Taky rozvody má M10 jiný oproti M40,M10 má řetěz M40řemen který vyžaduje častější výměnu než řetěz.2x M10 mám a jsem max spokojen co se výdrže a trvanlivosti týče.Co 10 000 jen měním olej a co 20000 přeběhnu ventilyCharvy píše:M40 má hydraulický zdvihátka ventilů, tzn že odpadá seřizování ventilů. Z toho ale vyplývá že po opotřebení budeš muset vyměnit vahadla, vačku (?), a tyto motory mají hodně najeto takže vpodstatě nenajdeš perfektní hlavu na M40, pokud není nově dělaná. Doufám že nemelu z cestyHelldiver píše:Tak ja neviem teraz vobec uz vobec. Ale pohladam este fore, urcite sa to tu uz riesilo stokrat, ze aku e30... Este by ma zaujimalo v com je M40 1.8 natolko zaludna oproti M10 1.8 rad sa dozviem nieco nove
.
Takže shrnutí: Pokud ti stačí nižší výkon se spoelhlivým motorem tak bych volil 1.8 M10. Z R6 je obecná pravda že 2.0i nemá cenu kvůli pojistce apod -> tudíž raději si přidat a pořídit pěknou 2.5i . Motor iS nehodnotim protože o něm nic nevim
Je to jen na tobě !
Cena BMW E30
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
hej haloooo tam za kopce tady u nas v CZ uz se prestavby delat nemusejMax-Max píše:jedna dost podstatna vec: kluk resi koupi auta na Slovensku, kde neni mozna legalni prestavba, tudiz cokoliv co ma cenu v Kc pro nej neni zajimave, pokud nechce do prestavby zaangazovat mistra flexu.... slusna e30 s papirama tady nejde pod 40-50. Kapisto, amigos?
amiiiigos - Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
napis neco co nevim, dedkuMaranelo píše:hej haloooo tam za kopce tady u nas v CZ uz se prestavby delat nemusejMax-Max píše:jedna dost podstatna vec: kluk resi koupi auta na Slovensku, kde neni mozna legalni prestavba, tudiz cokoliv co ma cenu v Kc pro nej neni zajimave, pokud nechce do prestavby zaangazovat mistra flexu.... slusna e30 s papirama tady nejde pod 40-50. Kapisto, amigos?amiiiigos
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
do 200 tis km...zabudni.... kazda ma cez a ktora nie bude stat majetok.... ja myslim ze od tych 55 mozes pozerat... ale vzdy treba pozorne pozerat ci to nie je pasca...poznam 325 na predaj aj za 120...aj iso za 140 alebo 170.... kazdy si urcuje vlastnu cenuHelldiver píše:A kolko je teda slusna cena za 325i so samosvorom v dobrom stave (rv od 86 vyssie, najazdenych max 200 000km), ziadne extra doplnky, trocha hrzde nevadi, ale podvozok v poriadku a motor tiez...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Tak som sa uz viac-menej rozhodol. 6 sestvalec by som chcel, kludne aj 320i ked uz nie 325i, ale mam 18 rokov, bude to moje prve auto, nemam najazdene okrem autoskoly prakticky nic a rodicia ma nedotuju. Teda bolo by fajn mat na zadnych kolesach 170 koni, ale skoncilo by to asi zle, v lepsom pripade by ma to financne dost nicilo, poistku by som mal za 13 000 mozno, co je oproti 7900 za 1.8 dost vela, zralo by to tiez nie malo. Proste som si povedal, ze nebudem kupovat auto nad svoje pomery. Teda kupujem 318i, Kvoli udrzbe a rozvodom M10, podla reakcii na fore je to celkom drzak. Problem je len ten, ze nejak 318i M10 bawa neviem najist (na slovensku) - hladal som na autovia.sk, autobozar.eu.sk a tam max 1-2 318i a aj to M40. Mam teda mensiu prosbu na slovenskych uzivatelov fora: Kde a ako hladat? pripadne neviete o nejakej 318i M10 v slusnom stave ?
E30 325i
E34 535i
E34 535i
