Co se pokazilo v Moste

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 08. 11. 2007 12:13

spodek by musel tak jako tak celej sundat a vycistit to neni zas takovej problem...

kazdopadne nez se s tim srat, tak vymenit kus za kus je otazka jednoho, dvou dnu..

jo a tady mas hned nahradnika :D
motor-m20-t47709.html
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 08. 11. 2007 16:31

Iwan píše:
jo a tady mas hned nahradnika :D
motor-m20-t47709.html
Diky :wink:
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 328
Registrován: 11. 05. 2006 12:20
Bydliště: Blottendorf

ventil ve válci

Příspěvek od NORMANN » 08. 11. 2007 16:48

Přesně to samý se mi stalo před 6 lety u E28 M20, normálně při klidný jízdě, při návratu z dovolený asi 15km před cílem. Shodou okolností jsem se vracel zrovna z MOSTU! :D Nemá smysl opravovat motor. Šel tam nový motor, který byl tak o zhruba třetinu lepší, což může potvrdit THC. Dodnes vozím v autě ten ustřelený ventil, jako odháněč poruch. :D Vypadá naprosto stejně jako ten tvůj, válec a píst vypadal taky tak. Dal jsem tenkrát 8t. za motor 2,7e předělaný na 2,7i plus něco za přehození. Původní motor byl taky 2,7e překoplý na 2,7i. Ten nový motor jezdí v pohodě dodnes,že Tome? :D
BMW Freude am Fahren mit E38

Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring

Odpovědět