
M10 turbo vs M20B27
kdybys ten blok videl, tak mi das za pravdu, ze je potreba vrtatMattyX píše:nevím co stavíš za B30... ale na žádnou stavbu B30 není nic potřeba vrtat84mm vrtaní a zasi jinej zdvih jen ...

E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
tak pokud jsi to myslel tak, ze je projetej tak to souhlasim,rovnou novy pisty na 3.1 kdyz uz teda 

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
no otázka je, jestli proste koupis V8 a napachas ji tam, nebo jestli si postavis R6 s tim, ze mas naprosto cisty svedomi a muzes tomu nakladat, protoze je to udelany do bezvedomi. ja hlasuju pro paradne postavenou R6, zadny prepakovani posilovace brzd ani jiny mrdacky, o jednu hlavu a 2 valce min problemu, cenou je jenom zvuk. a trocha rychlosti...
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Nejsem moc starý kus, ale už tak se tak nějak v poslední době nejvíc přikláním k cestě originality. K tomu mi ještě chybí vrátit do mé kraksny ETU, ale k tomu beztak dojde. Takže mi moc nevoní motory co se do těch našich hebel nedávaly. Proto jsem pro m20ku třeba poladěnou, ale takovou jsem v ČR ještě nepotkal. (Tím myslím pořádně, tak aby fungovala (dlouhodobě) a podávala výkony, které se od b25 razantně liší, ale věřím, že takové u nás jsou.)
A ještě jedna věc mě zaráží pořád se tu mluví, že s šestiválcem se nedá pořádně projet zatáčky atd. Tak nevím na čem jsem neřekl bych, že to v zatáčkách šetřím ani, že jezdím podlimitně spíš tak někde ve třičtvrtě možností, ale hlavně mě limitují pneu a možná pudsebezáchovy, ale nikdy jsem nepocítil, že by se mi někam hrnul předek, nebo podobně. Auto se mi zdá vyvážené a zcela v pořádku, tak nevím kde je chyba. Samo točivé čtyřválečníky mám rád, ale kde se bere ta fóbie s přetíženého předku u m20? Jezdil jsem i s IS a když je to auto fajn a zábavné, tak na šestivál prostě nemá. Asi je to hodně o celkové atmosféře a pocitu z auta, kde podle mě jednoznačně m20 válcuje m42. A ještě bych tu nevyváženost, která se pořád uvádí mohl svádět na to, že všichni mají coupe a já jezdím sedanem, takže bych malinko víc váhy měl mít na zadku, ale to bude asi nesmysl...
A ještě jedna věc mě zaráží pořád se tu mluví, že s šestiválcem se nedá pořádně projet zatáčky atd. Tak nevím na čem jsem neřekl bych, že to v zatáčkách šetřím ani, že jezdím podlimitně spíš tak někde ve třičtvrtě možností, ale hlavně mě limitují pneu a možná pudsebezáchovy, ale nikdy jsem nepocítil, že by se mi někam hrnul předek, nebo podobně. Auto se mi zdá vyvážené a zcela v pořádku, tak nevím kde je chyba. Samo točivé čtyřválečníky mám rád, ale kde se bere ta fóbie s přetíženého předku u m20? Jezdil jsem i s IS a když je to auto fajn a zábavné, tak na šestivál prostě nemá. Asi je to hodně o celkové atmosféře a pocitu z auta, kde podle mě jednoznačně m20 válcuje m42. A ještě bych tu nevyváženost, která se pořád uvádí mohl svádět na to, že všichni mají coupe a já jezdím sedanem, takže bych malinko víc váhy měl mít na zadku, ale to bude asi nesmysl...

- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Jo, kdysi jsem se po ní taky pídil, ale bohužel, cenovky astronomické.Desťák píše:iSo je taky názor, jako být dosputná 16V hlava na M10 za normální peníze tak nic neřeším
Navíc točit tyhle staré mrdky s koníkama je na pytel, náhrada za kované koníky je první věc, ale zapomíná se na to, že koník netlačí na ventil rovnoměrně ve směru stopky, ale namáhá stopku i do stran. To se právě projeví v těch vysokých točkách (mluvím o 7k a víc) a vodítka dostávají na prdel.

