uprava motoru M10

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 27. 09. 2008 14:44

15-20 ps bude hodne dobra hodnota..pokud se to povede..

hlavne to chce zmerit pred upravou, pac jinak to postrada vyznam..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 27. 09. 2008 17:26

Sak jasne, preto hovorim ze budem rad ked to bude 15-20:)) Inac neviem, zrovna 2x za meranie 2000.... za tych 2000 mozem radsej kupit daco uzitocne do motora... Budem proste vychadzat z toho ze motor mal seriovych 211PS :).
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 27. 09. 2008 17:43

Helldiver píše:To kde si zohnal za taku cenu :shock: . Ak to teda neni tajne, pripadne cez rp. Ostrek piestov olejom planujes spravit?
Takovou cenu ma zařízenou můj otec :lol: bral to myslím z brna z H+N servisu...

Ostřik pístů bude určitě a bude změněno i sprchování vačky, to seriove za moc nestojí... :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 27. 09. 2008 18:08

Jaj tak, no za taku cenu by som bral tiez hned:)) Ja na ostrek zatial kaslem, sprchovanie zmenim len tak ze nad 1. a 2. valcom (kde vacka najviac trpi a tam vacsinou aj odchadza) trosku zvacsim otvory v sprche... Urcite sa potom pochval jak si dopadol, kedy to planujes zlozit a nakopnut?
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 27. 09. 2008 19:41

No rad bych to co nejdriv, protoze soucasny motor v aute je docela udychany :roll:
Jenze, ted zacala skola a jeste chodim do prace, takze toho mam nad hlavu :?
Obrázek

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 28. 09. 2008 04:03

A do háje, tady se háže číslama, před kterýma se klepe i M42...a to bych jen za výfukový potrubí vysolil 10k... To mi říkejte, že nějakejch těch 160koní, či kolik to tu padlo je u M10B18 dosažitelných... :shock: ? Při zachování normální použitelnosti... To já bych musel nasázet pomalu dvácu a u toho se modlit, že se ze 136 vyšplhám aspoň na 155... Prostě se mi to nezdá... :roll:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 28. 09. 2008 08:09

Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 28. 09. 2008 10:34

WilD: Klidně tomu věř... co jsme jezdili amatersky rallycross tak jsme měli cca 170k v 1.6i honda... v kategorii 2.0 tam nemel pod 200k nikdo a to jsou "amateri" ...

co se tyce M10, tak to je stary zavodni motor, ktery navrhl zavodnik a konstrukter baron Alex von Falkenhausen. Vyrabela se od roku 1961 az do nam zname doby 1987. Konstrukce motoru byla navrzena tak dokonale, ze v zavodech jezdil seriovy blok pouze s jinyma vnitrnostma a tento blok byl schopny snest i 1400PS!!!
V seriove vyrobe byl motor postupne ochuzovan, co jsem se docetl na e30tech.com , tak prvni M10B20 a M10B18 měly mít kované vnitřky, postupně (vzhledem k tomu, ze M10 uz nebyla spicka nabidky a roli sportovniho vrcholu prevzala M20 ) zacaly M10 dostavat obycejne vnitrnosti, a stavaly se spise ekonomickou alternativou :cry:

a s M42 se da taky delat hodne (myslim atmosferickou variantu, ne turbo/kompresor)...
Obrázek

Odpovědět