-> Myslim ze jsi tu hlavu prasknul ty. Bejt týpkem co ti to prodal, tak jsem z toho dost zklamanej. Tos nemohl na tý dálnici někoho stopnout aby tě odtáhnul? Určitě by ti někdo zastavil. Hlavy jsou na dolejvání studený vody HODNĚ háklivý. Vyndal bych jí a možná už na pohled uvidíš že to je prasklý. Když ne tak bych jí dal na tlakovou zkoušku. Ale nejspíš bude hin. Hlavně aby to nebyl blok. Co to je vlasntě za motor?xdentist píše:Zde je neuvěřitelný příběh-fuj.
Cca před rokem jsem sehnal E36 316i v dokonalém stavu a sotva jsem si ho stihl užít tak jsem ho za 2 měsíce otočil do pole na střechu vinou vozovky a totálně zrušil kastli.Sotva jsem to přežil. No a teď jsem nějakou dobu sháněl něco dalšího. Chtěl jsem E30, nejlíp iSo a tak koukám týdny do inzerátů na E30 a i na ty 36. Lidi mi posílali fotky atd ale pořád to nebylo ono... Až minulý pátek mi přišly fotky od týpka z Brna s E36 a ty fotky mě fakt dostaly.Tak jsem mu hned volal co a jak a pro ňáký info atd.... řekl mi o tom vše co jsem chtěl vědět a aby mi to někdo nevyfouk,schrastil jsem do neděle prachy a v neděli jsem jel busem s kámošem do Brna.... Tam jsme se sešli,asi 3 hodiny jsme to prohlíželi,zkoumali a všechno testovali,projeli jsme to pořádně a agregáty,brzdy,nápravy atd byly hodně v poho.Mělo to pár kosmetických vad zvenku i zevnitř ale vše celkem lehce řešitelné. Tak jsme si po třech hodinách plácli,podepsali smlouvu a vyjeli jsme na prágl.Po Brně jsme předtím najezdili přes 30km a pak po dálnici ještě 80 a fakt to jelo dokonale.Jenže najednou přestalo topit topení a vzápětí jsme vařili... Zastavil jsem u krajnice ale mezitím se naplnila kabina párou,otevřel jsem kapotu a motor měl snahu se úplně vypařit,no hnus.Bylo jasný že někde něco ruplo.Vodu jsme neměli tak kámoš šel najít nějakou vesnici a pak přinesl vodu,jenže ta vytékala tak jsme popojížděli po kouskách a furt dolévali.nakonec musel přijet otec a táhnul mě 120 km do phy stylem jízda po dálnici 2metry od sebe 80-110km/h,já brzdil jen ručkou,no hnus.Druhej den jsem to objevil,rupla hadice z hlavy k topení,sehnal jsem ji na vrakáči za 2kila,dal ji tam a voda netekla,hurá.Nastartoval jsem a z vejfuku šlo tolik mlhy že parní lokomotiva se může stydět.Teplota se vyrovnala ale topení netopilo ani po odvzdušnění. Kouřilo to jak bejk a voda vždy za chvíli zmizela..... Nakonec je v oleji a tak.Takže je to v pr....je to přinejmenším vypálený těsnění pod hlavou,doufám že nic víc!!!!!!To mám fakt smůlu že tomu ani nemůžu věřit.. Takovej krásnej kousek to je a takhle to dopadlo...
na oběšení-aneb jak jsem koupil bmw :(
Re: na oběšení-aneb jak jsem koupil bmw :(
je to myslim M40,je to rok 91 a 1.8. Tu vodu jsme tam dolevali ale vždy tam pulka vody ještě byla takže to nebylo tak že bysme do uplně prázdnýho motoru lili vodu ale bylo tam vždy ještě zbytek,možná půlka určitě. Samozřejmě že jsme takhle popojížděli jen kousek a vykašlal jsem se na to protože jsem se o auto bál.Takže jsem zavolal pro ten odtah.Třeba to hlava není,doufam ale budu to vědět až příští týden.Kde a za kolik se kdyžtak hlava dá sehnat?
1,8l m40 tech se vsude vali mraky myslim ze sehnat to na vrakaci nebo pres annonci nebude zadnej problem ..a myslim ze za par kacek, skoda spis ty prace, pripadne penez jestli ti to nekdo bude delat pac si myslim ze v nakym servisu si reknou za vymenu hlavy vic nez na kolik te pride ta hlava na vrakaci.
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já bych dával celej motor..
Prostě odpojit kabeláž, vyndat, dát tam jinej.. Než tam dát jinou hlavu, zjistit, že je taky na hovno.
Když mi u první sierry prdnul motor, tak mechanik rovnou řekl, že tam dá jinej, je to lepší řešení..
Třeba nejlépe motor vyzkoušet na autě, pak říct, jasně chci ho, vyndat, nandat, žádný rozebírání..
Prostě odpojit kabeláž, vyndat, dát tam jinej.. Než tam dát jinou hlavu, zjistit, že je taky na hovno.
Když mi u první sierry prdnul motor, tak mechanik rovnou řekl, že tam dá jinej, je to lepší řešení..
Třeba nejlépe motor vyzkoušet na autě, pak říct, jasně chci ho, vyndat, nandat, žádný rozebírání..
To psal Splaš k opačnému případu - montáži M40 z E36 do E30Splaš píše:Motor M 40 z e36 má olejovou vanu vzadu, protože proti e30 je jinak uložený na nápravě - víc vzadu. Proto má na opačné straně taky hrdlo nalévání oleje. Olejové čerpadlo je stejné jako u e 30, jen je na něm nasazené takové sací potrubí, které vede dozadu do té vany. Vana se dá bez potíží vyměnit za tu na e 30.
E39 535i sedan
ja bych se zas priklanel k vymene hlavy... pokud tamten motor mel v poradku vacku, vahadla a tak, tak si myslim ze jednodussi bude prehazet hlavu do zdravy a basta... kdyz by menil motor, stejne by nejspis prehazoval vnitrek hlavy (vahadla, vacku, hydra) a zbyl by mu pak jeho starej blok a co pak s nim?! nehlede na to, ze sehnat prazdnou hlavu na m40 vyjde o dost levneji, nez celej motor... (cirou nahodou mam jednu hlavu domabmwm3 píše:Já bych dával celej motor..
Prostě odpojit kabeláž, vyndat, dát tam jinej...


edit: a rovnou zabrousit ventily, dat novy gufera nebo jak se tomu nadava at je hlava jak nova...

uklízím garáž...
Měl jsem jednou problém s hlavou
komplet osazená hlava z vrakáče 2500,- + komplet rozvody + pár novejch hydroštelů + nový šrouby a těsnění pod hlavu+pár dalších hovadin = cca 12tis.
Dělal mi to známej a cena v servisu by byla cca 20tis. , ale znova bych do toho nešel, asi bych koupil celej motor udělal rozvody a hotovo.
Jinak k výměně M40 E30 vs. E36 nevím proč ale u E36 je tečí konec hřídele co leze z převodovky. To je asi jedninej rozdíl.

komplet osazená hlava z vrakáče 2500,- + komplet rozvody + pár novejch hydroštelů + nový šrouby a těsnění pod hlavu+pár dalších hovadin = cca 12tis.
Dělal mi to známej a cena v servisu by byla cca 20tis. , ale znova bych do toho nešel, asi bych koupil celej motor udělal rozvody a hotovo.
Jinak k výměně M40 E30 vs. E36 nevím proč ale u E36 je tečí konec hřídele co leze z převodovky. To je asi jedninej rozdíl.
momentálně bez.......
Já měl podezření na hlavu nebo těsnení na iSu a jen těsnění jsem napočítal na 3000,-, otlakování a přebroušení hlavy 1200,- plus nějaké drobnosti a jsi na pěti, to nepočítám fridex a olej
Até práce taky není málo. U M40 to bude o něco míň , ale připočítej nový rozvoďák. Je taky otázka jestli to děláš s tím, že si auto necháš, nebo ho pošleš do světa.
