325i verzus 325iX
325i verzus 325iX
Docela by mě zajímalo, jak jsou na tom v porovnání
-spotřeba
-jízdní vlastnosti
-servis a cena náhradních dílů
díky...
-spotřeba
-jízdní vlastnosti
-servis a cena náhradních dílů
díky...
- spotřeba podobná - podle stylu jízdy do + litr
- jízdní vlastnosti čtyřkolky jsou oproti zadokolce značně odlišné - bez rozhození nedotáčivá avšak neutrální do vyšších rychlostí než zadokolka
- speciální díly použité u iX mohou být hůře sehnatelné, či dražší
nz
- jízdní vlastnosti čtyřkolky jsou oproti zadokolce značně odlišné - bez rozhození nedotáčivá avšak neutrální do vyšších rychlostí než zadokolka
- speciální díly použité u iX mohou být hůře sehnatelné, či dražší
nz
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
DC priznej se ze mas v garazi alespon jedno iX 
Na iX je skoro vse v "replikach" od druhovyrobcu, s vyjimkou prednich tlumicu (pouze Sachs nebo Koni od 4500 Kc/ks), rizeni a jinych dilu predni napravy a zadnich brzdovych kotoucu (iX ma jiny offset, iX Touring je ma navic vetrane). Vsechny brzdove desky a predni kotouce jsou stejne.

Na iX je skoro vse v "replikach" od druhovyrobcu, s vyjimkou prednich tlumicu (pouze Sachs nebo Koni od 4500 Kc/ks), rizeni a jinych dilu predni napravy a zadnich brzdovych kotoucu (iX ma jiny offset, iX Touring je ma navic vetrane). Vsechny brzdove desky a predni kotouce jsou stejne.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition