Ktere auto se zadnim nahonem?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 15. 12. 2004 08:52

ja bych to videl na BMW v dieselu, nebo jestli chce neco co se (motoricky) i vseobecne skoro nesere stoji to malo a malo to zere - Mercedes Piano 200D nebo 220D, myslim ze oznaceni je W123 - ale vubec to nejede
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 15. 12. 2004 09:14

Raon píše:ja bych to videl na BMW v dieselu, nebo jestli chce neco co se (motoricky) i vseobecne skoro nesere stoji to malo a malo to zere - Mercedes Piano 200D nebo 220D, myslim ze oznaceni je W123 - ale vubec to nejede
Existuje i 300D a 300D turbo. Ty uz docela jedou. Tata ma W123 240D a rekl bych ze E30 324d je lepe.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 15. 12. 2004 09:26

Francis píše:
Raon píše:ja bych to videl na BMW v dieselu, nebo jestli chce neco co se (motoricky) i vseobecne skoro nesere stoji to malo a malo to zere - Mercedes Piano 200D nebo 220D, myslim ze oznaceni je W123 - ale vubec to nejede
Existuje i 300D a 300D turbo. Ty uz docela jedou. Tata ma W123 240D a rekl bych ze E30 324d je lepe.
existuje snad i 240TD, ale jinak je to vetsi tezsi auto
Ja bych sel asi ale stejne do BMW, ale spolehlivy prej sou!
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 15. 12. 2004 09:32

Raon píše:existuje snad i 240TD, ale jinak je to vetsi tezsi auto
Ja bych sel asi ale stejne do BMW, ale spolehlivy prej sou!
240D je malovalec, vic jak 140 to nejede :-( Pohotovostni hmotnost ma 1385 (to nema ani 325iX Touring :-)) takze tezsi jiste je.

W123 byla s turbem jen 300D, tedy pokud nelzou na http://www.geocities.com/SiliconValley/ ... 3body.html Oznaceni 240TD je pro Station a znaci kombi, ne turbo.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 15. 12. 2004 18:40

Francis píše:
Raon píše:existuje snad i 240TD, ale jinak je to vetsi tezsi auto
Ja bych sel asi ale stejne do BMW, ale spolehlivy prej sou!
240D je malovalec, vic jak 140 to nejede :-( Pohotovostni hmotnost ma 1385 (to nema ani 325iX Touring :-)) takze tezsi jiste je.

W123 byla s turbem jen 300D, tedy pokud nelzou na http://www.geocities.com/SiliconValley/ ... 3body.html Oznaceni 240TD je pro Station a znaci kombi, ne turbo.
Kolik máš vlastně psanou hmotnost tvýhp IXa v techničáku? Já mám jen zadohrab a je tam 1365kg.

Jinak platit 12tis za poviný ručení a jezdit za 8l nafty u toho zdechlího mergla, nebo platit 5tis a jezdit za 9l benzínu u 318i- to bych radši volil tu 318i. :)
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 15. 12. 2004 18:51

dan: presne nevim ale kamos ji ma 1.8 a takova mrdka ze to svet nevidel furt se mu neco sere a furt je z toho nestastnej ale nevim mozna je to autem a ne znackou
jinak dieselovym pianum ted zkoncila sezona pac v zime nenastartujou :lol: teda aspon se to tak rika
----------------------:)

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 15. 12. 2004 18:55

Mno soused dobiji baterku na svym BXu jakmile prijede - otevre kapotu a draty k baterce :-) ze ho to bavi :lol:
E39 535i sedan

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 15. 12. 2004 19:12

Francis píše:
Raon píše:ja bych to videl na BMW v dieselu, nebo jestli chce neco co se (motoricky) i vseobecne skoro nesere stoji to malo a malo to zere - Mercedes Piano 200D nebo 220D, myslim ze oznaceni je W123 - ale vubec to nejede
Existuje i 300D a 300D turbo. Ty uz docela jedou. Tata ma W123 240D a rekl bych ze E30 324d je lepe.
jojo, jenze W123 je pomalu o pul tuny těžší :-)

volil bych w123 240d da se v dobrym stavu jezdit kolem 8 a je pohodlny, ale nečekej sportovni jizdní vlastnosti je to auto pro "fotry" :-)

P.S. nemit bawce jezdim s pianem, je to jeden z mala mercedesu pro kteryho mam slabost
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 15. 12. 2004 19:14

Francis píše:
Raon píše:existuje snad i 240TD, ale jinak je to vetsi tezsi auto
Ja bych sel asi ale stejne do BMW, ale spolehlivy prej sou!
240D je malovalec, vic jak 140 to nejede :-( Pohotovostni hmotnost ma 1385 (to nema ani 325iX Touring :-)) takze tezsi jiste je.

W123 byla s turbem jen 300D, tedy pokud nelzou na http://www.geocities.com/SiliconValley/ ... 3body.html Oznaceni 240TD je pro Station a znaci kombi, ne turbo.
je to tak, s turbem byla pouze 300d, 240TD byl 240d v kombiku, jak pise francis, spousta lidi si mysli ze je to turbo.

tady mas odkaz na M-B web
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 15. 12. 2004 20:00

Zave píše:ja to taky tahnu a sem student.. :wink: proste kdyz neco mas rad, tak jde vsechno... stejny jako s babama... :D
A co treba siery? ty nevyhovuji?
jojo,taky tankuju po dvou stovkách :D Student rulezzz . A auto pro radost využívám opravdu jen málokdy,spíš jen na brigádu.Ale i za to málo to potěší a už bych se ho nevzdal.

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 15. 12. 2004 20:11

Tankovat po dvou stovkach - a na co pojedu za hodinu? :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
duska
Příspěvky: 616
Registrován: 28. 11. 2004 13:29
Bydliště: Třebíč/Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od duska » 15. 12. 2004 22:10

me osobne to stve strasne ze sem zavislej na zadnim nahonu,
kdekdo to resit nemusi, koupi si jakekoliv auticko, maloobjem a nebo dizlacka, golfika, civika, swifta, nebo cokoliv vetsiho silnejsiho..ale z ceho mam vybirat ja..?z baworaku, starejch hnusnejch medouru, skodovek, ziguliku, starejch aut se zadnimi nahony. Jednoznacne je vse pro e30 a nebo e21..
nesnasim kdyz vzime za snehu vsechny auta hrabou prednimi koly jak o zivot a stojej na miste...miluju vzime jizdu se zadnim nahonem, je to nadhera..nekdy ohubu, ale jindy fantazie..
ach jo

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 16. 12. 2004 00:55

jo jo kouzlo zadnihi nahonu taky me desne rajcuje :twisted: jen si myslim ze bmw 316,318 je celkem v pohode ja s nim jezdim do prace a o vikendu na disco nebo jen tak nocni projizdka a uzivim v pohode mam ted naklady za 200 kc najedu 90 km to jde kdyz tomu trosku nalozim tak najedu za dve ste tak 60-70km az povysim jdu do 2,5 dneska jsem se svezl ve 2,5 4*4 a je to docela mazec ,ale ja chci zadohrab
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 16. 12. 2004 01:12

jen sem nahodim slusny auto za super cenu se zadnim nahonem
Opel Omega 2,3D nebo 2,0i ale s benalem budes jezdit mesto tak 11 v zimne 12 ale za ty prachy co litaj?

sirky sem mel 2
prvni byla hoodne nova a jezdila u nas doma 6 let bez zavad a max 10 litru vic sezrat neumela 2,0 DOHC
pak sem mel este jednu no a MartinS ji ode mne vzal a chcip motor :cry: takže sirku NE :evil:
a co 4x4 nejakou potvoru :wink:
ja bych vzal bud omegu nebe BMW
kdyz sem ted kupoval BMW tak se jezdil na BMW a Omega B
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 16. 12. 2004 01:49

Robert píše:Kolik máš vlastně psanou hmotnost tvýhp IXa v techničáku? Já mám jen zadohrab a je tam 1365kg.
Tak to ti tam byrokrati vyrobili chybu. Ja mam v TP pro 325iX psanou pohotovostni hmotnost 1365kg (opsano p. Stehlikem z nemeckeho TP). V navodu k pouziti pisou pro 325iT 1270kg a pro 325iXT 1350kg (mych 15kg navic dela tazne zarizeni primo z vyroby)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 16. 12. 2004 02:00

Ja jsem Sierru mel, a tu dlouhou dobu co jsem ji mel(2 roky!!!) zadny problem.Spotreba mesto neco kolem deseti, mimo mesto 120KM/h dalnice
7,3 mereno plna plna.
Jinak samozrejme Sierra je kacenka, dost se naklani(proti Bawu), ale motory DOHC 2,0 byly na tu dobu vrchol technologie.
Za ty love co se prodavaji jsou to dost dobry auta.
Ovsem, kvuli tomu abych si kouil Sierru, bych rozhodne Bawo nwprodaval...
E 34 M5

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 16. 12. 2004 02:04

Známej nedávno koupil 1988 524td za padesát tisíc. Zvenku bílej volítanej kýbl s chybějícíma lištama a půlmiliónem kiláků na hrbu, vevnitř tichý a pohodlný auto, je to dělník po mým mechanikovi a po technický stránce je to velice dobře udržovanej kousek. Takže jsme tam s týpkem přijeli a když to viděl zvenku, chvilku ohrnoval nos, pak se projel a vysázel prachy na dřevo a neřešil vůbec nic. Teď s ním jezdí čtvrtej měsíc bez závad a spokojenost. Nejni to taky žádnej boháč, na zimu třeba koupil patnáctky protektory, ale vzhledem k tomu, na co ho používá a že má v práci trochu nafty bokem, je to pro něj ideální kára.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 16. 12. 2004 14:02

tady je to samej sejrař, ja sem mel 2,3d ... mrcha lina ale za necely dva roky sem tam lil jen naftu a olej a jezdilo to tak za 7litru at se jelo jakkoliv...
a co treba 1,8TD? to by mohlo bejt celkem fajn, turbo, mala pojistka...ale prej ten motor moc nevydrzi...???? aspon ne jako 2,3d....
stejne je to srac... :twisted:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 16. 12. 2004 14:11

Iwan píše:tady je to samej sejrař, ja sem mel 2,3d ... mrcha lina ale za necely dva roky sem tam lil jen naftu a olej a jezdilo to tak za 7litru at se jelo jakkoliv...
a co treba 1,8TD? to by mohlo bejt celkem fajn, turbo, mala pojistka...ale prej ten motor moc nevydrzi...???? aspon ne jako 2,3d....
stejne je to srac... :twisted:
1,8 TD je sračka největší, dva dny pod tím ležet a den jezdit. 1,8 D o malinko lepší, ale výkon a zrychlení horší než fáčko :-(
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 16. 12. 2004 14:16

Jojo, esco 1,8D jsem mel... brrr
E39 535i sedan

Odpovědět