casy 400m sprint mate nekdo svoje udaje??

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
DEJVID
Příspěvky: 112
Registrován: 26. 09. 2005 22:17
Bydliště: Brandejs

Příspěvek od DEJVID » 18. 07. 2006 10:24

Turba 1,3 měly myslim 101 a 105PS a 1,4 112PS a váhu tipuju kolem 800-900kg.

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: casy 400m sprint mate nekdo svoje udaje??

Příspěvek od LOPOLO » 18. 07. 2006 10:44

Flery píše:
LOPOLO píše:...mno ja mam s dlouhym diferakem (3,15) cas na rovine ( Mimon ) na sjetejch 225tkach 13,67.
otazka je s jakm autem :lol: nekdy mam pocit ze M52 jede lip jak M20 pri nizsi vaze ale bohuzel nemoh sem ho vzit a vyzkouset v patek sem prisel o predek auta :evil:
tech cca 13,7 mam se soucasnym autem .. 328i ma casy o cca vterinu horsi

do 3,5
http://www.tuning-sraz.cz/vysledky/kategorieVII.pdf

do 3,0
http://www.tuning-sraz.cz/vysledky/kategorieVI.pdf


primej link nejde .. takze tady
http://www.tuning-sraz.cz/index.php?page=7&lang=cz
very individual coupe E36 332i
LOPOLO AV PRODUCTION
http://www.3d.cz ( lopolo.cz, lopolo.eu)

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 18. 07. 2006 11:18

LOPOLO píše:
DC píše:muj nejlepší čas s 3,5kou byl 14,62 teď na HSM3
Nebylo to o sekundu vic?

http://www.mimonskevalky.cz/vysledky/hs ... 500ccm.htm
v ostrejch merenej uz se mi nepovedlo zajet tak dobrej cas jako v rannim treningu, ze kteryho je tech 14,62

mam totiz debilne vyreseny sani a jelo to pak uz o dost hur a kevsemu sem prohrabal starty, coz se v treningu nedelo
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 18. 07. 2006 18:27

tzn. že na sprinty nejlíp bude E36 M3 3,0, v katekorii do 3,0litrů :lol: doufám že moje 325 po kůře hodně zhubne, abych s těma Unama držel tempo :lol: :lol: :lol:
E30 325i

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 18. 07. 2006 19:28

Klakson píše:tzn. že na sprinty nejlíp bude E36 M3 3,0, v katekorii do 3,0litrů :lol: doufám že moje 325 po kůře hodně zhubne, abych s těma Unama držel tempo :lol: :lol: :lol:
Ja Una s 328 pojizdel .. ale s turbama se daj delat zazraky :-)
very individual coupe E36 332i
LOPOLO AV PRODUCTION
http://www.3d.cz ( lopolo.cz, lopolo.eu)

Uživatelský avatar
Bordel
Příspěvky: 71
Registrován: 30. 11. 2005 20:56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel » 18. 07. 2006 19:29

DEJVID píše:Turba 1,3 měly myslim 101 a 105PS a 1,4 112PS a váhu tipuju kolem 800-900kg.
treba to UNO 1.3T FCS-ho ma tak 750kg a mozna 150PS (velký turbo, vstřiky, vačka, jednotka, písty, tlak turba...) + slicky, dojezdovky :lol:

Obrázek
2.0 i-VTEC

Prodej home Hi-Fi produktů značek Harman/Kardon, Pioneer, Panasonic, Sony, JBL, Infinity, Bose, Bowers&Wilkins, Canton, Jamo, Denon...
Bezpečnostní kamery, kamerové systémy, CCTV, webové IP-kamery, videoservery
:wink:

Uživatelský avatar
Sonny
Příspěvky: 196
Registrován: 10. 04. 2005 11:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Sonny » 19. 07. 2006 11:57

jak píše Daniel...malá lehká mrcha s dost koňma na tak malou karu...ti kluci ty una stavi stejně jenom na sprinty...holt se s tím budete muset smířit :lol:
E60 530iA
ex BMW 318iS

