BMW E36 M3 3.0 vs 3.2 vs e30 power??

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Biturb
Příspěvky: 129
Registrován: 24. 05. 2005 11:22
Bydliště: Štramberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Biturb » 07. 08. 2008 14:33

tak na e30 nespecham, a kdyz uz,tak at to stoji za to..
Ivanovi jsem vcera psal Sz.
Jsem vdecny za kazdy nazor!diky chlapi!
E30 318i ll Suzuki Swift GTi MK1 ll Civic VTi 5g ll Omega MV6 kombiLSD ll Grand Cherokee 5.2 V8 ll e39 540i 6spd ll Honda CRX 1G 1.6i 16V ll Chrysler Grand Voyager 3.3 ll Work TDi ll
next= 740i e38+vykuchana E30??
In progress=Daihatsu Charade GTti 1.0

Uživatelský avatar
Dan 001
Příspěvky: 321
Registrován: 15. 02. 2003 03:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dan 001 » 07. 08. 2008 21:46

Tak pokud nechces nejaky eMkovy motor, take bych rekl ze je M52B28 skutecne to idealni reseni.

M30 je tezkopadnej zastaralej motor, a ubastlit "ostrou" etu je docela slozite s nezarucenym vysledkem...

Kdezto na M52B28 nasadis pouze otevrene 2,5l sani + svody ze S50, a je solidnich 240 koni na svete. A je tu stale dalsi potencial na prestavby ala 3,0/3,2l ;-)
         Obrázek
(OO=00=OO)

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 08. 08. 2008 01:37

M30 je tezkopadnej zastaralej motor
Akurat s tym tazkopadnym zastaralym motorom ujdem v E34 535i hocijakej E39 528i ktoru som zatial stretol a s 328i to mam tak narovnako:)))
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Fatal Design
Příspěvky: 325
Registrován: 15. 02. 2005 14:43
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fatal Design » 08. 08. 2008 08:54

Dan 001 píše:Tak pokud nechces nejaky eMkovy motor, take bych rekl ze je M52B28 skutecne to idealni reseni.

M30 je tezkopadnej zastaralej motor, a ubastlit "ostrou" etu je docela slozite s nezarucenym vysledkem...

Kdezto na M52B28 nasadis pouze otevrene 2,5l sani + svody ze S50, a je solidnich 240 koni na svete. A je tu stale dalsi potencial na prestavby ala 3,0/3,2l ;-)
Ale kuš, kde by M52B28 se sáním M50 a svody S50 vzala 240PS ... ? To je naivní ... sice to určitě pojede o poznání lépe, ale 240PS ?

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 08. 08. 2008 09:16

Dan 001 píše: Kdezto na M52B28 nasadis pouze otevrene 2,5l sani + svody ze S50, a je solidnich 240 koni na svete. A je tu stale dalsi potencial na prestavby ala 3,0/3,2l ;-)
Zvyšovat max. výkon je podle mě zbytečné (k čemu to bude? vyšší max. rychlost? stejně to pojede cca 240km/h a to je na E30 tak akorát), důležitý je spíše průběh křivky točivého momentu a ten snad u M52B28 zlepšit ani nejde...
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Uživatelský avatar
Fatal Design
Příspěvky: 325
Registrován: 15. 02. 2005 14:43
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fatal Design » 08. 08. 2008 09:22

Alex_78 píše:
Dan 001 píše: Kdezto na M52B28 nasadis pouze otevrene 2,5l sani + svody ze S50, a je solidnich 240 koni na svete. A je tu stale dalsi potencial na prestavby ala 3,0/3,2l ;-)
Zvyšovat max. výkon je podle mě zbytečné (k čemu to bude? vyšší max. rychlost? stejně to pojede cca 240km/h a to je na E30 tak akorát), důležitý je spíše průběh křivky točivého momentu a ten snad u M52B28 zlepšit ani nejde...
Tak, tak ... hlavně M52B28 má speciální výfuk s klapkou ... bez toho je to malinko na ho**o ... viz. www.bmwklub.cz ... už se to tam párkrát řešilo ...

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 08. 08. 2008 09:35

V M52B28 s M50 sanim som isiel a 240ps ani nahodou (M54B30, o generaciu novsi motor s vacsim objemom o 0.2L by mal potom o 10 koni menej, ze...). To co ten motor ziskal hore, zas stratil dole (to je rovnaka logika ako dat na etu sanie z 325i...), takze vo vysledku mi prisiel menej suverenny v premavke a mozno pri uplnom kotli by bol trocha rychlejsi ako stock M52B28 - ten motor je fajn an spotrebu a pekny zatah, ale ziadneho zavodaka z neho nerobte :roll: .
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Fatal Design
Příspěvky: 325
Registrován: 15. 02. 2005 14:43
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fatal Design » 08. 08. 2008 09:43

Helldiver píše:V M52B28 s M50 sanim som isiel a 240ps ani nahodou (M54B30, o generaciu novsi motor s vacsim objemom o 0.2L by mal potom o 10 koni menej, ze...). To co ten motor ziskal hore, zas stratil dole (to je rovnaka logika ako dat na etu sanie z 325i...), takze vo vysledku mi prisiel menej suverenny v premavke a mozno pri uplnom kotli by bol trocha rychlejsi ako stock M52B28 - ten motor je fajn an spotrebu a pekny zatah, ale ziadneho zavodaka z neho nerobte :roll: .
No tak to zase pozor. Píše sání M50, ale taky svody S50 a to už mu dá cosi nahoru !!!! A taky v lehké E30 to bude o něčem jiném ...

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 08. 08. 2008 10:03

Ved jasne, ale zvody na M30, vylestis a spasujes sanie, upravis chip aby fungoval na palivo s rovnakym oktanovym cislom ako stock M52 a 240-250 koni mas skoro istych. Len ked das na M30 MAF namiesto klapkovej vahy tak mas 325nm a 230ps, merane na brzde.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Dan 001
Příspěvky: 321
Registrován: 15. 02. 2003 03:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dan 001 » 08. 08. 2008 12:37

Na nemeckem netu je spousta techto navodu a vysledku, staci jen hledat...

priklad:
Navod prestavby sani
Vysledek teto prestavby

s dalsimi modifikacemi jeko je montaz S50 svodu a samozrejme odladeni jednotky, bylo namereno 238,4 PS
         Obrázek
(OO=00=OO)

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 08. 08. 2008 13:47

Helldiver píše:
M30 je tezkopadnej zastaralej motor
Akurat s tym tazkopadnym zastaralym motorom ujdem v E34 535i hocijakej E39 528i ktoru som zatial stretol a s 328i to mam tak narovnako:)))
To je divný. Dával jsem si 2x sprint s 535i a musim říct, že mě překvapila její lenost a těžkopádnost. Jel jsi někdy v 328i E36 ? Vždyť na nižších rychlostech to auto má stejné časy jako M3 :) Tak nechápu jak s ní můžeš jet nastejno, to je pro mne trochu pohádka :wink:

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 09. 08. 2008 01:35

Ja ti poviem ako, velka vacsina M30 su dneska rozcvakane vylietane nezostelovane mrdky s 600tkm zo im ujde aj 318is - v papieroch ma o 0.6s lepsie zrychlenie na 100 ako E30 325i - pritom na sprinte ju 325i skoro vzdy vypraska. Ja ju mam v super stave a s chipom optimalizovanym na 95okt palivo. V 328i som samozrejme jel a nie raz. Moja 5er je trosku specialna vo viacero veciach, napriklad v zatackach som sa pomaly vzdaloval E36 318is so supersport podvozkom co ma v technicaku o 300kg menej ako moje auto a chalan ma to auto 4 roky a vie na nom jazdit. A sak mozme dat sprint na bigu a uvidime, snad mi dovtedy dojde lambda:).
Naposledy upravil(a) Helldiver dne 09. 08. 2008 10:05, celkem upraveno 1 x.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Biturb
Příspěvky: 129
Registrován: 24. 05. 2005 11:22
Bydliště: Štramberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Biturb » 09. 08. 2008 08:15

jaka je tak nejmensi mozna vaha E34 540i? sedacky ven, tapecy, rezerva..
a jak je to u E39? nakolik se tak max da vykuchat?
E30 318i ll Suzuki Swift GTi MK1 ll Civic VTi 5g ll Omega MV6 kombiLSD ll Grand Cherokee 5.2 V8 ll e39 540i 6spd ll Honda CRX 1G 1.6i 16V ll Chrysler Grand Voyager 3.3 ll Work TDi ll
next= 740i e38+vykuchana E30??
In progress=Daihatsu Charade GTti 1.0

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 09. 08. 2008 09:56

E34 je tazka sama o sebe - hlavne kasna, takze moc si nepomozes. 540i s manualom a dostanes tak na 1500kg (vyhadzanie celeho intosu, klimy, skrupiny atd...), mozno pri brutalnych odlahcovaniach s pouzitym karbonovej kapoty, blatnikov atd, na nejakych ~1470, lahke auto z toho nikdy nebude. A predpokladam ze u E39 takisto, akurat si mozes takych 50kg este naviac priratat.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Biturb
Příspěvky: 129
Registrován: 24. 05. 2005 11:22
Bydliště: Štramberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Biturb » 09. 08. 2008 13:10

jo no.. ja bych chtel tak max 1200kg!
E30 318i ll Suzuki Swift GTi MK1 ll Civic VTi 5g ll Omega MV6 kombiLSD ll Grand Cherokee 5.2 V8 ll e39 540i 6spd ll Honda CRX 1G 1.6i 16V ll Chrysler Grand Voyager 3.3 ll Work TDi ll
next= 740i e38+vykuchana E30??
In progress=Daihatsu Charade GTti 1.0

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 10. 08. 2008 20:34

Tak to asi opravdu řeš R6 turbo... Páč si nejsem jistej, jak moc je to třeba s tím 8-miválem možný...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
Biturb
Příspěvky: 129
Registrován: 24. 05. 2005 11:22
Bydliště: Štramberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Biturb » 10. 08. 2008 20:53

to bych se zase nebal.. interier pryc, skorepina, kdyz tak laminatove dily
E30 318i ll Suzuki Swift GTi MK1 ll Civic VTi 5g ll Omega MV6 kombiLSD ll Grand Cherokee 5.2 V8 ll e39 540i 6spd ll Honda CRX 1G 1.6i 16V ll Chrysler Grand Voyager 3.3 ll Work TDi ll
next= 740i e38+vykuchana E30??
In progress=Daihatsu Charade GTti 1.0

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 10. 08. 2008 21:04

No tak možná, ale poctivý Bawor vyvážení asi půjde do kytek... I když, kdybys implantoval nádrž do zadního nárazníku :lol: :lol: :lol:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 11. 08. 2008 19:55

A co třeba M3 E30 s motorem z M3 E36??..
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 11. 08. 2008 20:27

Biturb: Jestli přijedeš na Big, tak tě svezu 335i. Když se M30 trochu poladí tak to za ty peníze neni špatný..
1100kg
0-100 5,6s
0-200 23,5s

Odpovědět