tak to asi neni dobry..a hlavne co to muze bejt..tolik mozností....mas motronic vidproktorcz píše:Flery píše:co je to za rok a jaka je cenovka??Míšánek píše:To Flery: Díky moc za výpis rad. Bdu si na ty věci dávat pozor, ale pokud bude v dobrém stavu, tak ho asik beru... Díky Ti!!!
pokud je starsi system motronik bacha na volnobeh rad kolisa a nedrzí!!!!bacha na to!!!
mě volnoběh kolísá jako prase
I need help! Idu kupovat E28 520i, prosím poradtě...
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
za vymenu silentbloku jsem dal na e34 3500Kc ...BMWAK píše:pozor na zadní silentbloky když se prrudce rozjíždíš tak nesmí kopnout!!jinak máš ještě jednu aleternativu 518i!!ale těch moc neni:-)
takze, pokud je zbytek auta ok, neni to takova hruza ...
furt lepsi nez treba okamzita potreba menit kotouce ..
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Neberu Flerymu jeho zkusenosti, ale mam e28 rok a pul a rek bych to takhle - pokud mas aspon par uzitecnejch kontaktu, tak kdyz se ti neco vysere, tak ani u e28 nejsou opravy drahy.Flery píše:tak co se sere na E28..
predni ramena - pokud vule drahy
rizeni -vule
predni kotouce poddimenzovany kope rado do volantu kamarad to uz resi 4 roky co ji ma pretaceli novy kotouce a desky a porad
dale pak prevodovka vule v razeni + synchrony 2+3 jako u E30
ulozeni napravnice vzadu - snb
vseobecne dost koroze!!!! bycha na schovanou kitem atak..
okouknout narazniky radi sou krivy a ne moc dobre se schani...
vzhledem k tomu ze sou to veci co mi rikal kamarad kterej ji ma a resil tohle a resi tak to pisu...pak spotreba u M20B20 v E28 u nej kdyz nejezdi pianko je 14 mesto a i 12 mimo ale toci to porad jak hovado-neresi sere ho motor
a pak velkej hendikep E28 skoro nic na to uz nesezenes vse je problem sport doplnky treba tlumice jen original BMW takze snad ti to pomuze vim ze to vyzni jako E28 nekupovat ale je to tak jak ti pisu mel sem to 1 mesic a dekuju uz nikdy zalta E30 nebo E34
jinak ceny E28 je od 15 do 30 a v top stavech na kolech od 40-100 pokud to neni treba neco extra za 28000 dolacu
Dalsi vec - brzdy : taky mi kopali, je to u e28 vazne slaby misto, ale stacilo tam dat novy kotouce a desky (u me ATE a FERODO) a bylo bo problemu..
Razeni : seriovka je na sprinty na pikacu, viz plesnice, zkratka kdyz 1 vytocis trochu sviznejct, tak 2 jde obcas blbe
Koroze : Asi jako u kazdyho jinyho auta, zalezi kdo to mel pred tebou a jak se k tomu choval, ja mel stesti ze oba majitele co to meli prede mnou to garazovali a nejezdili v zime, takze korozi at hledam jak hledam - neni
A na zaver spotreba : taky podle nohy, ja kdyz zkousel ject s 2.5i m30 hodne slusne (tj predpisove a dalnice cca 120-130), tak sem se dostal na prumer 9.5l, ale staci trochu prislapnout a uz tam muzes lejt benal kyblama, proste co se tyce nejakyho sportovnejsiho vyziti, tak na to e28 ideal neni (a ani delana nebyla), takze to bych nazval ze za hodne penez malo muziky - resp aktualka pri 190-200 okolo 20litru..

Takze shrnuto - pokud je v dobrym stavu a bylo s ni slusne zachazeno, tak bych se ji nebal



e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Hm, já nevím, ale u takhle starýho auta je vcelku předpoklad, že téměř všechny gumový věci budou KO a tudíž je potřeba je vyměnit. Ale jak psal Albert, pokud se ví, kde shánět, tak to není problém a ani nový origo díly nestojej žádnou raketu. A hlavně, když si koupím auto za 18k, tak asi těžko můžu čekat, že to bude voňavka 
Koroze je problém, to je rozhodně potřeba zkontrolovat. A co se spotřeby týče, je to o stavu motoru každýho auta. Třeba já měl teď průměrnou při cestě na sraz do Maďarska 10l/100 (až do Bratislavy 160-180, potom dle rakouských předpisů) a můj motor je o něco větší než dvoulitr

Koroze je problém, to je rozhodně potřeba zkontrolovat. A co se spotřeby týče, je to o stavu motoru každýho auta. Třeba já měl teď průměrnou při cestě na sraz do Maďarska 10l/100 (až do Bratislavy 160-180, potom dle rakouských předpisů) a můj motor je o něco větší než dvoulitr

sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
nevim protože to auto je složený z dalších 3 E28čekFlery píše:tak to asi neni dobry..a hlavne co to muze bejt..tolik mozností....mas motronic vidproktorcz píše:Flery píše: co je to za rok a jaka je cenovka??
pokud je starsi system motronik bacha na volnobeh rad kolisa a nedrzí!!!!bacha na to!!!
mě volnoběh kolísá jako prase
já jsem takovej když to jede tak takový věci neřešim
spíš mě sere výfuk mám ho celej posranej všude to uchází
malý děti si mysleji že jede traktor
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no prave M30 3,5 žere mín jak M20 2,0Fido píše:Hm, já nevím, ale u takhle starýho auta je vcelku předpoklad, že téměř všechny gumový věci budou KO a tudíž je potřeba je vyměnit. Ale jak psal Albert, pokud se ví, kde shánět, tak to není problém a ani nový origo díly nestojej žádnou raketu. A hlavně, když si koupím auto za 18k, tak asi těžko můžu čekat, že to bude voňavka
Koroze je problém, to je rozhodně potřeba zkontrolovat. A co se spotřeby týče, je to o stavu motoru každýho auta. Třeba já měl teď průměrnou při cestě na sraz do Maďarska 10l/100 (až do Bratislavy 160-180, potom dle rakouských předpisů) a můj motor je o něco větší než dvoulitr
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
..no psal si že si koupil za 18 nact peknou..tak proto sem ti rikal ze kdyz chces mit pohodu u E28 tak za 40 se obcas enjaka fajnova najde....proktorcz píše:nevim protože to auto je složený z dalších 3 E28ček
já jsem takovej když to jede tak takový věci neřešim
spíš mě sere výfuk mám ho celej posranej všude to uchází
malý děti si mysleji že jede traktor
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
No je to rok 86... Uvidíme... Taky mám obavy z rozvoďáku aby neprasknul... Prý se má měnit každých 60 tKM, tak newím... Jinak na E28 nejvíc asi žeru ten žraločí výraz předku... S toho jsem fakt udělaný.
Jestli to koupím, tak toto forum budu asi navštěvovat častěj, kvůli radám jak rozhodit motor atd... Je to tady vážně paráda a fajn lidi, kteří jsou ochotní poradit a pomoci. Fakt díky za ochotu, to mně hřeje u srdce když vidím, že takovíto lidé existují. Děkuji vám za to!!!
P.S.: Kua to jsem se ale rozepsal...

P.S.: Kua to jsem se ale rozepsal...

- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
2věci k toně..jestli se ti libi BMW tak se zaregistruj a za dalsi ono to zase tlik rocne rozdilu nehodi kdyz vemes rozdil mezi 3,5 a 2,0 zase mas jinej vykon a slusnou spotrebu.kdyz to bude prodavat jantar tak bude i auto levny kvuli tomu ze je to 3,5 navic vetsinou bejva lip vybaveny..rv 86 je motronic sice lip jede ale zere este vic a vic se sereMíšánek píše:Jinak To Fido: jj, 3,5 je pěkná věc, akorát škoda že nemám na pojistku takovéto výše....![]()
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Ad Spotřeba
Takže nakonec jsem koupil... Jede parádně a co se spotřeby týče, vezl jsem to cca 200km domů (Litomyšl - Uherský Brod) a průměrně si zpapal na těch 200 čísel asi 16 litříků. Je pravda, že když má člověk težkou nohu, to je pak konec.... To si za jedno ďáblení zpapá klidně i litr (vytáčení do 5000 otáček atd.). Sice je to nádhera, jaký má ten šestiválec v těchto otáčkách zvuk
ale taky se to potom projeví. A že je těžké jezdit na autě takovéhoto kalibru (BMW) na spotřebu (zvlášť když je toto můj vysněný typ a vůbec první BMW)
. ZAtím jenom kladné zkušenosti. Jinak je možné, že E28 mají samosvorku?? Jinak můžete mi někdo trochu podrobněji poradit jak na výměnu rozvoďáku (aby se nepomíchaly ventily atd)... A newíte, kde by se dal tento rozvoďák sehnat (E28 520i). Díky moc!!


Re: Ad Spotřeba
No pokud si nastavíš před sundánim starýho řemene motor do základu...tj. na rysky tak to ani poplést nemůžeš, u toho motoru pokud vše očistíš je najdeš uplně v pohodě, každopádně: nejdříve vyndáš chladič(kvuli místu), vrtuli(pozor obrácený závit), klíňák z altíku, řemenice, potom kryty, nejdříve horní část( musíš sundat víčko i palec rozdělovače) potom dolní(bacha na dráty co tamtudy vedou(k halusnímači a eště někam, držej v takovym dementnim plastu), když máš všecko dole tak najděš rysky( na vačce je jakoby hodiny ukazovali dvě a dole podobně tak protoč motor do základu a povol napínací kladku, sundej řemen sundej kladku a pak už jen obrácenej postup, než začneš strojit zpátky dekly tak si s tim motorem zas zatoč a zkontroluj rysky at máš jistotu a je to. Esli jsem zapoměl na náky věci tak je objevíš nebo mě někdo doplní či opraví, neni to nic těžkýhoMíšánek píše:Takže nakonec jsem koupil... Jinak můžete mi někdo trochu podrobněji poradit jak na výměnu rozvoďáku (aby se nepomíchaly ventily atd)... A newíte, kde by se dal tento rozvoďák sehnat (E28 520i). Díky moc!!

Jinak vyměn i kladku!! Cena za oboje nepřesáhne maximálních 1500 kč a koupíš to budto přes autokelly nebo jinej krám a nebo můžeš zkontaktovat člena Jirka325 a ten Ti to spolehlivě obstará od kvalitního výrobce
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni