casy 400m sprint mate nekdo svoje udaje??
Re: casy 400m sprint mate nekdo svoje udaje??
tech cca 13,7 mam se soucasnym autem .. 328i ma casy o cca vterinu horsiFlery píše:otazka je s jakm autemLOPOLO píše:...mno ja mam s dlouhym diferakem (3,15) cas na rovine ( Mimon ) na sjetejch 225tkach 13,67.nekdy mam pocit ze M52 jede lip jak M20 pri nizsi vaze ale bohuzel nemoh sem ho vzit a vyzkouset v patek sem prisel o predek auta
do 3,5
http://www.tuning-sraz.cz/vysledky/kategorieVII.pdf
do 3,0
http://www.tuning-sraz.cz/vysledky/kategorieVI.pdf
primej link nejde .. takze tady
http://www.tuning-sraz.cz/index.php?page=7&lang=cz
v ostrejch merenej uz se mi nepovedlo zajet tak dobrej cas jako v rannim treningu, ze kteryho je tech 14,62LOPOLO píše:Nebylo to o sekundu vic?DC píše:muj nejlepší čas s 3,5kou byl 14,62 teď na HSM3
http://www.mimonskevalky.cz/vysledky/hs ... 500ccm.htm
mam totiz debilne vyreseny sani a jelo to pak uz o dost hur a kevsemu sem prohrabal starty, coz se v treningu nedelo
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
treba to UNO 1.3T FCS-ho ma tak 750kg a mozna 150PS (velký turbo, vstřiky, vačka, jednotka, písty, tlak turba...) + slicky, dojezdovkyDEJVID píše:Turba 1,3 měly myslim 101 a 105PS a 1,4 112PS a váhu tipuju kolem 800-900kg.


2.0 i-VTEC
Prodej home Hi-Fi produktů značek Harman/Kardon, Pioneer, Panasonic, Sony, JBL, Infinity, Bose, Bowers&Wilkins, Canton, Jamo, Denon...
Bezpečnostní kamery, kamerové systémy, CCTV, webové IP-kamery, videoservery
Prodej home Hi-Fi produktů značek Harman/Kardon, Pioneer, Panasonic, Sony, JBL, Infinity, Bose, Bowers&Wilkins, Canton, Jamo, Denon...
Bezpečnostní kamery, kamerové systémy, CCTV, webové IP-kamery, videoservery

budem holt ty una muset pozvat nekam na hodne zakroucenou okresku, abychom si zpravili naladu
jen ze zkusenosti...segra moji ex tohle uuuno pred casem vlastnila a ja ho mnohokrat ridil - v primce je to mrcha, ale v zatackach kdyz si zafouka, nemaj sanci to ty predni kola prenest...a letime po tecne ven
....nic pro me a pocitam ze tady pro nikoho
me to auto donutilo ubrat uz pri predstave srazeneho patniku
, slyseli jste nekdy ten zvuk, kdyz uno zavre dvere ?
břink..........
holt takove nasiratko na semafory












- Dieter Bonrath
- Příspěvky: 352
- Registrován: 02. 05. 2006 17:05
- Bydliště: Praha
sprinty
U nás na firmě máme kluka, co měl R5 Turbo, ještě nějákou pošolíchanou a když jsme s ním závodil já (M20B25) a šéf Audi Coupé 2,8 V6, tak do stovky mělo Rendl navrch ale ve stopadesáti skoro motor vyskočil ven, takže tím jeho sprint skončil. Takže mrňousové sice jedou ale jen do nízké rychlosti, pak končí, takže budeme muset jezdit jen sprinty na jednu míli a né na 1/4 míle 

e34 m40 5G, e31 m70 6G
Re: sprinty
jo jo , na dalnici si objem zjedna respekt, ale tak do 120, coz je u toho una vytocena trojka, to jede jako ohniva zidleDieter Bonrath píše:U nás na firmě máme kluka, co měl R5 Turbo, ještě nějákou pošolíchanou a když jsme s ním závodil já (M20B25) a šéf Audi Coupé 2,8 V6, tak do stovky mělo Rendl navrch ale ve stopadesáti skoro motor vyskočil ven, takže tím jeho sprint skončil. Takže mrňousové sice jedou ale jen do nízké rychlosti, pak končí, takže budeme muset jezdit jen sprinty na jednu míli a né na 1/4 míle

- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
zalezi na pomeru vaha/vykon takze uno ti ujede uplne s prehledem,hold nevyhoda non turbo motoru,na sprintech se "obyc" auta jako e30 moc nechytaj pokud nejsou hodne odlehceny + upravy + velmi dobry ridic.
Me se strasne radi pomalu s mym autem,nevim proc,s jinyma autam se mi radi dobre ale s e30 je to proste docela dlouho doba oproti tomu co sem jezdil
Me se strasne radi pomalu s mym autem,nevim proc,s jinyma autam se mi radi dobre ale s e30 je to proste docela dlouho doba oproti tomu co sem jezdil

jo jelo ale stejne ti je ten prevodovy pomer (seriovy) k hovnu pokud chces jezdit sprinty podle toho musis uzpusobit cely auto,kratsi prevody,odlehceni,ridici jednotka tomu prizpusobena,dobry ridic,Night.chimera píše:a co takhle nachipovat
TDS 170HP a 335NM to uz by snad jelo ne??
nejvic na sprintech se da ztratit na startu kdy se na seriovych gumach start "prohrabe" proto lepsi koupit M/T drag slicks ale ty uz sou na auta vykonove jinde



pokud si vemes seriovy auto tak to neni staveny na sprinty,kdyz si vemes uno turbo,tak to vazi pod 1 t a vykon to ma hodne slusny,u e30 chybi v serii turbo,nerikam ze se neda udelat z atmosfery poradny mazec ale z turba za 2x mensi penize jeste vetsi, pokud je to turbo davane seriove,pokud je to nejaky kit nebo zastavba tak je to docela dloouha doba stravena na brzde a ladeni ecu a na zakazku vyrobene veci sou docela drahy na cesky pomery ( tim nerikam ze to je pro kazdyho drahy ale pro normal lidi.)


v prospektech muzes mit napsany takovy cas,ale zalezi na jezdci jak je zkuseny a jak s tim autem umi.Vzdycky zalezi vetsinou na jezdci. a hlavne "launching technique" a prizpusobeni otacek a rychlost vypusteni spojky,povrchu drahy(hruby,jemny,etc.) a chovani vozu je dulezite na sprinty...Záchvat píše:Ted ctu prospekt 205 1.9 GTi a 400m ma za 15.8 a 0-100km/h za 7.8.
Cisla sou hezky co sou napsany v prospektech ale nevis jestli to mel s plnou nadrzi,kolik vazil jezdce,kolik "fuel" mel a dalsich drobnosti ktere v dusledku delaj na konecnem case drahoceny desetiny sekund ktere vyhravaji nebo prohravaji zavod. Je treba blbost srovnavat letistni povrch s specialni "drag" drahou ktera je udelana velmi kvalitne a velmi rovna (zadny diry,prevyseni a podobne..


To mi psat nemusis, je mi to jasny, daval jsem to sem jen pro priblizne srovnani, protoze jsem si to zrovna cetl .........Bobik píše:v prospektech muzes mit napsany takovy cas,ale zalezi na jezdci jak je zkuseny a jak s tim autem umi.Vzdycky zalezi vetsinou na jezdci. a hlavne "launching technique" a prizpusobeni otacek a rychlost vypusteni spojky,povrchu drahy(hruby,jemny,etc.) a chovani vozu je dulezite na sprinty...Záchvat píše:Ted ctu prospekt 205 1.9 GTi a 400m ma za 15.8 a 0-100km/h za 7.8.
Cisla sou hezky co sou napsany v prospektech ale nevis jestli to mel s plnou nadrzi,kolik vazil jezdce,kolik "fuel" mel a dalsich drobnosti ktere v dusledku delaj na konecnem case drahoceny desetiny sekund ktere vyhravaji nebo prohravaji zavod. Je treba blbost srovnavat letistni povrch s specialni "drag" drahou ktera je udelana velmi kvalitne a velmi rovna (zadny diry,prevyseni a podobne..

------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520