I need help! Idu kupovat E28 520i, prosím poradtě...

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 08. 09. 2005 22:11

proktorcz píše:
Flery píše:
Míšánek píše:To Flery: Díky moc za výpis rad. Bdu si na ty věci dávat pozor, ale pokud bude v dobrém stavu, tak ho asik beru... Díky Ti!!!
co je to za rok a jaka je cenovka??
pokud je starsi system motronik bacha na volnobeh rad kolisa a nedrzí!!!!bacha na to!!!

mě volnoběh kolísá jako prase :wink:
tak to asi neni dobry..a hlavne co to muze bejt..tolik mozností....mas motronic vid
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 09. 09. 2005 04:54

BMWAK píše:pozor na zadní silentbloky když se prrudce rozjíždíš tak nesmí kopnout!!jinak máš ještě jednu aleternativu 518i!!ale těch moc neni:-)
za vymenu silentbloku jsem dal na e34 3500Kc ...
takze, pokud je zbytek auta ok, neni to takova hruza ...
furt lepsi nez treba okamzita potreba menit kotouce ..
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 09. 09. 2005 08:50

Flery píše:tak co se sere na E28..

predni ramena - pokud vule drahy

rizeni -vule

predni kotouce poddimenzovany kope rado do volantu kamarad to uz resi 4 roky co ji ma pretaceli novy kotouce a desky a porad

dale pak prevodovka vule v razeni + synchrony 2+3 jako u E30

ulozeni napravnice vzadu - snb

vseobecne dost koroze!!!! bycha na schovanou kitem atak..

okouknout narazniky radi sou krivy a ne moc dobre se schani...

vzhledem k tomu ze sou to veci co mi rikal kamarad kterej ji ma a resil tohle a resi tak to pisu...pak spotreba u M20B20 v E28 u nej kdyz nejezdi pianko je 14 mesto a i 12 mimo ale toci to porad jak hovado-neresi sere ho motor

a pak velkej hendikep E28 skoro nic na to uz nesezenes vse je problem sport doplnky treba tlumice jen original BMW takze snad ti to pomuze vim ze to vyzni jako E28 nekupovat ale je to tak jak ti pisu mel sem to 1 mesic a dekuju uz nikdy zalta E30 nebo E34

jinak ceny E28 je od 15 do 30 a v top stavech na kolech od 40-100 pokud to neni treba neco extra za 28000 dolacu :lol:
Neberu Flerymu jeho zkusenosti, ale mam e28 rok a pul a rek bych to takhle - pokud mas aspon par uzitecnejch kontaktu, tak kdyz se ti neco vysere, tak ani u e28 nejsou opravy drahy.

Dalsi vec - brzdy : taky mi kopali, je to u e28 vazne slaby misto, ale stacilo tam dat novy kotouce a desky (u me ATE a FERODO) a bylo bo problemu..

Razeni : seriovka je na sprinty na pikacu, viz plesnice, zkratka kdyz 1 vytocis trochu sviznejct, tak 2 jde obcas blbe

Koroze : Asi jako u kazdyho jinyho auta, zalezi kdo to mel pred tebou a jak se k tomu choval, ja mel stesti ze oba majitele co to meli prede mnou to garazovali a nejezdili v zime, takze korozi at hledam jak hledam - neni

A na zaver spotreba : taky podle nohy, ja kdyz zkousel ject s 2.5i m30 hodne slusne (tj predpisove a dalnice cca 120-130), tak sem se dostal na prumer 9.5l, ale staci trochu prislapnout a uz tam muzes lejt benal kyblama, proste co se tyce nejakyho sportovnejsiho vyziti, tak na to e28 ideal neni (a ani delana nebyla), takze to bych nazval ze za hodne penez malo muziky - resp aktualka pri 190-200 okolo 20litru.. :roll:

Takze shrnuto - pokud je v dobrym stavu a bylo s ni slusne zachazeno, tak bych se ji nebal :wink: Je to pohodlny auto a i na svuj vek neudela nikde ostudu a hlavne jeho snad nejvetsi prednost - ty zadni sedacky... :) :lol:
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 09. 09. 2005 11:04

Hm, já nevím, ale u takhle starýho auta je vcelku předpoklad, že téměř všechny gumový věci budou KO a tudíž je potřeba je vyměnit. Ale jak psal Albert, pokud se ví, kde shánět, tak to není problém a ani nový origo díly nestojej žádnou raketu. A hlavně, když si koupím auto za 18k, tak asi těžko můžu čekat, že to bude voňavka :-)

Koroze je problém, to je rozhodně potřeba zkontrolovat. A co se spotřeby týče, je to o stavu motoru každýho auta. Třeba já měl teď průměrnou při cestě na sraz do Maďarska 10l/100 (až do Bratislavy 160-180, potom dle rakouských předpisů) a můj motor je o něco větší než dvoulitr :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
proktorcz
Příspěvky: 777
Registrován: 22. 06. 2005 22:24
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od proktorcz » 09. 09. 2005 11:14

Flery píše:
proktorcz píše:
Flery píše: co je to za rok a jaka je cenovka??
pokud je starsi system motronik bacha na volnobeh rad kolisa a nedrzí!!!!bacha na to!!!

mě volnoběh kolísá jako prase :wink:
tak to asi neni dobry..a hlavne co to muze bejt..tolik mozností....mas motronic vid
nevim protože to auto je složený z dalších 3 E28ček
já jsem takovej když to jede tak takový věci neřešim
spíš mě sere výfuk mám ho celej posranej všude to uchází
malý děti si mysleji že jede traktor

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 09. 09. 2005 12:09

Fido píše:Hm, já nevím, ale u takhle starýho auta je vcelku předpoklad, že téměř všechny gumový věci budou KO a tudíž je potřeba je vyměnit. Ale jak psal Albert, pokud se ví, kde shánět, tak to není problém a ani nový origo díly nestojej žádnou raketu. A hlavně, když si koupím auto za 18k, tak asi těžko můžu čekat, že to bude voňavka :-)

Koroze je problém, to je rozhodně potřeba zkontrolovat. A co se spotřeby týče, je to o stavu motoru každýho auta. Třeba já měl teď průměrnou při cestě na sraz do Maďarska 10l/100 (až do Bratislavy 160-180, potom dle rakouských předpisů) a můj motor je o něco větší než dvoulitr :-)
no prave M30 3,5 žere mín jak M20 2,0
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 09. 09. 2005 12:11

proktorcz píše:nevim protože to auto je složený z dalších 3 E28ček
já jsem takovej když to jede tak takový věci neřešim
spíš mě sere výfuk mám ho celej posranej všude to uchází
malý děti si mysleji že jede traktor
..no psal si že si koupil za 18 nact peknou..tak proto sem ti rikal ze kdyz chces mit pohodu u E28 tak za 40 se obcas enjaka fajnova najde....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Míšánek

Příspěvek od Míšánek » 09. 09. 2005 13:23

No je to rok 86... Uvidíme... Taky mám obavy z rozvoďáku aby neprasknul... Prý se má měnit každých 60 tKM, tak newím... Jinak na E28 nejvíc asi žeru ten žraločí výraz předku... S toho jsem fakt udělaný. :lol: Jestli to koupím, tak toto forum budu asi navštěvovat častěj, kvůli radám jak rozhodit motor atd... Je to tady vážně paráda a fajn lidi, kteří jsou ochotní poradit a pomoci. Fakt díky za ochotu, to mně hřeje u srdce když vidím, že takovíto lidé existují. Děkuji vám za to!!!
P.S.: Kua to jsem se ale rozepsal... :)

Míšánek

Příspěvek od Míšánek » 09. 09. 2005 13:30

Jinak To Fido: jj, 3,5 je pěkná věc, akorát škoda že nemám na pojistku takovéto výše.... :cry: :roll:

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 09. 09. 2005 13:47

Míšánek píše:Jinak To Fido: jj, 3,5 je pěkná věc, akorát škoda že nemám na pojistku takovéto výše.... :cry: :roll:
2věci k toně..jestli se ti libi BMW tak se zaregistruj a za dalsi ono to zase tlik rocne rozdilu nehodi kdyz vemes rozdil mezi 3,5 a 2,0 zase mas jinej vykon a slusnou spotrebu.kdyz to bude prodavat jantar tak bude i auto levny kvuli tomu ze je to 3,5 navic vetsinou bejva lip vybaveny..rv 86 je motronic sice lip jede ale zere este vic a vic se sere
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 09. 09. 2005 13:47

Míšánek píše:No je to rok 86... Uvidíme... Taky mám obavy z rozvoďáku aby neprasknul... Prý se má měnit každých 60 tKM, tak newím...
Jaky obavy z rozvodaku? Prvni, co udelam, kdyz koupim auto, je vymena oleje, filtru, svicek a rozvodu :idea:

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 09. 09. 2005 14:21

Flery píše:no prave M30 3,5 žere mín jak M20 2,0
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 09. 09. 2005 17:19

athlon_137 píše:
Flery píše:no prave M30 3,5 žere mín jak M20 2,0
ObrázekObrázekObrázekObrázek
čemu se řehníš....vždt si sám viděl že Fido jasně píše že mu vzala 10l/100km dam ti klidně číslo na kámoše co to má v E28 520i rv87 motor OK a jezdí tak 10-12 mimo :!:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 09. 09. 2005 17:45

Flery: rehnim se tomu vtipu o spotrebe :D S obouma motorama sem mel tu cest a 3.5 zere vic jak 2.0 :wink:

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 09. 09. 2005 17:53

athlon_137 píše:Flery: rehnim se tomu vtipu o spotrebe :D S obouma motorama sem mel tu cest a 3.5 zere vic jak 2.0 :wink:
no ja o 3,5 jen slysel ale s 520i sem ja jezdil za 14 po meste a 11 mimo :evil:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 09. 09. 2005 17:54

Flery píše:
athlon_137 píše:Flery: rehnim se tomu vtipu o spotrebe :D S obouma motorama sem mel tu cest a 3.5 zere vic jak 2.0 :wink:
no ja o 3,5 jen slysel ale s 520i sem ja jezdil za 14 po meste a 11 mimo :evil:
ja sem mesto jezdil s 2.0 za 11l a s 3.5 za 14l :D

Uživatelský avatar
JamX
Příspěvky: 148
Registrován: 05. 07. 2005 16:10
Bydliště: Matka měst a nálad

Příspěvek od JamX » 10. 09. 2005 00:32

Porovnavat 3.5l a 2,0l je az moc velkej extrem, ale je fakt, ze 2.5l zere to samy, co 2.0l a mimo mesto i min. Ve meste jsem s nevylitanym 2.5l M20 jezdil za 10-11l, mimo do 9l, ale upozornuju "nevylitanym", kazdej motor chlasta jinak.
-==:::BMW RULEZZZ:::==-
Obrázek

Míšánek

Ad Spotřeba

Příspěvek od Míšánek » 11. 09. 2005 19:40

Takže nakonec jsem koupil... Jede parádně a co se spotřeby týče, vezl jsem to cca 200km domů (Litomyšl - Uherský Brod) a průměrně si zpapal na těch 200 čísel asi 16 litříků. Je pravda, že když má člověk težkou nohu, to je pak konec.... To si za jedno ďáblení zpapá klidně i litr (vytáčení do 5000 otáček atd.). Sice je to nádhera, jaký má ten šestiválec v těchto otáčkách zvuk :) ale taky se to potom projeví. A že je těžké jezdit na autě takovéhoto kalibru (BMW) na spotřebu (zvlášť když je toto můj vysněný typ a vůbec první BMW) :lol: . ZAtím jenom kladné zkušenosti. Jinak je možné, že E28 mají samosvorku?? Jinak můžete mi někdo trochu podrobněji poradit jak na výměnu rozvoďáku (aby se nepomíchaly ventily atd)... A newíte, kde by se dal tento rozvoďák sehnat (E28 520i). Díky moc!!

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Re: Ad Spotřeba

Příspěvek od adam320 » 11. 09. 2005 19:55

Míšánek píše:Takže nakonec jsem koupil... Jinak můžete mi někdo trochu podrobněji poradit jak na výměnu rozvoďáku (aby se nepomíchaly ventily atd)... A newíte, kde by se dal tento rozvoďák sehnat (E28 520i). Díky moc!!
No pokud si nastavíš před sundánim starýho řemene motor do základu...tj. na rysky tak to ani poplést nemůžeš, u toho motoru pokud vše očistíš je najdeš uplně v pohodě, každopádně: nejdříve vyndáš chladič(kvuli místu), vrtuli(pozor obrácený závit), klíňák z altíku, řemenice, potom kryty, nejdříve horní část( musíš sundat víčko i palec rozdělovače) potom dolní(bacha na dráty co tamtudy vedou(k halusnímači a eště někam, držej v takovym dementnim plastu), když máš všecko dole tak najděš rysky( na vačce je jakoby hodiny ukazovali dvě a dole podobně tak protoč motor do základu a povol napínací kladku, sundej řemen sundej kladku a pak už jen obrácenej postup, než začneš strojit zpátky dekly tak si s tim motorem zas zatoč a zkontroluj rysky at máš jistotu a je to. Esli jsem zapoměl na náky věci tak je objevíš nebo mě někdo doplní či opraví, neni to nic těžkýho :D

Jinak vyměn i kladku!! Cena za oboje nepřesáhne maximálních 1500 kč a koupíš to budto přes autokelly nebo jinej krám a nebo můžeš zkontaktovat člena Jirka325 a ten Ti to spolehlivě obstará od kvalitního výrobce
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Míšánek

Příspěvek od Míšánek » 12. 09. 2005 13:20

Díky!! Snad to zvládnu... :lol:

Odpovědět