pravá dva, váže levá tři neřezatGabo píše:Na to budes mit toho navigatora, ne?BALI píše:mě spíš deptá že jsem přihlášenej v ústí a vubec to tam neznam
jízda pro život
Trasa je předem dana a sledujou to přes GPS. V autě máš mapku a instrukce kudy jet. Doporučuju si sehnat navigátora, nebo dostaneš nějakho Pepika od pořadatelu, kterej o BMW neví vůbec nic, ale celou dobu Tě bude usměrňovat a vykládat jak drahý máš auto, a že ho nesmíš vykotit. Autoškola hadr. Příště budu chytřejší. Vybereš si auťák, upíšeš se a vyrazíš. Limit je tam 50 km a co ujedeš nad, tak cvakáš 8 Kč/km. Ale nikdo po příjezdu km stejně nekontroloval. Doporučuju si auto zabrat na danou hodinu ještě před začátkem školení Besipu. Jednak máš jistotu, že se na Tebe zvolený auto dostane a nečekáš až tam holky po přednášce zpracujou papíry pro všechny jezdce a hned vyrážíš. Jinak super a nemít omezovač na sedadle spolujezdce tak by to nemělo chybu. Toliko mé zkušenosti.
Trasa je předem dana a sledujou to přes GPS. V autě máš mapku a instrukce kudy jet. Doporučuju si sehnat navigátora, nebo dostaneš nějakho Pepika od pořadatelu, kterej o BMW neví vůbec nic, ale celou dobu Tě bude usměrňovat a vykládat jak drahý máš auto, a že ho nesmíš vykotit. Autoškola hadr. Příště budu chytřejší. Vybereš si auťák, upíšeš se a vyrazíš. Limit je tam 50 km a co ujedeš nad, tak cvakáš 8 Kč/km. Ale nikdo po příjezdu km stejně nekontroloval. Doporučuju si auto zabrat na danou hodinu ještě před začátkem školení Besipu. Jednak máš jistotu, že se na Tebe zvolený auto dostane a nečekáš až tam holky po přednášce zpracujou papíry pro všechny jezdce a hned vyrážíš. Jinak super a nemít omezovač na sedadle spolujezdce tak by to nemělo chybu. Toliko mé zkušenosti.
V Brně to bylo tak, že limit sice byl 50km, ale když jsi přešvihl těch 50km, tak jsi platil vše nad ujetých 30kmJaryn píše:Trasa je předem dana a sledujou to přes GPS. V autě máš mapku a instrukce kudy jet. Doporučuju si sehnat navigátora, nebo dostaneš nějakho Pepika od pořadatelu, kterej o BMW neví vůbec nic, ale celou dobu Tě bude usměrňovat a vykládat jak drahý máš auto, a že ho nesmíš vykotit. Autoškola hadr. Příště budu chytřejší. Vybereš si auťák, upíšeš se a vyrazíš. Limit je tam 50 km a co ujedeš nad, tak cvakáš 8 Kč/km. Ale nikdo po příjezdu km stejně nekontroloval. Doporučuju si auto zabrat na danou hodinu ještě před začátkem školení Besipu. Jednak máš jistotu, že se na Tebe zvolený auto dostane a nečekáš až tam holky po přednášce zpracujou papíry pro všechny jezdce a hned vyrážíš. Jinak super a nemít omezovač na sedadle spolujezdce tak by to nemělo chybu. Toliko mé zkušenosti.
Já si projel 320d ... Ještě bych rád vyzkoušel něco podobnýho v benzínu, ale ... Mě se tyhle nový auta zdaj takový moc měkký. Když člověk hupsá po pedálech, tak jde všechno hrozně lehko, u volantu totéž ... Přece jen v tříce mám požitek z jízdy větší, řekl bych že je v ní snadnější s autem splynout ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
A jak se dá auto zabrat dopředu ? To tam jako někomu o kom si budu myslet, že s tím má něco společnýho, řeknu, že chci tadytoho bavoráka, hlavně ne tamtoho ?Jaryn píše:.. Doporučuju si auto zabrat na danou hodinu ještě před začátkem školení Besipu. ....
Na to nějak nemám.
BMW The Ultimate Driving Machine
No, já myslim, ýe těch 10 registrovaných dopředu má možnost výběru z toho co ještě je (třeba já byl na danou hodinu zaregistronavej sám), a pokud se to naplní, tak těch deset registrovanejch na místě se k někomu posadí ... V registraci o autě neni ani zmínka
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Normálně si jdeš pro auto po tom školení Besipu. Je dobrý vyrazit tam dřív a okouknout vozový park když se vrací auta z jízdy. Pak už jen dojdeš do stanu a nahlásíš jim, že máš rezervačku na školení třeba na 14.00 a na jízdu si chceš zamluvit to a to auto. Vyplníš si smlouvy, do nich vyplníš SPZ zvoleného vozu a po přednášce se hned řítíš k vyvolené káře, zatímco ostatní se tam teprve začínají dohadovat kterej kočár je volnej. Prostě a normálně všechny předeběhneš. 
Normálně si jdeš pro auto po tom školení Besipu. Je dobrý vyrazit tam dřív a okouknout vozový park když se vrací auta z jízdy. Pak už jen dojdeš do stanu a nahlásíš jim, že máš rezervačku na školení třeba na 14.00 a na jízdu si chceš zamluvit to a to auto. Vyplníš si smlouvy, do nich vyplníš SPZ zvoleného vozu a po přednášce se hned řítíš k vyvolené káře, zatímco ostatní se tam teprve začínají dohadovat kterej kočár je volnej. Prostě a normálně všechny předeběhneš. 
ja prisel asi v 11h a byl vybrat jeste pred skolenim. typkovi jsem rekl hned ze chci nejsilnejsi motor, tak bili kupe 330i bylo moje
jeste jsem premejslel nad 330iX. po meste jsem jel podle predpisu akorat pri najezdu na dalnici jsem tomu dal pekne napit, ale jak to tu tak ctu,tak jsem byl mekej a svezeni nebylo podle mych predstav 
