15-20 ps bude hodne dobra hodnota..pokud se to povede..
hlavne to chce zmerit pred upravou, pac jinak to postrada vyznam..
uprava motoru M10
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Jaj tak, no za taku cenu by som bral tiez hned:)) Ja na ostrek zatial kaslem, sprchovanie zmenim len tak ze nad 1. a 2. valcom (kde vacka najviac trpi a tam vacsinou aj odchadza) trosku zvacsim otvory v sprche... Urcite sa potom pochval jak si dopadol, kedy to planujes zlozit a nakopnut?
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
A do háje, tady se háže číslama, před kterýma se klepe i M42...a to bych jen za výfukový potrubí vysolil 10k... To mi říkejte, že nějakejch těch 160koní, či kolik to tu padlo je u M10B18 dosažitelných...
? Při zachování normální použitelnosti... To já bych musel nasázet pomalu dvácu a u toho se modlit, že se ze 136 vyšplhám aspoň na 155... Prostě se mi to nezdá... 


E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
WilD: Klidně tomu věř... co jsme jezdili amatersky rallycross tak jsme měli cca 170k v 1.6i honda... v kategorii 2.0 tam nemel pod 200k nikdo a to jsou "amateri" ...
co se tyce M10, tak to je stary zavodni motor, ktery navrhl zavodnik a konstrukter baron Alex von Falkenhausen. Vyrabela se od roku 1961 az do nam zname doby 1987. Konstrukce motoru byla navrzena tak dokonale, ze v zavodech jezdil seriovy blok pouze s jinyma vnitrnostma a tento blok byl schopny snest i 1400PS!!!
V seriove vyrobe byl motor postupne ochuzovan, co jsem se docetl na e30tech.com , tak prvni M10B20 a M10B18 měly mít kované vnitřky, postupně (vzhledem k tomu, ze M10 uz nebyla spicka nabidky a roli sportovniho vrcholu prevzala M20 ) zacaly M10 dostavat obycejne vnitrnosti, a stavaly se spise ekonomickou alternativou
a s M42 se da taky delat hodne (myslim atmosferickou variantu, ne turbo/kompresor)...
co se tyce M10, tak to je stary zavodni motor, ktery navrhl zavodnik a konstrukter baron Alex von Falkenhausen. Vyrabela se od roku 1961 az do nam zname doby 1987. Konstrukce motoru byla navrzena tak dokonale, ze v zavodech jezdil seriovy blok pouze s jinyma vnitrnostma a tento blok byl schopny snest i 1400PS!!!
V seriove vyrobe byl motor postupne ochuzovan, co jsem se docetl na e30tech.com , tak prvni M10B20 a M10B18 měly mít kované vnitřky, postupně (vzhledem k tomu, ze M10 uz nebyla spicka nabidky a roli sportovniho vrcholu prevzala M20 ) zacaly M10 dostavat obycejne vnitrnosti, a stavaly se spise ekonomickou alternativou

a s M42 se da taky delat hodne (myslim atmosferickou variantu, ne turbo/kompresor)...