Paganini
Příspěvky: 687
Registrován: 07. 05. 2006 12:13

Příspěvek od Paganini » 19. 07. 2006 14:39

budem holt ty una muset pozvat nekam na hodne zakroucenou okresku, abychom si zpravili naladu :lol: jen ze zkusenosti...segra moji ex tohle uuuno pred casem vlastnila a ja ho mnohokrat ridil - v primce je to mrcha, ale v zatackach kdyz si zafouka, nemaj sanci to ty predni kola prenest...a letime po tecne ven :roll: ....nic pro me a pocitam ze tady pro nikoho :wink: me to auto donutilo ubrat uz pri predstave srazeneho patniku :) :D :lol: , slyseli jste nekdy ten zvuk, kdyz uno zavre dvere ?:wink: břink.......... :roll: :roll: :roll: holt takove nasiratko na semafory 8) :lol:

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 19. 07. 2006 16:49

V HK na tuningu jezdila jedna 325i a měla časy kolem 15sek. Pod 15sek už tam šli jen celkem slušný auta. Ten čas Flery, co udáváš mi příjde dost vysokej :?

Uživatelský avatar
Dieter Bonrath
Příspěvky: 352
Registrován: 02. 05. 2006 17:05
Bydliště: Praha

sprinty

Příspěvek od Dieter Bonrath » 19. 07. 2006 19:15

U nás na firmě máme kluka, co měl R5 Turbo, ještě nějákou pošolíchanou a když jsme s ním závodil já (M20B25) a šéf Audi Coupé 2,8 V6, tak do stovky mělo Rendl navrch ale ve stopadesáti skoro motor vyskočil ven, takže tím jeho sprint skončil. Takže mrňousové sice jedou ale jen do nízké rychlosti, pak končí, takže budeme muset jezdit jen sprinty na jednu míli a né na 1/4 míle :lol:
e34 m40 5G, e31 m70 6G

Paganini
Příspěvky: 687
Registrován: 07. 05. 2006 12:13

Re: sprinty

Příspěvek od Paganini » 19. 07. 2006 21:40

Dieter Bonrath píše:U nás na firmě máme kluka, co měl R5 Turbo, ještě nějákou pošolíchanou a když jsme s ním závodil já (M20B25) a šéf Audi Coupé 2,8 V6, tak do stovky mělo Rendl navrch ale ve stopadesáti skoro motor vyskočil ven, takže tím jeho sprint skončil. Takže mrňousové sice jedou ale jen do nízké rychlosti, pak končí, takže budeme muset jezdit jen sprinty na jednu míli a né na 1/4 míle :lol:
jo jo , na dalnici si objem zjedna respekt, ale tak do 120, coz je u toho una vytocena trojka, to jede jako ohniva zidle :lol:

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 20. 07. 2006 19:17

LOPOLO píše:
Klakson píše:tzn. že na sprinty nejlíp bude E36 M3 3,0, v katekorii do 3,0litrů :lol: doufám že moje 325 po kůře hodně zhubne, abych s těma Unama držel tempo :lol: :lol: :lol:
Ja Una s 328 pojizdel .. ale s turbama se daj delat zazraky :-)
hmmm, takže vybrat banku postavit motor jako má JFK v325i a bude :lol:
E30 325i

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 28. 07. 2006 13:02

a co takhle nachipovat
TDS 170HP a 335NM to uz by snad jelo ne?? :roll:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 28. 07. 2006 14:23

serte na sprinty, bawo je auto do zataček :roll:

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 28. 07. 2006 15:35

Kámoš zajel s ostrou etou na Hradci 14,8 :idea:
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring :-)

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 28. 07. 2006 15:59

zalezi na pomeru vaha/vykon takze uno ti ujede uplne s prehledem,hold nevyhoda non turbo motoru,na sprintech se "obyc" auta jako e30 moc nechytaj pokud nejsou hodne odlehceny + upravy + velmi dobry ridic.

