Alternátor

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 03. 2006 16:14

Rudkoo píše:ten anonym som bol ja zabudol som sa prihlásiť
dobre, tak inak, alebo som to zle pochopil. Pises: "...ps ešte jedna vec pokial ho aj nabudíš pridaním nedobíja dobre ide asi len na polovicu výkonu. teraz dobíja podstatne lepšie. odsledované voltmetrom...." to znamena, ze aj s tou tvojou ziarovkou v motore musis pridat na otackach aby dobijal. Pre tvoju informaciu: altik dobija uz od volnobehu na 13.85 - 14.2, regler spolu s mostikom sa staraju o primerane vystupne napatie pri akychkolvek otackach. Dobry alternator nesmie pracovat dobre a podstatne lepsie, on ma makat STALE rovnako. Takze kamarat, kolko je hodnota napatia pri nastartovanom aute na volnobeh?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Rudkoo
Příspěvky: 37
Registrován: 09. 03. 2006 10:50
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od Rudkoo » 17. 03. 2006 09:02

to PS bolo ako reakcia na Petr237 keď napsal že bude auto na ďalej vytáčať do 3000 ot. a pripojí voltmeter aby videl kedy alternátor nabehne. Tak som mu chcel objasniť že pri tomto altík nenabíja na 100 percent.
Mne už dobíja hneď po naštartovaní.
Pred tým než som domontoval žiarovku alternátor dával maximálne po vytočení otáčok a následne aj pri volnobehu 13,2V až 13,5 teraz dáva niečo kolem 13,8V

Až zistím prečo nejde napetie na žiarovku do palubky dám vedieť.
BMW 323i

Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

Příspěvek od Tony » 17. 03. 2006 17:14

To by mě zajímalo, mám úplně stejnej problém. Ale spolu s touhle kontrolkou nefungujou ani ty ostatní (-po zapnutí zapalování) pokud ale zatáhnu ruční brzdu, rozpojím okruh hlídání destiček nebo propojím konektor brzdové kapaliny tak se příslušná žárovka rozsvítí... :(
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 03. 2006 19:27

Tony píše:To by mě zajímalo, mám úplně stejnej problém. Ale spolu s touhle kontrolkou nefungujou ani ty ostatní (-po zapnutí zapalování) pokud ale zatáhnu ruční brzdu, rozpojím okruh hlídání destiček nebo propojím konektor brzdové kapaliny tak se příslušná žárovka rozsvítí... :(
zas jen koukej na altik, konektor motor/kastle a podobne. Je to v palubce nejak prepojeno, mne kdyz prdnul altik, slabe svitili brzdy a dobijeni, je to nejak prepojeno ale konkretne nevim. Altik si menil?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Lospiratos
Příspěvky: 957
Registrován: 12. 03. 2006 20:33
Bydliště: Praha7

Příspěvek od Lospiratos » 17. 03. 2006 21:28

to rudko : Koukni se jestli mas dobre dotazenej klinovej remen k alternatoru kdyz je povolenej muze pri vyssich otackach prokluzovat a tim se snizi dobijenost baterie ale nesnizi se uplne na nulu takze to na palubovce ani nepoznas ze nedobiji... a kdyz to nechas na volnobehu ??? zkus to nechat na volnobehu bezet tak 10 min zapni svetla ,radio ,topeni proste zatiz baterii a hned poznas co stim je kdyz bude cajk a kdyz bude chcipat pri vyssich ot tak to bude tim co myslim(snad).

(vim ze je to zakladni vec na kterou by se mel clovek kouknout ale treba to opomel) :wink:
Obrázek
E31 850ci 6tikver
E36 1.8i touring ///MRD packet
Hotentot For life :)

Odpovědět