M10 turbo vs M20B27

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.

Jaká přestavěná verze E30 je nejcennější ?

M10B18 turbo
6
19%
M20B27 ostrá verze
19
59%
jiná verze pište jaká
7
22%
 
Celkem hlasů: 32

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 28. 03. 2013 19:13

To je z E30.de tam hledám často moudra :)

Desťák
Příspěvky: 232
Registrován: 27. 06. 2011 13:16
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Desťák » 28. 03. 2013 22:02

ta V8 už mi přijde jako solidní úlet :D :) aj co do financí ale pro někoho to může bejt to pravý

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 28. 03. 2013 22:17

Je to o zvyku, tohle je podle mě lepší než třeba B27 :lol: Obrázek

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 28. 03. 2013 22:37

MattyX píše:nevím co stavíš za B30... ale na žádnou stavbu B30 není nic potřeba vrtat :) 84mm vrtaní a zasi jinej zdvih jen ... :)
kdybys ten blok videl, tak mi das za pravdu, ze je potreba vrtat :lol:
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 29. 03. 2013 01:07

tak pokud jsi to myslel tak, ze je projetej tak to souhlasim,rovnou novy pisty na 3.1 kdyz uz teda :D
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 29. 03. 2013 05:40

Desťák píše:ta V8 už mi přijde jako solidní úlet :D :) aj co do financí ale pro někoho to může bejt to pravý
finance jsou možná i nastejno :D

Desťák
Příspěvky: 232
Registrován: 27. 06. 2011 13:16
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Desťák » 29. 03. 2013 07:08

Pů píše:
Desťák píše:ta V8 už mi přijde jako solidní úlet :D :) aj co do financí ale pro někoho to může bejt to pravý
finance jsou možná i nastejno :D
nastejno s čím ? :)

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 29. 03. 2013 08:15

no otázka je, jestli proste koupis V8 a napachas ji tam, nebo jestli si postavis R6 s tim, ze mas naprosto cisty svedomi a muzes tomu nakladat, protoze je to udelany do bezvedomi. ja hlasuju pro paradne postavenou R6, zadny prepakovani posilovace brzd ani jiny mrdacky, o jednu hlavu a 2 valce min problemu, cenou je jenom zvuk. a trocha rychlosti...
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
mikin88
Příspěvky: 1882
Registrován: 08. 08. 2008 11:55
Bydliště: Haná

Příspěvek od mikin88 » 29. 03. 2013 08:23

Nejsem moc starý kus, ale už tak se tak nějak v poslední době nejvíc přikláním k cestě originality. K tomu mi ještě chybí vrátit do mé kraksny ETU, ale k tomu beztak dojde. Takže mi moc nevoní motory co se do těch našich hebel nedávaly. Proto jsem pro m20ku třeba poladěnou, ale takovou jsem v ČR ještě nepotkal. (Tím myslím pořádně, tak aby fungovala (dlouhodobě) a podávala výkony, které se od b25 razantně liší, ale věřím, že takové u nás jsou.)

A ještě jedna věc mě zaráží pořád se tu mluví, že s šestiválcem se nedá pořádně projet zatáčky atd. Tak nevím na čem jsem neřekl bych, že to v zatáčkách šetřím ani, že jezdím podlimitně spíš tak někde ve třičtvrtě možností, ale hlavně mě limitují pneu a možná pudsebezáchovy, ale nikdy jsem nepocítil, že by se mi někam hrnul předek, nebo podobně. Auto se mi zdá vyvážené a zcela v pořádku, tak nevím kde je chyba. Samo točivé čtyřválečníky mám rád, ale kde se bere ta fóbie s přetíženého předku u m20? Jezdil jsem i s IS a když je to auto fajn a zábavné, tak na šestivál prostě nemá. Asi je to hodně o celkové atmosféře a pocitu z auta, kde podle mě jednoznačně m20 válcuje m42. A ještě bych tu nevyváženost, která se pořád uvádí mohl svádět na to, že všichni mají coupe a já jezdím sedanem, takže bych malinko víc váhy měl mít na zadku, ale to bude asi nesmysl... :D