Me se strasne radi pomalu s mym autem,nevim proc,s jinyma autam se mi radi dobre ale s e30 je to proste docela dlouho doba oproti tomu co sem jezdil
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 28. 07. 2006 16:21

Ted ctu prospekt 205 1.9 GTi a 400m ma za 15.8 a 0-100km/h za 7.8.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 28. 07. 2006 16:40

Night.chimera píše:a co takhle nachipovat
TDS 170HP a 335NM to uz by snad jelo ne?? :roll:
jo jelo ale stejne ti je ten prevodovy pomer (seriovy) k hovnu pokud chces jezdit sprinty podle toho musis uzpusobit cely auto,kratsi prevody,odlehceni,ridici jednotka tomu prizpusobena,dobry ridic,
nejvic na sprintech se da ztratit na startu kdy se na seriovych gumach start "prohrabe" proto lepsi koupit M/T drag slicks ale ty uz sou na auta vykonove jinde :twisted: :lol: :D

pokud si vemes seriovy auto tak to neni staveny na sprinty,kdyz si vemes uno turbo,tak to vazi pod 1 t a vykon to ma hodne slusny,u e30 chybi v serii turbo,nerikam ze se neda udelat z atmosfery poradny mazec ale z turba za 2x mensi penize jeste vetsi, pokud je to turbo davane seriove,pokud je to nejaky kit nebo zastavba tak je to docela dloouha doba stravena na brzde a ladeni ecu a na zakazku vyrobene veci sou docela drahy na cesky pomery ( tim nerikam ze to je pro kazdyho drahy ale pro normal lidi.) :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 28. 07. 2006 22:28

Záchvat píše:Ted ctu prospekt 205 1.9 GTi a 400m ma za 15.8 a 0-100km/h za 7.8.
v prospektech muzes mit napsany takovy cas,ale zalezi na jezdci jak je zkuseny a jak s tim autem umi.Vzdycky zalezi vetsinou na jezdci. a hlavne "launching technique" a prizpusobeni otacek a rychlost vypusteni spojky,povrchu drahy(hruby,jemny,etc.) a chovani vozu je dulezite na sprinty...
Cisla sou hezky co sou napsany v prospektech ale nevis jestli to mel s plnou nadrzi,kolik vazil jezdce,kolik "fuel" mel a dalsich drobnosti ktere v dusledku delaj na konecnem case drahoceny desetiny sekund ktere vyhravaji nebo prohravaji zavod. Je treba blbost srovnavat letistni povrch s specialni "drag" drahou ktera je udelana velmi kvalitne a velmi rovna (zadny diry,prevyseni a podobne.. :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 29. 07. 2006 07:43

Bobik píše:
Záchvat píše:Ted ctu prospekt 205 1.9 GTi a 400m ma za 15.8 a 0-100km/h za 7.8.
v prospektech muzes mit napsany takovy cas,ale zalezi na jezdci jak je zkuseny a jak s tim autem umi.Vzdycky zalezi vetsinou na jezdci. a hlavne "launching technique" a prizpusobeni otacek a rychlost vypusteni spojky,povrchu drahy(hruby,jemny,etc.) a chovani vozu je dulezite na sprinty...
Cisla sou hezky co sou napsany v prospektech ale nevis jestli to mel s plnou nadrzi,kolik vazil jezdce,kolik "fuel" mel a dalsich drobnosti ktere v dusledku delaj na konecnem case drahoceny desetiny sekund ktere vyhravaji nebo prohravaji zavod. Je treba blbost srovnavat letistni povrch s specialni "drag" drahou ktera je udelana velmi kvalitne a velmi rovna (zadny diry,prevyseni a podobne.. :wink:
To mi psat nemusis, je mi to jasny, daval jsem to sem jen pro priblizne srovnani, protoze jsem si to zrovna cetl ......... :wink:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Odpovědět