohraba
Ahoj,
To co všeci píšou je něco pravda. Hlavně není pravda to jak ti napsal borec, že 325 si nekupovat že je moc silná. Jinak já mám BMW E 36 325i od samého začátku co jsem dostal řidičský průkaz. Hlavně je dobré mít perfektní tlumiče, brzdy a cit v rukách a v nohách, 325i je perfektní auto a jiné bych nechtěl. Tak že nejdůležitější body jsou Mít aspon' na ten výkon 16" kola nizkoprofilové, ( ustalí se ti auto a náklony jsou menší ) mít v pořádku tlumiče ( nejlíp bych doporučoval váškově stavitelné a nastavení tuhosti, sice zaplatíš za to dobrou pálku ale vyplatí se ti to.) Pak dále dopředu nízkoprofilové kola o rozměrech 205/50 R16 a do zadu si dát 255/50 R16. ( maximálně jsem s tím to poměrem spokojený, já to auto nedokážu utrhnout z cesty, průjezd ve vysokých rychlostech zatáčkou je taky parádní a stabilní. Ne jak kámoš, pokaždé sednu do jeho autá a každou zatáčku DRIFTUJU a auto utrhnu i ve vysoké rychlosti v zatáčce) Pozor, i ten smyk jde doladit a vyrovnat auto, jen musíš být rychlej,pozornej a hlavně nesmíš zpanikařit. Jde o to že já s tím BAFEM jezdím amaterské závody a i na cestě jezdím jak prase, tak že vím co to je, jen si hlavně u vozu BMW nemysli, že to auto znáš, OMYL NIKDY HO NEBUDEŠ ZNÁT TAK DOBŘE ABY TĚ NEPŘEKVAPIL. Já mám Bafa už 4 rok, jezdil jsem bez řidičáku jen jeden rok a 3 roky jezdím normálně na cestě, tak že vím co to je. Ještě vzpomenu smyk, musíš dávat pozor jak se ti auto štorcuje, a sundat nohu z plynu a točit volantem do protisměru smyku, pokud si trofneš na víc a jsi otrlej tak ruční brzdu a to auto doladíš. Jen se ti nesmí stat tak jak mě že jsem dostal smyk, zatáhl jsem si ručku a otočil jsem se na cestě autem o 360 Stupn'ů a hned mě brali policajti proto že jeli kokoti za mnou. Tak hlavně hodně kilometrů naježděných a bez nehody.Kdybys měl dotaz tak se ptej. Čuss
To co všeci píšou je něco pravda. Hlavně není pravda to jak ti napsal borec, že 325 si nekupovat že je moc silná. Jinak já mám BMW E 36 325i od samého začátku co jsem dostal řidičský průkaz. Hlavně je dobré mít perfektní tlumiče, brzdy a cit v rukách a v nohách, 325i je perfektní auto a jiné bych nechtěl. Tak že nejdůležitější body jsou Mít aspon' na ten výkon 16" kola nizkoprofilové, ( ustalí se ti auto a náklony jsou menší ) mít v pořádku tlumiče ( nejlíp bych doporučoval váškově stavitelné a nastavení tuhosti, sice zaplatíš za to dobrou pálku ale vyplatí se ti to.) Pak dále dopředu nízkoprofilové kola o rozměrech 205/50 R16 a do zadu si dát 255/50 R16. ( maximálně jsem s tím to poměrem spokojený, já to auto nedokážu utrhnout z cesty, průjezd ve vysokých rychlostech zatáčkou je taky parádní a stabilní. Ne jak kámoš, pokaždé sednu do jeho autá a každou zatáčku DRIFTUJU a auto utrhnu i ve vysoké rychlosti v zatáčce) Pozor, i ten smyk jde doladit a vyrovnat auto, jen musíš být rychlej,pozornej a hlavně nesmíš zpanikařit. Jde o to že já s tím BAFEM jezdím amaterské závody a i na cestě jezdím jak prase, tak že vím co to je, jen si hlavně u vozu BMW nemysli, že to auto znáš, OMYL NIKDY HO NEBUDEŠ ZNÁT TAK DOBŘE ABY TĚ NEPŘEKVAPIL. Já mám Bafa už 4 rok, jezdil jsem bez řidičáku jen jeden rok a 3 roky jezdím normálně na cestě, tak že vím co to je. Ještě vzpomenu smyk, musíš dávat pozor jak se ti auto štorcuje, a sundat nohu z plynu a točit volantem do protisměru smyku, pokud si trofneš na víc a jsi otrlej tak ruční brzdu a to auto doladíš. Jen se ti nesmí stat tak jak mě že jsem dostal smyk, zatáhl jsem si ručku a otočil jsem se na cestě autem o 360 Stupn'ů a hned mě brali policajti proto že jeli kokoti za mnou. Tak hlavně hodně kilometrů naježděných a bez nehody.Kdybys měl dotaz tak se ptej. Čuss
Ja osobne si myslim, ze 325 je na zacatek silna. Jasne, zabit se da na vsem, jak rika klise, ale je pravda ze tohle je na zacatek trochu moc.
Co se tech rozmeru gum tyce bych taky nesouhlasil. Jasne ty siroky gumy drzi na silnici lip, jenomze tady jde o to se naucit ridit zadokolku a na to je ti takove mnozstvi gripu spis ke skode. Uzsi gumy drzi min, driv se utrhnou, ale ztracis adhezi o neco pozvolneji pozvolneji a v nizsi rychlosti. Kdyz se ti utrhne zadek na takovych valcich a jeste to nebudou zadny tvrdy gumy predpokladam, tak v rychlosti kdy uz to muze byt pruser a taky to bude tak ostre utrhnuti, ze si to uvedomi az ve strome.
Veci cos tady napsal jsou idealni pro co nejvetsi efektivitu a rychlost jizdy ale nemyslim, ze jsou to prave, idealni a podstatne pro nauceni se jezdit se zadnim nahonem.
Co se tech rozmeru gum tyce bych taky nesouhlasil. Jasne ty siroky gumy drzi na silnici lip, jenomze tady jde o to se naucit ridit zadokolku a na to je ti takove mnozstvi gripu spis ke skode. Uzsi gumy drzi min, driv se utrhnou, ale ztracis adhezi o neco pozvolneji pozvolneji a v nizsi rychlosti. Kdyz se ti utrhne zadek na takovych valcich a jeste to nebudou zadny tvrdy gumy predpokladam, tak v rychlosti kdy uz to muze byt pruser a taky to bude tak ostre utrhnuti, ze si to uvedomi az ve strome.
Veci cos tady napsal jsou idealni pro co nejvetsi efektivitu a rychlost jizdy ale nemyslim, ze jsou to prave, idealni a podstatne pro nauceni se jezdit se zadnim nahonem.
Re: Jak řídit zadohraba
bmwraiders píše:Ahoj,
Jde o to že já s tím BAFEM jezdím amaterské závody a i na cestě jezdím jak prase, tak že vím co to je, jen si hlavně u vozu BMW nemysli, že to auto znáš, O
... jezdil jsem bez řidičáku jen jeden rok a 3 roky jezdím normálně na cestě, tak že vím co to je.
... Jen se ti nesmí stat tak jak mě že jsem dostal smyk, zatáhl jsem si ručku a otočil jsem se na cestě autem o 360 Stupn'ů a hned mě brali policajti proto že jeli kokoti za mnou.



ach jo, de to do sraček


No smoke, no fun...


Re: Jak řídit zadohraba
Tu sa stala tá chyba...bmwraiders píše:Ahoj,
jsem dostal řidičský průkaz.
Ešte, že ocino financuje...cvakne aj keď niekoho zabiješ?bmwraiders píše: jezdím amaterské závody a i na cestě jezdím jak prase
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Re: Jak řídit zadohraba
stanco1 píše:Tu sa stala tá chyba...bmwraiders píše:Ahoj,
jsem dostal řidičský průkaz.



No smoke, no fun...


- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak řídit zadohraba
...cože sis to zatáhl?bmwraiders píše:Ahoj,
...zatáhl jsem si ručku a otočil jsem se na cestě autem o 360 Stupn'ů a hned mě brali policajti proto že jeli kokoti za mnou.


K věci -- jezdi jak umíš, ne jak neumíš
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
To Bmwraiders:
Počkej, můžeš mi to ještě jednou říct? ty jedeš do zatáčky, ustřelí ti prdel, z ničeho nic, ty ubereš plyn a zakontruješ? pak když to nejede tim správnym směrem tak ještě zatáhneš ručku? Tohle chceš poradit typovi kterej nikdy nejezdil zadnim náhonem těsně před tim než napadne sníh a podobný sračky? Nedivil bych se kdyby ti za pár dní zvonil u dveří, že ti jde za ty tvoje rady rozbít hubu
Počkej, můžeš mi to ještě jednou říct? ty jedeš do zatáčky, ustřelí ti prdel, z ničeho nic, ty ubereš plyn a zakontruješ? pak když to nejede tim správnym směrem tak ještě zatáhneš ručku? Tohle chceš poradit typovi kterej nikdy nejezdil zadnim náhonem těsně před tim než napadne sníh a podobný sračky? Nedivil bych se kdyby ti za pár dní zvonil u dveří, že ti jde za ty tvoje rady rozbít hubu

E36 323i coupé
Re: Jak řídit zadohraba
machírek? tos použil teda hodně slabý výrazMíšánek píše:bmwraiders píše:Ahoj,
Jde o to že já s tím BAFEM jezdím amaterské závody a i na cestě jezdím jak prase, tak že vím co to je, jen si hlavně u vozu BMW nemysli, že to auto znáš, O
... jezdil jsem bez řidičáku jen jeden rok a 3 roky jezdím normálně na cestě, tak že vím co to je.
... Jen se ti nesmí stat tak jak mě že jsem dostal smyk, zatáhl jsem si ručku a otočil jsem se na cestě autem o 360 Stupn'ů a hned mě brali policajti proto že jeli kokoti za mnou.![]()
Teda Ty si borec!! Budeš se mnou chodit prosím? Takovéhoto machírka hledám celý život
![]()
ach jo, de to do sraček![]()


ex 327e ostrá, akt. 325i kupe E 30, 318 touring
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 20. 03. 2008 19:33
Hoši vy jste snad blbci,
Proč si asi kupuje 2,5 skoro 200 kon'ového ???????????
Proto že bude machrovat jak má silné auto, protoo že bude jezdit jak dobytek.Proč mají mladí kluci silné auta ??? aby machrovali, proto že spousta borců jezdí ve 120 škodsnách. Proto chce 2,5 litra. Už si to bože uvědom te. Já se jízdy nebojím, já jsem hodně otrlí.Navíc mě chybí adrenalin proto že na mašině už se nedá lítat 300.
Proč si asi kupuje 2,5 skoro 200 kon'ového ???????????


Tak teď teprve zjišťuju, že jsem do dneška prakticky nežil
, páč jsem toho moc nenamachroval a nenazávodil. Dík, že jsi mě probudil a ukázal novej smysl bytí. Hned běžím točit motory a padám to na někam na náměstí pěkně vogumovat ať z mého životního procitnutí májí taky něco ostatní.
Já jsem snad fakt blbec!


kdo jsem pustil toho člena Jedličkova ústavaJaryn píše:Tak teď teprve zjišťuju, že jsem do dneška prakticky nežil, páč jsem toho moc nenamachroval a nenazávodil. Dík, že jsi mě probudil a ukázal novej smysl bytí. Hned běžím točit motory a padám to na někam na náměstí pěkně vogumovat ať z mého životního procitnutí májí taky něco ostatní.
Já jsem snad fakt blbec!
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Píšeš tady jako starý skušený a ostřílený kozák, který má za sebou miliony kilometrů a nevíš vůbec nic tak se příště k takovým věcem nevyjadřujbmwraiders píše:Hoši vy jste snad blbci,
Proč si asi kupuje 2,5 skoro 200 kon'ového ???????????![]()
Proto že bude machrovat jak má silné auto, protoo že bude jezdit jak dobytek.Proč mají mladí kluci silné auta ??? aby machrovali, proto že spousta borců jezdí ve 120 škodsnách. Proto chce 2,5 litra. Už si to bože uvědom te. Já se jízdy nebojím, já jsem hodně otrlí.Navíc mě chybí adrenalin proto že na mašině už se nedá lítat 300.

ex 327e ostrá, akt. 325i kupe E 30, 318 touring
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
...tak že by stejnej případ jako ty? -snad ne...jinak na co jako navazuješ/reaguješ? ...na nic, jenom bliješ sebechvástácký p*čoviny...,,o tvé filmové technice jízdy a tvým despektem k ostatním, si myslím, že tvoje rady jsou z pohledu ostatních stejně k hovnubmwraiders píše:Hoši vy jste snad blbci,
Proč si asi kupuje 2,5 skoro 200 kon'ového ???????????![]()
Proto že bude machrovat jak má silné auto, protoo že bude jezdit jak dobytek.Proč mají mladí kluci silné auta ??? aby machrovali, proto že spousta borců jezdí ve 120 škodsnách. Proto chce 2,5 litra. Už si to bože uvědom te. Já se jízdy nebojím, já jsem hodně otrlí.Navíc mě chybí adrenalin proto že na mašině už se nedá lítat 300.

ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
prijed na big, klidne te vyzvu na "bitvu" se svoji 2,5, a uvidime, mam ji uz nejakej ten patek, za rucku netaham a kdyz si dam driftika, tak hlavne koukam okolo sebe, jestli nejede nekdo predemnou a nebo zamnou, abych nikoho neohrozil, auto ma pro seb a svoji zabawu, ne proto, abych oslnoval skolacky pred zakladkoubmwraiders píše:Hoši vy jste snad blbci,
Proč si asi kupuje 2,5 skoro 200 kon'ového ???????????![]()
Proto že bude machrovat jak má silné auto, protoo že bude jezdit jak dobytek.Proč mají mladí kluci silné auta ??? aby machrovali, proto že spousta borců jezdí ve 120 škodsnách. Proto chce 2,5 litra. Už si to bože uvědom te. Já se jízdy nebojím, já jsem hodně otrlí.Navíc mě chybí adrenalin proto že na mašině už se nedá lítat 300.


clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

neblbnimaca píše:prijed na big, klidne te vyzvu na "bitvu" se svoji 2,5, a uvidime, mam ji uz nejakej ten patek, za rucku netaham a kdyz si dam driftika, tak hlavne koukam okolo sebe, jestli nejede nekdo predemnou a nebo zamnou, abych nikoho neohrozil, auto ma pro seb a svoji zabawu, ne proto, abych oslnoval skolacky pred zakladkoubmwraiders píše:Hoši vy jste snad blbci,
Proč si asi kupuje 2,5 skoro 200 kon'ového ???????????![]()
Proto že bude machrovat jak má silné auto, protoo že bude jezdit jak dobytek.Proč mají mladí kluci silné auta ??? aby machrovali, proto že spousta borců jezdí ve 120 škodsnách. Proto chce 2,5 litra. Už si to bože uvědom te. Já se jízdy nebojím, já jsem hodně otrlí.Navíc mě chybí adrenalin proto že na mašině už se nedá lítat 300.
a ver, ze se da blbnout i s autem co ma mnohem min koni, ale proste podle me ma bawo neco od sebe a ma svy charisma, v dnesni dobe bych si asi stejne nic lepsiho v tyhle cenovy relaci neporidil, ale SEROU me prave takovyhle buzici co jen machrujou a pritom umi hovno, rad bych te nekde potkal na silnici, ale jen kdyz jedu v aute sam a nemam tam to nejcenejsi co mam-RODINU, tak jestli se nam do srpna nezabijes, ozvi se a pomerime sily


ex 327e ostrá, akt. 325i kupe E 30, 318 touring