
S38 motor do e30
To je ten nejmenší problém zástavby S38, to udělá dneska kde kdo, 2 lišty se 2 dírama.Klakson píše:nápravnice musí jít o pár cm dolů

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nápravnice musí dolů, aby šla zavřít haubna 
A krom toho ten motor aspoň usadíš rovněji a není z kopce.
Jinak zástavba S38 mě furt nenechává spát
Ví někdo, jestli je rozdíl v délce hlavy u 3,6 a 3,8i? 3,6 má mech. rozdělovač, ale u 3,8i jsem viděl, že ta hlava je taky dost dlouhá.
Viděl jsem zástavbu, kde chaldič nebyl ani v čele, ani před čelem - byl normálně s VISCOU !!!!
Ale hodně tenkej..

A krom toho ten motor aspoň usadíš rovněji a není z kopce.
Jinak zástavba S38 mě furt nenechává spát

Ví někdo, jestli je rozdíl v délce hlavy u 3,6 a 3,8i? 3,6 má mech. rozdělovač, ale u 3,8i jsem viděl, že ta hlava je taky dost dlouhá.
Viděl jsem zástavbu, kde chaldič nebyl ani v čele, ani před čelem - byl normálně s VISCOU !!!!

Ale hodně tenkej..
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
mno co jsem se tak zacal ptat po cenach tak jsem zatim narazil na 3,6l za 70 000Kc coz je pro me ranec....to uz radsi dotahnu zborenou M5 z rise.....Klakson píše:to mě by so taky líbilo, ale ty ceny motorů se mě nelíbíto chce koupit 2 až 3 ks na náhradní díly
![]()
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Pouzit M30 by sel, ale pouze po upravach a o vydrzi takovyho bloku se da samozrejme diky nekovanym dilum pochybovat.Exclusive píše:Blok by měl být údajně stejny s M30, bavil jsem se s "psena" a ten opravoval S38 B36 a tvrdil, že tam jde použít spodek z M30, že hlava by na to měla sedět, tak nevím, jo a motor S38 má pan Savka z Klecánek, měl ten motor dokonce myslím ostré vačky a přeprogramovanou jednotku, říkal něco o 360-380 koních, ale nejsem si jistý, byli jsme tam na podzim
E 34 M5
Hahaha jednou jsem tu nadnesl že kdyžby tu byla nejaká jiná sekce,kam by mohli členové psát o ruzných zastavbách tak i já bych tam rozepsal zástavbu tohoto motoru do e30,ale jen tak do fora to psat nejde a je to fakt na dlouho,takže pokud tam ten motor nekdo dava a ma nejaky problem,zeptej se! Jinak psat kompletne od začatku,to nejde.Jinak ten motor tam fakt jde:-)!
tel.606347543