7 cajkDesťák píše:jedna věc je koník, druhá věc je použít hlavu z úplně něčeho jinýho a třetí věc je že M42 má hydroštely který na otáčky taky moc nejsou.
e36 329turbo, 1.5bar, 12s 0-400m, 8.5:1 JE Piston, Eagle H Rods, ARP, e85, samosvor 2,93, sachs performance+HDS57, Walbro 250lph, 800ccm inj.......
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Souhlas pane kolegomikin88 píše:Nejsem moc starý kus, ale už tak se tak nějak v poslední době nejvíc přikláním k cestě originality. K tomu mi ještě chybí vrátit do mé kraksny ETU, ale k tomu beztak dojde. Takže mi moc nevoní motory co se do těch našich hebel nedávaly. Proto jsem pro m20ku třeba poladěnou, ale takovou jsem v ČR ještě nepotkal. (Tím myslím pořádně, tak aby fungovala (dlouhodobě) a podávala výkony, které se od b25 razantně liší, ale věřím, že takové u nás jsou.)
A ještě jedna věc mě zaráží pořád se tu mluví, že s šestiválcem se nedá pořádně projet zatáčky atd. Tak nevím na čem jsem neřekl bych, že to v zatáčkách šetřím ani, že jezdím podlimitně spíš tak někde ve třičtvrtě možností, ale hlavně mě limitují pneu a možná pudsebezáchovy, ale nikdy jsem nepocítil, že by se mi někam hrnul předek, nebo podobně. Auto se mi zdá vyvážené a zcela v pořádku, tak nevím kde je chyba. Samo točivé čtyřválečníky mám rád, ale kde se bere ta fóbie s přetíženého předku u m20? Jezdil jsem i s IS a když je to auto fajn a zábavné, tak na šestivál prostě nemá. Asi je to hodně o celkové atmosféře a pocitu z auta, kde podle mě jednoznačně m20 válcuje m42. A ještě bych tu nevyváženost, která se pořád uvádí mohl svádět na to, že všichni mají coupe a já jezdím sedanem, takže bych malinko víc váhy měl mít na zadku, ale to bude asi nesmysl...




Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
nevim jak vam ale me spis ujizdi zadek nez predekMattyX píše:Souhlas pane kolegomikin88 píše:Nejsem moc starý kus, ale už tak se tak nějak v poslední době nejvíc přikláním k cestě originality. K tomu mi ještě chybí vrátit do mé kraksny ETU, ale k tomu beztak dojde. Takže mi moc nevoní motory co se do těch našich hebel nedávaly. Proto jsem pro m20ku třeba poladěnou, ale takovou jsem v ČR ještě nepotkal. (Tím myslím pořádně, tak aby fungovala (dlouhodobě) a podávala výkony, které se od b25 razantně liší, ale věřím, že takové u nás jsou.)
A ještě jedna věc mě zaráží pořád se tu mluví, že s šestiválcem se nedá pořádně projet zatáčky atd. Tak nevím na čem jsem neřekl bych, že to v zatáčkách šetřím ani, že jezdím podlimitně spíš tak někde ve třičtvrtě možností, ale hlavně mě limitují pneu a možná pudsebezáchovy, ale nikdy jsem nepocítil, že by se mi někam hrnul předek, nebo podobně. Auto se mi zdá vyvážené a zcela v pořádku, tak nevím kde je chyba. Samo točivé čtyřválečníky mám rád, ale kde se bere ta fóbie s přetíženého předku u m20? Jezdil jsem i s IS a když je to auto fajn a zábavné, tak na šestivál prostě nemá. Asi je to hodně o celkové atmosféře a pocitu z auta, kde podle mě jednoznačně m20 válcuje m42. A ještě bych tu nevyváženost, která se pořád uvádí mohl svádět na to, že všichni mají coupe a já jezdím sedanem, takže bych malinko víc váhy měl mít na zadku, ale to bude asi nesmysl...v jeden okamžik jsem měl možnost se svézt Isem svižně a následně svým a jestli někdo pozna rozdíl v těch 15kg (a přitom nemá místo pupku vanu
) tak je u mě bratránek ze třetího kolena od Stiga
ale asi tu máme uber-fahrery

oni v M divizi věděli proč nervou pod kapotu M3ky E30 6tiválec, kterej měli hned k dispozici, ale ausgerechnet z něj museli uříznout dva válceMattyX píše:
Souhlas pane kolegov jeden okamžik jsem měl možnost se svézt Isem svižně a následně svým a jestli někdo pozna rozdíl v těch 15kg (a přitom nemá místo pupku vanu
) tak je u mě bratránek ze třetího kolena od Stiga
ale asi tu máme uber-fahrery

jinak osobně mi iSo E30 přijde líp vyvážený, byť o chlup a ze stejnýho důvodu jsem stavěl do svý e21 pouze čtyřválec
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
tak emko je zase trochu jinde, uz jen proto ze, ma stejnej vykon jako M20 od alpiny trebas... to je docela logický, ale To Is nikdy mit nebude (ehm možná se tomu zdárně přiblíži chamuráč
)
Klasická debata isařu proti světu, je to mrdka a hotovo

Klasická debata isařu proti světu, je to mrdka a hotovo

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8