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 29. 03. 2013 09:23

Za me M42 turbo nebo kompresor. Vyhoda kompresoru,skovas ho pod sani a neni tak videt jako motor,co tam nepatri. U M20 proc ne,kdyz nebude vydechla.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Desťák
Příspěvky: 232
Registrován: 27. 06. 2011 13:16
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Desťák » 29. 03. 2013 10:59

iSo je taky názor, jako být dosputná 16V hlava na M10 za normální peníze tak nic neřeším :)

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 29. 03. 2013 11:33

Desťák píše:iSo je taky názor, jako být dosputná 16V hlava na M10 za normální peníze tak nic neřeším :)
Jo, kdysi jsem se po ní taky pídil, ale bohužel, cenovky astronomické.
Navíc točit tyhle staré mrdky s koníkama je na pytel, náhrada za kované koníky je první věc, ale zapomíná se na to, že koník netlačí na ventil rovnoměrně ve směru stopky, ale namáhá stopku i do stran. To se právě projeví v těch vysokých točkách (mluvím o 7k a víc) a vodítka dostávají na prdel.
Obrázek

Desťák
Příspěvky: 232
Registrován: 27. 06. 2011 13:16
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Desťák » 29. 03. 2013 11:42

jedna věc je koník, druhá věc je použít hlavu z úplně něčeho jinýho a třetí věc je že M42 má hydroštely který na otáčky taky moc nejsou.

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 29. 03. 2013 12:44

Desťák píše:jedna věc je koník, druhá věc je použít hlavu z úplně něčeho jinýho a třetí věc je že M42 má hydroštely který na otáčky taky moc nejsou.
7 cajk
e36 329turbo, 1.5bar, 12s 0-400m, 8.5:1 JE Piston, Eagle H Rods, ARP, e85, samosvor 2,93, sachs performance+HDS57, Walbro 250lph, 800ccm inj.......

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 30. 03. 2013 18:57

7500 cajk.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 30. 03. 2013 19:05

mikin88 píše:Nejsem moc starý kus, ale už tak se tak nějak v poslední době nejvíc přikláním k cestě originality. K tomu mi ještě chybí vrátit do mé kraksny ETU, ale k tomu beztak dojde. Takže mi moc nevoní motory co se do těch našich hebel nedávaly. Proto jsem pro m20ku třeba poladěnou, ale takovou jsem v ČR ještě nepotkal. (Tím myslím pořádně, tak aby fungovala (dlouhodobě) a podávala výkony, které se od b25 razantně liší, ale věřím, že takové u nás jsou.)

A ještě jedna věc mě zaráží pořád se tu mluví, že s šestiválcem se nedá pořádně projet zatáčky atd. Tak nevím na čem jsem neřekl bych, že to v zatáčkách šetřím ani, že jezdím podlimitně spíš tak někde ve třičtvrtě možností, ale hlavně mě limitují pneu a možná pudsebezáchovy, ale nikdy jsem nepocítil, že by se mi někam hrnul předek, nebo podobně. Auto se mi zdá vyvážené a zcela v pořádku, tak nevím kde je chyba. Samo točivé čtyřválečníky mám rád, ale kde se bere ta fóbie s přetíženého předku u m20? Jezdil jsem i s IS a když je to auto fajn a zábavné, tak na šestivál prostě nemá. Asi je to hodně o celkové atmosféře a pocitu z auta, kde podle mě jednoznačně m20 válcuje m42. A ještě bych tu nevyváženost, která se pořád uvádí mohl svádět na to, že všichni mají coupe a já jezdím sedanem, takže bych malinko víc váhy měl mít na zadku, ale to bude asi nesmysl... :D
Souhlas pane kolego :) v jeden okamžik jsem měl možnost se svézt Isem svižně a následně svým a jestli někdo pozna rozdíl v těch 15kg (a přitom nemá místo pupku vanu :lol:) tak je u mě bratránek ze třetího kolena od Stiga :lol: ale asi tu máme uber-fahrery :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 30. 03. 2013 22:53

