
Dog leg...
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
No vlažnější, jak se to vezme. Na rozjezd zcela určitě, ale když už jedu tak to má taky svoje výhody. Když dám v 70 kickdown a ono to opět podřadí na 1, to se pak dějou věci. To s manuálem jde docela těžko 

sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No, s manuálem to jde stejně dobře, moje dvojka má převod jako tvoje jednička, prostě dogleg, soutěžácká převodovka
Na jednotlivý kvalty to jede 55,97,123,170,229 kdežto tátova automatika 80,140,190,235
Já jen že ta 735i je strašně vlažná na rozjezdu, v měniči pořádně hučí, aby se to trochu rozjelo a když nedejbože připojím káru, tak to 0-50 trvá celou věčnost. Potom je to ovšem jiná, když dojde plynovej pedál až na čudl, jde dopředu jako divá a pokud můžu mluvit, od nějakejch 70 km výš je automat vždycky rychlejší než fofrklacek při předjíždění i jiných manévrech

Já jen že ta 735i je strašně vlažná na rozjezdu, v měniči pořádně hučí, aby se to trochu rozjelo a když nedejbože připojím káru, tak to 0-50 trvá celou věčnost. Potom je to ovšem jiná, když dojde plynovej pedál až na čudl, jde dopředu jako divá a pokud můžu mluvit, od nějakejch 70 km výš je automat vždycky rychlejší než fofrklacek při předjíždění i jiných manévrech
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
GeRox umí podřazovat rychleji než kickdown. Gratuluju!
Jinak o tom silně pochybuju. Než se vyčachruješ se spojkou, plynem a rozumově ujasníš, kterej kvalt v týhle rychlosti dá největší odpich, to auto s kickdownem už bude dávno pryč, a to z jednoduchého důvodu. Řidiči stačí jenom dupnout pedál na podlahu a pokud to není začátečník, s prodlevou počítá a šlápne si o vteřinku dřív než ten plnej výkon potřebuje.
Tebou popisovaný případ může nastat pouze v případě, že jezdíš krz město na dvojku 80 km/h nebo prostě držíš motor neustále na prahu 4000 ot./min., pak ano, máš akceleraci kdykoli po ruce. Jestliže však jezdíš aspoň trochu na spotřebu a nižší hluk, je to kravina.
Jinak o tom silně pochybuju. Než se vyčachruješ se spojkou, plynem a rozumově ujasníš, kterej kvalt v týhle rychlosti dá největší odpich, to auto s kickdownem už bude dávno pryč, a to z jednoduchého důvodu. Řidiči stačí jenom dupnout pedál na podlahu a pokud to není začátečník, s prodlevou počítá a šlápne si o vteřinku dřív než ten plnej výkon potřebuje.
Tebou popisovaný případ může nastat pouze v případě, že jezdíš krz město na dvojku 80 km/h nebo prostě držíš motor neustále na prahu 4000 ot./min., pak ano, máš akceleraci kdykoli po ruce. Jestliže však jezdíš aspoň trochu na spotřebu a nižší hluk, je to kravina.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
A pokud pilot s manualem neni zacatecnik, je rychlejsi prave o tu vterinkuRedBaron píše:... a pokud to není začátečník, s prodlevou počítá a šlápne si o vteřinku dřív než ten plnej výkon potřebuje...

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Řekl bych že to není normální, synchronizační kroužek má ty roztočený kola brzdit a pokud už má něco za sebou tak to přibrždění není na 100% čož způsobuje právě to hroupnutí, většinou to dělá právě ta dvojka, která dostává největší kouřRedBaron píše:Ne, to je normální a přesně tohle dělá každá převodovka. Ruka by byla rychlejší, ale ty kola jsou na to příliš roztočený, aby tam jen tak zalítla.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
nerikam ze umim podradit rychleji nez kickdown...RedBaron píše:GeRox umí podřazovat rychleji než kickdown. Gratuluju!
Jinak o tom silně pochybuju. Než se vyčachruješ se spojkou, plynem a rozumově ujasníš, kterej kvalt v týhle rychlosti dá největší odpich, to auto s kickdownem už bude dávno pryč, a to z jednoduchého důvodu. Řidiči stačí jenom dupnout pedál na podlahu a pokud to není začátečník, s prodlevou počítá a šlápne si o vteřinku dřív než ten plnej výkon potřebuje.
Tebou popisovaný případ může nastat pouze v případě, že jezdíš krz město na dvojku 80 km/h nebo prostě držíš motor neustále na prahu 4000 ot./min., pak ano, máš akceleraci kdykoli po ruce. Jestliže však jezdíš aspoň trochu na spotřebu a nižší hluk, je to kravina.
...ale taky jsem si nevsiml ze bych musel resit dle otacek, aktualni rychlosti a povrchu vozovky otazku: "Jak to rikali v autoskole, jak mam podradit, nebo o kolik? "....


...u me to jde nejak "automaticky"...nevim ale asi jsem divnej....


...ja ve meste jezdim 1-2-3-5...nekdy dokonce 1-2-5.....a plati to i obracene....a neni to tim ze bych ten motor drzel v otackach...pri takovem razeni vytacim motor max na 2500 otacek...
....je u mne na dennim poradku ze radim z 5 dolu hned na 3 nebo nekdy na 2...a v tom pripade si myslim ze jsem rychlejsi nez kickdown...pokud vim tak ani ty nejsofistikovanejsi automaticky prevodovky "nepreskakují" prevodove stupne, ale pekne "skacou dolu"...
...ale opravte me jestli se mylim...


Tohle tezko muzete pomerovat. Najezdil jsem se dost s manualama i s automatama a tezko rict. Pravda, ze automat v BMW zvlast kdyz je prepnutej na rezim Sport radi alespon subjektivne rychlejs a samozrejme vic toci, nez kdyz je na Economy. To treba automaty v americkejch autech radej pomalejs a vlacnejc, kazdopadne pokud se nekomu zachoval navod k pouziti sveho BMW, tak na konci v technickych datech je psana rychlejsi akcelerace u verzi s manualni prevodovkou, takze asi to tam nenapsali jen tak pro nic za nic.
nám jde ale pružné zrychlení,dnes jsem měřil znovu ve 21 hod. zde jsou výsledky, měřeno na BC:
50-100 km/h 6 vteřin
60-120 km/h 9 vteřin na E mód
60-120 km/h 8 vteřin na S mód
50-150 km/h 18 vteřin na E mód
50-150 km/h 16 vteřin na S mód
80-140 km/h 12 vteřin na E mód
80-140 km/h 11 vteřin na S mód
hodnoty jsem zaokrouhloval na celé vt. auto je úplná sériovka, najeto 220 000 tkm, zátěž:skoro plná výbava, v nádrži 30 l,
a teď měřte
50-100 km/h 6 vteřin
60-120 km/h 9 vteřin na E mód
60-120 km/h 8 vteřin na S mód
50-150 km/h 18 vteřin na E mód
50-150 km/h 16 vteřin na S mód
80-140 km/h 12 vteřin na E mód
80-140 km/h 11 vteřin na S mód
hodnoty jsem zaokrouhloval na celé vt. auto je úplná sériovka, najeto 220 000 tkm, zátěž:skoro plná výbava, v nádrži 30 l,
a teď měřte

- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
GeRox: To se změří naopak lehko, jestli to automat dělá na kickdown, tak s manuálem je to na tobě, abys ses co nejrychleji dostal z rychlosti A do rychlosti B, prostě použít co nejnižší kvalty.GeRoX píše:jsem vůl....Mirek píše:325iA je AUTOMAT![]()
![]()
tak se to asi tezko zmeri...chtelo by to urcit rychlostni stupne...nebo dle otacek?
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
v tom pripade tvrdim ze jsem rychlejsi nez automat....RedBaron píše:GeRox: To se změří naopak lehko, jestli to automat dělá na kickdown, tak s manuálem je to na tobě, abys ses co nejrychleji dostal z rychlosti A do rychlosti B, prostě použít co nejnižší kvalty.GeRoX píše:jsem vůl....Mirek píše:325iA je AUTOMAT![]()
![]()
tak se to asi tezko zmeri...chtelo by to urcit rychlostni stupne...nebo dle otacek?
neni problem jet 70 na 5 a pak to hodit na dvojku a jsem pryc...

