Jen upozorním že při seřizování bohatosti směsi na "váze" je nutné měřit výfukové spaliny před katalizátoremcimo píše:Max-Max napis mi prosim ta postup ako tu vahu ladit, ak sa dobre pamatam, tak mi tu chlapi radili aby som tam nieco natrel grafitom a bude to fungovat. ja tam proste vidim len krabicu so 4 maticami a nic viac. som z toho volaky zmeteny
Lambda
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
a to už ako? mám prepíliť výfukové potrubie a nasunúť tam ten knôtik čo majú na emisnej? a čo pchajú do výfuku?Hanis píše:Jen upozorním že při seřizování bohatosti směsi na "váze" je nutné měřit výfukové spaliny před katalizátoremcimo píše:Max-Max napis mi prosim ta postup ako tu vahu ladit, ak sa dobre pamatam, tak mi tu chlapi radili aby som tam nieco natrel grafitom a bude to fungovat. ja tam proste vidim len krabicu so 4 maticami a nic viac. som z toho volaky zmeteny

Fajčiť síce budem, ale piť neprestanem!
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ano to jsou přesně oni, nic jinýho tam není.Lukáš325e píše:Myslíš ty zátky přímo na parohách, nebo je tam ještě něco? A jaké hodnoty je potřeba naměřit? Nevíš, kde se to dá najít?Hanis píše:Na výfukových svodech je zátka se šroubem připravena právě na toto měření, zkus se lépe podívat.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Na 318i M10 KAT je na svodech výfuku kolínko se zátkou.Lukáš325e píše:Myslíš ty zátky přímo na parohách, nebo je tam ještě něco? A jaké hodnoty je potřeba naměřit? Nevíš, kde se to dá najít?Hanis píše:Na výfukových svodech je zátka se šroubem připravena právě na toto měření, zkus se lépe podívat.
Když jsem si nechal dělat diagnostiku, šteloval mi předepnutí klapky na váze vzduchu i CO.
Dával ale sondu do výfuku, kolínko před katalyzátorem vůbec nepoužil.
volnobežný ventil? mne to blbne, len keď udriem na plyn. inak mi volnobeh funguje, len krátko po štarte trochu kolísa, ale auto má svoje roky aj kilometre.Lukáš325e píše:2cimo: To zdechání a nestartování mi připadá jako odpojený volnoběžný ventil...
ale už mi napíšte ako sa tá váha nastavuje, alebo sa tu dozviem len rôzne iné veci, čo práve nepotrebujem?
Fajčiť síce budem, ale piť neprestanem!
Ten volnoběžný ventil mě napadl proto, že ti to zdechne a nejde nastartovat - ventil se uzavře a pro jeho odpojení/nefunkčnost není schopný se při startování nastavit na požadovanou propustnost... Ale je to jen nápad. Drží ti to vždycky stejné otáčky volnoběhu, nebo se to liší? To by taky mohlo ukazovat na ten ventil - podtlakem v sání se pootočí do určité polohy a tam zůstane...
Váha se šteluje imbusem pod kulatou plastovou zátkou - myslím, že povoluješ=směs ochuzuješ, přitahuješ=obohacuješ... Další varianta je odchlípnout tu černou plastovou hranatou krytku, pod ní je jezdec. Dá se přitáhnout o několik zubů. NIC s váhou nedělej bez příslušného měření splodin atd., nebo už se s tím pak nedomluvíš vůbec!


Váha se šteluje imbusem pod kulatou plastovou zátkou - myslím, že povoluješ=směs ochuzuješ, přitahuješ=obohacuješ... Další varianta je odchlípnout tu černou plastovou hranatou krytku, pod ní je jezdec. Dá se přitáhnout o několik zubů. NIC s váhou nedělej bez příslušného měření splodin atd., nebo už se s tím pak nedomluvíš vůbec!