MattyX píše:
mikin88 píše:Nejsem moc starý kus, ale už tak se tak nějak v poslední době nejvíc přikláním k cestě originality. K tomu mi ještě chybí vrátit do mé kraksny ETU, ale k tomu beztak dojde. Takže mi moc nevoní motory co se do těch našich hebel nedávaly. Proto jsem pro m20ku třeba poladěnou, ale takovou jsem v ČR ještě nepotkal. (Tím myslím pořádně, tak aby fungovala (dlouhodobě) a podávala výkony, které se od b25 razantně liší, ale věřím, že takové u nás jsou.)

A ještě jedna věc mě zaráží pořád se tu mluví, že s šestiválcem se nedá pořádně projet zatáčky atd. Tak nevím na čem jsem neřekl bych, že to v zatáčkách šetřím ani, že jezdím podlimitně spíš tak někde ve třičtvrtě možností, ale hlavně mě limitují pneu a možná pudsebezáchovy, ale nikdy jsem nepocítil, že by se mi někam hrnul předek, nebo podobně. Auto se mi zdá vyvážené a zcela v pořádku, tak nevím kde je chyba. Samo točivé čtyřválečníky mám rád, ale kde se bere ta fóbie s přetíženého předku u m20? Jezdil jsem i s IS a když je to auto fajn a zábavné, tak na šestivál prostě nemá. Asi je to hodně o celkové atmosféře a pocitu z auta, kde podle mě jednoznačně m20 válcuje m42. A ještě bych tu nevyváženost, která se pořád uvádí mohl svádět na to, že všichni mají coupe a já jezdím sedanem, takže bych malinko víc váhy měl mít na zadku, ale to bude asi nesmysl... :D
Souhlas pane kolego :) v jeden okamžik jsem měl možnost se svézt Isem svižně a následně svým a jestli někdo pozna rozdíl v těch 15kg (a přitom nemá místo pupku vanu :lol:) tak je u mě bratránek ze třetího kolena od Stiga :lol: ale asi tu máme uber-fahrery :lol:
nevim jak vam ale me spis ujizdi zadek nez predek :twisted:

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 31. 03. 2013 08:06

Pu:tobe ujizdi hlavne vlak,ty zabijaku gum. :lol:

Me se jezdi nejlepe v kupe,sedan je na vyjizky ve ctyrech a kabro na pohodu ve dvou. Takze nicim sve iso!!
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 31. 03. 2013 09:00

MattyX píše:
Souhlas pane kolego :) v jeden okamžik jsem měl možnost se svézt Isem svižně a následně svým a jestli někdo pozna rozdíl v těch 15kg (a přitom nemá místo pupku vanu :lol:) tak je u mě bratránek ze třetího kolena od Stiga :lol: ale asi tu máme uber-fahrery :lol:
oni v M divizi věděli proč nervou pod kapotu M3ky E30 6tiválec, kterej měli hned k dispozici, ale ausgerechnet z něj museli uříznout dva válce :lol:

jinak osobně mi iSo E30 přijde líp vyvážený, byť o chlup a ze stejnýho důvodu jsem stavěl do svý e21 pouze čtyřválec
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 31. 03. 2013 10:16

tak emko je zase trochu jinde, uz jen proto ze, ma stejnej vykon jako M20 od alpiny trebas... to je docela logický, ale To Is nikdy mit nebude (ehm možná se tomu zdárně přiblíži chamuráč :) )

Klasická debata isařu proti světu, je to mrdka a hotovo :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Odpovědět