Jinak:PROČ se vám líbí BMW??

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 04. 11. 2006 17:18

E30 se mi nikdy nelíbila až do čtvrtka,kdy jsem se svezl v 320 a když jsem vylezl,tak jsem prde** mohl štípat 3ku drát... uplně jsem pochopil proč je to "srdeční záležitost" a hned jsem se zamiloval...ale bohužel mam jen Favorita a jako "chudej student" bych to neuživil,takže si ještě počkám ... prostě nářez...
:lol:

Uživatelský avatar
stva
Příspěvky: 19
Registrován: 12. 08. 2004 18:14
Bydliště: Nová Včelnice

Příspěvek od stva » 11. 11. 2006 14:46

Záchvat píše:1. tvar karoserie uz v dobe, kdyz jsem byl male robě. A porad se mi e30 libi, i kdyz je to uz skoro veteran.

2. jizdni vlastnosti. Slusnej a hravej podvozek.

3. proste tver palubni desky naklonen k ridici.

4. je to stavebnice, zprevoduju si to jak chci, dovybavim a kdyz se mi zachce, dam si tam na vikend klidne jinej motor


Ma porad neco do sebe, i kdyz moc praktickej ( pro me, pro rodinu ) neni.
Nechtěl jsi napsat 4. bod jako první? :wink:

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 11. 11. 2006 18:12

Tak dobře, Já taky a začnu pěkně od začátku: Cca ve 14 letech jsem si pořídil moje první auto, byla to totálně shnilá Dacia 1300 s propadajícím se motorem, uhnilou řadící pákou od podlahy, vyloženě polní záležitost. Byl tam vysypaný kloub na poloose, tak jsem si to spravil a učil jsem se dělat kraviny a vyhcytávat řízení. Poté jsem jaksi už neměl na provoz, tak jsem ji "výhodně" :) prodal za 300Kč známému, taky na hraní. Poté se mně naskytla příležitost dostat od známých Škodovku 110 v celkem fakt dobrém stavu, rez to ani nevidělo, stála pár roků v garáži. Bylo mně asi 16 let když jsem poprvé vydělával motor a dával na výbrus kliku. Tomuto autu jsem prakticky vděčný za to, co mně naučilo. Díkybohu jsem auto dal úspěšně do kupy a jezdilo docela pěkně, kor v zimě s ním byla prča. Ale v 17 letech jsem se dostal na velmi dobře paltově ohodnocenou brigádu (aspoň pro mně) a tak jsem začal docela vážně přemýšlet nad normálním autem na provoz, vzhledem k tomu,že byl řidičák již na cestě. Abych se ještě vrátil do dětství, vždy mně táhly ty klasické americké hranaté tvary a čumáčky ve tvaru žraločka, z toho jsem byl vždy unešený, ale v době pořizování prvního auta jsem na to pozapomněl a byl jsem omámen docela pěkným VW Scirrocem ale s 1,6 karburátorovým motorem. Jelikož jsem zbrklá povaha, tak jsem si řekl, že ten bude můj. Pokaždé, když jsem náhodou přijel o prázdninách z brigády domů, např. někdy na víkend, chodil jsem se do toho bazaru dívat, jestli tam ještě stojí, jenomže jaké bylo mé rozčarování, když jsem tam jednoho dne přišel a Sciiro nikde. Hrozně mně to štvalo, už jsem si představoval jak se v něm vozím, ale bohužel nevyšlo to.. Jednoho večera, bylo to někdy ke konci srpna, pamatuju si to jako by to bylo teď :), jsem prolézal inzeráty na TipCars a říkal jsem si, mrknu se na BMW, možná něco najdu - a našel jsem na fotkách vcelku malého rozlišení jsem našel to, po čem jsem vždy jako malé dítě toužil - žraločinu a ještě k tomu 5ku, za cenu, která byla pro mně díky brigádě dostupná. Tak jsem se domluvil s majitelem, že se na ni dojedeme podívat, no a my jsme s přátely vyrazili dne 31.8.2005 na trip. Přijeli jsem tam, a jak jsem ji viděl, bylo to jasné. Nemohl jsem bez ní odjet. ta E28 nebyla vůbec vyjímečná, rozvité sklo na zrcátku, fušersky zatřená hniloba na lemu baltníku, ale toto všechno jsem přehlížel, jelikož to bylo mé vysněné "Bafo" a při pomyšlení, jak na mně všeci budou hledět, až s tím pojedu do školy nebo někam jinam mně jímal tak nádherný pocit. Samozřejmně jsem ho vzal no a už jsme si ro štrádovali domů... Bože jak Já jsem byl nadšený z toho všeho! Ze šíbru, ze šestiválce, což je celkem rarita mezi normálnímy auty, z toho nádherného šípovitého čumáku, z toho prostoru, prostě na našich silnicích klasický křižník. Bohužel jelikož mi bylo teprve 17, tak řídil kámoš, ale udělali jsme si pauzu za Brnem na Arlace a tam jsem si poprvé sedl za volant a projel se po parkovišti. Booože, teď se mi ten pocit znovu vrací, nádhera. Na cestě domů jsme si jeli trochu jinama, bočníma silnicema a tam jsem si přesedl za volant a poprvé jsem se doopravdy projel, poprvé jsem si nastavil podle svých potřeb sedadlo, které již nebudu muset přenastavovat kvůli tomu, aby mohl řídit někdo jiný, poprvé jsem si hrál se elektrickýma zrcátkama jako malé dítě. Ten čtyřoký výraz žraloka, čtyři světla záříci do tmy, bože... 8) A nyní zpátky do reality - podrobnější průzkum auta vnesl do děja zásadní informaci - bude se do toho auta nasypat hodně peněz. Spodek byl chycený, pružiny vzadu v prdeli, tlumiče to samé. Pak byla první "bouračka" v zimě na letních gumách (jel jsem na evidenční kontrolu). nic vážného, pouze mně ustřelita prdel a štrajchnul jsem o barák, chvalabohu nic hrozného... Vytrestala mně má blbost, kdybych nezkoušel co to na sněhu dělá, nic by se nestalo.. :roll: byl jsem z toho auta nadšený, ale při letošní brigádě jsem začínal uvažovat o prodeji a následné koupi něčeho lepšího. Sváděl jsem doslova vnitřní boj co dělat, ale nakonec, stejně jako v pohádkách, vyhrála láska a Já jsem si žraloka nechal a udělal jsem mu velikou radost ve formě mnoha nových ND a vytouženého samosvoru. Uvidíme jak se tento příběh dál vyvine, ale jsem za toto auto rád, hrozně moc. A jsem taky rád za toto téma, protože když jsem si četl všechny příspěvky, hrozně mně to povzneslo a zase jsem nedočkavý každého aspoň trochu pěkného dne, kdy budu moct opravovat toho svého mazlíka.. :) jendou mi jeden člověk řekl, že to auto mi tuto péči oplatí, že mně všechno to vynaložené úsilí a nervy z počátečních problémů vrátí v dobrém, ve spolehlivosti, v radosti z jízdy. Já v to věřím a doufám že mně nezklame
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 11. 11. 2006 19:19

No tak ja jsem se dostal k BMW přes počitače, hrala se tehdy NeedForSpeed 3ka(hot pursuit) a pak hned 4ka(HighStakes/Road Challenge) kdy jsem zjistil že se daji dělat auta do hry jen stači stahnout programy a zkusim se naučit.
Předělal jsem par aut(Siecento, 993ku atd) a nikdy mě moc nelakalo dělat Bawory nebo Meďoury protože je dělal každej a nechci udělat z houwna splacanou obludu jako byla většina ostatnich diky jejich neschopnosti se naučit modelovat.
Jenže pak jsem se nějak dostal k napadu udělat e28m5 protože ji nikdo nezkoušel ani dělat jelikož ten zakladni model(m5e39) co sloužil jako darce kostry se musel hodně pozměňovat a to se ostatnim moc nechtělo :D takže jsem si řek že mam šanci! Vyšla docela dobře, samo byla doba tuningu a kola na ni byli cca 18"ky :lol:
Pak jsem udělal 750e32, pak M3E30 a 325e30.

Diky m3e30 mě e30ca uchvatila protže jsem musel prostudovavat tůny fotek ze všech uhlů aby to sedělo. Stejne se dělo se všema baworama co jsem dělal a ono se neda zalaskovat když na to furt čumiš :lol: ne, design e30 je nadčasovy podle mě stale je nadherny na pohled, neprojela kolem mě ani jedna aniž bych se za ni neohlidnul, mimojine jste tady byli svědky vylevů mych emoci o e30 v několika threadech za tu dobu co jsem tady :oops:

Od ty doby snim o m3e30 a ma 318ka je vlastně prvni krok v seznameni se s baworama nazivo :D předtim jsem asi 5-7 let zpět seděl v jedne v ESAch, na porijižďku se mnou nejeli protože jsem byl moc mladej.
Obrázek

Uživatelský avatar
Koby
Příspěvky: 183
Registrován: 17. 04. 2006 12:08

Příspěvek od Koby » 12. 11. 2006 20:43

Taky něco přihodim.
K BMW jsem se dostal v podstatě přes mýho tátu. Když mi bylo nějakej 5 let, tak měl 2 roky starou třícu 324 TD, to byl rok tuším 93. Diamandswarc, klima, tempomat, posilovač, vše v el. -prostě výbava, kterou jsem po téměř ročním sledování tohoto fora v sekci Prodám auta snad ještě neviděl :) Supr auto, ale bohužel jsem byl moc malý na to, abych si ho svým zpusobem užil. Bohužel asi po 2 letech to táta prodal z důvodu v té době obrovských ale opravdu obrovských nákladů. Doslova s každým prdem do bmw servisu - v té době to auto opravdu neuměl opravit každý garážmistr :) Co si tak pamatuju, výměna oleje v té době 4500,- . Nová převodovka 60 000,- apod... No nic, jdeme dál.

čas plynul a na bmw jsem nějak pozapomněl :) Ale jednoho dne přinesl táta katalog nové trojkové řady, bylo to v roce 98, tudíž e46 a mě bylo 10 let. První měsíc jsem s tim ktolgem spal v posteli a věděl jsem, co si jednou koupim!! jenomže ještě jsem nevěděl proč, krom designu...

Před rokem jsem kupoval první auto ( corsa ) a ačkoliv to měla být právě tříca, bylo mi to rozmluveno z důvodu nezkušenosti se zadním náhonem. To jsem ale pořád nevěděl co to znamená bmw v tom pravym slova smyslu krom sympatií. No, jednoho večera mě kámoš svezl v přiblblý 316i a bylo vše jasný - Corsa byla na prodej :)

Corsu jsem prodal více než dobře, trošku jsem došetřil a pak už jenom váhání, jestli e36 nebo najistotu e30. Ale nakonec jsem riskńul e36 coupé, protože to byla láska na první pohled co jsem si do jednoho sedl. = níkzo posed, palubka natočená na řidiče, malinký budíky, všechno u ruky - prostě jako v pokojíčku a zatim si nestěžuju. Náký investice tam jsou, ale to se přes zimu dodělá a bude A1 stav!! :) Auto je božský, za necelý měsíc najeto 2500 km a z auta pořád nechápu, motor mám sice 1.8is ale zatím mi to vyhovuje. Spíš než motor mě prostě baví naprosto čitelný podvozek. TO jsem nezažil a chtěl bych se svýst i třeba v e46, protože to je prej zase o něčem jinym:) Takže pro mě hráli prim hlavně podvozek, reakce na řízení, tuhá spojka, pak design samotný, sympatie k značce a palubka natočená na řidiče je taky supr. P

Odpovědět