BMW x konkurence

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 02. 04. 2004 07:54

Anonymous píše:
Lukas-e21 píše: souhlas pokud za volantem 530i či 530d bude člověk kterej jenom trochu umí řídit, tak tě zpráší nehoraznym stylem. S e30-kou nemaš šanci
nevím jak moc nehoráznym stylem, když si zpočítáš výkonovou hmotnost tak ti vyjde že ty auta jsou srovnatelný:
E 39 530i-1605 kg/170 kw=9,44
E 39 530d-1650 kg/142 kw=11,61 nevím hmotnosti a výkon nový 5
e 30 325iA-1240 kg/125 KW=9,92
ja ti řikam, že se nečapeš a o tomhle se nehadej. 530d 160kw 500n.m. ve 2000ot./min. a hmotnost cca: jako předchozí 5ka.

neni to jen o teorii ale o praxi, to auto je pružností, jízdníma vlastnostma uplně jinde.......

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 02. 04. 2004 11:13

E 39 530d-1650 kg/142 kw=11,61 nevím hmotnosti a výkon nový 5
E39 530d 160 kW 1670 kg 0 - 100 km/h za 7,1 s max. speed 245 km/h

a co novej 3,0d 200kW????

jakkoliv jsou ty naše káry krásný tak technologicky a kvalitativně jsou jak z jiný planety, pokrok prostě nezastavíš
member of zewl crew

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 02. 04. 2004 12:59

Mao píše:
E 39 530d-1650 kg/142 kw=11,61 nevím hmotnosti a výkon nový 5
E39 530d 160 kW 1670 kg 0 - 100 km/h za 7,1 s max. speed 245 km/h

a co novej 3,0d 200kW????

jakkoliv jsou ty naše káry krásný tak technologicky a kvalitativně jsou jak z jiný planety, pokrok prostě nezastavíš
no 535d bide na podzim...3.2l 270k 560 n.m ve 2000ot.min(500 v 1500ot.min)

to bude letadlo

Uživatelský avatar
Lukke
Příspěvky: 7
Registrován: 31. 03. 2004 10:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Lukke » 03. 04. 2004 22:23

Lukas-e21 píše:
Mao píše:
E 39 530d-1650 kg/142 kw=11,61 nevím hmotnosti a výkon nový 5
E39 530d 160 kW 1670 kg 0 - 100 km/h za 7,1 s max. speed 245 km/h

a co novej 3,0d 200kW????

jakkoliv jsou ty naše káry krásný tak technologicky a kvalitativně jsou jak z jiný planety, pokrok prostě nezastavíš
no 535d bide na podzim...3.2l 270k 560 n.m ve 2000ot.min(500 v 1500ot.min)

to bude letadlo
Jen pro upřesnění, 535d bude 3 litr a ne 3.2. Bude to stejnej motor jako 530d, ale bude mít biturbo, takže ve vyšších otáčkách bude zvyšovat výkon druhé turbo - až do 4800 ot./min, kde bude maximální výkon. Bude to špica.
<i>BMW 330d, 204ps@4000ot., 410Nm@1500-3250 ot./min, 0-100 km/h 7.2s, top speed 242km/h</i>

Dolly
Příspěvky: 126
Registrován: 13. 04. 2004 13:15
Bydliště: Jeseniky okolo PRADEDU

Příspěvek od Dolly » 18. 04. 2004 11:25

Ja nevim o cem se tady hadate.?Ono vyvoj je vyvoj a ten jde do predu .Asi pro me nejpodstatnejsi je ze se bavime stale o BMW .Ja uz kdyz jsem byl maly no maly ted mam 200cm ale opravdu maly tak 10 let tak jsem ukazal tatovi obrazek M3 e 36 a rekl mu to si koupim...Dneska vim ze si ji snad koupim ale o nic min bych chtel M3 e 30. Ja znam jednoho PANA a to je pro me opravdu PAN a ten rika plyn patri do trouby na peceni buchet nafta ta patri do traktoru, ktery jezdi po poli a bebzin tak ten patri do auta a auto ma mit tolik karburatoru kolik ma valcu.Takze o nafte se nechci bavit.Je to stale na stejny brdo diesel TDI ma tolik koni a takovy kroutak.Kdyz se podivam na Ochcavku tak ma nejvic 130 oni ale takova Impeza sic 2 litr ma s tim turbem 270 koni a to je rozdil.Ja vim jedno elektrika v aute dobra vec pro ty co neumej jezdit nebo jezdi jako prasata a ta elektronika je drzi na ceste.Ale stane se jednou ze system zahapruje a budou mrtvy.

