S38 motor do e30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 17. 05. 2007 15:09

nápravnice musí jít o pár cm dolů :wink:
E30 325i

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 17. 05. 2007 21:57

Klakson píše:nápravnice musí jít o pár cm dolů :wink:
To je ten nejmenší problém zástavby S38, to udělá dneska kde kdo, 2 lišty se 2 dírama. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 18. 05. 2007 00:08

Nápravnice musí dolů, aby šla zavřít haubna :-)
A krom toho ten motor aspoň usadíš rovněji a není z kopce.
Jinak zástavba S38 mě furt nenechává spát :-)
Ví někdo, jestli je rozdíl v délce hlavy u 3,6 a 3,8i? 3,6 má mech. rozdělovač, ale u 3,8i jsem viděl, že ta hlava je taky dost dlouhá.
Viděl jsem zástavbu, kde chaldič nebyl ani v čele, ani před čelem - byl normálně s VISCOU !!!! :-)
Ale hodně tenkej..

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 18. 05. 2007 07:17

to mě by so taky líbilo, ale ty ceny motorů se mě nelíbí :lol: to chce koupit 2 až 3 ks na náhradní díly :lol: :lol:
E30 325i

Negr
Příspěvky: 156
Registrován: 22. 07. 2005 10:06
Bydliště: Praha-chodov

Příspěvek od Negr » 18. 05. 2007 08:06

Klakson píše:to mě by so taky líbilo, ale ty ceny motorů se mě nelíbí :lol: to chce koupit 2 až 3 ks na náhradní díly :lol: :lol:
no zas tak horký to není :D

je to tam, ale chladič v příčce a visco je tak 2 cm od něj...

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 18. 05. 2007 13:40

Klakson píše:to mě by so taky líbilo, ale ty ceny motorů se mě nelíbí :lol: to chce koupit 2 až 3 ks na náhradní díly :lol: :lol:
mno co jsem se tak zacal ptat po cenach tak jsem zatim narazil na 3,6l za 70 000Kc coz je pro me ranec....to uz radsi dotahnu zborenou M5 z rise.....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 04. 09. 2007 08:09

Exclusive píše:Blok by měl být údajně stejny s M30, bavil jsem se s "psena" a ten opravoval S38 B36 a tvrdil, že tam jde použít spodek z M30, že hlava by na to měla sedět, tak nevím, jo a motor S38 má pan Savka z Klecánek, měl ten motor dokonce myslím ostré vačky a přeprogramovanou jednotku, říkal něco o 360-380 koních, ale nejsem si jistý, byli jsme tam na podzim :roll:
Pouzit M30 by sel, ale pouze po upravach a o vydrzi takovyho bloku se da samozrejme diky nekovanym dilum pochybovat.
E 34 M5

Knedlik
Příspěvky: 20
Registrován: 09. 12. 2004 11:17
Bydliště: praha

Příspěvek od Knedlik » 04. 09. 2007 19:48

Hahaha jednou jsem tu nadnesl že kdyžby tu byla nejaká jiná sekce,kam by mohli členové psát o ruzných zastavbách tak i já bych tam rozepsal zástavbu tohoto motoru do e30,ale jen tak do fora to psat nejde a je to fakt na dlouho,takže pokud tam ten motor nekdo dava a ma nejaky problem,zeptej se! Jinak psat kompletne od začatku,to nejde.Jinak ten motor tam fakt jde:-)!
tel.606347543

kral007
Příspěvky: 161
Registrován: 03. 05. 2007 22:30
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 » 05. 09. 2007 16:41

to Radek_750iA: vis ze jses peknej provokater? :-)
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO

Odpovědět