
Kolečko
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
to je zvláštní názor, a co tohle, jak to vidíš?DC píše:s pocatkem uz pred zatackou
se nedivimMaranelo píše: :
když máš zatášku o 180 stupnů tak když to strhneš už před ní a pak to projedeš celý bokem tak je to drift, to je jasný
a co když to bezpečněji a jednodušeji strhneš až v půlce oblouku a dojedeš bokem zbytek, tak to neni drift? je to podle tebe jen smyk?
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
No potom je to dveřmaadam 320 píše:to je zvláštní názor, a co tohle, jak to vidíš?DC píše:s pocatkem uz pred zatackou
se nedivimMaranelo píše: :
když máš zatášku o 180 stupnů tak když to strhneš už před ní a pak to projedeš celý bokem tak je to drift, to je jasný
a co když to bezpečněji a jednodušeji strhneš až v půlce oblouku a dojedeš bokem zbytek, tak to neni drift? je to podle tebe jen smyk?


Koukni se na drift bible, tam říkají, že takhle drifuje ten kdo driftovat neumí a bojí se.adam 320 píše:to je zvláštní názor, a co tohle, jak to vidíš?DC píše:s pocatkem uz pred zatackou
se nedivimMaranelo píše: :
když máš zatášku o 180 stupnů tak když to strhneš už před ní a pak to projedeš celý bokem tak je to drift, to je jasný
a co když to bezpečněji a jednodušeji strhneš až v půlce oblouku a dojedeš bokem zbytek, tak to neni drift? je to podle tebe jen smyk?

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

No čoveče jako na suchym asfaltu s 320 to myslim strhávat třeba na ulici už před zatáčkou, to teda fakt neumim, teda jako ne že bych to s 333 uměl, ale stejnak, když vynecham to že za takovejch podmínek je to s dvoulitrem docela kumšt zapálit a jet pak kudy chceš bokem velkou zatáčku tak jako myslim že asi to teda neumim, driftovatBOOST píše:Koukni se na drift bible, tam říkají, že takhle drifuje ten kdo driftovat neumí a bojí se.adam 320 píše:to je zvláštní názor, a co tohle, jak to vidíš?DC píše:s pocatkem uz pred zatackou
se nedivim
když máš zatášku o 180 stupnů tak když to strhneš už před ní a pak to projedeš celý bokem tak je to drift, to je jasný
a co když to bezpečněji a jednodušeji strhneš až v půlce oblouku a dojedeš bokem zbytek, tak to neni drift? je to podle tebe jen smyk?(nic ve zlým)
V drift bible driftuje "drift king" i s mr*kou která ma 130 koní, je sice pravda, že se špérou, ale on by to dokázal určitě i bez ní. Je to celkem poučný video, dokud jsem to neviděl, tak jsem si taky myslel, že na driftování potřebuješ mít naturbenou mašinu min. s 500 kobylama, ale ono to tak není. Určitě je to snažší, když máš velkej výkon, ale jde to i bez něj, ale musí se to umět a já to taky neumím.adam320 píše: No čoveče jako na suchym asfaltu s 320 to myslim strhávat třeba na ulici už před zatáčkou, to teda fakt neumim, teda jako ne že bych to s 333 uměl, ale stejnak, když vynecham to že za takovejch podmínek je to s dvoulitrem docela kumšt zapálit a jet pak kudy chceš bokem velkou zatáčku tak jako myslim že asi to teda neumim, driftovat

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

já nemyslel že to s tim nejde, ale že na to nemam odvahu se do toho pustit takhle na ostro, páč co když se to nepodaří, jako že se to už párkrát nepodařilo, auto sice zahořelo ale směr jízdy jsem vychytával jen s boží pomocí
naštěstí tedy jsem nikdy nic neprovedl poškozujícího nebo zranujícího, teda s bmw, co jsem měl forda a pak pučenýho pracovního opla tak to jsem pár stromků keříků pokácel 


Když budeš mít samosvor se 100% svorností tak zahoříš i se šáde.IKE píše:KecášMazety píše:jde to i 1,8 M40, se 400 tisícema na tacháku a samosvorem, video mám v noutesu, hoří to jako blázen![]()
![]()
![]()

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Nevím, nemám to srdce, abych 1.8 takhle podusil, ale je fakt, že ten samosvor tomu hóóódně pomůže.IKE píše:A když nemám samosvor,tak to nepujde?Mazety píše:myslím na dvojkuIKE píše:Kecáš![]()
![]()
![]()
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