Takze tim vsim chci rict jsem pro pokrok a chci zustat u BMW i kdyz se mozna stane ze svoji e 30 rozsekam nebo nedej boze se z ni stane vrak tak si zkusim sehnat dalsi a nebo e 36 i kdyz musim rict ze postreh je takovy velke tezke auto pro dlouhe pohodlne cestovani a e 30 je mensi lehci proste vic FUNNY ale to je jen muj nazor...

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 18. 04. 2004 21:01

Mám něco k těm "airbagům a ostatním el.sračkám". Když ty protikluzy a stabilizace a já nevim co ještě jdou vypnou, tak proč ne? Když pojedu po namrzlý silnici, tak je dobrý když to neulítává já se relativně nemusim o nic starat (jasně že vše jen do určité míry). A pokud si budu chtít trochu zařádit, vypnu to nechám gumy ať si trochu zakouří :D . A airbagy? kdo je odmítá je podle mě blázen. Já se teda mám rád, a upřímně řečeno si začínám uvědomovat, že i když E30 má dost tuhou konstrukci a promyšlené deformační zóny, tak já se bez těch pytlů docela bojim. Dnešní nová auta (většina z nich) je pro posádku prostě bezpečnější (viděl jsem srovnávací crash-testy a i takový sráče jako Fabia mě překvapily - např. při při čelním nárazu je předek auta na šrot, úplná totálka, ale u sloupků to končí (ty poškození), kabina prakticky neporušená a lidi uvnitř pěkně obklopený airbagama, který pohltí tu strašnou kinetickou energii, kterou lidi mají. Mimochodem známej byl tuhle přímým svědkem nehody - čůrák předjížděl, nestihnul to a čelně to napral do protijedoucího auta (každý cca 100km/h). Nebyly proti sobě celým autem ale jenom kusem - ale přímo proti sobě. Auta na šrot, ale oba řidiči normálně vylezi živí. Samožřejmě obě auta měla airbagy. Nechci vidět, co by zbylo ze mě, jet ve svý E30...

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 19. 04. 2004 18:00

Hm, moje holka umrela ve 40 km/h, kdyz se nemohla pripoutat (zlomena klicni kost) kvuli airbagu, kterej nesel vypnout... :cry:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 19. 04. 2004 20:05

Fx píše:Hm, moje holka umrela ve 40 km/h, kdyz se nemohla pripoutat (zlomena klicni kost) kvuli airbagu, kterej nesel vypnout... :cry:
tak to je mrzute :?
ae diz se nepripouta tak to se pak nesmi divit :roll:
----------------------:)

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 19. 04. 2004 20:07

Videl jsi nekdy cloveka, co je v sadre se zlomenou klicni kosti?
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 19. 04. 2004 21:21

Fx píše:Hm, moje holka umrela ve 40 km/h, kdyz se nemohla pripoutat (zlomena klicni kost) kvuli airbagu, kterej nesel vypnout... :cry:
To je mi líto, chápu, že se na to díváš úplně jinak. Měli by to dělat vypínatelný. Ach jo... :(

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 19. 04. 2004 21:22

To je pěknej hnus...měl sem to taky, ale naštěstí mi dali jen ten obvaz, kterej ti narovná záda...humus...10dní sem spal v sedě

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 20. 04. 2004 18:02

Fx píše:Videl jsi nekdy cloveka, co je v sadre se zlomenou klicni kosti?
Takový člověk hlavně nemá co dělat za volantem.

Dívky je mi samozřejmě líto, život je pes :roll:
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 20. 04. 2004 18:04

O volantu tu nikdo nemluvi, airbagy jsou dnes i jinde. Nezlobte se, lidi, ale fakt nemam nervy to tu rozebirat...
E39 535i sedan

Odpovědět