pravděpodobně jste již téma dalšího eurounijního střípku do mozaiky s názvem Likvidace všeho starého a nepokrokového (tedy včetně aut se spalovacími motory) řešili na FB, no tam já (starý a nepokrokový

Sepp
Presne tak, si taky myslim.Gabo píše: ↑09. 01. 2024 06:50...
Podle mě u aut který pravidlně a často jezdí nebude problém. U auta, který jezdí sporadicky nebo jen v sezóně bych střídal N95 s N98 a na odstávku dával N98. Ono jde hlavně o vázání vody v lihu při dlouhodobém uskladnění v podmínkách nestálých teplot a vlhkosti.
...
Jelikož mám ještě z dob vysoké školy dost kontaktů v oboru motorařiny, tak jsem se obrátil na kamaráda co ladí motory ve Škodovce a níže posílám jeho odpověď:Paris píše: ↑29. 01. 2024 12:53Zde je "něco málo" informací včetně osobních zkušeností:
https://www.youtube.com/watch?v=AxLRE21DLKo
kliknu na odkaz, ukáže se hranatá krabice s očima toho krajně nesympatickýho egoisty, zavírám. Děkuji, velmi poučnéParis píše: ↑29. 01. 2024 12:53Zde je "něco málo" informací včetně osobních zkušeností:
https://www.youtube.com/watch?v=AxLRE21DLKo