Jít do 318is E30 nebo E36 ??
http://www.unixnerd.demon.co.uk/mybmw.html ... docela pekne shrnuty. Jo a nezapomen - "E30 má duši" 

Hezký, ale anglicky neumímMarosh píše:http://www.unixnerd.demon.co.uk/mybmw.html ... docela pekne shrnuty. Jo a nezapomen - "E30 má duši"


No, ve zkratce je tam asi tohle: Jako svoje druhy auto si koupil E30 iS, ktery bylo skvely, byla zabava s nim jezdit, ale chtel ABS, ktery to nemelo, takze ho prodal a koupil E36 iS. E36 hodnoti jako auto, se kterym se lepe zije (vetsi, tiche pri cestovani), ale rozhodne s nim neni takova zabava, jelikoz pomer vykon/vaha je daleko horsi. No a nakonec ta stranka konci tim, ze si koupil jeste jednou E30 318iS a je zase vysmatej, jak harant na jeziska.gelty píše:Hezký, ale anglicky neumímMarosh píše:http://www.unixnerd.demon.co.uk/mybmw.html ... docela pekne shrnuty. Jo a nezapomen - "E30 má duši"![]()
pise tam mimo jiny i ...gelty píše:Hezký, ale anglicky neumímMarosh píše:http://www.unixnerd.demon.co.uk/mybmw.html ... docela pekne shrnuty. Jo a nezapomen - "E30 má duši"![]()
Moje treti a soucasny auto je cerny E36 318iS coupe. Je to mnohem klidnejsi nez E30 a prekvapive rychlejsi v zatackach nez tvrdsi E30 ......
co se tyce zatacek, tak sem mel e36ku 318i a mel sem uz i nejaky e30ky, v kratsich tocivejsich zatackach naprosto jasne vede e30, v dlouhych rychlych zatackach bych asi rek spis e36, ale je to hodne i o pocitu a ten je v e36 dost jinej... rek bych ze je komfortnejsi a taky vyse posazena, ale asi ma lepsi tvar kastle pro aerodinamiku, takze ve vyssich rychlostech asi sedi lip.
Ale na druhou stranu e36 kterou sem mel byla po otcovi a on byl jeji prvni majitel - takze velmi dobry stav, ty e30ky co sem mel rozhodne v takovem stavu nebyly
Ale na druhou stranu e36 kterou sem mel byla po otcovi a on byl jeji prvni majitel - takze velmi dobry stav, ty e30ky co sem mel rozhodne v takovem stavu nebyly
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Kompakty se mi nelíbí, ten useklý zadek a interier částečně z E30 a E36 fakt nemusímMarosh píše:a taky:
Další velká chyba, je že (E36 318iS) je "podmotorovaná"...![]()
Proto se mi jako ideální jeví pro Geltyho E36 318ti - kompakt. Je to kus E30 a kus E36, takže se vlastně ani rozhodovat mezi 30 a 36 nemusí.

Je sice pravdou, že sem viděl upravené kompakty 323Ti a to byli fakt super káry, ale to je zas o něčem jiném...

No, co se týká výkonu a váhy, tak sem si myslel, že jsou na tom stejně, protože sice E30 má ca.1200kg a 136PS a E36 má (teď střelím



No, ale E30 se mi líbí ve 4 válci dááleko víc

je to uplne stejnej motor ma snad jen upravu sani, na 200 kilo navic asi 4 ponici nestacigelty píše:Kompakty se mi nelíbí, ten useklý zadek a interier částečně z E30 a E36 fakt nemusímMarosh píše:a taky:
Další velká chyba, je že (E36 318iS) je "podmotorovaná"...![]()
Proto se mi jako ideální jeví pro Geltyho E36 318ti - kompakt. Je to kus E30 a kus E36, takže se vlastně ani rozhodovat mezi 30 a 36 nemusí.![]()
Je sice pravdou, že sem viděl upravené kompakty 323Ti a to byli fakt super káry, ale to je zas o něčem jiném...![]()
No, co se týká výkonu a váhy, tak sem si myslel, že jsou na tom stejně, protože sice E30 má ca.1200kg a 136PS a E36 má (teď střelím) 1400kg, ale 140 PS, tedy E36 má sice o 200 Kg víc, ale také i o 4 Ps víc, což sem si myslel, že by se celkem vyrovnalo, né?
![]()
![]()
No, ale E30 se mi líbí ve 4 válci dááleko víc
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
