BMW E36 M3 3.0 vs 3.2 vs e30 power??
tak na e30 nespecham, a kdyz uz,tak at to stoji za to..
Ivanovi jsem vcera psal Sz.
Jsem vdecny za kazdy nazor!diky chlapi!
Ivanovi jsem vcera psal Sz.
Jsem vdecny za kazdy nazor!diky chlapi!
E30 318i ll Suzuki Swift GTi MK1 ll Civic VTi 5g ll Omega MV6 kombiLSD ll Grand Cherokee 5.2 V8 ll e39 540i 6spd ll Honda CRX 1G 1.6i 16V ll Chrysler Grand Voyager 3.3 ll Work TDi ll
next= 740i e38+vykuchana E30??
In progress=Daihatsu Charade GTti 1.0
next= 740i e38+vykuchana E30??
In progress=Daihatsu Charade GTti 1.0
Tak pokud nechces nejaky eMkovy motor, take bych rekl ze je M52B28 skutecne to idealni reseni.
M30 je tezkopadnej zastaralej motor, a ubastlit "ostrou" etu je docela slozite s nezarucenym vysledkem...
Kdezto na M52B28 nasadis pouze otevrene 2,5l sani + svody ze S50, a je solidnich 240 koni na svete. A je tu stale dalsi potencial na prestavby ala 3,0/3,2l
M30 je tezkopadnej zastaralej motor, a ubastlit "ostrou" etu je docela slozite s nezarucenym vysledkem...
Kdezto na M52B28 nasadis pouze otevrene 2,5l sani + svody ze S50, a je solidnich 240 koni na svete. A je tu stale dalsi potencial na prestavby ala 3,0/3,2l


(OO=00=OO)
- Fatal Design
- Příspěvky: 325
- Registrován: 15. 02. 2005 14:43
- Bydliště: F-M
- Kontaktovat uživatele:
Ale kuš, kde by M52B28 se sáním M50 a svody S50 vzala 240PS ... ? To je naivní ... sice to určitě pojede o poznání lépe, ale 240PS ?Dan 001 píše:Tak pokud nechces nejaky eMkovy motor, take bych rekl ze je M52B28 skutecne to idealni reseni.
M30 je tezkopadnej zastaralej motor, a ubastlit "ostrou" etu je docela slozite s nezarucenym vysledkem...
Kdezto na M52B28 nasadis pouze otevrene 2,5l sani + svody ze S50, a je solidnich 240 koni na svete. A je tu stale dalsi potencial na prestavby ala 3,0/3,2l
Zvyšovat max. výkon je podle mě zbytečné (k čemu to bude? vyšší max. rychlost? stejně to pojede cca 240km/h a to je na E30 tak akorát), důležitý je spíše průběh křivky točivého momentu a ten snad u M52B28 zlepšit ani nejde...Dan 001 píše: Kdezto na M52B28 nasadis pouze otevrene 2,5l sani + svody ze S50, a je solidnich 240 koni na svete. A je tu stale dalsi potencial na prestavby ala 3,0/3,2l
- Fatal Design
- Příspěvky: 325
- Registrován: 15. 02. 2005 14:43
- Bydliště: F-M
- Kontaktovat uživatele:
Tak, tak ... hlavně M52B28 má speciální výfuk s klapkou ... bez toho je to malinko na ho**o ... viz. www.bmwklub.cz ... už se to tam párkrát řešilo ...Alex_78 píše:Zvyšovat max. výkon je podle mě zbytečné (k čemu to bude? vyšší max. rychlost? stejně to pojede cca 240km/h a to je na E30 tak akorát), důležitý je spíše průběh křivky točivého momentu a ten snad u M52B28 zlepšit ani nejde...Dan 001 píše: Kdezto na M52B28 nasadis pouze otevrene 2,5l sani + svody ze S50, a je solidnich 240 koni na svete. A je tu stale dalsi potencial na prestavby ala 3,0/3,2l
V M52B28 s M50 sanim som isiel a 240ps ani nahodou (M54B30, o generaciu novsi motor s vacsim objemom o 0.2L by mal potom o 10 koni menej, ze...). To co ten motor ziskal hore, zas stratil dole (to je rovnaka logika ako dat na etu sanie z 325i...), takze vo vysledku mi prisiel menej suverenny v premavke a mozno pri uplnom kotli by bol trocha rychlejsi ako stock M52B28 - ten motor je fajn an spotrebu a pekny zatah, ale ziadneho zavodaka z neho nerobte
.

E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Fatal Design
- Příspěvky: 325
- Registrován: 15. 02. 2005 14:43
- Bydliště: F-M
- Kontaktovat uživatele:
No tak to zase pozor. Píše sání M50, ale taky svody S50 a to už mu dá cosi nahoru !!!! A taky v lehké E30 to bude o něčem jiném ...Helldiver píše:V M52B28 s M50 sanim som isiel a 240ps ani nahodou (M54B30, o generaciu novsi motor s vacsim objemom o 0.2L by mal potom o 10 koni menej, ze...). To co ten motor ziskal hore, zas stratil dole (to je rovnaka logika ako dat na etu sanie z 325i...), takze vo vysledku mi prisiel menej suverenny v premavke a mozno pri uplnom kotli by bol trocha rychlejsi ako stock M52B28 - ten motor je fajn an spotrebu a pekny zatah, ale ziadneho zavodaka z neho nerobte.
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
To je divný. Dával jsem si 2x sprint s 535i a musim říct, že mě překvapila její lenost a těžkopádnost. Jel jsi někdy v 328i E36 ? Vždyť na nižších rychlostech to auto má stejné časy jako M3Helldiver píše:Akurat s tym tazkopadnym zastaralym motorom ujdem v E34 535i hocijakej E39 528i ktoru som zatial stretol a s 328i to mam tak narovnako:)))M30 je tezkopadnej zastaralej motor


Ja ti poviem ako, velka vacsina M30 su dneska rozcvakane vylietane nezostelovane mrdky s 600tkm zo im ujde aj 318is - v papieroch ma o 0.6s lepsie zrychlenie na 100 ako E30 325i - pritom na sprinte ju 325i skoro vzdy vypraska. Ja ju mam v super stave a s chipom optimalizovanym na 95okt palivo. V 328i som samozrejme jel a nie raz. Moja 5er je trosku specialna vo viacero veciach, napriklad v zatackach som sa pomaly vzdaloval E36 318is so supersport podvozkom co ma v technicaku o 300kg menej ako moje auto a chalan ma to auto 4 roky a vie na nom jazdit. A sak mozme dat sprint na bigu a uvidime, snad mi dovtedy dojde lambda:).
Naposledy upravil(a) Helldiver dne 09. 08. 2008 10:05, celkem upraveno 1 x.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
jaka je tak nejmensi mozna vaha E34 540i? sedacky ven, tapecy, rezerva..
a jak je to u E39? nakolik se tak max da vykuchat?
a jak je to u E39? nakolik se tak max da vykuchat?
E30 318i ll Suzuki Swift GTi MK1 ll Civic VTi 5g ll Omega MV6 kombiLSD ll Grand Cherokee 5.2 V8 ll e39 540i 6spd ll Honda CRX 1G 1.6i 16V ll Chrysler Grand Voyager 3.3 ll Work TDi ll
next= 740i e38+vykuchana E30??
In progress=Daihatsu Charade GTti 1.0
next= 740i e38+vykuchana E30??
In progress=Daihatsu Charade GTti 1.0
E34 je tazka sama o sebe - hlavne kasna, takze moc si nepomozes. 540i s manualom a dostanes tak na 1500kg (vyhadzanie celeho intosu, klimy, skrupiny atd...), mozno pri brutalnych odlahcovaniach s pouzitym karbonovej kapoty, blatnikov atd, na nejakych ~1470, lahke auto z toho nikdy nebude. A predpokladam ze u E39 takisto, akurat si mozes takych 50kg este naviac priratat.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
to bych se zase nebal.. interier pryc, skorepina, kdyz tak laminatove dily
E30 318i ll Suzuki Swift GTi MK1 ll Civic VTi 5g ll Omega MV6 kombiLSD ll Grand Cherokee 5.2 V8 ll e39 540i 6spd ll Honda CRX 1G 1.6i 16V ll Chrysler Grand Voyager 3.3 ll Work TDi ll
next= 740i e38+vykuchana E30??
In progress=Daihatsu Charade GTti 1.0
next= 740i e38+vykuchana E30??
In progress=Daihatsu Charade GTti 1.0
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
A co třeba M3 E30 s motorem z M3 E36??..
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz