Nejlepší motorizace E46
Re: Nejlepší motorizace E46
Ja mel 46ku v 3,0d predFl, tedy 135kw a byl jsem spkojen, jezdil jsem zhruba za 8-9litru nafty s tim, ze jsem se vubec neparal a ted mam 2,0d poFl 110kw s upravou na 140kw a auto kede taky pekne a spotreba se mota od 5-8litru s tim, ze 8 jsou jen kratke couracky po centru prahy. Jinak motory u 3,0d pred a poFl jsou dost podobny, s tim, ze veci na 150kw verzi jsou drazsi (turbo, vstriky a par dalsich veci) jinak u benzinu jsou pomerne lepsi motory m52, jelikoz maji lepsi charakteristiku projevu a nemaji tendenci papat olej jako m54ky
Re: Nejlepší motorizace E46
ALA E30 píše:Mám venku palivovej filtr a čip na 180 volové.Auto jede jak kretén.
EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Re: Nejlepší motorizace E46
Přidám zkušenosti s 320d předFL. U těchto kusů je problematické čerpadlo bosch VP44, pokud se vysere tak cca 18k za repas, nové okolo 30k. A ono se dřív nebo později vysere, takže je nutné s tím počítat.
Motoricky to není žádná hrůza, jenom to prostě nemá výkon. Namotáno má cca 370k, spotřeba 5 na dálku, čistě městské poskakování za 7.
Věřím, že s rozumnou údržbou namotá ještě 150k jako nic.
Ale osobně bych asi přeskočil do toura 325i.
Motoricky to není žádná hrůza, jenom to prostě nemá výkon. Namotáno má cca 370k, spotřeba 5 na dálku, čistě městské poskakování za 7.
Věřím, že s rozumnou údržbou namotá ještě 150k jako nic.
Ale osobně bych asi přeskočil do toura 325i.
Re: Nejlepší motorizace E46
Krom 3,0i M54 mi ale nějak nepřijde, že by ostatní 54ky baštily olej ( jak 2,2 tak 2,5ka ), ano nějaká spotřeba tam je oproti
M52, což je dáno už konstrukcí jako takovou, ale pokud se s tím nejezdí stále v 5ti tis. + , tak krom 330i, pokud to není
po smrti, nežerou...
M52 už tu bylo řečeno, není moc co vytýkat, ale výskyt jen do r.2000, takže pokud sháníš tour, tak připadá
v úvahu jen 328i, který zas tolik není. ( neberu v úvahu 320i/110kw, což je nesmysl kupovat..)
320d/100kw nekupovat
320d/110kw celkem normální tdičko
330d/135kw s facelift karoserií podle mě nejlepší kombinace ( levnější servis jak na 150kw)
330d/150kw taky super, ale pořád dost v ceně, díly o něco dražší, problematické vířivé klapky v sání
Pak ať 320 nebo 330d, tak radši s emisní normou Euro3, kde je mechanická regulace turba oproti Euro4, čili turbo levnější a lépe k sehnání...
Poslední za zmínku, pokud možno se vyhnout automatům ve spojení s dieslem, který jsou fakt poruchový (GM), u benzínových (ZF) proč ne,
u 4kolek jsou GMka i v benzínech, takže tam jedině manuál.
Já bych vybíral když toura, tak: 325i prakticky jedno jaký rok a nebo 330d do 2003,resp. s Euro3.
M52, což je dáno už konstrukcí jako takovou, ale pokud se s tím nejezdí stále v 5ti tis. + , tak krom 330i, pokud to není
po smrti, nežerou...
M52 už tu bylo řečeno, není moc co vytýkat, ale výskyt jen do r.2000, takže pokud sháníš tour, tak připadá
v úvahu jen 328i, který zas tolik není. ( neberu v úvahu 320i/110kw, což je nesmysl kupovat..)
320d/100kw nekupovat
320d/110kw celkem normální tdičko
330d/135kw s facelift karoserií podle mě nejlepší kombinace ( levnější servis jak na 150kw)
330d/150kw taky super, ale pořád dost v ceně, díly o něco dražší, problematické vířivé klapky v sání
Pak ať 320 nebo 330d, tak radši s emisní normou Euro3, kde je mechanická regulace turba oproti Euro4, čili turbo levnější a lépe k sehnání...
Poslední za zmínku, pokud možno se vyhnout automatům ve spojení s dieslem, který jsou fakt poruchový (GM), u benzínových (ZF) proč ne,
u 4kolek jsou GMka i v benzínech, takže tam jedině manuál.
Já bych vybíral když toura, tak: 325i prakticky jedno jaký rok a nebo 330d do 2003,resp. s Euro3.
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.